Jump to content

Reglare avans (torsion value) pentru motor BKD


svimp
 Share

Postare recomandată

Din axa din fata = avans
Din axa din spate = cantitate motorina injectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Multumesc inca o data pt ajutor.vroiam sa stiu in ce parte e minus si unde plusul sa nu fac prea multe modificari.Motorul fiind bkd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.Am reglat din nou avansul si cantitatea de motorina injectata avand urmatoarele valori acum:avans -2 si cantitatea unjectata fluctueaza intre 4.7 si 5.2. la temp motor de 90°.Ce am obsevat acum ca imi trepideaza c-am tare la rece,consumul in bord imi arata 0.4 si acum imi scoate fum albastrui pina se incalzeste un pic.

Unde sa mai reglez sa scap de acel fum pe care inainte nu il aveam,dar aveam trepidatii mari la cald acum trepidatiile mai mari le am la rece.

Va multumesc si va doresc o saptamana usoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut. Bkd 2005. Cu avans - 2 si axe sincronizate cu cale consumul la relanti este 0.9l/h fara consumatori la 90 grade. Cu ac pornit ajunge si la 1.4. Este ok desincronizarea axelor pentru a scade cantitatea injectata? Ce altr cauze pot fi pentru consumul mare la relanti? Masina merge bine, trage frumos dar parca la plecarea de pe loc nu prea are putere. Oringurile au fost schimbate si injectoarele reglate.Tnx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitate injectata nu are mare legatura cu avansul la motorul asta, se ajustează din cealalta axa. Eu am 0.4~0.5 l/ora.  Ce valori ai la injectoare? 

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe grup 13 am valori intre - 0.5 si max +0.8

Pe grup 23  intre +10 si +30

Axa fata avans reglat la - 2

Axa spate sincronizata cu cea din fata. 

Pot regla cantitatatea injectata si la 4mg/str dar atunci axele for fi desincronziate sau pentru a le sincroniza ar trebui sa duc avans prea mult pe minus(-4)

Debitmetru pare ok din masurari, la fel si senzor temperatura apa, motorina si aer. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

buna dimineata am schimbat distributia la motorul din semnatura ,atasez delle foto cu valorile avansului ,pt un sfat daca e bine asa sau mai trebuie reglat.inainte de schimbarea distributiei aveam avans -4,4 acum -2,9 si un consum un pic mai mare multumesc anticipat

LOG-01-004-001-015 14.10.2018.2.CSV

LOG-01-004-001-013.CSV

LOG-01-001-004-023 acceleratore.CSV

20181014_072033.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bun avansul cum este acum,la fel si consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am și eu o mica nelămurire la injecțion start trebuie sa fie 0.0 btdc ?2.0 bkd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, am si eu o problema putin ciudata, avansul si injectia s-au modificat ciudat... avansul e la -3.2 si injectia la 12mg, iar consumul e de 1.24l/h.

Am incercat sa le duc la -2.5 si 5mg dar nu reusesc, daca dau in fata ajung cu avansul pe la 7.3 daca il dau mai in spate ajung pe la 16.

Cu avansul reusesc sa ajung totusi la -2.5 dar se tureaza foarte cu intarziere, ajunge la 2000 de ture in 5 sec, turata in gol.

In momentul de fata avansul e cum am zis la inceput, in felul asta merge cam ok doar ca am un consum destul de mare...

Ce sa fie sau mai exact ce sa fac ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Sebisebi said:

mai exact ce sa fac

repozitioneaza distributia cu cale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok da distributia e ok, nu cred ca e cazul, nu de alta da nu s-a umblat si dupa sa fie problema, distributia am schimbato la 280k si acum am aproape 300k de atunci nu am mai umblat la distributie, atunci am reglat avansul si injectia erau ok iar acum de ceva zile cand m-am uitat am dat de acele valori si daca o duc dinnou la cum ar trebui se tureaza foarte greu, cum am zis mai sus imi ia vreo 5 sec ca sa ajunga pana la 2000 de ture in schimb dupa ce trece de 2000 nu mai are nicio treaba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 10/14/2018 at 8:45 AM, mario. said:

buna dimineata am schimbat distributia la motorul din semnatura ,atasez delle foto cu valorile avansului ,pt un sfat daca e bine asa sau mai trebuie reglat.inainte de schimbarea distributiei aveam avans -4,4 acum -2,9 si un consum un pic mai mare multumesc anticipat

LOG-01-004-001-015 14.10.2018.2.CSV

LOG-01-004-001-013.CSV

LOG-01-001-004-023 acceleratore.CSV

20181014_072033.jpg

e totul in regula dar am facut un cosum la pompa e am facut cu 26 litri 300km cam mult de la ce poate fi multumesc daca am postat in aria gresita cer scuze 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minutes ago, mario. said:

26 l doar 300km

bc ul cat iti arata?cat a fost viteza medie?

daca ai facut trasee scurte cu multe opriri e posibil sa fie real

sau mersul sportiv ridica consumul

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost aceleasi conditii 43km la zi trafic plus drum liber ,pe bc imi ramasese autonomie de 80km,viteza medie pe bc43km/h,fara mers mai sportiv,mersi pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astept si eu raspunsul la intrebarea ta, si mie mi-a luat-o razna avansul si am consum de 13l/100, consum care inainte il.aveam un 7l ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci incearca o reglare axa, daca ai verificat si este iesita din grafic

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut.Postez si eu aici, desi este un topic pentru BKD, intrucat nu am gasit un topic separat, insa din tot ce am citit cautand ce ma intereseaza pe mn (avans motor BLS) am inteles ca valorile ar trebui sa fie la fel, respectiv -2.5 - -1.5.Eu nu reusesc sa vad avansul motorului meu.Pe grupul 4, a 4-a casuta apare altceva.Sa fie oare din cauza interfetei sau apare in alta parte?Am un consum cam maricel.Exterior nu scade sub 5.1-5.2, iar in oras este aprox 9-10 (totusi este iarna-poate e in regula), cat de economic as incerca sa merg, iar la relanti, fara consumatori si motor la 90°, azi am vazut pt prima data un 0.5 l/h.In majoritatea timpului este de 0.6-0.7.Intentionez ca dupa sarbatori aa schimb distributia si vreau sa vad cat am avansul acum, inainte de a o face.

 

 

20181217_173359.jpg

Modificat de Irinel9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg.La mine, la grupul 4, la cea de-a 4-a casuta apare 'Idle stabilization' si are valoarea 0.0.Nu ar fi trebuit 'torsion value'?

Acela este avansul motorului in momentul de fata?Daca da, nu e ok.Nu ar trebui sa fie intre -2.5 si -1.5?Acesta poate fi motivul consumului putin marit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un golf 5 2.0 bkd 4motion avansul - 2.5 și axa din spate sincronizata cu cale adică un 6, acum întrebarea mea este bine sa desincronizam axele pentru a mai scade puțin consumul, ar trebui sa ma duc cam jos cu avansul pe la -4 sa ajung la un iq de 5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las-o reglata la -2.5.... chiar credeti ca o sa cstigati un rezervor pe luna daca mai umblati la motot, fara motiv ? Lasa motorul cum e reglat. Ce consum ai de esti nemultumit ? Ai 4motion... e normal sa fie putin mai ridicat, e frig afara, mai patinezi ( daca te joci, binenteles ), se incalzeste mai greu....daca vreti consum bun va puteti lua un logan.... cu motor de 0.9. Nu sunt sarcastic, dar nu inteleg de ce sa umbli la un lucru care merge....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma la un BLS cat trebuie sa fie avansul motorului?Pentru ca sunt putin in ceata.In momentul de fata am pe grupul 4, campul 4, 0.0 la idle stabilization (asa imi apare-dupa multe cautari am inteles ca la interfetele mai vechi, precum a mea, aceasta e denumirea).Din tot ceea ce am citit pe forum am inteles ca trebuie sa fie intre -2.5 si -1.5 (avand edc16), insa am citit in alta parte ca trebuie sa fie intre -3 si 3.Cititul asta te omoara.

Pana la urma care este varianta corecta?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ce ai inteles din cele 4 pagini ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!