Jump to content

"Agatat" la 1800-2000 rot /min


makavellu
 Share

Postare recomandată

atentie sa nu fie zgomot metalic... ca atunci e de rau - pot atinge palele in carcasa turbinei.

 

daca e doar un fluierat - atunci trebuie desfacuta, curatata... si vazut ce se gaseste uzat in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine suiera cand intra turbina. Dar mai am 2 prieteni cu acelasi motor/turbina si la ei e la fel. Am  crezut ca e ceva normal

Modificat de MihaiS90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa-mi cer scuze colegului care a deschis acest topic...In al2lea rand, am mai auzit turbine, dar la mine acest suierat e mult prea mult..Nu aud zgomot metalic, pur si simplu doar la o apasare mai agresiva a pedalei de acceleratie suiera(nu fluierat), dar suiera(shhhhhhhhhhhh) urat de tot..Am sa ajung in aceasta dupa-amiaza la mecanic, vom vedea care este problema..Sper sa fie doar un furtun, ceva de genul...Daca nu, vom vedea mai departe ce este de facut si unde este problema..

 

va multumesc frumos..

Modificat de steffii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum negru la accelerare puternica  ? daca da, posibil sa fie furtun sau conexiune cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Respecte Florin...Nici un gram de fum, teava de esapament este curata ca lacrima, putine urme de rugina, nici macar innegrita..La talpa mai sanatoasa(momentul cand suiera) m-am uitat, nu scoate absolut nici un gram de fum..Din cand in cand am mai simtit cate o zvacnire in treapta 2 dar rar,masina trage in toate plajele de turatie fara sa piarda putere, in bord nu am nici o eroare.

Modificat de steffii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema cu zgomotul. Inainte sa ii mai dau cate o talpa in treapta 2-a mai tragea cu intreruperi mici atunci cand o calcam sanatos.

Ps: steffii ai pm. Cand poti sa-l citesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Steffii - turbina de b6 2.0tdi se aude destul de tare(ar trebui s-o auzi pe asta de o am eu acum). La fel cum se aud si multe altele mai tare decat ar trebui, dar de, b6-le cam sfideaza antifonarea specifica clasei din care face parte..

 

    Daca e sa aibe ceva, cum ti-a spus si Florin, zgomotele ar trebui sa fie metalice, ori asemanatoare unui vuiet/mieunat. Verifica trseul de admisie, carcasa filtrului sa fie totul la locul lor. Desi, o lipsa de etanseitate s-ar simti la motor, nu ar mai trage bine.(+fum negru).

 

Cat despre intreruperile astea, sunt mult prea multe motive/factori ce le-ar putea cauza. Implicit, e destul de time and funds consuming sa le verifici pe toate.(motorina de 2 bani de la noi - de oriunde ai alimenta - poate fi factorul primar => cu apa si jeg => filtru facut praf in cateva mii de km, apoi  praful de peste tot prin Ro ..ca de alergi un min cu gura cascata apoi scuipi o lingura de noroi si asa mai departe... ). Am fost putin ironic, sarcastic dar intelegeti ideea..

 

Si intotdeauna poate fi si varianta.." Asa face ele", avand in vedere cat de des este intalnita problema la passat b6.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna all ,

 

De cand  am facut acest topic am schimbat filtru de motorina (man in loc de mahle ) si nu am rezolvat nimica .Pun motorina " din aia scumpa " , nu am rezolvat nimica.Am dus masina la testari peste testari si totul e ok pe calculator .

 

De cateva zile am observat ca nu se mai intampla chestia cu agatatu ,nu am umblat la nimica la masina , dar cine stie ma astept sa apara oricand . 

 

Tinand cont ca am citit mult despre problema si am vorbit cu mecanici raspunsu e : asa fac ele toate , cand vor si cum vor ...

 

Tin sa reamintesc ca a mea nu duce lipsa de putere sau sa se auda "suierat " ,doar ca se agata la turatia respectiva.

 

 

 

Note : Idei de "problema care genereaza agatarea "primite de pe la oameni: egr , clapeta de acceleratie , injectoare ,pompa motorina .....dar nu am nici o eroare in bord si totu e in parametrii pe vag..

 

 

Deci bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, asa am auzit si eu de pe oriunde am fost. Nu zic ca e corect asa, dar intr-un fel...e mai bine. Unele rahaturi chiar merita sa le ignoram. Si a mea.. face doar cand vrea. sunt saptamani in care merge perfect. Dar are uneori cate o zi in care pot sa-i fac orice ca tot agata si altele.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea se ineaca mai mereu de ceva timp pe la 2000 de ture..si cam in orice treapta..deja e f stresat sa imi tot dea in nas asa.. si pe diagnoza sa fie totul ok..chiar nu stiu ce sa ii fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai auzit ca ar fi o problema pe la cablajele injectoarelor(coroziune and stuff) - nu vreau sa intru in detalii pt. ca sincer sa fiu, nu le cunosc si nu as vrea sa spun aiureli. Stiu ca se mai discuta undeva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scapat mai ieftin decat credeam, doar cu inlocuirea unui furtun de iesire din turbina inspre intercooler, 580ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata.Scrie mai sus la postul 24.Eu i-am spus furtun, dar e un racord destul de gros si sanatos, are un diametru destul de mare si la 3 magazine locale unde am intrebat se gaseste doar pe original.Face legatura de iesire din turbina in intercooler.M-am uitat si eu aseara, e crapat bine de tot chiar la cotitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai auzit ca ar fi o problema pe la cablajele injectoarelor(coroziune and stuff) - nu vreau sa intru in detalii pt. ca sincer sa fiu, nu le cunosc si nu as vrea sa spun aiureli. Stiu ca se mai discuta undeva..

 

nu pare sa fie de la injectoare - cand sunt probleme la cablajele injectoarelor, motorul face foarte urat....

 

Un furtun 6 milioane serios ? Si ce problema aveai?

 

cam toate furtunele de la sistemul turbo (nu vb de cele de vacuum), asa costa.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si s-a rezolvat prbl suieratului ? Agatat sau fum negru aveai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suieratul a disparut complet, masina trage si ea mult mai bine decat inainte.Ce a mai ramas este un usor fluierat, fluierat pe care mecanicul meu la clasificat ca si un lucru normal, neexagerat de pronuntat.

Nu am simtit o pierdere exagerata de putere, dar acum e cu totul altceva..Teava de esapament are mici urme de rugina, nici cea mai mica urma de fum, nu a scos fum defel, de aici banuiala mea ca ar trebuii sa ies cu ea urgent pe autostrada sa apuce un ciclu de regenerare, pur si simplu am uitat sa rog mecanicul meu sa verifice filtrul de particule.

 

CU ocazia asta am facut si schimbul de ulei si filtre(MANN), am verificat si distributia vizual, a fost schimbata la 163mii, acum masina are 178mii,distributia arata ok.In rest nu s-au gasit probleme la masina.

Modificat de steffii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am putut sa dau edit...Ca tot am fost intrebat pe privat de care furtun/racord este vorba, am atasat o poza cu inculpatul si unde este montat.

 

Aceeasi problema specifica este descrisa si de un alt coleg, intr-un topic dedicat problemelor specifice BMP doar ca acolo a fost teava sursa problemei si nu imbinaturile..

 

http://vwforum.ro/topic/110026-probleme-specifice-motor-bmp/#entry2320182

 

 

 

 

 

10ymjus.jpg

 

 

 

28c2990.jpg

Modificat de steffii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am exact aceeasi problema cu agatatul intre 1800-2000 ron/min, si nu am nici o eroare pe tester, ambreiaj schimbat/injectoare/turbina schimbate etc...si nu ii dam de cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am luat masina, aveam si eu o intrerupere in plaja mentionata. Nu pot sa zic exact ce a contribuit clar la disparitia agatatului. Am facut mai multe chestii: curatat egr, montat o garnitura de reducere a gazelor recirculante (pe original costa 12 lei parca), am mers pe autostrada mai turat pt curatarea injectoarelor si turbinei, am pus si ulei 2t in motorina pt o ungere mai buna.

Intreruperea am surprins-o si pe un log 3,10,11. Atat maful cat si turbo erau in picaj cand sughita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Asa am si eu acele intreruperi chiar zdrucinaturi cateodata dar la peste 3000RPM. In rest masina trage foarte bine, turbo functioneaza perfect. Sa fie pompa diesel din rezervor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit in mai multe locuri de pus ulei 2T in rezervor.. e vrun ulei anume sau orice ulei 2T ? si garnitura de reducere a gazelor recirculante unde se monteaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura egr Cod 028131547B Cost aprox 15 ron

 

pt montarea garniturii se da scutul jos. se poate vedea imediat cam pe mijloc un fel de teava in S. La capete are forma garniturii.

pt uleiul 2t este un toplc intreg dezbatut. merita incercat.

post-136828-0-76536200-1418478066_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sunt 2 garniture sau doar una ? Se monteaza cate una la ambele capete ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o singura garnitura. Cea cu diametrul mic se cumpara si o inlocuieste pe cea cu diametrul mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!