Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Girleanu Adrian

nu frate de accelerat se mai accelereaza-cresc viteza daca vreau doar ca se accelereaza mai greu adica cresc in viteza mai greu.nu sunt nevoit nici macar sa opresc roata merg tot inainte ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a aprins emission workshop, sigur era o eroare stocata.  Nu am intalnit pana acum sa se aprinda si sa nu fie erori stocate.

 

daca vine cu el stins, exista cazuri cand nu stocheaza eroarea.

 

oricum, nu avem date suficient de clare ca ca ne putem pronunta, din pacate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Salutare tin sa va spun ca astazi am fost din nou la service si bineinteles mi se stinse-se acel bec in bord si totusi am continuat sa ma duc,mi-au pus cei de acolo calculatoru si mi-au zis ceva dspr turbo habar nu am ce deoarece sunt in germania,mi-au sters eroarea si mi-au zis sa merg asa cu ea sa vad pe parcurs ce se mai intampla.Ce sa zic am facut aprox. 70 km autobanda-oras becul nu mi sa mai aprins dar tin sa precizez ca masina a inceput sa fie mai ''lenesa'' si in oras , parca as avea 90 cp nu 130,fum nu scoate am mers si cu 120km/h iar eroarea nu a mai aparut dar ce e drept am tras mai greu de ea pana la 120.Dupa acest tur am fost din nou la service sa imi zica aia ce dracu are masina,mi-au pus calculatoru si mi-au zis ca este curata.......acuma ce sa fac ? sa ma iau dupa toti nebunii si sa imi fortez norocul si banii sau as putea eu face ceva iar sa fac experimente pe toate service-urile iar nu imi vine.Voi ce ati face daca ati fi in locul meu ? O seara buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt pe telefon si nu vad daca ai postat eroarea...macar ai reusit sa vezi despre ce era vb.....ce scria in eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am patit si eu sa imi apara eroarea EMISSIONS WORSHOP si martorul aprins.Am mai mers 20 km maxim timp in care am oprit masina de 2 ori avand ceva treaba . Acuma nu imi mai apare... e posibil sa mai apara pe viitor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poasteaza eroarea,probabil ca o sa mai apara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Eroarea nu am postato deoarece scria in germana si in plus nu te prea lasa sa te uiti si tu pe ecranul testerului ! Stiu doar ca mi-a sterso si dupa vre 60 km de mers m-am intors inapoi la service deoarece masina incepuse sa fie puturoasa( adica se accelera mai greu ajungeam ceva mai greu la viteza de 120 km/h) si mi-a pus mecanicul din nou calculatorul pe ea si mi-a zis ca este curata adica sa referit ca nu a mai aparut din nou eroarea ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, fara a vedea eroarea e greu sa identificam cu exactitate problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie inlocuit senzorul G62 - recomand Hella sau OEM (la cel OEM sa iti cumperi oring si clema, ca sa le inlocuiesti pe cele vechi).

 

inainte de inlocuire poti verifica/curata mufa lui, cu spray de contacte. Daca tot asa face, trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

engine colant temperature din cate imi amintesc ca scria pe laptopul baiatului unde am fost, numarul erorii l-am scris pe telefon ca sa il postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Salutare am revenit cu informatii noi :D am fost la reprezentanta la vw si mi-a gasit ingineru eroarea pe senzorul de temp.la apa si mi-a zis ca asta nu are absolut nimic de a face cu problema mea si postez si eroarea/erorile ce am putut '' fura '' si eu cu privirea acolo in calculatorul lui si anume : 01039        030   asta est tot ce am vazut si scria sub aceste valori in germana ceva de apa ! In rest nici o eroarea in plus,mai mi-a zis omu ca e probabil ca vreun vaccum sa nu isi faca bine treaba pe la turbo,acuma habar nu am ce sa zic ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa,firele de la senzorul de temperatura apa G62.Inlocuieste senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

AM o intrebare ce rol are acel senor cu viteza masinii,apropo ieri cand am fost la service cei de acolo mi-au desfacut acel furtun de aer prin care aspira turbo ca sa verifice daca este joc in ax si vreau sa spun ca nu are absolut deloc joc dar acuma am si eu o dilema,am bagat si eu mana sa ma conving si am incercat sa invart de acel ax si va zic ca nu am reusit,asa este normal sa nu poti invartii trebuie o forta mai mare acolo ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, trebuie sa se invarta usor cu mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Pai daca zici ca trebuie sa se invarta usor cu mana,ieri am plecat cu mecanicu in probe si a mers nebunu cu 160-200 km/h si nu a mai facut nici o figura masina ! Cum iti explici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu ai invartit tu de axul care trebuie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Pai era un ax in fata turbine pe unde scoti aceea conducta de aer care vine de la filtrul de aer si am bagat acolo degetele si am incercat sa invart de el .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Pot sa confirm si eu ca acum o jum de an cand am avut desfacut pe acolo am verificat si eu axul si nu avea joc deloc de miscat se misca usurel dar nu usor in sensul sa tragi de ea si sa se invarta singura.

Pot sa confirm si eu ca acum o jum de an cand am avut desfacut pe acolo am verificat si eu axul si nu avea joc deloc de miscat se misca usurel dar nu usor in sensul sa tragi de ea si sa se invarta singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca zici ca trebuie sa se invarta usor cu mana,ieri am plecat cu mecanicu in probe si a mers nebunu cu 160-200 km/h si nu a mai facut nici o figura masina ! Cum iti explici ?

 

Adrian, nu imi explic deoare nu am verificat eu.... eu doar ti-am raspuns la intrebare... axul cu paleti al turbinei trebuie sa-l poti invartii usor, cu mana.

 

oricum, poate nu ai verificat ce trebuie,,, daca era blocat/gripat, era demult pa.....

 

axul din poza, da ?

post-30007-0-06290500-1394529772_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Da Florine acolo in fata unde este desenul cu albastru, acolo am bagat mana sa vad daca este joc sau daca se invarte ! ! ! Gripat nu are cum sa fie ca doar nu a stat in parcare sa zici ca nu sa circulat cu ea,nuu ! Acuma nu stiu ce hibe o avea eu merg incontinuare cu ea si sa vad daca crapa ceva crapa daca nu si mai bine,dar am o curiozitate are legatura simptomul acesta cu acel senzor de temperatura la apa ??? Ca eu unu nu vad legatura ! Pe acel senzor mi-a gasit eroare la reprezentanta atat,in rest masina este in parametrii . Mai mi-a zis un mecanic ca e probabil ca debitmetrul de aer sa faca figura si sa nu afiseze eroarea ca ar fi avut si el un passat k al meu si a patit la fel,la schimbat si nu a mai avut probleme cu masina,acuma ce sa zic daca o duci la 3-4 mecanici diferiti auzi 3-4 pareri diferite....asta e . O zi buna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, daca se aprinde martorul motor - mesaj - atunci trebuie sa stocheze eroare.

 

e posibil sa fie de la senzorul G62... l-ai schimbat ?

 

acum, erorea de mai sus e de la G62... doar sa fie altceva si inca sa nu se manifeste, sa nu genereze DTC.

 

inlocuieste senzorul G62 (oricum trebuie, avand in vedere ca ai eroare de la el), dupa care vedem daca mai ai ori nu.

 

Sa fie eroare la debitmetru si sa genereze eroare pe G62 - nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Girleanu Adrian

Salutare vreau sa zic ca aseara am patit din nou aceeasi problema si adica mergeam pe autostrada cu 120 km/h  constant si cand am bagat picioru in ea am constatat ca iar patisem problema cu puterea si adica urca mai greu in turatii,si ce am facut? am oprit motorul in timp ce masina rula si l-am pornit imediat iar spre surprinderea mea masina a mers bine,precizez ca nu mi-a aparut nimic in bord vreo eroare sau chestie stranie. Ce pot sa inteleg eu din intamplarea asta k dupa ce am repornit motorul masina si-a revenit ?  Ce poate sa fie ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!