Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

multumesc Liviu! foarte interesanta tehnica ta de abordare :).

este interesanta optiunea cu oglinzile si utila pentru cei care o folosesc deja. 90 de euro nu ar fi un capat de tara. Bugetul va fi in jurul sumei de 20-21k.  Ar merita sa mai tai din configuratia pusa mai sus si sa incerc o cutie automata? Dupa cum am spus 80% circul in afara orasului. Imi inchipui ca e mai confortabil dar si de celelalte optiuni te poti folosi cu placere si nu stii la ce renunti :). Dintre cei care au avut stabilita o configuratie va pare rau dupa ceva in sensul ca nu ati opta a doua oara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca scaunele Sport sunt must la Octavia. Mie nu imi place cum arata scaunele standard, e pacat, interiorul Sport ridica stacheta.

Eu apreciez mult mai mult senzorii de parcare decat camera video (pe care nici eu nu mi-am luat-o)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aba81, de ce cumperi un model la final de cariera si nu astepti (cateva luni) facelift-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu comanda ar tb sa o dau in. ianuarie ca atunci reusesc cu banii. pana atunci poate apare si facelift-ul. sper sa mai trag si de actualul autoturism (un Fiat Linea diesel care face 10 ani)  in care am inceput sa tot bag bani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dai comanda, nu trebuie sa platesti integral, ci doar un avans, la mine a fost de 2.000 de lei pentru masina de 21.000 de euro. Diferenta o achiti la sosirea masinii in vama.

Referitor la configuratie: verifica daca ai si comanda vocala, cat despre priza, eu nu am pus-o, deoarece 1) intarzia mult livrarea si 2) incarc toate device-urile prin priza de bricheta. De asemenea, poti trage un cablu mai lung de la priza de 12 V din portbagaj pentru cei care stau pe bancheta din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aba81 parere personala:

  • as bifa suspensie adaptiva - cel putin pe 17 este cam rigida - detin teron pt iarna, alt model oem pt vara - 52.xyz km in bord , unic sofer, pot sa iti recomand
  • priza consola centrala am si eu, mi se pare super practica
  • fl cred ca va fi prin primavara doar, insa atunci poate bifezi si un program "rabla" ;)
  • parbrizul incalzit, scaunele sport +1, cu drag le recomand oricui

In rest, comanda utila si asteptare usoara iti doresc :)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei care ati facut drive test imi puteti spune in ce consta? durata de timp, numar de kilometri, etc. Pentru mine drive test-ul va fi decisiv pentru aceasta motorizare (turbo benzina, comportament, izolare fonica habitaclu) mai ales ca joaca finala cu alegerea sotiei: Toyota Avensis 1.8 benzina(aspirat). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cele mai multe ori testul e scurt. Vreo 10-15 min si putini km. Acum depinde si de cum te intelegi cu vanzatorul. Sunt colegi care au tinut masini in teste peste weekend. Cand te programezi sa ii spui reprezentantului de vanzari ca vrei sa testezi mai pe indelete, si prin oras si pe autostrada etc.astfel incat sa iti aloce ceva mai mult timp.

Legat de configuratie: Poti sa adaugi pentru vreo 40 Eur "Elemente suplimentare protectie sasiu". Sunt niste elemente de plastic pe sub masina, cel putin de noroi o protejeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aba81 ma bag si eeu in seama ca e gratis sa ne dam cu părerea: sotia a ales mai bine. Avensis e o mașină mai buna decât Octavia 3 cu cateva mențiuni:

- motorul 1.8 e arhaic, e de o seama cu marca în sine. Consuma, nu are cuplu dar cel mai probabil nici vreo problema;

- piesele de schimb pt toyota e posibil sa se găsească/livreze muult mai greu. 

- deprecierea modelului este mai puternică pentru niponă.

In rest...mergi la test drive cu ambele mașini și vezi cu care rezonezi. Nu te ghida 100℅ pe ce se scrie pe forumuri. E bine sa ai habar dar tu ești cel care decide si care scoate banii din buzunar.Octacia3.cz_17.jpgdescărcare.jpgmaxresdefault.jpgavensis_details_15_dpl_2015.jpg

 

LE: am o rugaminte, imi poate da cineva codul duzelor de parbriz incalzite tip perdea pentru modelele astea noi? Multumesc anticipat!

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca la avensis cuplul e mai mic ca la octavia 1.4 si nu ma prea incanta nici consumul. o sa vad la vremea respectiva. am sa fac o solicitare de drive pentru 100 km pentru ca asta e distanta zilnica pe care o parcurg. Sa pot observa consumul pe traseul meu, cum se comporta masina in depasiri. Ar fi cel mai relevant. Pentru 10-15 minute nu prea ma ajuta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avensis e alta clasa.

Cel mai bun traseu de testat e Bucuresti - Pitesti (A1) - Rm Valcea (Dealul Negru). Max 2h dus + 2h intors.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este deloc altă clasă decât dacă vrem să fim "specialiști". Face parte tot din gama mașinilor ieftine iar la volume (cel puțin la cargo) este sub Octavia. În plus, aici nu este subiect de versus, deci vă rog să vă limitați la a compara câteva caracteristici, fără aromă de "flame". ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu ambele modele. Avensis este mai buna la capitolul suspensie si tinuta de drum in general. Spatiul in interior este aproximativ la fel dar Octavia castiga la spatiul in portbagaj si deschiderea portbagajului cu tot cu haion il face mai practic. Motorul 1.4TSI 150CP/250Nm este mai dinamic si mai economic fata de 1.8 147CP/180Nm care este probabil mai fiabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci devine interesant hyundai i40 diesel 7ECT in jur de 19000.

1 hour ago, rempha said:

Am mers cu ambele modele. 

Suspensia spate ai verificat-o la ambele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, clasa medie beneficiaza de suspensie spate independenta standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: in ultima saptamana am tot surfat netul si am vazut oferta putin peste 19000 la Highway+, cred ca era cu Rabla dar sIgur merita o vizita si o discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/8/2016 at 7:04 AM, aba81 said:

eu comanda ar tb sa o dau in. ianuarie ca atunci reusesc cu banii. pana atunci poate apare si facelift-ul. sper sa mai trag si de actualul autoturism (un Fiat Linea diesel care face 10 ani)  in care am inceput sa tot bag bani. 

Trebuie mentionat faptul ca daca poti cumva face efortul financiar de a opta pentru 1.8 TSI, atunci o sa ai suspensie independenta pe spate. 1.8-ul ar putea fi inlocuit incepand cu facelift-ul cu 2.0 TSI-ul de pe Kodiaq.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suspensia un pic mai rigida nu ma deranjeaza. balanta la mine inclina spee octavia datorita acestei motorizari 1.4 care pare mai potrivita la consum pentru naveta :) (o alternativa la motorina). La motorizarea 1.8 indiferent de model nu stiu daca ma "imbraca" pentru ce am nevoie. Referitor la test cel mult pot face o tura spre pasul Tihuta si inapoi fiind din Suceava. Nici macar nu stiu daca o sa gasesc 1.4 sa testez. Cel mai probabil 1.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitasem ca tu ai zis ca vei face 25-30.000km, in acest caz o sa iesi mult mai ieftin cu 1.4TSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg logica, cum poate sa iasa mai bine cu o benzina la acest kilometraj anual?...mai ales pe DN17 (care nu este autostrada, este drum virajat de munte).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 25-30k pe an, financiar este mai avantajos sa iei diesel. In maxim 1.5 ani scoti diferenta de pret de la achizitie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Sunt 1700-1900E diferenta intre motorizarile diesel si benzina la puteri siminale. Asta daca  1.0 - 1.2 Tsi le compari cu 1.6 Tdi si 1.4Tsi il compari cu 2.0 Tdi unde diferenta de pret nu o amortizezi chiar asa repede tinand cont de consumuri aproximativ similare , plus 1 L la 100 km . In plus la Diesel o sa ai costuri mai mari in service si un pic la asigurari / taxe.


 


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DN17 este un drum virajat, cu rampe mari, cu treceri prin localitati, in care dai peste tot felul de impiedica lume, in care trebuie sa tragi tare ca sa scapi de ei in anumite portiuni, in care pasul Mestecanis este cu benzile de circulatie foarte largi si este o adevarata placere sa-l faci in forta.

...Diferenta nu are cum sa fie de doar 1L, dar chiar si asa, numai din acest litru intr-un an economisesti 350€, in realitate diferenta este de peste 2L.

Mai conteaza si valoarea de revanzare (vedeti cum se vand O3 cu benzina vs. cele diesel).

 

In principiu O3 FL ar fi de preferat, teoretic ar fi corectate o multime de probleme care la prima versiune au alterat grav impresia despre acest model, ar insemna un O3 matur.

Va aduceti aminte ce succes a fost O2 FL.

Si inca ceva, daca vreti o masina in regula (cu toate protectiile la locul lor, cu pasla la capota, cu suruburi si nu doar cu clipsuri la anumite elemente, si multe alte mici/mari lucruri pe care producatorul le scoate ca sa scada pretul), nu alegeti in configurator ofertele de discount sau pachetele care scad pretul si nu-l cresc.

"There ain't no such thing as a free lunch!"

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!