Jump to content

nivel lichid racire


titaniq
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Acum 2 saptamani am observat ca nivelul lichidului de racire era cam cu 1cm sub nivelul de minim, motorul rece, masina neutilizata de 2 zile. Am completat pina la jumatea dintre min si max. Dupa completare am pornit motorul si l-am lasat sa mearga cca. 15 min. Am oprit motorul si am verificat iar nivelul. Crescuse cam cu 1 cm peste nivelul de maxim!?! A doua zi am facut un drum de vreo 10-15km si nivelul revenise la jumatate dintre min si max. Apoi am plecat intr-o delegatie si masina nu a mai fost pornita 1 saptamana. Azi dimineata, dupa ce masina a stationat 1 sapt, am zis sa verific iar nivelul  si era iar crescut 1cm peste maxim. E normal asa ceva? E posibil da fie vreo problema pe undeva?

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema cam asemanatoare cu a ta...am completat cu ceva timp in urma dupa ce am observat ca nivelul era la minim iar azi dimineata eram la benzinarie si mi-am amintit sa il verific iar si surprizaaaaa era mult sub minim  :tuktuk:  intrebarea mea este de ce nu se aprinde martorul in bord atunci cand ajunge la minim :dry:

Modificat de quaresma91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul se aprinde cand este cu muuult sub limita inferioara (din proprie experienta). Mecanicul mi-a spus ca eu pierdeam foarte putin pe la nu stiu ce imbinare... :-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atata timp cat bratele senzorului sunt in apa/lichid racire, martorul nu se va aprinde....cand nu mai sunt - si aprinde martorul - asa este, nivelul lichidului este f. scazut, in vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine are acelasi comportament, este probabil ceva legat de comprimarea/expansiunea lichidului in functie de caldura (motor pornit/motor oprit). Nu stiu daca ati observat, dar cand deschizi capacul de la vasul de expansiune, trage aer... Eu nu mi-as face prea multe probleme atata timp cat este foarte aproape de minim sau maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu ea in service si tipul zicea ca pierd lichid pe la o termocupla de la radiator si ar trebui sigilata cu nu stiu ce mastik... am cam rama in dubiu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu, am cumparat o garnitura de clingherit de un toll de la tehnico-sanitare, mai gasesti si alti colegi cu polo care au facut aceasi treaba si tine bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut dani...si eu pierdeam antigel tot pe la termocupla...se scurgea foarte putin fara sa observ si tot completam cu antigel...am fost la un service si baietii mi-au desfacut-o si intr-adevar garnitura de clingherit se mancase...mi-au mulat cupru la cald in loc sa puna alta garnitura ,au strans-o si este brici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu, am cumparat o garnitura de clingherit de un toll de la tehnico-sanitare, mai gasesti si alti colegi cu polo care au facut aceasi treaba si tine bine

Salut,

Ai inlocuit singur respectiva garnitura ? Ai intampinat vreo problema mai "deosebita" ?

 

Eu am problema asta de ceva timp. Initial, mecanicul la care am fost sa imi schimbe bucsele de bascula, mi-a spus ca e o problema comuna si ca s-ar slabi in timp acea imbinare. La acel moment a mai strans-o putin, am completat cu antigel si nu a mai "comentat" nimic. In ultimul timp insa martorul a inceput iar sa se aprinda, am observat ca termocupla este umeda iar sub masina gasesc mici pete de lichid. Am tot completat cu antigel atat cat nivelul sa fie macar la minim in vas insa trebuie sa incetez odata cu tigania asta.

 

Intreb daca a fost usor de inlocuit pentru ca vreau sa stiu daca e necesara o lucrare de amploare, sa nu ma intind cat nu-mi permit, desi din cate am obervat eu, atata cat m-am holbat si eu la problema, apreciez ca nu ar fi cine stie ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e o operatie complexa, trebuie doar atentie si scule potrivite

 

eu nu am reusit fara sa demontez ventilatorul mare deoarece nu aveam cum sa desfac termocupla cu o cheie fixa, citeste mai in spate de cat trebuie parca s-a scris, eventual cu una cotita nu mai e nevoie sau cu un clicket...

 

nu mai strange acel filet deoarece va ceda usor fiind scurt in radiator, dupa montarea garnituri am strans cu simt, garnitura fiind moale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal, am si eu o problema cu un furtun de la lichidul de racire, s-a frecat de colierul ce tine furtunul de la filtrul de aer, de unde pot sa cumpar si eu acel furtun

el este situat in spatele motorului si este prins intr-un t-eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!