Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Salut. Am un golf 5 1.9 tdi si am dat de o problema asemanatoare. Imi apare eroarea "Emissions Garage". Mi se aprinde becul de check engine si imi trage masina cand vrea, adica uneori merge perfect , alteori mi se taie acceleratia. Am facut o scanare si am sa va postez logul.

 

19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction
            P3103 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 819 /min
                    Torque: 36.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.84 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Torque: 150.0 Nm
                    Torque: 0.0 Nm

16621 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low
            P0237 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    RPM: 2898 /min
                    Torque: 58.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 23.9 %
                    Voltage: 14.06 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Absolute Pres.: 1336.2 mbar
                    Absolute Pres.: 1275.0 mbar

18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
            P1592 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.62 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Absolute Pres.: 969.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1968.6 mbar

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
            P0299 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    RPM: 2394 /min
                    Torque: 148.0 Nm
                    Speed: 111.0 km/h
                    Load: 51.0 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Absolute Pres.: 1836.0 mbar
                    Absolute Pres.: 622.2 mbar

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica clapeta de admisie si cablajul senzorului MAp in zona de sub baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

a revenit problema cu EMISSION WORKSHOP. si altele o data cu ea.

 

dupa ce am schimbat G62 (nou, pe original) acum 2-3 saptamani, masina porneste ok, dar acum a revenit mesajul EMISSION WORKSHOP si martorul in bord.

 

in weekend am facut un drum pana la Sinaia, si pe autostrada s-a aprins martorul si mesajul in bord, dupa ce nu mai zisese nimic de 2-3 sapt.

 

temperatura in bord nu a urcat niciodata pana la 90 pana la Sinaia si inapoi.  a urcat maxim pana la 2/3 din intervalul pana la 90.

 

mi-am luat interfata 12.12 am facut niste scanari si niste loguri:

 

1. Scanari / autoscan

 

auto scan 01 -DJ00aaa-2014.02.22-01.30-WVWZZZ1JZ5W000000-145920km-90670mi.txt

auto scan 02 -DJ00aaa-2014.02.23-14.30-WVWZZZ1JZ5W000000-145920km-90670mi.txt

auto scan 03 -DJ00aaa-2014.02.23-21.00-WVWZZZ1JZ5W000000-145940km-90682mi.txt

 

- fisierul auto scan 01 e numit impropriu asa, nefiind un autoscan, dar vreau decat sa arat cronologia, ca a existat codul asta 16485, l-am citit si l-am sters ulterior.

- fisierul auto scan 02 si 03, chiar sunt auto scan-uri.

pe auto scan 02 nu mai apare DTC-ul 16485 sters cu 01.

in schimb apare 17965 - Charge Pressure Control      P1557 - 35-00 - Positive Deviation

 

dupa ce am facut auto scan 02, i-am facut logurile de mai jos CSV, si dupa logurile de mai jos cu motorul cald, i-am dat din nou auto scan. si se observa in auto scan 03, ca nu mai apare 17965, in schimb a aparut din nou 16486 (16485 a aparut cand stateam pe loc cu masina si deschideam logurile facute sa vad ce e prin ele....)

 

2. loguri cu viteza a 3-a talpa 1500 - 4000.

log-ul 4 are doua sesiuni, prima cu talpa, si a doua am lasat logul sa mearga cand ma intorceam acasa de pe centura unde am facut logurile... nu stiu daca e ceva relevant in sesiunea a 2-a....

 

(schimbati extensia in CSV...)

LOG-01-001-010-011.CSV.txt

LOG-02-003-010-011.CSV.txt

LOG-03-003-011-xxx.CSV.txt

LOG-04-003-010-013.CSV.txt

 

 

log-urile le-am facut cu temperatura pe 79-80 de grade dupa ce facusem vreo 20 de km prin oras, nu prea vrea sa urce mai mult de atat. dupa ce am terminat logurile avea 81 de grade. nu cred ca ar mai fi urcat... probabil termostatul din nou blocat pe deschis ? (am mai avut problema asta si l-am mai schimbat mai demult)

 

intrebari:

 

de ce nu mai apare in autoscan 03 eroarea asta, garantez ca n-am sters erorile dupa autoscan 02... ? 17965 - Charge Pressure Control

 

ce e cu celelalte erori pe 17 Instruments si 19 CAN Gateway ?

 

01336 - Data Bus for Comfort System
           80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

 

si ce sa mai fac legat de EMISSION WORKSHOP ?

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)
            P0101 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

 

o zi buna va doresc,

Modificat de vali196
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat debitmetru cu unul nou, doar senzoru din el, si dupa 3 zile a dat din nou aceeasi eroare, si nu l-am pastrat. Acum e pe masina unul din dezmembrari, care n-a mai dat eroare de 3 sapt de cand am schimbat G62. Am mai scris despre asta pe pagina asta si precedenta.

Si deci ma gandesc ca nu e din debitmetru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17965 - Charge Pressure Control - iti apare cand nu atinge presiunea solicitata de ECU

 

ce e cu celelalte erori pe 17 Instruments si 19 CAN Gateway ?

 

01336 - Data Bus for Comfort System
           80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent
- ai un fir de can intrerupt sau contacte oxidate

 

si ce sa mai fac legat de EMISSION WORKSHOP ?

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)
            P0101 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
- verifica cablajul pana in ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17965 se sterge singur ? , ca a disparut intre cele doua loguri desi nu am dat clear dtcs,

16485 astia in service mi-au zis ca au verificat cablajul pana la ecu. Deci nu ar trebui sa apara dtc ul asta decat legat de debitmetru, cablaj pana la ecu, mufe de legatura. Nu poate sa fie pus si din alta parte legat d emisii de gaze. ... ms pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu se sterge singur....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul de aer comunica pe CAN cu ECU ?, sa fie vreo legatura intre 01336 si 16485 ? Un fir de CAN slabit care sa influenteze comunicarea debitmetrului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. in debitmetru ajunge o alimentare, o masa si 2 fire care duc in ECU, dar nu de CAN.

 

Deci, in nici-un caz nu are legatura cu eroarea de la confort.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Salutare,am si eu nevoie de parerile unor oameni care se pricep sau care sau confruntat cu problema care urmeaza sa o descriu , precizez ca masina este un passat 1.9 TDI-130 cp AWX-5 trepte fabricat in 02-2005 cu 187.000 km : am facut plinul la masina si am iesit pe autobanda cand am sesizat ca masina numai tragea la fel de repede ca de obicei plus ca scotea mult fum negru in urma mea, ce am zis hai sa cumpar un aditiv de motorina ( Liqui Moly) ca poate na...am prins motorina proasta,zis si facut am luat aditivul am bagat in rezervorsi m-am pus pe ea,ce sa vezi pe la 3400 rpm imi apare mesajul Emisionss workshop si acel robinet  pe bord si in acelasi moment a pierdut din agilitate masina,am zis sa o las mai moale ca cine stie ce o fi.Dupa 3 zile de mers numai prin oras se stinge becul din bord si acea descriere si masina mergea normal si in turatii mari,astazi am iesit iar pe autostrada si dupa vreo 7 km de mers cu 140 km/h imi apare iar aceasta eroare si masina a devenit iar lenesa. Precizez ca filtrele toate sunt schimbate odata cu uleiul ( Castrol Edge 5w40) de aproximativ 4000 km.Cand am verificat nivelul la ulei am vazut ca este putin mai mare cu 2mm peste maxim,precizez ca ulei nu consuma.Ce pot face,ce sfaturi imi dati ? Sa fie oare vreo problema de la turbo sa dea semne de ,,duca,, ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nivel crescut la ulei - baga motorina in motor, de regula de la pompa tandem , uneori si de la injectoare. VERIFICA NEAPARAT aceste sisteme si nu mai folosi masina pentru ca poti risca alte defectiuni de ungere

 

pentru martorul motor fa o scanare pe tester si noteaza erorile.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

te inseli,nivelul de ulei este putin mai mare de la ultima revizie ( schimb de ulei) nu mi-au tras tot uleiul din motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta nu aveam de unde sa stim, tu ai spus doar ca uleiul este peste maxim. Am tras concluzia ca a crescut nivelul. 

Si ca fapt divers, chiar daca nu se trage tot uleiul din motor, cand se pune cel nou tot la nivel trebuie pus. Nu e musai sa il pui tot cat intra in mod normal.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

da ai dreptate dar aia la service cand toarna uleiul in motor ii ia imediat nivelul ceea ce este un mod gresit deoarece uleiul nu coboara imediat in baia de ulei,intelegi ? Oricum 1-2mm peste maxim ma gandesc ca nu este vreo problema ca nici motoarele nu sunt facute din plastelina ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu e problema, daca este ulei.  Daca cei 2 mm peste erau din motorina, atunci era o problema

 

Fa o scanare, poate ai ceva la turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Daca ar fi fost motorina mi-as fi dat seama,automat uleiul era mai lichid ar fi mirosit a motorina...iar scanarea la turbocompresor sa il fac in mers ma gandesc si asta peste 100 km/h ca asa prin oras merge normal ! Alti membri mai sunt pe forum doar eu si andrei ?   :))) as avea nevoie de mai multe idei pareri ! 

Modificat de Girleanu Adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ti s-a aprins martorul motor, este si eroare stocata, deci ai un punct de plecare. Nu trebuie sa faci proba cu 100km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salut.la golf 4 1.9 din2001 daca e defectiune apare martorul acela cu motor in bord?am vazut azi cand am facut un test cu vag la martorii din bord si acel martor mi.a captat atentia..doar ca arunci cand pun contactul nu se aprinde.ma gandeam sa nu fie cumva anulat.merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aprinde la motorizarea ta... abia dupa 2003, la motoarele diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Vreau sa va spun ca azi dimineata in drum spre service mi sa stins becul din bord si totusi am continuat sa ma duc la service,mi-au pus baietii calculatoru pe ea si au zis ca este totul curat ! Ce sa mai inteleg acuma,e ciudata rau masina asta este a treia oara cand patesc asa ! Ies pe autostrada se aprinde acel bec impreuna cu emisionss workshop si pierd din agilitatea masini,intru in oras trage masina normal chiar si cu acel senzor aprins iar dupa 20 km de mers prin oras asa se stinge singur ! Ce sa ii mai fac ? Ca numai inteleg nimic,mi-au zis baietii aia ca poate sa imi faca figuri senzorul de temp.la apa sau numai stiu ce ! Ca m-au intrebat daca imi scade temeperatura la apa brusc si creste la loc si le-am zis ca da,dar chestia asta nu se intampla des ! Mai multe pareri daca se poate si mai ales de la cei care au patit ceva de genul asta sau sunt cunoscatori in domeniu . O zi buna ! ! ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu temp - daca oscileaza acul la indicator apa - schimba senzorul G62 - eventual verifica-i mufa si cablajul, inainte.

 

altfel - daca nu a stocat eroarea, cam greu de zis.... totusi, sigur aveau un tester compatibil ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a aprins emission workshop, sigur era o eroare stocata.  Nu am intalnit pana acum sa se aprinda si sa nu fie erori stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Sincer sa va zic nu stiu ce tester aveau doar va pot descrie ( era k o telecomanda mai mare mai lata si cu ecran si bineinteles cu un cablu ),cand am ajuns la service numai era nici un bec aprins in bord se stinse-se cam inainte cu 1-2 km ! Andrei am o nelamurire ca ai zis ceva de turbo-daca nu este patat de ulei la turbo,motoru nu consuma/pierde deloc ulei,ea tragea ffff bine si pe autobanda si in oras si oricand doar ca de ceva vreme iau venit dracii,trage doar prin oras fie cu becu aprins sau stins iar pe autobanda, merg ce merg cativa kilometri cu viteza mai mare asa zic eu gen 130-160km/h si dintr-o data brusc se aprinde acel bec si gata pierd din agilitatea masini,tin sa precizez ca nu scoate fum cand se aprinde acel bec absolut nimic ciudata doar ca pierd din agilitatea masini,fum mi-a scos prima data pana am bagat aditiv de motorina ca v-am zis eu am suspectat motorina fiind de proasta calitate ! O seara placuta,numai bine ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierzi din agilitate si nu se mai accelereaza deloc motorul ? trebuie sa tragi pe dreapta , sa opresti / oprnesti motorul pentru a merge iarasi bine? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!