Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Bogdantudor1988

imi cer scuze am postat la seciunea TDi, nu am fost atent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Pe scurt, descrierea problemei: acum vreo saptamana in mers a aparut pe
computerul de bord "emissions workshop" si s-a aprins martorul de check
engine. Am pornit/repornit motorul dar de fiecare data reaparea eroarea
cand puneam contactul. Alte simptome nu avea, motorul tragea normal, fum
nu era.


La scanare zicea cam asa:

 

Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AVF.lbl
   Part No: 038 906 019 KE
   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  4898  
   Coding: 00005
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 64C3A8A3F440A0E
   TMBBU23U849066238     SKZ7Z0D2408859

2 Faults Found
18043 - Powertrain Data Bus
            P1635 - 35-10 - Missing Message from A/C Controller - Intermittent
19586 - EGR System
            P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Readiness: 1 1 0 0 0

 

Am sters eroarea si vreo 3 zile n-a mai aparut, dar ieri iar a aparut in timpul mersului. Din ce am mai citit pe forum, ar
fi binevenita o curatare a EGR-ului. Voi ce parere aveti?

Se poate curata numai manual sau se curata la folosirea unor turatii mai ridicate?

 


Motorul e un AWX, 1.9 TDI, 130 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-l ajuta cu nimic, un mers in regim turat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa te apuci sa-l cureti vezi daca mai tine vacuum - sa nu te chinui degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema cu emission workshop.Primul lucru pe care l-am facut cand a aparut mesajul a fost sa controlez furtunul care intra in stutul de la egr si sa constat ca furtunul era crapat pe toata lungimea stutului.L-am refacut si l-am bagat inapoi.Dupa o perioada de mers cu masina,martorul de pe bord s-a stins,dar doar pentru cateva secunde,apoi s-a reapris insotit de mesajul emission.Ma uit din nou la furtun si vad ca e intreg.Ce sa fac?-am tres cu gura aer din ciuperca,iar aceasta nu mai tine vid(membrana sparta).Buuun,am bagat un surub pe furtun si am sters eroaraea din calculator.Dupa cativa km iar mesaj pe bord.Intrebarea este daca trebuie sa anulez si din soft egr-ul pentru a nu mai aparea aceasta eroare sau trebuie alt egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai membrana sparta - alt EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.Ce sa fac?-am tres cu gura aer din ciuperca,iar aceasta nu mai tine vid(membrana sparta).Buuun,am bagat un surub pe furtun si am sters eroaraea din calculator.Dupa cativa km iar mesaj pe bord.Intrebarea este daca trebuie sa anulez si din soft egr-ul pentru a nu mai aparea aceasta eroare sau trebuie alt egr?

 

Ca sa faci EGR OFF - adica sa il anulezi din soft, stii ca trebuie sa faci de fapt resoftarea ECU-lui..... eu zic ca mai ieftin este un EGR nou....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! O sa ma orientez deocamdata spre un egr.Pe viitor,cred ca o sa rescriu softul,ocazie cu care voi trece din nou la cei 131 cai ai masinii si probabil anularea egr-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut.

Am urmatoarea eroare :

19558 - motor for intake manifold flap (v157): no signal

p3102 - 006 Short to plus - mil on

Am desfacut corpul egr impreuna cu clapeta v157...si am gasit ulei si ceva funingine pe egr, clapeta insa nu era foarte murdara, ambele fiind curatate in urma cu 15.000km.

Am descperit insa la v157 ca se scurgea ulei din capacul ce ascunde partea mecanica si electric.

Am decis sa-l desfac...am curatat uleiul, dar doresc sa desfac tot ansamblu mecanic de pe v157.

M-am blocat pt ca nu stiu sa scot axul clapetei, mentionz ca am desfacut de pe ax clapeta insa nu stiu cum si unde este prins axul.

Am sa pun ceva poze de pe un sit pt a ma face mai explicit.

Axul clapetei arata asa:

yjp7.jpg

 

Trebuie sa desfac capacul de metal pt a scoate axul din corpul clapetei v157 ?? se ascunde ceva sub acest capac , vreun surub, siguranta ?

sqmh.jpg

 

Va rog sa ma ajutati sa-mi degripez clapeta, multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai cum sa o desfaci. E capsata. Mai mult ca sigur ca s-au dus ceva integrate pe acolo-de acolo si erparea cu no signal.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet multumesc!

rotitele dintate sunt = ok

motorasul electric = ok

axul clapeta se misca cursiv = ok

patina sub forma unui potentiometru nu stiu ce valoare trebuie sa aibe...este ca un potentiometru sau este doar un contact mobil?

__________________________

Ramane doar partea electronica de verificat, dar la care nu am putut ajunge pt ca nu stiu sa scot  axul clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o nelamurire legata de EGR. Mi se aprinde ledul galben in bord de la motor la o Octavia Tour an 2004, 1.9 TDi, cod  AGR. Fac test si imi apare eroare asta:

              Address 01: Engine       Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 HA
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  4922
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 73430  
           Additional Info: TMBDG41U368841360     SKZ7Z0E3057529
1 Fault Found:
 
19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded 
        P3130 - 35-10 -  -  - Intermittent
 
Readiness: 1 1 0 0 0 
 
Am rasfoit topicul dar am verificat si componentele adica,furtunasele, electrovalva ce actioneaza EGR-ul, valva EGR curatata si chiar schimbate cu altele. Aceeasi eroare si acelasi comportament al masinii. Acum le-am montat inapoi pe masina pe cele ale ei. Ce mi se pare suspect este ca vacuum-ul mi se pare cam slab pe furtunul care duce la EGR.  Unde sa mai scotocesc, ce sa-i mai fac la masina? Un sfat, o idee, ceva...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Am un golf 5 1.9 tdi si am dat de o problema asemanatoare. Imi apare eroarea "Emissions Garage". Mi se aprinde becul de check engine si imi trage masina cand vrea, adica uneori merge perfect , alteori mi se taie acceleratia. Am facut o scanare si am sa va postez logul.

 

19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction
            P3103 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 819 /min
                    Torque: 36.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.84 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Torque: 150.0 Nm
                    Torque: 0.0 Nm

16621 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low
            P0237 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    RPM: 2898 /min
                    Torque: 58.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 23.9 %
                    Voltage: 14.06 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Absolute Pres.: 1336.2 mbar
                    Absolute Pres.: 1275.0 mbar

18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
            P1592 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.62 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Absolute Pres.: 969.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1968.6 mbar

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
            P0299 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    RPM: 2394 /min
                    Torque: 148.0 Nm
                    Speed: 111.0 km/h
                    Load: 51.0 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Absolute Pres.: 1836.0 mbar
                    Absolute Pres.: 622.2 mbar

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica pentru inceput cablajele de la clapeta si de la senzorul de presiune de pe admisie.

La acesta din urma, dai jos carcasa de la filtrul de aer si o sa gasesti un cablaj mai gros. Cauti prin el si vezi firele de la senzorul de presiune daca sunt intregi. De regula e boala lor sa se roada acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am un 1.9 TDI SI mi a aparut Emission Workshop in bord, asta este logul facut pe Vacum:

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 021 AN    HW: 028 101 208 5
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  7004  
   Revision: --H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 66565 257 00032
   VCID: 6BDFB6084A9EEF6

4 Faults Found:
005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11)
               P161B - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 903 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.98 V
                    Bin. Bits: 00001101
                    Temperature: 14.4°C
                    Bin. Bits: 10110000

005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13)
               P161D - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 903 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.98 V
                    Bin. Bits: 00001101
                    Temperature: 14.4°C
                    Bin. Bits: 10110000

000387 - Fuel Temp. Sensor A (G81)
               P0183 - 000 - Open or Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 254
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 1176 /min
                    Speed: 17.0 km/h
                    Load: 21.2 %
                    Voltage: 14.36 V
                    Temperature: 10.8°C
                    Temperature: 45.9°C
                    Temperature: 19.8°C

005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer
               P1570 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.84 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Bin. Bits: 11000000
                    (no units): 1.0

Readiness: 1 1 0 0 0

 

 

PLUS FAPTUL CA ARE UN CONSUM DE 0.5 la rece si 1.2 la cald (l/100km, la relanti).Ce ar putea sa fie, din ce scrie in log eu vad ca ar fi doar un senzor g81 si 2 bujii incandescente pe cylindru 2 si 4, dar cresterea consumului de unde ar venii?

Modificat de Ionutcosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la senzorul de temp combustibil.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si Glowplug for Cylinder 2 (Q11) ce inseamna? bujia incandescenta de la cilindru 2? sau are legatura cu injectoarele, nu inteleg de ce imi da valori exagerate pe consumul instant

Modificat de Ionutcosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns-din cauza respectivului senzor. Glowplug-se refera la bujia de pe cilindru.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

va salut,

 

am si eu eroarea EMISSION WORKSHOP.

 

Bora 1.9 TDI ALH 2005 cu cip tuning TCM, 145.000 km reali

 

Vreau sa merg zilele urmatoare sa mai fac o (alta) diagnoza, dar as vrea sa imi dati un sfat ce sa mai verific, problema e putin mai lunga decat eroarea asta, si anume, de vreo luna si ceva am probleme cu pornirea la rece. (initial am vrut sa postez pe topicul cu "probleme la pornire" dar tinand cont ca persista eroarea cu Emission Workshop, am zis sa postez aici prima data).

 

Singura simptoma:

 

Masina porneste greu la rece. invarte mult, 7-8 secunde dimineata la -4 grade, merge balbait 1-2 secunde dupa ce porneste, dupa care se stabilizeaza. Daca merg 2 km, opresc si pornesc din nou, chiar daca temperatura motorului inca nu a crescut (sau insesizabil oricum), porneste bine. daca o las 5-6 ore si o pornesc din nou, invarte 2-3 secunde, 4 secunde maxim. Deci mie mi se pare ca e proportional timpul cat sta nepornita cu cat invarte. Am fost la munte si nu am pornit-o 48 de ore, si parca a invartit mai mult decat dupa o noapte... dar totusi porneste (cheie lunga) si la temperaturi de -11 dupa ce a stat peste noapte 14-15 ore... Pe de alta parte acelasi comportament si daca sunt 2-3 grade dimineata, numai ca invarte mai putin pana sa porneasca.

 

Masina merge bine, trage la fel ca inainte, nu am goluri in acceleratie, nu a intrat in limp mode niciodata, nu consuma mai mult, consum la relanti cand e cald fara nici un consumator 0,3 - 0,4 (fara becuri, ventilator, radio, nimic), sau cu totul pornit 0,5-0,6 , motorina Petrom Standard, de care am bagat tot timpul, sporadic OMV.

 

Fenomenul cu pornirea grea, a inceput prin decembrie cand s-au apropiat temperaturile de 0 grade, dar la inceput, cateodata pornea ok dimineata, alte ori nu. Dupa 4.000 de km in decembrie (concediu) a inceput sa fie constant fenomenul. Intr-o dimineata am reusit sa ii omor bateria (cand inca nu eram familiarizat cu comportamentul, nu am insistat cu cheie lunga, am dat vreo 3 chei de cate 3-4 secunde, si atunci a murit bateria, s-a resetat bordul, am pornit-o cu cablurile de la cineva. Cand s-a resetat bordul mi-a aparut un DTC, (si Check Engine ! deci nu Emission Workshop), mi l-au sters in service si nu a mai aparut, nu am retinut numarul DTC-ului, dar era Implausible signal pe Injectorul 3 (singurul cu feedback dintre injectoare la motorul asta, din cate am inteles) Suspectez ca avea legatura cu under voltage cand am omorat bateria, chiar la ultima cheie cand a murit, mi-a dat mesajul...

 

De atunci, am facut 600-700 de km, timp in care, am schimbat uleiul si toate 4 filtrele, dupa care am inceput sa sap la service dupa probleme legate de pornire:

 

- electromotor cumparat nou acum mai putin de 2 ani, l-am desfacut, totul ok, putin murdar, dar nu exagerat

- baterie, masurata cu un "tester" disponibil la magazinele care vand baterii, incarca 14,1-14,2 , capacitate 88%, in orice caz am luat o baterie originala relativ noua de la altcineva, la mine pornea la fel de prost, la el pornea bine cu bateria mea.

- am schimbat o bujie cand mi-a dat Check Engine-ul, (pe masurat bujiile), ulterior, recent, am pus 4 bujii noi ca sa fiu sigur

- verificat releu bujii si ca vine comanda pe bujii

- verificat filtru de motorina

- traseu admisie motorina, pe furtunul acela transparent nu se vad bule deloc (desi din cate stiu e normal sa fie totusi unele mici),

- am incercat totusi sa pun o pompa de presiune, ca cele de pe Logan, suspectand ca pierde presiune pe undeva si de asta trebuie sa invarta mult dimineata, pana se reface presiunea, dar nici o diferenta nici cu pompa de presiune

- verificat furtunele de pe returul motorinei

- curatat EGR si clapeta admisie (probabil se referea la clapeta cut-off), scos multa calamina de acolo

- am schimbat distributia ca oricum facea kilometrii in curand, au mai umblat si la avans in ideea ca poate pacalesc pompa de injectie, dar fara nici un succes.

- debitmetru de aer + cablaje / mufe pana in ECU. pt ca:

acum doua saptamani mi-a dat prima data Emission Workshop, mi-a pus DTC 16485, "debitmetru de aer", scria pe tester. OK.  din simptomele de erau afisate pe testerul respectiv, erau multe gen pierdere de putere, consum ridicat, mers neregulat, etc, printre care si pornirea grea. OK, nu se leaga prea multe, dar hai sa zicem, am luat un debitmetru de aer de la dezmembrari, masina pornea tot la fel, dat nu a mai pus DTC-ul, decat dupa 4 zile, in mers, cand era cald motorul si mergeam constant la 60-70... am luat debitmetru nou (doar senzorul), masina tot porneste greu. Nu a pus DTC cateva zile, dupa care din nou (si anume, acum, de vreo 4-5 zile e prezent mesajul 100% din timp si martorul respectiv galben. Suspectez ca ar fi tot acelasi cod de eroare).

 

 

La service-ul unde am facut toate acestea au zis ca ar fi pompa de injectie care se dezamorseaza peste noapte.

 

Mai ma gandesc la G62 temp exterioara sau G81 temp carburant care sa dea rateuri ?

 

Am observat ca martorul de bujii se stinge foarte repede, dimineata, adica dupa 1-2 secunde se stinge, raman ceilalti martori putin mai mult aprinsi). Mi-a recomandat cineva sa pun de mai multe ori contactul, am pus de 7-8 ori contactul in doua dimineti in ideea ca poate reusesc sa incalzesc mai mult bujiile si observ vreo diferenta, dar nici una. Asta in ideea ca e o problema cu senzorii de temperatura si comanda prea putin bujiile.

 

 

Diagnoza in mers nu am facut acum, am facut prin vara, si injectoarele mergeau perfect.

 

 

Deci, ce as mai putea sa verific daca tot ma duc la o diagnoza ? in afara de sa vad ce cod de eroare e acum ? mentionez ca tot ce am spus ca am facut, a fost facut de fapt intr-un service, cu mecanica sunt paralel. Toate piesele schimbate pt verificare (cele noi) nu au ramas pe masina, dupa ce s-a dovedit ca nu e de la ele. Debitmetrul care il acum e cel din dezmembrari.

 

Multumesc celor care ati avut rabdarea sa cititi romanele de aici, dar am vrut sa prezint toata situatia si tot ce s-a investigat pana acum.

 

O seara buna,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie sparta membrana de la egr-sa nu mai tina vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet, nu am verificat membrana de la EGR, cred ca sambata reusesc sa merg la mecanic.

 

am pus VagCom azi, aveam o singura eroare Implausible signal MAF.

 

L-am sters si n-a aparut mesajul din nou, dupa 3-4 porniri.

 

ce am observat pe Engine 01 - casuta 4, din cate vad pe forum este Engine Coolant Temperature, temperatura varia intre 85-91 grade la fiecare secunda, sau jumatate de secunda, doar cu contactul pus. motorul era rece, mersesem 2 km maxim, temperatura in bord de abia se miscase putin de la 0 ... deci as suspecta G62 ?

 

temperatura in bord se ridica normal , am fost la munte in weekend, sta la 90 fix, dupa coborat cativa km in frana de motor scade putin sub 90, dupa care imediat revine cand incepe sa mearga in sarcina, termostatul l-am schimbat acum vreun an si ceva, deci nu e blocat.

 

G62 sa arate 90 de grade, cand e rece motorul, ECU comanda bujiile foarte putin, si pana la urma porneste dupa 6-7 secunde doar din compresie ? plauzibil ?

Modificat de vali196
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inlocuieste G62-ul. Cumpara Hella sau original

 

dupa aia, vedem ce este cu MAF-ul.... daca eroarea persista, cablajul e ok, alintare ok - atunci trebuie inlocuit.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

ce am observat pe Engine 01 - casuta 4, din cate vad pe forum este Engine Coolant Temperature, temperatura varia intre 85-91 grade la fiecare secunda, sau jumatate de secunda, doar cu contactul pus. motorul era rece, mersesem 2 km maxim, temperatura in bord de abia se miscase putin de la 0 ... deci as suspecta G62 ?

 

E clar ca senzorul (o jumatate din el) este dus. Schimba-l cu unul OEM. Ia si garnitura de etansare si siguranta de fixare, e posibil ca cea de acum sa se rupa la demontare si garnitura sa nu mai etanseze. Cu motorul rece, schimba senzorul si pierzi 2-300 ml de antigel,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat G62/G2 (140 ron pe original). EGR-ul e ok.

 

am plecat din service dupa ce am schimbat G62, mers 3-4 km cu motorul la 90 de grade pe bord, si imi apare din nou Emission Workshop.

 

m-am intors in service, acelasi cod de eroare 16485, pe care l-am mai vazut in ultima luna. "debitmetru de aer, functie defecta". sters eroarea, nu a mai aparut din nou. dar asa s-a intamplat de mai multe ori, si cu debitmetrul din dezmembrari si cu unul nou, a aparut eroarea dupa 2-3 zile, sters, apare din nou dupa 2-3 zile...

 

imediat dupa ce am schimbat G62/G2, cu motorul mai degraba rece, (desi am mers pana la service se ridicase putin acul pe bord, relativ aproape si drum liber), citit valori pe "Temperatura aer aspirat" (deci am inteles ca asta reprezinta temperatura masurata de debitmetrul de aer nu?), si temperatura lichid racire:

 

temp aer aspirat: 13 grade, a urcat treptat intr-un minut cu motorul pornit la relanti la 21-22 de grade si a ramas acolo. un termometru din service arata 18 grade (masina era in service). fiind ceva mai cald in compartimentul motor, cred ca era ok.

 

temp lichid racire: era 50... intr-un minut-doua, a urcat spre 60, cam atunci a inceput sa se miste si acul pe bord. dupa plimbat putin cu masina, pe bord arata 1-2 mm sub 90, pe tester 90.5-91.

 

vad maine cum porneste, desi fiindca a dat din nou EMISSION WORKSHOP dupa ce am schimbat G62 / G2 ceva tot nu ii convine... mufa era bagata bine in debitmetru, am scos si am bagat-o din nou dupa ce am sters eroarea, si nu a dat mesajul. vedem... daca-mi apare din nou ce sa mai verific ?

 

mersi pt raspunsurile voastre, weekend placut,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina a pornit bine si ieri si azi, desi a fost mai cald decat inainte, adica 3-4 grade azi si mai cald ieri, dar nu se balbaie deloc la pornire, pare ca de aici era problema mea cu pornirea.

 

mesajul EMISSION WORKSHOP nu a aparut de sambata, cand l-am sters, sa vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!