Jump to content

"Agatat" la 1800-2000 rot /min


makavellu
 Share

Postare recomandată

Buna,

 

Am inceput sa experimentez o problema ciudata la masina in weekendul acesta.La 1800-2000 rot/min are un mic agatat la motor,mai ales in viteza 2-a.Ciudat e ca dupa ce trece de 2000rot merge perfect,trage ,nici o problema.

Ma gandeam ca poate sa fie de la motorina sau turbina(care nu suiera sau ceva anormal),erori in bord nu am .

 

 

Mersi mult

 

PS.daca cumva s-a mai discutat problema aceasta imi cer scuze si rog un moderator sa ma trimita spre postu` respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

Pot sa zic ca am si eu ceva asemanator numa ca nu se manifesta cand e in viteza ci doar la rece si intre 1100 si 1800 rpm, merge trepidat. Spre exemplu  daca vreau sa o tin fix la 1300 rpm nu sta, oscileaza si se simt vibratii si in habitaclu. Stau si ma intreb daca exista probleme la vre-un injector. de asemenea nu am nici un martor aprins in bord. Iar pe langa asta, la injectorul 1 se prelinge ulei. In rest motoru merge si trage foarte bine, nu am ce reprosa. Va sunt recunoscator daca ma lamuriti de ce prezinta astfel de simptome. (motorul este cr )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VladBlitz poate si a mea va face la fel dc nu ii dau de capat.Azi ii fac o scanare si sper si ma rog sa nu fie injectoru .(la motoarele cr inca nu am vazut sa cada injectoarele ,sper sa nu fiu deschizator de drumuri ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu acelasi simptom , dar vad ca acum a disparut , sunt curios daca apare ceva pe scanare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dragos-Ionut -ai facut ceva sau de la sine a inceput sa isi revina?.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi nu mi-a facut asa doar oscila foarte putin acul de la turometru dar fara sa mai simt trepidatii, in schimb am dus-o la "doctor" pentru o scanare si motoru e in paramatri. Nu a depistat nimic in neregula insa am aflat ca are un injector schimbat(injectoru' 4) lucru care m-a pus rau pe ganduri. Eu stiam ca motoarele CR nu mai au probleme cu injectoarele, de asta am si cautat un motor CR. Maine  ii voi schimba filtrele si uleiul, ma gandesc ca ar putea fi si de la filtru de motorina infundat dar ma cam indoiesc. Acel ulei prelins pe la injector era din cauza acelui burete de antifonare care absorbea uleiul si ajungea sa-l duca si la injector dar sursa exacta nu am aflat-o, ramane de urmarit zona busonului de ulei. Daca aflu ceva va tin la curent :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi face treaba asta pe treapta 2 in 1200-1500ture - cum spunea si colegul de mai sus, nu merge liniar, parca se ineaca usor. Dar doar daca incerc sa merg constant, daca accelerez, nu face. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am facut o scanare si nici o eroare pe motor.Injectoarele in parametrii normali ,toate bune si frumoase pe VAG.

Azi dimineata in drum spre servici , problema a inceput sa apara si in vit 3-a  si a coborat ''agatatu '' pe la 1500 ture.

 

@Andrei_Tdi ce motorina bagi?.eu numa omv am bagat in ea ,dar ultima oare am bagat Mol,sa fie asta o cauza oare?de cat timp  face asa la tine?

Modificat de makavellu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am gandit ca e de la motorina , posibil ca am prins ceva motorina proasta . Eu alimentez doar de la Mol , dar as vrea sa schimb cu ceva mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca am simtit si eu odata chestia asta dar motorul era foarte rece, adica nici nu-l pornisem bine si am plecat. Eram in treapta 1 sau 2 si am simtit asa ca un val ca ma impinge si apoi se retrage. Am crezut ca mi s-a parut, dar vad ca intradevar e un "comportament". Motorina doar Petrom decantata, adica niciodata direct din pompa lor. (m-a speriat topicul cu pompa de inalte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Makavellu - Bag motorina de regula de la Rompetrol. Daca nu am unul pe aproape cand vine momentul, mai trag si-n curtea Petrom. De facut, face asa de mult, 2-3 ani. Intelesesem ca intreruperile ar fi de la injectoare, calbaje dar, in toamna trecuta, au fost inlocuite toate cele la reprezentanta, pe baza actiunii "minune". Dar tot face. Nu-i dau atentie. N-are rost. 

 

In tot acest timp, am trecut de destule ori pe la service(si nu doar intr-un singur loc) iar diagnozele au iesit mereu curate.

 

Din ce vad, ai trecut in semnatura ca an de fabricatie 2009. Al tau nu este CR? al meu e PD. Cr-urile din cate am inteles sunt mai pretentioase la motorina. 

 

@Gnr - La rece, e normal. Cand sunt peste 20grade afara e bine sa-l lasi macar 30 de secunde dupa ce l-ai pornit sa mearga la ralanti, sa circule uleiul prin el. Cand sunt sub 10, macar 1.5 minute. 

La a mea, daca dau sa plec imediat dupa ce-am pornit, se simte ciudat. In acceleratie usoara merge inecat, feeling-ul e de parca as avea rotile fata usor ovalizate... iar frana de motor e foarte pronuntata. Daca il las macar 30-45 de secunde sa mearga, all is good. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja a mea parca si la relantii parca incepe sa se "agatze'' .Ciudat cum am mai  zis ca toate valoriile is OK pe tester .O sa ii dau "in freza" weekendul acesta sa vad dc cumva nu e ceva infundat pe la motor.Deja nu mai stiu ce sa fac si e enervanta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am filtru de particule si sincer sa fiu, nici nu cunosc prea bine problemele legate de el dar, in caz ca tu ai si ai mers destul de mult prin oras, mai subturat, etc, iesi un pic pe un drum intins si arde-o bine. Vezi dupa cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna!

Am avut si eu probleme asemanatoare. mers inecat, oscilatii putin sesizabile. masina avea 250 000 km cand am cumparat-o si pana la 320 000 am tot asteptat sa se opreasca sau sa se agraveze la sfatul mecanicilor. nu sunt mecanic dar nici masina mea la mecanic nu o sa mai mearga prefer sa o repar eu si va pot da un sfat sau cel putin ce am descoperit eu referitor la problema aceasta.

in primul rand filtrul de motorina sa fie MANN nu MAHLE  cu filtru mahle dupa 5000 km nu mai trece motorina usor prin el e mult mai des fabricat.

simtomele au disparut dupa ce am schimbat pompa de inalta (degeaba) si am curatat EGR si CLAPETA ACCELERATIE, erori nu am avut pe vcds iar parametri de functionare erau foarte buni dar dupa ce am curatat egr si clapeta parca am avut alt motor mult mai stabil.nu sfatuiesc pe nimeni sa astepte sa se aprinda bec in bord sau sa apara eroare pe vcds pt egr (vezi pozele) Cu pornirea la rece sa lasi motorul sa mearga aiurea 2-3 minute e ok dar cu ulei Motul nu mai e cazul inainte am folosi Castrol si Vapsoil dar nu se compara cu Motul.

 

sper sa fie de folos 

post-134262-0-78765800-1398175453_thumb.post-134262-0-87056200-1398175455_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

@Lau Laurentiu: Clapeta de acceleratie a fost curatata .Mai ramane EGr si filtru de motorina .Pompa schimbata nu a rezolvat nimica ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr si clapeta sunt una langa alta trebuie sa fie curatat si egr atunci. Pompa am schimbat-o din necunostinta de cauza doar avea un baziit ciudat dar si cealalta tot asa face dupa 100 km in vcds presiunea in rampa era tot aceea la ambele nu cred sa fie pompa problema totusi preventiv desfa regulatorul de presiune de pe pompa sa nu ai ceva mizerii pe acolo si ce filtru de motorin ai pus pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum o sa o duc sapt asta la un service sa le explic ce si cum .FIltru de motorina sincer nu mai tin minte dar de cand face treaba cu agatatu parca se aude un zgomot mai ciudat in zona filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un huriut se aude si la mine din cand in cand si relantiul sta la 1000 rot/min nu la 800 cum e normal daca ma duc cu ea subturata cam odata la 1000 km si atunci am observat ca am corectie pe injectoare mai mare cil1 1.3 si cil 3 -1.3 vad dupa ce schimb injectoarele ce se intampla sapt viitoare le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu turatia la 1000 rot/min si eu o am , dar ma gandeam ca e de la dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ,

revin cu detalii despre problema:-am schimbat filtru de motorina din Mahle in Mann si se simte schimbare  in bine dar parca tot mai agata un pic(sau e in capu meu deja ..:)).

 

Urmatoru pas:-curatare regulator de presiune de pe pompa.

 

PS 1-cine imi poate explica unde e ?

      2-am un coleg la servici tot cu un cr 2.0tdi si a avut exact aceeasi problema si a rezolvat-o cu filtru Mann.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai schimbat filtrul si ai curatat egr/clapeta las-o asa. Nu o mai zgandari, mais chimbi cine stie ce, mai dai bani si poate tot nu os coti la capat. Eu m-am obisnuit cu ideea ca masinile astea sunt mofturoase si cu toane. Niste pitipoance mecanice. :D

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare. Am si eu aceeasi problema cu agatul pe la 2000 de ture. Pe diagnoza insa imi arata o eraore la MAF (mass air flow sensor) pe care chiar daca il schimb eroare tot acolo e (am incercat deja cu alte 2 care pe alte masini nu arata eroare). Problema e ca la mine agatatul se agraveaza cand merg mai mult cu ea (drum lung) incepe sa agate in toate treptele aproape sub 2500 de turatii. Si de fiecare data cand fac un drum lung mi se aprinde martoru in bord si eroarea emissions garage. Daca o sterg din diagnoza, sta stearsa pana la urmatorul drum lung. Am curatat egr-ul si clapeta si degeaba. Nu stiu ce sa ii mai fac. Am schimbat uleiul, toate filtrele, am pus aditiv de curatare al injectoarelor. Am observant ca atunci cand ma dau la ea.. incepe sa se inece din ce in ce mai mult la turatii mici (sub 2500 ture)  si de asemenea cand ma dau la ea incepe sa scoata si fum. A mai patit cineva ceva asemanator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Respecte..Am observat aceleasi simptome si la mine, eu sunt in curs de schimbare ulei si filtre aceasta saptamana..La mine persista alta problema, inca nu am ajuns cu ea la mecanic..la o forja mai consistenta, aud un suierat (shhhhhhhhh) cand ai dau pedala mai agresiv).Turbina trage, dar suiera ceva cand intra turbo de numa..vreun sfat ceva ce ar putea sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

la o forja mai consistenta, aud un suierat (shhhhhhhhh) cand ai dau pedala mai agresiv).Turbina trage, dar suiera ceva cand intra turbo de numa..vreun sfat ceva ce ar putea sa fie ?

Turbina! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!