Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

@wdec: Eu aș mai pune oglinzile laterale cu efect antiorbire, e o opțiune ieftină dar foarte utila pe timpul nopții.

Pe urmă, dacă îți permite bugetul, Kessy și Adaptive Cruise Control sunt două opțiuni pe care eu personal le apreciez foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oglinzi cu efect antiorbire nu prea le vad rostul pentru ca se intampla foarte rar sa conduc noaptea. La Kessy nu consider ca trebuie sa platesc in plus ca sa nu scot cheia din buzunar. Iar adaptive Cruise Control nu il iau ca si principiu. Nu pot sa stau pe scaun si sa ma uit cum masina accelereaza si franeaza asa cum considera ea iar eu sunt un spectator la peisajul din jur. Sunt soferi si conducatori auto. Initial m-am uitat catre RS dar eu consider ca are prea multa electronica penrtu o masina sport si un pret prea mare pentru o skoda. Strict parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wdec Eu as adauga parbrizul incalzit si senzori parcare spate si as scoate jantele de 18" in favoarea unora pe 17" (am achizitionat masina cu jante de 17" iar cele de iarna le-am luat de 16" si este foarte ok) si suspensia sport (masina mi se pare suficient de rigida si nu as vrea sa am garda la sol mai mica decat este deja -14cm). Subscriu in totalitate la ce ai scris vis a vis de adaptive CC - niciodata nu as pune asa ceva pe masina. Am condus masini echipate cu asa ceva, am testat functionalitatea dar nu o vreau pe masina... Eu tot 1.8 TSI  manuala am ales, tot gri quartz, si sunt extrem de multumit :) . Nici sistemul audio Canton nu e de lepadat, mai ales ca vine la un pret foarte ok.

Modificat de PaulT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wdec: Acum am văzut că tu vrei cutie manuală, sincer în acest caz nici eu nu văd atât de mare utilitatea ACC-ului. Pentru cât costă oglinzile în schimb, eu zic să nu excluzi complet opțiunea. Spor la alegere, pot să-ți spun de acum că motorizarea nu o să te dezamăgească.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru sugestii. La optiunea cu jante mai mici si suspensie normala trebuie sa spun ca tocmai asta caut. Nu este o masina sport dar are usoare valente sportive si vreau sa profit de ele. Conduc tare, de fapt fiarte tare si atunci suspensia sport si talonul cauciucului mai mic sunt un factor de siguranta suplimentar. Sunt multi care prefara confortul si un condus mai linistit dar eu caut altceva. In ce priveste senzorii de parcare eu ii consider inutili daca masina nu sare bine de 5 metri sau daca nu este camioneta sa nu vad ok in spate.pentru mine aceasta alegere este doar o masina normala care atunci cand vreau sa merg tare sa nu imi dea emotii. O masina cu adevarat sport este in perspectiva dar mai sunt ceva ani pana atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu era dat in conditiile in care si eu o alerg (altfel nu luam 1.8TSI :) ), dar recunosc ca mi-a scapat sa precizez asta. Drive test-ul l-am facut pe RS, si diferenta de comportament nu este semnificativa fata de 1.8TSI stock, cu jante de 17, mai ales in conditiile in care suspensia sport reduce o garda la sol destul de mica din start (daca stii pe ce drumuri vei rula de obicei evident e in regula). Tot pentru dinamica am ales si eu 17 in loc de 16 pentru cauciucurile de vara (cele de iarna trebuie sa mai poata ajuta suspensia in absorbirea socurilor mult mai dese si mai puternice datorate ghetii si zapezii de pe drum deci 16 sunt tocmai bune). Si la mine este prima masina dotata cu senzori de parcare, pentru ca niciodata n-am probleme de analizare din ochi a vreunui spatiu de parcare si cu orice masina imi ies parcari la distante de 1-2cm fata de obstacole vizibile/pereti, etc fara vreun efort. Dar, ce m-a convins sa ii adaug se regaseste in urmatoarele exemple : stalpisori de parcare sau in general obstacole cu inaltime mica, pe care nu ai cum sa le vezi/observi din masina sau, cel mai important un copil mai mic (inaltime sub portbagaj) care se ascunde in spatele barii spate sau apare acolo dintr-un unghi ce nu permite observarea in timpul manevrei. Astea sunt motivele pentru care merita cu prisosinta montarea senzorilor, nu doar efectuarea parcarilor :) .

Modificat de PaulT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu eram adeptul senzorilor de parcare dar acum asa ma bucur ca i-am pus. Este mult, mult mai relaxant sa parchez, asa ca recomand.

Kessy iarasi este super.

Farurile xenon adaptive iarasi sunt excelente. Plus ca schimba mult fata masinii dpdv estetic.

Modificat de zorro00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Au suplimentat fondurile in octombrie, dar s-au terminat imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Din pacate ar putea fi ultimul an cu rabla daca se elimina timbrul  de mediu. Ramane fara sursa de finantare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/9/2016 at 1:41 PM, kthor said:

PBN zice că 320 Nm este OK. Să nu uităm că 300 Nm știe din fabrică, doar că are limitare. Scoți limitarea și ai 200CP și 300 Nm și de acolo vezi ce știe să-ți adauge chip tuning-ul.

Multumesc de raspuns, dar ce inseamna aceasta "limitare"...n-am mai auzit de asa ceva la un motor decat la scootere sau motociclete de capacitate mica...

Este o chestie mecanica sau tot din soft se face? iar daca e din soft, nu inseamna tot un fel de chip-tuning?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o limitare software iar inlaturarea ei duce la pierderea garantiei de fabrica. Dar, kthor are dreptate, motorul asta stie mult mai mult decat 250nm si 180 de cai. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, am inteles. Motorul sunt convins ca stie mult mai mult de 180cp si 250nm... problema sa nu fie la cutie sau ambreiaj

Multumesc oricum pentru clarificare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este dsg7 problema este exact la cutie. Daca este cutia manuala in 6 tr, zic ca nu sunt probleme. :) 

Din ce scrie pe tcmturbo.ro motorul asta , dintr-un simplu soft se duce in 220cp/360nm sau 240cp/400nm. Niste cifre extrem de bune pentru un motor pe benzina. Suficient cat sa miste extrem de bine orice caroserie de pana in 1500 de kg. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wdec eu as merge pe suspensie adaptiva in defavoarea suspensiei sport daca tot mergi pe 18. Daca nu se vindea Octavia acuma sambata te duceam un pic cu ea cu scaune sport, jante 17 si suspensie punte spate , nu independenta ....

Si da, si eu as merge pe oglinzi cu antiorbire, cat si pentru parbriz incalzit.

Alegere usoara.

LE: si da...senzori spate...insa se pare ca esti mai sofer ca si altii deci probabil nu ai nevoie de eie...insa este masina lunga, in orase aglomerate ii vei aprecia la parcari

Modificat de ToniM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wdecconfirm utilitatea senzorilor (300 euro) spate (parchezi mai simplu, mai usor, si cu mai putin stres).

As mai pune oglinzile laterale antiorbire (90Euro), de cand le am nu am stres cu OZN-urile din spate.

Daca tot ai luat suspensia sport pune si "Elemente suplimentare protectie sasiu" (doar 38 euro), nu se stie cand te poate ajuta.

De asemenea SmartLink iti transforma ecranul de Bolero in navigatie (136 euro).

Felicitari pentru alegerea motorului, este genial, am mers mii de km cu O3 1.8TSI DSG7.(singura motorizare care iti aduce si suspensia spate independenta la O3)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Front Assist este standard? Daca nu, il consider foarte util. Poate sa te scape de vreun accident costisitor in caz ca nu esti atent. Senzorii de parcare spate la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Front Assist nu era standard la O3 (nu stiu la FL), dar eu mi-am pus.

Pt 250 euro e foarte util: te antentioneaza daca nu esti atent in oras si chiar mi s-a intamplat sa puna frana automat.

In prima faza iti da un soc scurt apoi, daca nu reactionezi, franeaza full.

In afara orasului (peste 50 km/h) doar iti arata la bord ca nu pastrezi distanta de siguranta .. poate fi util uneori ca preventive.

Pentru 250 de euro zic ca merita pentru ca reduce mult riscul de accident din neatentie.

Nu am vrut ACC, era si mai scump si nici nu am cutie DSG.

Pe O3 FL ma astept ca radar-ul sa aiba si recunoastere de pietoni si asta ar fi si mai util in traficul urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

"In afara orasului (peste 50 km/h) doar iti arata la bord ca nu pastrezi distanta de siguranta .."

Nu este asa, citeste cartea. La nevoie franeaza si la viteza oricat de mare, dar nu garanteaza oprirea, doar minimizeaza pagubele. Ca tu ai ajuns doar la faza de preavertizare, foarte bine, nici nu-ti doresc altceva.

Cine asteapta pana anul viitor cu comanda ar trebui sa prinda o ieftinire. Nu scade iarasi TVA-ul la 19% ca inainte de 2010, de la 01.01.2017?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaderea TVA-ului va fi anulata de cresterea de pret. Comenzi se vor lua incepand cu luna aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Ebi: scaderea TVA se aplica de la 1 ianuarie si va fi de un procent, de la 20 la 19%. Conformarea la noua cota de TVA se face in momentul emiterii facturii finale / a platii integrale (probabil cand masina ajunge in vama) si nu la plasarea comenzii, cand platesti doar un avans (doar daca nu vrei sa dai banii inainte ;)) In conditiile pastrarii listelor de preturi curente, la un pret de 20.000 de Euro, economia va fi de 200 de euro.

Bineinteles, poti obtine, suplimentar, o reducere mai mare decat aceasta prin negociere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Aveti idee daca pot gasi la drive-test in Bucuresti un O3 cu tractiune integrala ?

Cei care ati cumparat O3 cu Haldex, ati testat inainte acest sistem ?

10x

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare,

In configuratorul online daca se selecteaza jantele pe 17/18" se dezactiveaza optiunea de PDG. Exista o incompatibilitate de ordin tehnic pentru aceasta ? Ma gandesc ca as putea lua PDG si jantele de 16, urmand sa trec ulterior la 17".

Seara buna !

 

 

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PDG Este maxim 16 ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai configuratorul te forteaza sa iei pe 16, dar cu ce te opreste fizic sa montezi ulterior achizitiei dimensiuni mai mari?
Nu cred ca exista incompatibilitati de niciun fel. eu am montat jantele de RS Zenith de 18" pe O2 (stiu ca nu e acelasi model in discutie) desi nu se puteau alege in configurator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!