Jump to content

Emission Workshop Alert


Alexxx-Ro
 Share

Postare recomandată

Ce imi recomandati ? Am gasit egr sh oem sau sa iau unul nou ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nou.... cel SH nu stii cat te va tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deoarece cunostintele si experienta celor de pe topic m-au ajutat in rezolvarea problemei mele, si, va multumesc pe aceasta cale, subscriu si eu pentru a impartasi experienta proprie in ideea de a fi de ajutor altor colegi aflati in situatie asemanatoare.

Posed un Golf 4 TDI, motor AXR cu 215000 km la bord. In urma cu o saptamana la ~ 3 min dupa plecare am auzit un beep , pe ecran "Emission Workshop!", si martorul de emisii in bord. Am auzit niste ciocaneli de parca loveau pietricele in caroserie (desi nu este exclus asta sa fi fost in realitate - de, carosabilul din Bucuresti), iar la relanti parca suna mai altfel, de parca era f.usor mai accelerat, in rest fara modificare de putere la pedala. Mai tarziu dupa ce am oprit motorul, am mai pus cheia in contact, pornit motorul - disparuse eroarea.. Peste o zi la fel, la pornirea motorului reapare eroarea. Dupa o documentare pe forum-uri inteleg ca problema poate fi la EGR, turbina, stopuri, toba etc. Sambata am drum in Pitesti, la plecare eroarea prezenta. inainte  sa ies din Buc, trag dreapta opresc motorul, il repornes dupa cateva momente - nu mai da eroare. Trag concluzia ca eroarea dispare cand motorul este cald, stiind ca EGR-ul este activat "la rece" pt a reduce emisia de  noxe din gazele partial arse , adica pare problema sa fie de la EGR. Sper sa nu gresesc eu nefiind de specialitate (rog corectare de persoane avizate).

La Pitesti trag masina in curte la cumnata'miu. si dau jos EGR-ul. mi s-a parut o procedura relativ simpla. sunt necesare o surubelnita (pt curatare), un cleste pt desfacut colierele, un imbus de 5 si unul mai mare, cred ca de 6. Mi-a dat ceva batai de cap surubelul de dedesubt, fiind plin de mizerie nu-l gaseam, dar s-a rezolvat cu o oglinjoara, da, si mufa aia cu firele ce duc la EGR m-am prin ceva mai greu ca are o mica clapeta de care se trage pt a fi scoasa.

Am luat un spray de frane si o sticla de diluant, si ajutat de surubelnita si o carpa am sters bine cele 2 piese demontate (atentie la garnituri), furtunasul de cauciuc si cat am reusit teava aia de metal din spatele EGR-ului (scuzati  exrimarea). mentionez ca am ezitat sa dau cu spray pe piesele de cauciu. Am incercat sa suflu/trag aer prin iesirea de deasupra "ciupercutei" am vazut ca tine aerul/creaza vid (deci membrana parea in regula). am montat ansamblul la loc. In ~ 150 km (3 zile) nu am mai avut eroare, si momentan nu au aparut scurgeri, dar probabil e prea devreme pt asta, sper asa sa fie in continuare. Spor la treaba.

P.S. nu am facut testare VAG COM, m-am gandit ca oricum, la 215000 km nu strica o curatare EGR. iar mizeria s-a vazut dupa ce au fost demontate piesele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu emision workshop, aparut de vreo 30min :D.

la scanare mi-a aparut: Regulation Range Exceeded - Intermittent

Despre eroare am postat pe topicul pt erori.

Va rog sa imi indicati vre-un DIY pt demontare si curatare.

sau cativa pasi pentru diagnosticare.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea exact cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:
19586 - EGR System
            P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Readiness: 1 1 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunele de vacuum sau membrana sa nu fie sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul care intra in egr are suctiune, testat cu degetul.

am pus un furtun pe stutul de la capsula, si cand trag aer nu creeaza vacum, dar cand suflu nu scapa (ciudat ca nu scapa si cand suflu)

concluzia: alt EGR :)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASa este, alt egr. La tine este membrana din capsula sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce marca recomadati la EGR?

mai pot merge cu becul aprins, sau risc sa mai defectez si altceva?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

wahler. si daca masina este cea din semnatura, pe furtunasul care intra in capsula egr, baga un surub. ca sa nu pierzi din vaccum pana remediezi problema. eroarea ramane stocata inclusiv martorul aprins.

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

De curand m-am lovit si eu de aceasta problema, Emission Workshop pe bord.

 

In acest sens, am facut o diagnoza, defapt doua :D.

 

La prima a iesit:

 

001025 - EGR System 
               P0401 - 000 - Insufficient Flow
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 199584 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.07.15
                    Time: 18:33:34
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1575 /min
                    Speed: 56.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Duty Cycle: 14.6 %
                    Duty Cycle: 100.2 %
                    Mass Air / Rev.: 260.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 605.0 mg/str
 
Readiness: 1 1 0 0 0 
 
Am sters eroarea, am mai mers aprox. 10 km, a reaparut iar.
 
Astazi am facut inca o diagnoza, aceeasi eroare.
 
Am incercat sa ma documentez cat mai mult citind atat acest topic cat si altele de prin afara, de exemplu sau link si din ce am inteles eu, de acolo si de pe wiki-ul la ross-tech poate fi fie:
- adunata multa mizerie pe acolo (m-am uitat si ulei pe langa desigur ca este)
- furtunasul cu vacuum
- tot egr-ul
 
Ma gandesc ca cel mai bine ar trebui sa continui prin curatarea EGR-ului, corect?
Daca fac aceasta curatare, trebuie sa schimb si acele 3 garnituri care erau precizate printr-un topic asemanator sau nu? Sau trebuie luata decizia in functie de cum arata?
 
Furtunasul n-am apucat sa-l verific...
 
Tot in cadrul diagnozei am verificat cu motorul pornit si parametrii la debitmetrul.
Inca nu am rezultatele, dar le voi adauga topicului dar prima valoarea aia care trebuia sa fie parca peste 450 era mai mica, parca in jur de 200. Am inteles ca si asta poate cauza eroarea de mai sus, nu?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand imi cer scuze pentru postul dublu, insa chiar nu am gasit cum sa editez. Rog un moderator sa lipeasca aceste posturi si sa ma ierte :D

 

(vad ca postul asta a mers sa il editez insa pe cel precedent nu ma lasa)

 

Atasez asadar urmatoarele loguri:

 

 
                Address 01: Engine  (03G 906 021 DP)
 
18:17:00 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  819 /min  Engine Speed (G28)
  240.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  425.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  15.0 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle
Thursday,17,July,2014,18:18:45:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
 
 
Mileage: 199640km-124050mi   Repair Order: 
 
 
                Address 01: Engine  (03G 906 021 DP)
 
18:18:40 Group 010: Charge Pressure Control
  430.0 mg/str  Mass Air Flow (actual)
  999.6 mbar  Atmospheric Pressure
  1020.0 mbar  Boost Pressure (actual)
  0.0 %  Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
Modificat de thelion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

conform erorii si valorilor din grupul 03 egr-ul tau nu deschide absolut deloc sau deloc.verifica furtunasul de vaccum care intra egr si traseul lui. verifica furtunasul de vaccum care intra in n18 sa vezi daca are vaccum.verifica n18. si cu un alt furtunas verifici daca supapa egr este buna si nu are membrana sparta( in cazul in care e buna trebuie sa faca vid si nu poti trage aer cu gura.) iar in cazul in care este sparta tragi aer foarte usor. sau imediat dupa ce pornesti motorul dimineata, pui mana pe teava care face legatura intre galeria de evacuare si admisie. daca ea se va infierbanta( ATENTIE FRIGE FOARTE TAREE! TREBUIE DOAR ATINS USOR! ) foarte repede inseamna ca egr-ul deschide.asta in cazul in care este conectat la vaccum. iar in cazul in care este anulat sau nu functioneaza se va incalzi constant cu restul pieselor motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de informatii.

 

Furtunasul e la locul lui. Traseul nu l-am verificat...urmeaza sa...

 

Abia dupa ce fac chestiile astea sa incerc o curatare? Si in privinta curatarii, cu garniturile cum ramane? Le schimb sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

dupa ce faci aceste verificari il da-i jos si il cureti. in cazul in care nu ai vaccum si poti sa remediezi doar schimband un furtunas de vaccum de ce sa muncesti demontand? si in privinta garniturilor le poti refolosii. eventual le poti "sterge"/"manjii" cu putin silicon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Am urmat sugestiile date de tine si:

 

- furtunasul este ok (necrapat ... etc)

- imediat cum pornesc motorul imi trage degetul peste capatul lui => deci are vacuum

 

- am pus alt furtunas la stutul din egr si nu pot sa trag sa imi umplu plamanii => membrana ar fi ok

 

- ramane de dat jos si curatat? sau ar mai fi si alte verificari de facut inainte?

 

Multam frumos!

 

PS: EGR-ul inchide intotdeauna la relanti sau doar in primele doua minute? Merita sa fac o diagnoza in care sa verific cat mai repede dupa ce porneste motorul valorile la EGR sau astea sunt suficient de clare?

Modificat de thelion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

vad ca nu ai pomenit nimic daca ai controlat teava care face legatura dintre galeria de evacuare si admisie. s-a infierbantat rapid dupa ce ai pornit motorul?(furtunasul conectat). egr-ul functioneza atunci cand motorul este rece pana se incalzeste. iar atunci cand temperatura ajunge la 90gr face cicluri inchis-deschis. nu stiu exact in functie de cine face aceste cicluri sau la cate perioade de timp sau cat timp le face, dar un lucru e cert, ca atunci cand il inchide, daca ii dai un "sprit", el se va deschide pana la urmatoarea comanda( poti sa verifici cu testerul treaba asta cand ajunge apa la 90) sau cu motorul pornit scoti furtunasul de vaccum care intra in egr si tii degetul(sau limba) la capatul lui, el va fii aspirat de vaccum, in momentul cand ecu comanda oprirea vaccumului cu ajutorul lui n18 , degetul va fii lasat liber, si in acest moment mai ai nevoie de o persoana care sa tureze putin motorul, si ai sa vezi ca vei avea degetul aspirat atunci cand revine in relantiu. deci daca ai vaccum la furtunasul care intra in egr este ok si inseamna ca si n18 este bun. acum vorbim doar de corpul egr inseamna ca valva este blocata si nu poate deschide. dat jos si curatat.

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am incercat cu mana pe teava pentru ca nu stiu exact unde sa pun mana ca sa imi dau seama  :icon_rendeer:

dar asa cum am spus ... degetul imi era aspirat (tras) pe capatul furtunului cand porneam motorul. O sa incerc si accelerarea sa vedem daca ii da drumul.

 

De asemenea inca o data am mers si am suflat / tras in / din stutu' de la egr si nici nu pot trage si nici nu pot sufla.

 

Poti sa imi dai o imagine sau sa imi spui exact unde sa verific acea 'teava' ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

da-mi un mesaj privat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Ieri in timpul unui demaraj mai puternic mi-a aparut si mie mesajul ala in bord check engine , dupa o scanare cu un vag mi-a aparut mesajul de mai jos 

 

16485 Mass air flow senzor (G70) implacabile signal

 

Ma poate ajuta cineva cu ceva detalii ? ce face acel senzor si pe unde este situat la tipul meu de motor ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Implausible signal poate. Este debitmetrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Am un Golf 5 din 2004 105 CP. Aseara, in mers, mi-a aparut eroarea Emissions Workshop. Am oprit masina si dupa 5  min cand am pornit-o a disparut eroarea. Am mai mers cu ea vreo 20 de km si nu a mai aparut nimic iar masina se comporta normal. A mai patit cineva asa? a reaparut eroarea.? am vazut ca spunea cineva a spus ca a facut o scanare. Se poate face o scanare a erorilor din calculatorul masini sau la service o diagnoza? Nu ma pricep deloc la masini...daca se opreste o incui si ma urc in taxi :)

 

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, trebuie facuta o diagnoza VCDS.

Vezi ca suntem mai multi in aria de prestari servii care te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos inca o data Al Bundy

 

Intrebare ? oare trebuie schimbat debitmetrul de aer sau este doar trebuie curatata mufa ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!