Jump to content

Reglare avans (torsion value) pentru motor BKD


svimp
 Share

Recommended Posts

asa am procedat au intrat bolturile in ambele fulii ma gandeam ca o sa am consum marit cu iq asta de 5.5 -5.8,motorul imi place cum trage ma gandeam doar la consum

 

20191024_114351.jpg

Link to comment
Share on other sites

IQ intre 5 si 6mg/str e ok la BKD. Lasa-l asa o perioada si urmareste consumul. Nu in oras ca nu e relevant. 

Link to comment
Share on other sites

ok mersi de raspuns o sa urmaresc consumul

 

 

Link to comment
Share on other sites

buna seara revin cu o problema mai ciudata daca nu am postat unde trebuie imi cer  scuze,dupa ce se incalzeste motorul  cand ma opresc la semafor relantiul scade sub 800 de turatii nu mereu ,dar 1 din 3ori  da.de aproape 1 an zile face asa.daca calc un pic acceleratia isi revine pana la urmatoarea oprire.multumesc anticipat

20191027_185505.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Bună ziua! E cineva în Constanța care m-ar putea ajuta cu reglarea avansului la BKD-ul meu?

Mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am o intrebare legata de avans...

In urma cu aproape 3 luni am avut o problema cu masina, din senin nu mai voia sa porneasca, de fapt pornea si in prima secunda se si oprea

Pe tester a iesit senzor pozitie ax came

Am dus-o la mecanic si mi-a zis ca era senzoru busit + distributia nu era la punct

 

Acum vine partea ciudata, inainte sa o duc la mecanic si inainte sa se futa, in idle, cu motoru cald, statea in 0.5L, 0.6L, in primele 2 luni dupa ce am luat-o de la el statea doar in 0.9L indiferent de situatie.

Apoi pe masura ce am mers din ce in ce mai mult cu masina am vazut ca incepe usor usor sa scada, 0.8L, si dupa inca vreo 500km 0.7L, aveti idee de ce ?

Edited by rBose
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Salutare ,motor 2.0 BMN torsion value 1.09 IQ 5.9 ,consum instant o.7L/h ce parere aveti? Sunt ok?

Link to comment
Share on other sites

Pune avans la -1.5...-2.5

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
mitumarian99

Salutare, este cineva din Sibiu care îmi poate regla avansul și injecția la un 2.0 BKD?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salutare, am si eu un bkd in cauza, am schimbat garnitura de chiulasa ca imi baga apa in ulei.

 

Am pus distributia cu cale, nu am mai reglat avansul si injectia ca era tarziu dupa care m-am ales cu un consum de 12...13l la nici 100km 😛

 

AM reglat avansul la -2 si injectia la 6mg, asa o aveam inainte si tragea bine, acum cu aceleasi reglaje cand am pornit-o penfru 2...3sec a facut urat si nu se accelera dupa care si-a revenit dar trage slabut fata de cum tragea inainte, mai ales pe ture mici.

 

singura diferenta e ca inainte aveam injectoarele reglate la 230° iar acum le-am reglat la 180, teoretic ar trebui sa fie mai bine...

 

Aceti vreo idee ce ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

Pare ca problema e in alta parte ,nu la unghiul de sincronizare sau la reglajul injectoarelor.

 

Link to comment
Share on other sites

Inainte injectia era pe 17mg si avansul 0, asa tragea aproape ca inainte da consum exagerat...

Link to comment
Share on other sites

Salutare, revin si eu cu o noutate, pe -1 avans si injectie 8mg trage bine doar ca la pornire mai agresiva de pe loc lasa fum si nustiu cum ar fi consumul...

 

Problema mare e alta...initial dadea semne ca nu mai baga apa in ulei dar se pare ca n-am scapat de problema asta... sa fie fisurat blocul oare?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut,  vechea poveste am și eu un golf 5 2.0 bkd schimbat distributie cu cale  crescut consum 0.5/h acum 0.7/h , și sub 10 nu mai scade ceea ce înainte era 7-8 . Poate cineva sa ma ajute și pe mine cu reglajele, Bucuresti-Voluntari

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
CostacheSorin

Salut , am un golf 5 2.0 tdi cod motor BKD la rece am 0.5l/h in bord iar la cald imi creste pana la 0.7l/h . Care ar putea sa fie problema ?

 

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Verifica valorile compensatiilor injectoarelor, avans axa came si cant motorina injectata

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
CostacheSorin
On 14.07.2014 at 20:49, danyelnr1 a scris:

Am rezolvat cu variația consumului instant la relanti respectiv a cantitatii injectate. Am avut doua fire tocate la senzorul de presiune si temperatura de pe tubulatura turbo si acum merge cum nu a mers niciodată. Nu mai variază consumul sta constant indiferent ca este cald sau rece. Am reglat avansul pe -2,5 si cantitatea injectata la 5,2 -5,5. Ar mai trebui sa ii i-au puțin dar îmi este frica ca nu mai trage si m-am saturat sa tot umblu la reglaje si sa fac probe de drum. Momentan o las așa.

P.s. Valorile pe injectoarele sau înjumătățit fata de poza de mai sus

Poti sa imi zici unde mai exact erau firele tocate , aceeasi problema am si eu .

Link to comment
Share on other sites

De regula, in zona lonjeronului de pe partea soferului

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare. Am incercat si eu sa pun la -1,5 , nam reușit 😅

Mia iesit -1,4 si la turatii 3000 -1,8 . Este ok? 

Motor BLS

Link to comment
Share on other sites

Este ok

Link to comment
Share on other sites

Salutare vin din nou. Am tot incercat sal las la -1,5, 😅 acum numai dau de cum era inainte. Foarte foarte sensibil, si asa dupa mai bine de 30 min am putut pune la rece -1,4 si la cald  urca la -0,9 ... Este vreo problema sau ?

Consumul in bord de 0,5lh si vcds 0,4

Atașez ce am avut dupa ce mi sa schimbat distribuția . 

 

 

Multumesc 

 

 

GridArt_20231212_200221931-min.jpg

Edited by rubenfix
Link to comment
Share on other sites

lasa avansul asa cum cade atunci cand pui distributia corect, cu cale.

Link to comment
Share on other sites

1 an face cu distribuția făcută, nu mi-a plăcut din prima zi cum mergea masina. Trăgea, avea forță în revoluții joase prea mult, trebuia sa stau cu mâna pe schimbător si sa schimb mereu 1/2 la a doua trebuia sai dau blană ca daca nu cerea prima,trebuia sa mențin a o anumită turație.. i-am explicat asta la mecanic si mia spus ca e  " normal. "  Iam spus despre reglarea a avansului,si răspunsul lui a fost : că ala vine din fabrică"... Si ca nimeni nu-ți sta sa verifice si sa reglez,se pune calele si gata si unde pica pica . Normal trebuia sa pice in " 0" 

Insa motorul vibra putin mai mult ca înainte... 

Nu iam dat atat de mult importanță ca nuu mia dat nicio problemă. 

Consumul a fost mai mereu ok / normal. 5,5 /6 

Se pare ca edc16 merge bine in -1,5/-2,5 .

Si asa este... Din propia experiență, zici cai altă mașină 😊..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

DAca e pusa corect si cu cale pica unde trebuie.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!