Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

1 hour ago, The_Ego said:

Modul 2 cilindri intra mereu, cum se ia piciorul de pe acceleratie trece in 2 cilindri. Chiar si in acceleratie usoara fara sarcina sta in 2. 

@The_Ego Banuiesc ca exista ceva de genul asta si la skoda 1.8 TSI pe Octavia III, observ mereu lucrul asta la stop/semafor, daca masina este in Drive si stationez, am 1000 rpm, cum o trec in N turatia scade brusc la 750rpm si nu se mai aude nici un zgomot de la motor, zici ca motorul s-a oprit

@ValeriuC Daca nu esti obisnuit cu consumuri mai mari, sfatul meu este sa mergi pe 1.4 TSI + cat mai multe optionale care sa-ti faca viata usoara/placuta la volan. Cum spui si tu, in atatia ani de condus FWD nu ai simtit nevoia de 4x4, o sa fii mai multumit cu un consum super decent la 1.4 TSI si un motor destul de potent plus o multime de optionale.
La 1.8 TSI, 4x4, este prima masina pe care o am si pot sa vizualizez cum coboara acul de la indicatorul de benzina pe drumuri scurte in bucuresti :) plec de acasa la o anumita linie si cand ma intorc dupa cei 10-15 Km de trafic la ore de varf, indicatorul este aproape cu o linie mai jos pe cadran :) , lucrul asta nu l-am observat la nici o masina avuta pana acum si mi-a ":sarit in ochi" de la primele drumuri, sa nu mai spun ca la vechiul 1.4 TSI de la aprinderea becului galben mai puteam sa merg linistit 100 Km, acum daca pot face max 40-50 Km. 

Modificat de aureliandan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista ACT pe niciun 1.8 sau 2.0 tsi care echipeaza Skoda, VW sau Seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ValeriuC, la varianta de echipare style poti alege clever pack-ul (faruri si stopuri led, kessy, bolero, smartlink, senzori parcare) cu vreo 450 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aureliandan Da, decizii, decizii:) Au fost momente când nu m-am încumetat pe acel drum și mi-aș fi dorit să fie 4x4. Posibil că mă voi obișnui cu consumul dacă aș opta pentru 1.8.

Da, am observat că rezervorul este mic la Skoda.

Mulțumesc de info!

@tetea Da, mi-a pus acel pachet în ofertă, mai aștept acum să văd alte opțiuni, sunt în discuții.

Sper că pe săptămâna următoare voi lua o decizie.

De padele selectare trepte de viteza cutie DSG ce părere aveți? Sunt utile?

Modificat de ValeriuC
Adăugare informații
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32 minutes ago, ValeriuC said:

De padele selectare trepte de viteza cutie DSG ce părere aveți? Sunt utile?

Daca nu ai mai avut pana acum padele, o sa fii incantat de ele o perioada dupa care o sa le uiti. Eu le folosesc destul de rar la mersul prin oras, in schimb le gasesc destul de utile in afara, in situatii mai delicate unde trebuie sa retrogradezi din scurt pentru o depasire de exemplu sau daca esti adeptul unui mers mai agresiv cu depasiri la mustata, desi ai putea foloi modul sport sau schimbatorul, gasesc mult mai comod si rapid schimbatul de la padele. Oricum sunt convins ca poti trai linistit si fara ele.
Ce m-a surprins foarte placut zilele astea de cand este frig, este volanul incalzit, cand pleci dimineata si afara sunt 4-5 grade, parca nu mi-as mai lua mana de pe el, este o senzatie tare placuta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Doc Morelli said:

Nu este nicio veste oficiala de la Skoda referitor la introducerea noului 1.5 TSI. Si oricum, parca nu vrei sa cumperi un motor nou, avand in vedere istoricul VAG.

Este deja si jurnal de bord cu 1.5 TSI pe Octavia :) in Germania, dar este :)

7 hours ago, gabinitu23 said:

Nici la VW nu mai e pe 1.4 150, doar pe 1.5 din cate stiu. 

In Ungaria spre exemplu inca este, Tiguanul nou vine cu 1.4 TSI ACT (FWD) si DSG6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin: sa primeasca ei primele loturi de TSI, ca le primim noi pe alea bune si revizuite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Eu am cumpărat acum 2 ani si aproximativ 40.000 km o Octavia Style 1.8, cu DSG7.  In perioada asta nu am avut absolut nici o problema cu ea. 

In afara consumului, a carui medie este 7.7 l/100 (cu maxime de 11 in oras si minime de 5.5 in afara) totul este super la mașină. As mai cumpara-o inca o data fara rezerve. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi puteți spune vă rog frumos dacă aveți jante Trius pe 17 antracit? Sau știți ceva de ele? Nu am găsit păreri pe această temă. 

Sunt curios dacă sunt doar vopsite sau materialul e de această culoare, deși presupun cumva că ar fi vopsite.

Mă gândesc în eventualitatea în care sunt vopsite, la o zgârietură se va vedea diferență.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari again.

Vă scriu să vă mulțumesc tuturor pentru sfaturi și discuții.

Până la urmă am ales O3 FL Style, 1.8 TSI, DSG și 4x4. Culoare argintie. De la Porsche Vest 1.

Azi am fost dupa ea, si e awesome, nu ma asteptam la asa ceva. Am reusit sa instalez Android Auto si a functionat. 

Sunt multumit pana acum. 

Multumesc din nou pentru discutii.

Merci!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari, asteptam impresii in aria masina mea. Din punctul meu de vedere, daca era si break era perfectiunea intruchipata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pentru cei care cauta o Octavia noua (echipare style, bine dotata). uitati-va si la Laurin & Klement, dotarile pe care le are, daca le-ati pune separat pe style, ar costa cu 2500 eur mai mult style. tocmai am configurat un Style cu dotarile standard oferite in echipare L&K, ... merita mult mai mult L&K. bineinteles, si dealerul trebuie sa ofere un discount proportional :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LK este optim daca oricum vroiai sa bifezi: jante pe 18', alcantara, DCC si alte optionale premium. Nu imi este clar daca la LK mai beneficiezi de Clever Pack, care este foarte important pentru reducerea pretului de achizitie.

Altfel, Style este best buy pentru orice Octavia.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de pret, din catalog, intre Style si LK este de 4.600E.

Dar echiparea Style inca beneficiaza de CleverPack (Faruri LED, Stopuri top LED, senzori parcare, KESSY, Bolero, Smartlink) cu care primesti o reducere de 1450E la dotari de ~2155E (daca se aleg senzori fata/spate) = 705E . 

Restul de dotari , in afara de volan si inscriptionari specifice mai costa ~3740E.

Diferenta de pret din dotari ar fi ~4450E.

Cine vrea LK, isi ia LK, cine nu, se multumeste cu Style si bifeaza ce mai considera necesar.

 

 

Modificat de vdragos
Posturi mutate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.automarket.ro/stiri/skoda-octavia-va-primi-ceasuri-de-bord-digitale-optiunea-este-imprumutata-82711.html

Quote

Potrivit unor informații disponibile în configuratorul Skoda destinat pieței din Cehia, clienții au acum posibilitatea de a înlocui ceasurile analogice cu ceasuri de bord digitale, pentru un preț de 8.900 de coroane, echivalentul a circa 350 de euro.

 

Modificat de vvede
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul ar fi decent la prima strigare, dar sa vedem la ce optionale te mai obliga VAG sa bifezi pentru bordul complet digital. Am asa o senzatie ca pe langa 350 mai trebuie sa adaugi si vreo navigatie de 500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur cere navi, asa e si la Passat, altfel ce sa afiseze pe bord alternativ la cadrane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea sa afiseze aplicatiile AA sau CarPlay si toata lumea ar fi multumita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutiile de "ar putea" tin cu tot respectul de pareristica - afiseaza astazi Active Display altceva decit temele predefinite? Eu inteleg ca nu si din diverse surse si ca nici nu o va face in viitor - pe considerentul ca AID a fost dezvoltat ca o unitate grafica separata, cu propriul soft si nu ca o duplicare a displayului unitatii media deci e capabil sa reproduca doar ceea ce a fost programat - instrumente de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Cehia se cere cel putin Amundsen (+ Care Connect evident), volan incalzit si tempomat (jeez nu au tempomat standard in style..).

Pentru mine asta pare sa ofere ultima gura de aer navigatiilor integrate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va merge doar cu Amundsen (si fara volan incalzit) si va costa aproximativ cat zic in articol, postez aici dupa ce fac modificarea :) 

LE. adica daca va merge un retrofit, desi am mari indoieli ca vor face chestia asta, posibil va fi valabil doar pentru masinile noi...

Modificat de SwatKat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!