Jump to content

"Agatat" la 1800-2000 rot /min


makavellu
 Share

Postare recomandată

Ce rol are garnitura de reducere a gazelor recirculante ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Si la mine tot furtunul asta era ciupit :)). Dar m-a costat 20 de lire sh si l-am schimbat singur. De atunci nu am mai avut problem cu inecatul sau agatatul. Chiar si fumul a disparut aproape complet :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut!

 

a gasit cineva o rezolvare sigura la aceste intreruperi?

 

ma bantuie si pe mine de ceva vreme si as vrea sa stiu daca le pot face ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Se  pare ca la mine problema este de la furtunul ce iese din turbina și merge către teava metalica ce duce la intercooler(cod piesa 3b0145828k). Are o crăpătură de toată frumusețea. Întrucât costa 1000 ron, momentan l-am petecit și pare sa fi eliminat întreruperile. Sunt conștient ca petecirea nu va tine mult asa ca voi cumpăra altul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Cred ca ar merge si cu cod de 3b0 145 828g, singura diferenta ar fi gatul de prindere pe turbina, cel cu "k" e metalic gros, iar cel cu "g" e subtire.. nu stiu cu ce ar afecta dar...nu stiu...mai asteapta si alte pareri

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare

Am intampinat o problema tare ciudata.

Motorul s-a oprit in timp ce rulam cu aproximati 130km/h pe autostrada M3. Am oprit masina si dupa ce am incercat repornirea ei, am ridicat si capota. In timp ce sotia a incercat sa porneasca motorul eu am observat cum toate furtunele de la intercooler se strang pana se fac plate. Am scos furtunul dupa iesirea din intercooler si asa am reusit sa pornesc motorul si sa merg pana la prima parcare. Dupa multe telefoane am inceput sa verific tot ce m-am priceput  eu (cu putinele scule ce le avem la mine). Am verificat in  primul rand filtru de aer, apoi furtunele de la intercooler, am desfacut chiar si prima clapeta (cea dinainte de EGR). Totul pare ok. Am desfacut si furtunul care intra in turbina. Asa am vazut ca e foarte curata si ca paletele se invart usor.

Dupa ce am reusit sa pun totul la loc (mai bine de 3 ore) am reusit sa pornesc motorul fara ca sa se mai opreasca. Dar la prima accelerare a supt din nou furtunele.

Am chemat platforma si m-au dus intr-un oras Miskolc. Pt ca la reprezentanta nu mai era nimeni, am dus masina intr-un service mai modest  unde a putut veni mecanicul. A pus testerul si nu a priceput despre ce e vorba. Apoi i-am explicat ce am facut si a verificat si el furtunele. A gasit furtunul de la iesirea din turbina, cel care trimite presiunea in intercooler, foarte moale. Mai precis in partea de sus era tare, dar sub el cauciucul era moale de tot. A zis ca de aici este problema. Precizez ca nu era crapat. Totusi in ultima vreme am tot auzit un suierat fin, in special la pornirile de pe loc.

Masina a fost testata recent (chiar inainte de plecare) si nu prezenta nici un fel de eroare pe motor. Imi poate da cineva vreo idee? In cazul in care voi schimba acel furtun si nu se imbunatateste situatia ce ma sfatuiti sa mai verific? Cred ca furtunul cu pricina are codul 3C0145828K. Cel de la service imi spune ca e aproximativ 300 euro - original de la VW.

Precizez ca masina este un Volkswagen Passat din 2008 , Motorizarea: 2.0TDI 140CP cutie DSG

Modificat de sancristopher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, sancristopher said:

Salutare

Am intampinat o problema tare ciudata.

Motorul s-a oprit in timp ce rulam cu aproximati 130km/h pe autostrada M3. Am oprit masina si dupa ce am incercat repornirea ei, am ridicat si capota. In timp ce sotia a incercat sa porneasca motorul eu am observat cum toate furtunele de la intercooler se strang pana se fac plate. Am scos furtunul dupa iesirea din intercooler si asa am reusit sa pornesc motorul si sa merg pana la prima parcare. Dupa multe telefoane am inceput sa verific tot ce m-am priceput  eu (cu putinele scule ce le avem la mine). Am verificat in  primul rand filtru de aer, apoi furtunele de la intercooler, am desfacut chiar si prima clapeta (cea dinainte de EGR). Totul pare ok. Am desfacut si furtunul care intra in turbina. Asa am vazut ca e foarte curata si ca paletele se invart usor.

Dupa ce am reusit sa pun totul la loc (mai bine de 3 ore) am reusit sa pornesc motorul fara ca sa se mai opreasca. Dar la prima accelerare a supt din nou furtunele.

Am chemat platforma si m-au dus intr-un oras Miskolc. Pt ca la reprezentanta nu mai era nimeni, am dus masina intr-un service mai modest  unde a putut veni mecanicul. A pus testerul si nu a priceput despre ce e vorba. Apoi i-am explicat ce am facut si a verificat si el furtunele. A gasit furtunul de la iesirea din turbina, cel care trimite presiunea in intercooler, foarte moale. Mai precis in partea de sus era tare, dar sub el cauciucul era moale de tot. A zis ca de aici este problema. Precizez ca nu era crapat. Totusi in ultima vreme am tot auzit un suierat fin, in special la pornirile de pe loc.

Masina a fost testata recent (chiar inainte de plecare) si nu prezenta nici un fel de eroare pe motor. Imi poate da cineva vreo idee? In cazul in care voi schimba acel furtun si nu se imbunatateste situatia ce ma sfatuiti sa mai verific? Cred ca furtunul cu pricina are codul 3C0145828K. Cel de la service imi spune ca e aproximativ 300 euro - original de la VW.

Precizez ca masina este un Volkswagen Passat din 2008 , Motorizarea: 2.0TDI 140CP cutie DSG

Demonteaza furtunul respectiv si verifica-i interiorul. Se dezlipeste invelisul interior si astupa admisia, de aceea se sugruma furtunele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!