Jump to content

probleme releu incarcare


kerosen
 Share

Postare recomandată

ma adresez electicienilor/electronistilor cu problema asta:

cand pornesc motorul la bus -( 1600 are alternator cu releu electronic incorporat )- nu se stinge becul martor de la incarcare decat daca turez motorul pe la 2800-3000 rpm, si asta ma cam streseaza fiindca in mod normal ar trebui sa se stinga aproape de relanti. 

dupa ce se stinge becul rosu din bord totul e ok, releul regularizeaza corect , am in mers ~14,5V iar cu luminile aprinse am ~13,4V. bateria de pe masina nu e noua dar nici de aruncat, motorul se invarte,porneste bine; oricum faza asta o facea si cand aveam alta baterie pe masina.

 sa fie decalibrat releul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil periile se fie pe terminate sau releul se cam duce pe apa sambetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru mi se intampla si mie, cu releu Huco nou si revizie (curatare, ...) alternator. Cine a facut revizia (sau curatarea) mi-a luat destui bani, incat sa sper ca a facut-o cu adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!