Jump to content

Intake Manifold Pressure ?!


voinea
 Share

Postare recomandată

si la tinese intampla acelasi lucru ciudat ca si la mine si ca si la alexrosiu.

Desi N75 cere scaderea presiunii pe turbina ea cntinua sa creasca.

Timestamp 36 cand valoarea lui N75 se duce spre 95% si presiunea creste.

deci banuiesc ca stii:

furtune N75 neetanse,

N75 desi primeste comanda aia buna nu reactioneaza bine.

Actuatorul blocat

Graficul in limp mode nu l-am facut pt ca nu este relevant.

:x welcome to the club :x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu aveam Intake Manifold Pressure, ci Charge Control Deviation.

Oare nu este posibil ca la voi sa aiba probleme senzorul presiunii din admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine s-ar putea ca turbina sa fie blocata undeva intr-o pozitie de mijloc. Spun asta pentru ca am observat ca:

1. la turatii mici presiunea este prea mica

2. la turatii mari presiunea este prea mare (cu conditia ca turbina sa ajunga si ea la o turatie mare -> intr-o treapta superioara a cutiei).

Daca vorbesc prostii imi cer scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrurile sunt cit se poate de clare: Mersul de bunica, cu motorul subturat duce la blocarea VNT-ului.

Cred ca trebuie sa mergi cu ea ca si cum ai fi furat-o. Ca la jafurile armate ... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
by the way ai error intake manifold presure??

da asta am. Azi venit de la Alexandria la Bucuresti si nu intrat in limp mode deloc dar am mers linistit si nu am trecut de 130km/h. Nici un demaraj mai violent si totul ok. Dar o sa-i dau saptamana asta inca o data o talpa tare sa vedem ce mai zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca daca poti sa faci in log mai mare.. eventual pe autostrada, si daca sepoate sa nu-l spargi in 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • Administrator

vin si eu cu mici precizari. curand rezolv problema mea cu limp mode. Intra rar dar intra (sunt cu chipul original al masinii deci in 110CP). Dat jos actuatorul si el nu era blocat (desi initial parea blocat el - asta testand la mana). Blocate sunt semi-deschis "mecanismul vanelor" si turbina nu lucreaza ok.... momentan e ramasa nerezolvata. abia pe miercuri merg in serivice (sper ca miercuri daca nu joi) si o rezolv.

va tin la curent cu ce fac (dar clar asta e rezolvarea)

vedeti si AICI (cei care nu stiu despre ce e vorba) cam ce se va face cu curatarea acestui mecanism.

voinea out

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

dupa cum am zis am fost in service sa rezolv.

buba nu era actuatorul care parea blocat.

atasez aici poza cu dracia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Si ne-am apucat si am dat jos dupa cum arata schema galeria de evacuare - multe surburi - coliere - conducte. S-a dat jos

Acum turbina la ce turatii se invarte sunt si temperaturi mari (se inroseste ajungand pe la 5-6-700 C ). De la temperaturi de genul asta s-a cam produs o sudura acolo. pentru desclestarea celor doua pisea am incalzit si noi pana spre inrosire (vedeti poza 1 atasata la postul asta).

Procesul de incalzire si incercare de desfacere a facut comanda valvei de by-pass sa inceapa sa se miste (initial blocata si care provoca problemele) Nu ne-am oprit si am zis ca cel mai bine e sa o curatam.

Am descfacut-o si inauntru se vedea clar ca trebuie curatata(vedeti poza 2)

S-a curatat totul si s-a montat la loc.

Prins la loc galeria. Pornit motor si lasat sa mearga vro 10 minute. Apoi plecat la mers. Nu se mai intra in limp mode la mers in sarcina la turatii de peste 3500rpm timp mai indelungat (10-15sec).

Asta a fost rezolvarea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu cam aceleasi simptome si acelasi diagnostic pe vag-com ca si eugend.Mesterul la care am fost mi-a spus ca problema cel mai probabil ii ceva supapa care ii langa debitmetru si in care intra ceva furtune printre care si unul rosu dar nu mai stiu cum mi-a spus ca se numeste.Aia ii valva N75?Daca da cat ma costa una noua?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 se cheama. Inainte de a te apuca sa o schimbi (cam 150 RON) verifica furtunashele si clemele lor (daca au). Uneori problema este de la un furtunas defect. Log-uri ai facut sa vezi ce e in neregula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am loguri dar o sa fac.....unde nu stiu.Trebuie sa gasesc pe cineva priceput.Nici nu mai stiu ce sa cred.Un mecanic imi zice ca trebuie curatata turbina altul ca trebuie schimbata valva N75.Am gasit un furtun fisurat si l-am remediat dar n-am simtit nici o diferenta.Pacat ca nu cunosc pe cineva cu vag-com ca banditii astia ma taxeaza cu 30 lei pt fiecare diagnosticare.Logul trebuie facut in a-3-a la 2000 ture cu pedala jos,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfff. In Cluj poti gasi pe Sebica79 si in Timisoara mai sunt membrii cu VAG-COM. Parca si in Alba-Iulia? 30 RON inca nu e o grozavie. In capitala sub 80 RON nu prea stiu sa taxeze vreun service. In orice caz nu ai nevoie de o simpla diagnoza statica (pe loc) ci un log in care sa se monitorizeze si stocheze valorile din grupul 11 (eventual si 10).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac un log si o sa-l postez sa va dati si voi cu parerea.Se poate salva pe discheta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac un log si o sa-l postez sa va dati si voi cu parerea.Se poate salva pe discheta?

<{POST_SNAPBACK}>

Normal ca se poate, ma gandesc ca nu ai de gand sa loghezi 1 ora de mers cu masina, ca sa depaseasca spatiul oferit de desketa ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost la un magazin si l-am intrebat pe individ sa-mi zica si mie pretul pt valva N75 la masina mea.Tipul s-a uitat cam stramb la mine si dupa ce a cautat mi-a zis ca pretul ii 750 RON :D .Chiar acesta ii pretul ei sau n-am cerut eu bine?Cum trebuia sa cer?Nu asa se numeste?Help please!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
Am fost la un magazin si l-am intrebat pe individ sa-mi zica si mie pretul pt valva N75 la masina mea.Tipul s-a uitat cam stramb la mine si dupa ce a cautat mi-a zis ca pretul ii 750 RON :blink: .Chiar acesta ii pretul ei sau n-am cerut eu bine?Cum trebuia sa cer?Nu asa se numeste?Help please!

Am schimbat-o eu la motorul meu AVF si m-a costat 170 lei pe PIERBURG si pe original era 200 dar am luat-o PIERBURG pt ca cea care era pe masina asa era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu rautacios dar danny andrei a zis pretul respectiv in 2005 de atunci s-au modificat preturile putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

acceasi problema o am si eu:( dar m-am obisnuit sa merg asa:)) ca in iasi mecanicii zic direct ca trebuie curatata turbina(4mil) si tare ma ingrijorej ca am sa fac si chestia asta si tot degeaba:(

Modificat de andreisergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

valva n75 se potriveste la toate tipurile de motoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!