Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

golf 4 1.6 16 V..buna ziua, din ce am fazut pe la unele comentarii si pe unele forumuri, majoritatea spun ca atunci cand emission workshop se aprinde, masina pierde din putere si consuma, am 1 an de cand am adus masina din anglia, mie imi sta non stop deschis asta, putere am, dupa 120 km/h pe autobanda daca accelerez are destula putere, consum mare nu am, am un consum destul de normal, la service mi-a spus ceva de genul, "probabil sonda landab", nu sunt genul sa merg pe probabil si sa ma apuc de schimbat piesa aiurea, niste sfaturi ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua ,

la masina mea golf v 1.9 cod motor bkc 77 kw dupa curatarea clapetei dinainte de egr si corpul egr am montat totul la loc , am pornit -toate bune si frumoase , cu motorul pornit am auzit un fluierat in spate la galeria de admisie ca de aer fals asa am pus mana si am descoperit ca este spart racordul dintre radiatorul care raceste gazele spre egr si galeria de evacuare...

am demontat si mi l-a sudat cineva cu autogen si alama....(unul nou costa 300 de lei)

a doua zi imi apare in bord emission work shop.. cu urmatorul cod

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1575 /min

Torque: 32.0 Nm

Speed: 14.0 km/h

Load: 10.6 %

Duty Cycle: 14.7 %

Bin. Bits: 00001000

Mass Air / Rev.: 220.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 505.0 mg/str

am sters eroarea si la doua zile apre iarasi.....

pe engine la meassuring blocks pe canalul trei la egr am o valoare cam de 450 mg/str actual , la relanti

am facut si un log in mers..

si nu stiu ce sa mai fac....

am pus gura la egr si am tras =>> opune rezisenta

am pus degetul pe furtunul de egr =>> suge aer

am lasat cu furtunul scos =>> parca nicio modificare

se poate cand am curatat sa fi intrat diluant in carcasa supapei si sa fi sctricat ceva?? sau sa fi tras diluant in valva?

va multumesc anticipat

2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate la sudura cu autogen s-a infundat traseul gazelor.

sau ceva montat gresit acolo

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sudat a doua zi dupa ce am sters de doua ori eroarea...nu s-a infundat nimic ca am facut proba cu presiune ca sa vad daca tine sudura...

de montat nu am montat nimic gresit

eroarea apare la maxim doua zile de functionare a masinii

cum trebuie sa traga vaccum la egr?? constant sau difera presiunea de vaccum de la relanti la turatii in sus

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA pornirea masinii egr e functional. Dupa 2 min de functionare la ralanti egr se inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu am vacum mereu, si cand accelerez e mai tare vacum-ul...deci sa inteleg odata cu cresterea turatiei el da drumu la gaze in admisie ?/

si cu acest insuficient flow ce sa fac??

cum pot verifica clapeta din racitorul de gaze?? ca la aia nu e vaccum cu motorul la relanti

Modificat de Urduban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Ati putea sa ma ajutati cum sa incep investigatiile pentru a rezolva urmatoarele erori aparute, urmate de Emissions Workshop galben? E vre-un punct comun, un anumit fir unde ar trebui sa caut?

 

 

17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground 
        P1538 - 35-10 -  -  - Intermittent
18065 - A/C System Input/Output: Short to Plus 
        P1657 - 35-10 -  -  - Intermittent
19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus 
        P3005 - 35-00 -  - 
18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground 
        P1619 - 35-10 -  -  - Intermittent

 

Si ati putea sa imi spuneti unde se gaseste panoul de relee la motorul meu ALH?

 

Multumesc,

Ionut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub bord, in partea stanga.

 

N109 - vezi sa nu ai cablaj intrerupt

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum as putea sa recunosc cele 2 relee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis mai ceva in urma ca si mie imi da in bord mereu Emissions Workshop, am fost cu ea la tester si mi-a zis ca ar fi prima sonda, apoi mi-a zis ala ca fiindca e dusa acea sonda, precisez ca mi-a spus dupa ca probabil ar fi ea dusa, cica ar modifica consumul, am plecat din suceava pana in belgia si am scos un consum de 6.5 maxim, putere are, nu am nici o problema cu ea, masina merge perfect, si totusi dupa ce pornesc masina in maxim 10 minunte imi apare asta in bord, un electrician mi-a spus sa nu fie ceva electric cu vre-un fir neizolat, o parere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un asa zis mecanic mi-a spus ca ar fi de la clapeta de acceleratie eroare, el zice asa, cand scoti mufa de la clapeta de acceleratie in timpul functionarii masina trebuie sa se opreasca, daca nu e opreste inseamna ca aia e dusa, lol :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

     Un prieten a venit azi la mine sa-i fac o scanare la un passat 1.9 TDI 131 de cai.Un mecanic ia schimbat EGR-ul de cateva zile si acum motorul merge neregulat, ca si cand ar fi probleme la injectoare.Am verificat injectoarele dar valorile arata bine,sunt pe 0 la toate 4,era o eroare stocata ,dar cred ca era dinainte sa fie schimbat EGR (19586),am sters-o si nu a mai aparut.Daca aveti ceva pareri referitor la mersul neregulat al motorului va astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Revin cu rezolvarea problemei mele. In cele din urma problema a fost de la ECU. Inainte de asta, am verificat toate firele de la toate valvele, siguranta 34, am inlocuit releele 109 si 103, am scos mufele ECU si le-am pus inapoi. Pana la urma am desfacut ECU, am depistat integratul de vina - cel care comanda valvele (un driver care sta pe un miniradiator);  i-am refacut lipiturile, si acum merge perfect. Daca ar fi trebuit inlocuit acel integrat, l-am gasit pe cateva site-uri din Germania (~24 EUR) si din Asia (~13 USD).

Ce mi-a prelungit cautarile, e ca in momentul cand se incalzea, ECU se comporta normal.

Acum am ramas cu o pereche de relee in plus :).

 

 

 

O zi faina, 

Ionut

post-31877-0-21552100-1363255598_thumb.j

Modificat de kvaleroo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna,

Am un golf 5, si de vreo 2 zile nu reusesc sa merg cu el mai mult de 100-110 km/h si viteza asta o prin in 5-6 km. in sarcina se tureaza foarte greu si scoate si fum negru. La o scanare cu vag com mia dat boost pressure regulation iar pe bord imi apare emission workshop.

O alta problema am observat-o azi, in momentul in care  o turez furtunul ce vine de la intercooler se stranguleaza de tot si cred ca manca si ulei, azi mi sa aprins martorul de check oil level si eu ieri aveam aproape full ulei...Care ar fi cauza? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ciprian Ciobanu

Salutare tuturor! Am o problema la masina din semnatura de care se pare ca nu scap. Dupa cum povesteam si in primele posturi ale topicului de prezentare al masinii mele, inca de cand am cumparat (acum 2 ani si jumatate) masina, am avut probleme cu turbo. In primele 2 saptamani de cand Bora a ajuns la mine, am avut mai multe limpuri de la turbina cu simptomele cunoscute, mesajul Abgas Werkstatt (Emission Workshop) pe minidot si martorul aferent aprins in bord. S-a dus masina la  mecanic, s-a curatat turbina chiar de 2 ori in interval foarte mic de timp si pana acum cateva zile nu am mai avut nicio problema de aceste gen. Ciudat este ca abia ce am facut un drum destul de lung, iar pe autostrada nu a vazut sub 140 km/h, deci nu cred ca ar fi de vina calamina si funinginea depusa in timpul iernii, eu zica ca s-a curatat in tot acest timp.

De 2 zile observ ca nu mai scap de limpuri, unul dupa altul, iar nu mai am pedala, robinetul aprins in bord, mesajul de rigoare, etc.

Acum intrebarea mea este urmatoarea, ca nu cred ca mai scap fara sa inlocuiesc turbina. Pot pune pe ALH-ul meu un turbo de pe un ARL? S-ar potrivi? As avea una de pe un Seat Leon 1M din 2003 motor 1.9 TDI 150 cai, cod motor ARL.  Seatul a fost a fratelui meu care a avut ghinionul sa o faca dauna totala acum cateva luni, reparatia este foarte costisitoare, si s-a decis sa o dezmembreze. ideea mi-a venit azi intorcandu-ma de la servici, intrucat momentan masina lui este intr-o curte acoperita si sta cuminte acolo, iar eu pe alta parte nu mai am nicio vlaga la Bora. Ar fi super sa se potriveasca, el nu a avut probleme cu ea niciodata si as mai scapa de o investitie destul de mare.

Trebuie facute modificari sau este pur si simplu plug&play? Sau poate modificari in soft dupa montaj? Intreb intrucat habar nu am si
nici foarte mare baza nu am in mecanicii italieni, cel mai bine ar fi sa am lectia invatata de acasa inainte sa ma duc la service.

Astept cu nerabdare niste sfaturi din partea voastra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori ai la scanare?

 

Cauze posibile, si in functie de erorile pe care le gasesti: 

1. cablurile de la valve sa fie intrerupte pe undeva - le poti verifica sub izolatie (incepi de la firul de la EGR si mergi pe traseu pana in partea dreapta cum te uiti la motor, poate gasesti intreruperea);

2. o lipitura imperfecta pe driver-ul  - chipul - de pe computerul de bord care comanda valvele ce controleaza turbina, alimentarea cu motorina, etc - de obicei e un set de 5 erori - mai sus am postat rezolvarea.

 

Nu cred ca ai treaba cu turbina!

Sper sa iti fie de ajutor, si sa revii cu info noi.

 

Ionut

Modificat de kvaleroo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Ciobanu

Multumesc, Ionut! Cum gasesc ceva timp mai mult, duc masina la o diagnoza sa aflu ce si cum, apoi revin cu informatii. Momentan ma folosesc de masina tatalui meu, a mea sta la garaj ca a inceput sa trepideze in timpul mersului. Pedala nu mai am deloc, cu ea la fund si nu trage mai deloc, plus ca merge smucit. O sa revin cu informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu atat mai mult problema trebuie sa fie de la integratul de la computerul de bord, merge in suturi pt ca nu e comandata corect pompa de motorina!

 

Te sfatuiesc sa:

dai computerul de bord jos,

desfaci comp de bord,

lipesti piciorus cu piciorus integratul - l-am indicat in poza de mai sus - sunt si cativa pini comuni;

stergi erorile si ar trebui sa rezolvi problema.

 

Atentie insa la lipituri, sa fie corect facute, sa nu se lipeasca pinii gresit, etc, eventual verifici si cu datasheetul integratului: http://www.bosch-semiconductors.de/media/pdf_1/einzeldownloads/engine_management/CJ920_Product_Info.pdf

 

Bafta si tine-ne la curent cu ce ai facut!

Modificat de kvaleroo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o mica corectare - vb despre ECU - calculator motor, nu de calculator/computer de bord - care este in ceasuri.

 

Numai bine si spor la treaba !

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Ciobanu

M-ati cam pus pe ganduri, sincer sa fiu... Am o intrebare. Daca e sa fie asa cum banuiti voi, eroarea pe tester cum va suna? Ca o eroare la ECU sau eroare a pompei de motorina? Eu nu locuiesc in Romania si sincer sa fiu, nu prea am asa mare baza in mecanicii de aici la mine. Macar sa stiu la ce sa ma astept, in caz ca imi vor zice sa schimb pompa, eu ce sa fac? Sa-i corectez si sa le spun ca de fapt poate fi si din ECU, sau sa o schimb pana la urma. Nici nu prea stau bine cu timpul sapt asta, sper sa ajung cat de repede cu ea la service, chiar am o reprez VW la 2 minute de unde stau. Va multumesc pt sfaturile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectia / pompa e controlata electronic, are si o valva care taie injectia: fuel shut off.

Parte din erori (dar de obicei sunt 5 la numar, toate sunt erori de conectica - "Open or short") le-am scris mai sus:

 

 

17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground 
        P1538 - 35-10 -  -  - Intermittent
18065 - A/C System Input/Output: Short to Plus 
        P1657 - 35-10 -  -  - Intermittent
19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus 
        P3005 - 35-00 -  - 
18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground 
        P1619 - 35-10 -  -  - Intermittent
 
Nu trebuie sa te duci la mecanic (eventual doar ca sa iti demonteze stergatoarele ca apoi sa ajunga la ECU).
Cu ECU odata temontat, te duci la un electronist, sau la cineva care se pricepe la lipit componente electronice si ii spui ce are de facut (eventual te duci cu poza postata de mine mai sus).
Nu e deloc complicat si acum ai chiar toate detaliile; eu am cautat de mi-au sarit capacele :) pana sa aflu ce este.
 
Probabil, cei de la reprezentanta o sa iti pastreze masina pt investigatii, si apoi, daca se prind ce are, o sa iti zica sa inlocuiesti ECU, si nu e cazul.
 
Bafta!
Modificat de kvaleroo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Ma ajuta si pe mine cineva sa-mi explice care ar fi cauza erorii aparute :

 

Address 01: Engine        Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
   Part No SW: 03C 906 056 B    HW: Hardware No
   Component: MED9.5.10        00 5401  
   Revision: 00000000    Serial number: VWZ7Z0C8691685
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 02051 264 01683
   VCID: 224FEEBB81EB

2 Faults Found:
17441 - Sensor for NOx (G295): Signal too Low
            P1033 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
17443 - Sensor for NOx (G295): Signal Implausible
            P1035 - 001 - Upper Limit Exceeded
Readiness: 0000 0000

 

Am resetat-o si dupa vreo 130 km a reaparut :

 

Address 01: Engine        Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
   Part No SW: 03C 906 056 B    HW: Hardware No
   Component: MED9.5.10        00 5401  
   Revision: 00000000    Serial number: VWZ7Z0C8691685
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 02051 264 01683
   VCID: 224FEEBB81EB

1 Fault Found:
17441 - Sensor for NOx (G295): Signal too Low
            P1033 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Readiness: 0010 0001

 

Sa fie benzina de vina (de cand a aparut prima data eroarea nu am mai pus benzina de la Petrom) sau ceva probleme cu acel senzor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca am postat in aria TDI !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Bogdantudor1988

Salut, am un Golf 4 motor 1.6 16v cd motor BCB, am o problema cu martorul emissions woekshop este aprins cand merg cu masina prin uras, iar dupa ce merg o perioada in afara se stinge. Motorul nu functioneaza normal da sa moara la relanti si cateodata si in mers. Masina are 130.000 km. Citind forumuri am inteles ca ar putea fi segmentarea care trebuie schimbata, injectoarele sau bujiile, vreo garnitura care trebuie schimbata si lasa benzina sa ajunga in ulei, furtunul de vacum la EGR sau convertorul catalitic care trebuie schimbat. EGR-ul l-am curatat si o perioada a mers ok insa acum din nou nu functioneaza corespunzator. In momentul in care parchez si invart de volan turometrul oscileaza puternic iar la relanti motorul vibreaza. A mai patit cineva asa ceva? ar mai fi alte cauze? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!