Jump to content

Martor Temperatura lichid racire / apa / antigel aprins


Julwere
 Share

Postare recomandată

Salut baieti exact acum in intersectie la dristor mi-a piuit martorul temperatura apa si imediat dupa semnalul sonor s-a aprins si uitandu-ma la el a sarit de la 90 la 130. De 10 min stau pe loc si astept sa se mai raceasca. Nu stiu ce s-a intamplat..idei? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa se fi rupt pompa de apa...iti trebuie un kit nou de distributie cu pompa de apa.Sau termostat blocat pe inchis...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Porneste caldura la maxim in cabina, da pe treapta maxima la ventilatie, deschide geamurile, si poti merge mult si bine fara sa se mai ridice temperatura.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns acum acasa cu ea am asteptat pana a scazut apa la 90.

eu zic ca e exclus sa fie pompa de apa pt ca radiatorul si furtunele sunt calde deci apa circula

am vrut sa desfac capacul de la vasul de expansiune, a bolborosit de cateva ori si a urcat apa in el pana sus la capac l-am strans repede apoi, iar cand am pornit motorul apa a ajuns iarasi la nivelul initial in vas, deci nu cred ca e pompa.

ideea e ca de cand am luat masina nu am auzit sau vazut ventilatoarele de pe radiator sa mearga

nici cand dau drumu la AC nu se invart..

va trebuii sa-i fac o diagnoza dar momentan nu dispun de vagcom :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu pornesc nici cand activezi AC, ceva e in neregula. Pot fi mai multe cauze (relee...) . Trebuie dusa la "doctor" sa identifice problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele din compartimentul motor. Daca nu e nici una arsa fa-i o scanare cu VCDS sau ceva similar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista vreo schema a sigurantelor pt golf 6 pe aici? am tot cautat si nu gasesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi F24 din compartimentul motor.
 

post-21426-0-71360100-1398954462_thumb.j

post-21426-0-12480100-1398954478_thumb.j

post-21426-0-11745000-1398954486_thumb.j

post-21426-0-13164300-1398954496_thumb.j

post-21426-0-03561000-1398954509_thumb.j

post-21426-0-33861300-1398954509_thumb.j

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

multumesc mult pt poze, m-am uitat nu pare arsa..

azi dim surpriza am pornit motorul am dat drumu si la AC si dupa 20 sec au pornit ventilatoarele au mers  40 sec apoi s-au oprit..si iarasi au pornit dupa 20 sec ..si tot asa..

e normal?

 

Modificat de Julwere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

borav64motion

Da, e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca ai tot motor de 2.0 140CP . La mine am observat inca de anul trecut de prin toamna ca atunci cand opream masina chiar daca mergeam doar 3km ventilatoarele mai mergeam cam 5 min aprox . Asa a facut si iarna iar acum parca si miroase asa ca ambreiajul incins la dacie . Mentionez totusi ca nu de fiecare data raman ventilatoarele pornite .

Nu se aprinde nici un senzor in bord nici o eroare pe vag com, iar nivelul la antigel e la maxim aprox .

Masina o folosesc f rar de 2-3 ori pe luna mai mult sta in parcare . Am maxim 5000km facuti de asta toamna .

Sa o duc la doctor ? Sau pot verifica la urgenta 2-3 repere ? Imi pare totusi ca nu e chiar normal .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

am facut o diagnoza mai devreme..e clar ca ceva e neinregula, astept o interpretare si /sau mod de rezolvare a problemei in topicul dedicat, sa vad ce imi zic colegii..

 

http://vwforum.ro/topic/1234-scanarea-cu-vag-com-erori-aparute/page-314#entry2364271

Modificat de Julwere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service..au testat sigurantele cablurile totul pare in regula, ventilatoarele in schimb nu au mai plecat deloc acolo, nici cu a/c on, ajung in parcare o opresc, o pornesc..dau drumu la a/c pleaca ventilatoarele apoi am mai testat odata..nu au mai pornit..

aia de acolo mi-au zis sa ma duc la volkswagen..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai de schi,bat ventilatorul mare. Controlerul se afla in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti afla Cristi ce cod are ventilatorul? Vreau sa-l caut sa vad la ce pret ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar dupa VIN la cei care vand piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit la dezmembrari un golf ca al meu insa ventilatorul mare are paletele rupte am cautat niste imagini cu el si din ce am observat ar avea un surub pe centru, as putea sa-i schimb oare doar elicea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

roaga pe cineva pe threadul de coduri pentru piese de schimb sa iti zica daca ventilatorul are cod separat.

 

Ps , pe unde ai gasit golfuri la dezmembrat in bucuresti? poti sa imi lasi te rog un pm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are aici pe forum un coleg un golf ca al meu la dezmembrat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se poate schimba doar elicea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am achizitionat electroventilatorul oem cu paletele rupte din dezmembrari de la un coleg si i-am schimbat elicea cu cea de la ventilatorul meu.

Elicea se poate scoate daca bati in ax usor cu un ciocan blocand paletele pe dedesubt sa nu se apropie motoras.

Elicea e prinsa de ax printr-o bucsa.

Am mers cu masina turata cu viteza mica in treapta 1 vreo 2-3 km si cand m-am dat jos electroventilatoarele au pornit.

Problema a fost rezolvata.

Multumesc tuturor.

Ps: la 3 zile dupa ce am postat filmuletul de mai sus electroventilatorul nu a mai pornit absolut deloc, l-am testat pe baterie direct si se invartea in directia inversa daca ii schimbam polii, insa cu polii pusi normal nu se invartea in directia care ar fi trebuit.Cu ocazia asta l-am decapsat (bineinteles urechiusele le-am rupt pt ca asa l-au facut nemtii..de unica folosinta :) ) carbunii erau inregula insa un condensator era umflat, de aici si functionarea anormala.

Modificat de Julwere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dancostea2002

in general este problema cu centrarea,vibreaza tare daca nu-i centrat.se pare ca dumneavoastra a-ti avut noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa-l descentrezi, axul trece prin doua puncte fixe , partea de sus si partea de jos a motorasului..si bati in el pana cedeaza doar bucsa care tine elicea , nu trebuie sa bati in el sa scoti axul afara, si da! Daca bati cu sete in el si spargi sau obtii un joc in rulment reusesti sa-l descentrezi si/sau obtii un huruit in timpul functionarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut, dețin un 1.4 tsi 160 cp cavd, de vreo 3 zile a început să crească temperatura antigelului până pe la 110 grade când merg constant sau liniștit. Când o alerg și dau până în 6000rpm temperatura stă la 88-92 grade. Am schimbat azi ambele termostate și antigelul dar problema a ramas. Ce poate avea? Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat, am înlocuit termostatele, primul set de termostate nu a fost ok și mai pierdeam și antigel..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!