Jump to content

Intake Manifold Pressure ?!


voinea
 Share

Postare recomandată

N75-cod reper 7.21903.75.0 Pierburg , aceeasi ca si la mine.

post-44300-1256068897_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la un golf 3, 1.9tdi. Imi trage pana la 120km/h dupa care intra in limp mode. Las pedala si accelerez iar, urc pana la 130 si din nou limp mode. Am pus vag-comu pe ea si imi da "Intake Manifold Pressure - Control Difference". Mai este cand apare si eroarea "Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

- Short to plus". Am facut un log si presiunea actuala in grupul 11 e undeva pe la 2200 mbar. Am sa postez maine logul. Mi-e frica sa nu fie dus G71 pt ca am inteles ca este integrat in ECM. Ma putei ajuta va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunasul care merge de la admisie la calculator sa nu fie spart sau infundat , desfa calculatorul si verifica si furtunasul din interior si senzorul de presiune care e lipit pe placa sa nu fie vreun piciorus (pin) dezlipit sau sectionat. Si chiar daca e defect senzorul de preiune, il poti comanda separat ca piesa , nu iti trebuie un ECU nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cum se testeaza o valva n 75 sa se vada daca lucreaza in perametri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...
CristianVasile

Salut! 

Mașina : Passat B5, 1998, 115cp.

Nu vrea sa pornească. Am găsit următoarea eroare stocata:

https://ibb.co/bxiPMK

Vreo idee? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La senzor verifica mufa,cablaj si daca astea sunt ok inlocuieste senzorul.

Eroarea nu are legatura cu pornirea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile

Ok, i-am pus un senzor de la mine, de avb, și tot nu a vrut sa pornească. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile

Ok. Am înțeles acum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciodata nu se schimba direct piesa cand ai eroare de circuit electric..... 

1. cablaj ( fire rupte), mufe (contate imperfecte)

2. senzor

3.ECU

asta e ordinea de verificare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, EEXCALADE said:

La senzor verifica mufa,cablaj si daca astea sunt ok inlocuieste senzorul.

Eroarea nu are legatura cu pornirea

exact

10 hours ago, CristianVasile said:

Ok, i-am pus un senzor de la mine, de avb, și tot nu a vrut sa pornească. 

cautati problema in alta parte - vedeti daca pompa de motorina - solenoidul lucreza, etc.

senzor ii pui degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare colegi, am si eu o problema la un vw vento 1z 1.9tdi.

Eroarea stocata e cea de intake pressure cu differential control 00575.

Am verificat parghia de la turbina si e ok.

Am verificat furtunuriile de la turbina si supapa de control si sunt ok, nu sunt crapate sau infundate.

Am verificat egr-ul la cei 270k arata surprinzator de bine.

Ce as mai avea de verificat in afara de supapa sau supapa este singura ramasa?

Ca simptome merge pana in 120 si ia limp mode, si pana la 120 cu putere redusa, daca iau piciorul de pe acceleratie si accelerez dinnou iar merge o perioada si tot asa, am atins si 160 asa dar e enervant si nu are putere suficienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00575 - Intake Manifold Pressure. 17-00 - Control Difference

Asta e eroarea, pe vag din ce am vazut problema e ca nu imi face presiunea care trebuie, presiunea specificata este de 1.5bar iar turbina face doar 1.1...1.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut deja aia,singura ce amai ramas ar fi supapa, numa ce imi pare ciudat e ca merge pana la 120, daca ar fi supapa in mod normal nu ar trebui sa mearga deloc sau sunt cazuri in care lucreaza dar nu cum trebuie?

Din cate am vazut la asta lucreaza pe presiune nu pe vacuum, mai exact furtunul din admisie vine in supapa, la actuator practic impinge nu e ca la altele cu vid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii vin cu noutati, mi-am amintit ca ecu la vento are un furtunas in el, las niste imagini si cred ca imaginiile o sa spuna mai multe...

 

20200926_091549.jpg

20200926_091605.jpg

20200926_091734.jpg

20200926_082631.jpg

am curatat ambele placi cu o solutie pentru electronica, am curatat carcasa, am inlocuit furtunasul cu altul diferenta..... de pe loc parca trage extrem de putin mai bine dar doar atat....afuma mai tare cand o calc.....ajunge la 120 si urca foarte greu de acolo.

Pe vag m-am uitat a crescut presiunea specificata de la 1.5 cat cerea inainte la peste 1.8bar, dar presiunea care o face nu trece de 1.25bar nicicum.

Ca eroare nu mai da niciuna, adica una singura era cea 00575, acum nu o mai da deloc.

Sa fie n75-ul de vina? Cum l-as putea verifica? Sau doar incercand altul? I-am dat tensiune, supapa actioneaza dar nah...asta nu poate fi numita o verificare  care sa insemne ca 100% e buna....

20200926_093955.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu inca o noutate, am incercat alta supapa si face exact la fel, ce ar mai trebui sa verific si nu am verificat.

Am verificat asa:

-furtunuri

-partea cea din ecu

-actuator turbo

-n75 acum

-egr

 

Tocmai ce a dat dinnou eroarea 00575 intake manifold pressure

17-10 differential control

Modificat de Sebisebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunaşul ăla din ECU merge la senzorul de presiune atmosferică şi funcţionarea lui influenţează managementul motorului.

Turbina ta este cu control pe westgate şi nu cu geometrie variabilă, de asta N75 este altfel şi funcţionează pe bază de presiune. Îţi pun o poză cu furtunaşele să verifici dacă sunt conectate ok

1z.thumb.JPG.bf265cb6c03d46d1f1e6b42179109f0c.JPG

 

Ar fi util să faci logurile descrise aici (în cazul de faţă BS011 nu are relevanţă, dar fă-l totuşi)

În general în loguri se pot observa destul de multe lucruri.

Altfel poţi să îi dai Output test pe N75 şi să urmăreşti dacă pârghia care pleacă din actuator se mişcă pentru că este posibil ca acea clapetă să fie blocată pe deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru schema furtunaselor, furtunasele sunt in regula, sunt ok fiecare la locul lui.

Fumul ma gandesc ca scoate mai mult din cauza ca acum masoara toata presiunea daca nu mai e spart furtunasul ala din ecu, in ecubera plin de ulei.

Ziceai mai sus ca cel din ecu e senzorul de presiune atmosferica....furtunasul ala vine de pe admisie de pe partea cu presiune nu inainte de turbina.

Merg acuma sa fac si un log in mers sa vedem ce se vede, poate o fi problema din ceva banal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minutes ago, Sebisebi said:

furtunasul ala vine de pe admisie de pe partea cu presiune nu inainte de turbina

Mda, m-am uitat acum şi acolo este şi MAP, practic pe furtunaşul ăla au venit vapori de ulei care au inundat ECU. Stau şi mă gândesc dacă MAP mai măsoară cum trebuie

Este o ciudăţenie în loguri: MAF măsoară fix pe fix, mai rar am văzut aşa ceva la maşini din generaţia asta, dar să zicem că este ok. Acum ar fi două variante: turbina chiar nu face presiune şi aici trebuie văzut dacă supapa de westgate mai funcţionează sau este blocată pe deschis şi practic gazele evacuate ocolesc turbina în mare parte sau ar mai fi varianta ca MAP să nu măsoare cât trebuie şi aici am o bănuială pentru că la o presiune aşa de mică şi MAF ar trebui să arate mai puţin decât specificatul. În plus văd că şi ECU deşi vede presiune mică nu încearcă să o corecteze (Duty  cycle cam rămâne înţepenit la 39,8). Ciudat!

Până mă mai documentez verifică valva aia dacă funcţionează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De masurat din cate vad pe interfata ar parea sa masoare, adica masoara la fiecare apasare de pedala nu e gen sa masoare pana intr-un punct si de acolo sa nu mai miste sau sa aiba o parte care nu masoara.

Am verificat acum si partea de presiune nu e niciun furtun spart de la intercooler su intercoolerul sau ceva.

Nustiu dece ar am impresia ca tot la turbina ar fi ceva, daca era terminata turbina cred ca trebuia sa consume ulei cel putin si sa dea cu fum albicios (la a3 bkd am avut de mai multe ori si cam stiu cum se manifesta turbina terminata) dar la asta nu e siniun simptom, nu consuma nici ulei si nici nu da fum de ulei.

 

Valva N75 am incercat alta si functioneaza exact la fel.

La clapeta din turbina ma gandesc daca nu ar fi, ma gandesc ca probabil nu inchide cum trebuie...daca desfac evacuarea si ii dau niste spray oare ajuta cu ceva sau nu prea ?

Modificat de Sebisebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi informatii (e masina de rezerva cand se strica celelalte dar imi place sa gasesc problemele si sa le remediez, sper sa nu deranjez ca tot intreb si revin cu rezultate).

Am pacalit debitmetrul (un led intre referinta si semnalul de iesire), masina raspunde putin, putin mai bine (cel mai sigur din cauza pacalirii pentru ca ii dau o informatie falsa cum ca are flux mare de aer), dar totusi ia limp moe, deci debitmetrul iese din discutie.

Singurele care mai raman la banuiala mea este MAP-ul si wastegate-ul.

 

Acum sa va zic ce am mai facut, nustiu 100% cum functioneaza dar dupa logica mea m-am gandit ca atunci cand accelerez wastegate-ul se inchide ca fluxul de gaze sa mearga pe paleta iar cand las de acceleratie wastegate-ul se deschide sa faca traseu liber, mai exact nu mai trece pe la palete. Daca gresesc rog sa fiu corectat.

 

M-am gandit ca accelerand si lasand de acceleratie wastegate-ul se tot inchide si deschide, asta am si facut ?, si rezultatul este ca si-a mai dat drumul putin, nustiu sigur daca mai ia limp ca momentan sunt in oras dar cand ma intorc acasa sunt curios daca mai ia limp, cateva accelerari din treapta 1 parca parca a incercat sa rupa din aderenta (in mod normal cand mergea bine cam rupea aderenta cu rotiile care le are).

 

Intrebarea este...ce so fi intamplat?

Eu m-am gandit ca ori a mai zburat din depuneri de la wastegate ori este ceva ulei mai gros in senzorul MAP si s-a mai desfundat putin MAP-ul.

Ce parere aveti?

 

Doar pornirea din treapta 1 e mai diferita, tot ia limp.

Modificat de Sebisebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!