Jump to content

Intake Manifold Pressure ?!


voinea
 Share

Postare recomandată

10 minutes ago, Sebisebi said:

m-am gandit ca atunci cand accelerez wastegate-ul se inchide ca fluxul de gaze sa mearga pe paleta iar cand las de acceleratie wastegate-ul se deschide sa faca traseu liber, mai exact nu mai trece pe la palete.

Este puţin invers: turbina este gândită să facă presiune maximă de la turaţii joase situaţie în care valva este închisă. La turaţii ridicate pentru a nu depăşi o anumită valoare valva se deschide şi astfel gazele ocolesc în parte palele turbinei ceea ce duce la scădere presiunii. Cam ăsta ar fi principiul de funcţionare la turbina cu westgate.

Încearcă următoarea chestie: scoate furtunaşul din capsula vacuumatică, înfundă-l cu un şurub şi fă un log în mers. Ar trebui să iei în primul rând un limpmode pentru suprapresiune de data asta. Dacă nici aşa nu face presiune înseamnă că valva nu mai închide bine sau alte cauze.

O mică observaţie: orice modificare faci fă şi un log pentru că altfel devenim subiectivi şi este mai greu de găsit cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut pana la lucru niste loguri :P 

AM facut un log cu MAF-ul pacalit si un log cu MAF-ul pacalit + frutunasul de la actuator scos (nu am avut la indemana ce sa bag pe furtunas dar m-am gandit ca e suficient sa il scot daca merge pe presiune scotand-ul nu o saz mai poata impiinge tija).

In ambele cazuri nu face presiune suficienta deci cred ca e ceva la wastegate....

Atasez loguriile sa vedeti.

MAF PACALIT.CSV MAF PACALIT+ACTUATOR.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic să laşi păcălitul MAF că te păcăleşti singur:icon_cheesygrin:. Practic îţi indică mult mai puţin, nu mai mult. Iar cu presiunea este aşa cum ai văzut şi tu, mai mult nu scoate. Cred că va trebui să dai turbina jos să vezi care este treaba

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maful asa pacalit trebuie sa traga mai bine decat normal, adica asa era inainte cand masina tragea, am mai mers cu maf pacalit ca era defect si pana l-am schimbat am mers asa, scotea putin fum pana facea presiune dar tragea mai bine.

Destul de ciudat ca dupa log am vazut si eu ca e mai putin decat ar masura maf-ul, probabil simteam ca trage mai bine din cauza ca "avea" flux mare direct din relanti ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dinnou cu noutati, sau mai bine zis rezolvarea ?

Am desfacut evacuarea de catre turbina si singura chestie dubioasa era ca valva aia care inchide si deschide are putin joc....

Am verificat la o alta turbina tot asa era jocul, am ajuns la concluzia ca e normal acel joc, am curatat acolo putin si cand am montat totul la loc am bagat mana pe sub furtunul de aici de sus care vine de la intercooler si am simtit ca e crapat in partea de jos, acolo era si problema presiunii insuficiente.

Se auzea un fasait in masina dar banuiam ca e de la toba care e rupta intr-un loc.

Inca nu am mers cu viteza dar la cum se misca aproape sigur merge bine, zic asta pentru ca pe distanta in care atingea max 80km acum am atins 110.

Oricum o sa revin maine cu o confirmare daca e chiar ok.

Va multumesc pentru ajutor si sfaturi.

Apropo, in legatutara cu maf-ul, cred ca stiu dece masoara asa exact, am citit candva ca pe modelele vechi s-a montat un debitmetru care masoara foarte exact dar s-a renuntat la acea varianta din cauza costruriilor ridicate si nu e nevoie de precizie asa mare de masurare.

Cred ca este vorba de acelasi debitmetru care e si pe masina asta.

Din cate am vazut e pe la 6...700lei unul din asta, comparativ cu cel care e pe cealalta masina care e 250lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumleft:

Tu ai zis că ai verificat şi nu este nimic crăpat:tomato:

Dacă făceai şi logul în BS003 (aşa cum se recomandă în topicul pe care ţi l-am indicat) s-ar fi văzut acolo că ai scăpare de presiune.

Când ai timp fă un log în mers să vedem şi rezultatul remedierii şi altă dată să ştii că evacuarea spartă nu fâsâie....se aude ca un tractor:icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am zis ca am verificat, am mai luat de 2 ori tubulatura aia da era o fisura care se vedea destul de greu si norocul a fost ca nu am destrans suficient colierul si a intrat greu furtunul :)))

cand am bagat mana pe sub furtun si am vrut sa in imping tare am simtit ca imi intra degetele in furtun ? si asa mi-am dat seama ca e spart, altfel il puneam la loc si tot nu imi dadeam seama ?

 

Log-uriile le-am facut pe 3, 10 si 11, daca ma mai tine bateria la laptop o sa mai fac un log sa vedem cum iese rezultatul (sunt curios si eu cum raspunde masina dupa 25 de ani) :))

 

Era un fasait placut :)) chiar ziceam ca ce fain ace masina cand o calci ? da defapt scapa presiunea, nu am mai condus-o demult si acuma cum m-a lasat treapta a3a si a4a la masina mea a trebuit sa o iau pe asta, norocul ei e ca imi place sa mearga bine :))

 

Onsa las niste imagini de la turbina.

 

20200928_202913.jpg

Screenshot_20200929-072644_Video Player.jpg

20200928_203139.jpg

20200928_203156.jpg

 

Pot sa confirm ca nu mai ia limp mode, log nu am reusit sa fac pe cand sa il fac s-a stins nemernicul de laptop :))) are o setare idioata, de la 20...25% se stinge, tot am zis ca o sa o modific dar am tot amanat ?

 

O sa revin si cu un log dupa ce reusesc sa il fac :)

Modificat de Sebisebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu o intrebare golfu meu ii verificai presiunea in admisie cu diagnostic si imi arata in momentul accelerarii sare pana la 240kpa si peurma scade in mers normal la 110 kpa aprox. Mie mi se pare prea mari diferente oare e normal?Masina e 2.0 tdi 2010  110cp nu stiu daca are resoftare. Trage bine si se duce dupa 1800ture intra turbo pana in 3500ture aprox. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!