Jump to content

Reglare avans (torsion value) pentru motor BKD


svimp
 Share

Postare recomandată

Salutare colegi, am facut si eu un rebuild la motorul meu, am pus distributia sus cu cale, am asezat si inelul de la simering tot asa cu motorul calat, de fiecare data ce invart motorul cade la punct toate semnele.

Motorul porneste, functioneaza, problema mea e ca am vrut sa reglez injectia si avansul, injectia am reglat-o dar avansul nu il pot regla nicicum, nu e primadata ce umblu pe acolo stiu despre ce e vorva, stiu cum se face, etc,problema e ca imi sar -62.7 si 0 la torsion value, aveti idee ce ar putea fi? sa fi nimerit sa se strice senzorul de la axa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune distributia cu cale,se respecta procedura si atat.

La motorul respectiv nu se regleaza avansul pt ca nu are .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de BKD, 2.0tdi 16v PD

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKD am luat in discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu de 8..9 ani de cat timp l-am avut tot timpul am putut regla torsion value, in general mergeam pe -2...-2.5 acolo se simtea cel mai bine, dar acum imi sta la -62.7 care nu are nici o treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

torsion value nu are nicio treaba cu 1.5 - 2.5  VAloarea spusa mai inainte se refera la syncro angle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele modele in VCDS Syncro angle apare ca Torsion value. 

@Sebisebi pune o poza cu grupurile 001, 004, 015 la ralanti

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman
On 11/5/2024 at 8:17 AM, Sebisebi said:

eu de 8..9 ani de cat timp l-am avut tot timpul am putut regla torsion value, in general mergeam pe -2...-2.5 acolo se simtea cel mai bine, dar acum imi sta la -62.7 care nu are nici o treaba...

Nu ai pus distribuția cum trebuie sau simeringul cu roata fonică, unghiul de sincronizare este iesit din aria de masura!

Nu are avans...e un edc16!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.11.2024 at 9:22, vlahdacoroman a scris:

Nu ai pus distribuția cum trebuie sau simeringul cu roata fonică, unghiul de sincronizare este iesit din aria de masura!

Nu are avans...e un edc16!

Dupa valoriile citite si eu as zice acelasi lucru dar cum altcumva pot sa le pun, inelul si distributia au fost montate cu cale nu la semne facute cu marker (sa nu mai zic ca nu aveam de unde sa am semne pentru ca am refacut complet motorul).

chestia dubioasa e ca am incercat si cu vechiu ecu (am facut conversie de la edc16U1 la edc16U34 din cauza altor modificari), cu edc16u34 imi da eroare pe sensorul de la axa, iar pe edc16u1 nu imi da eroare (vaoriile le masoara aceleasi), ideea e ca senzorul e cel care era pe motor si era functional, doar daca nu a murit intre timp.

In legatura cu avansul miei imi apare ca torsion value, acuma ca e tosion sau unghiul de sincronizare e partea a2a dar nustiu daca e ok atata timp cat nu il masoara, eu m-am mai jucat in trecut cu valoriile dar cand ieseam din grafi ori pornea foarte greu ori nu pornea, in schimb mie in momentul de fata masina nu a fost pornita de 2 saptamani, daca merg sa o pornesc acum o ia la sfert nu sa porneasca greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Sebisebi said:

Dupa valoriile citite si eu as zice acelasi lucru dar cum altcumva pot sa le pun, inelul si distributia au fost montate cu cale nu la semne facute cu marker (sa nu mai zic ca nu aveam de unde sa am semne pentru ca am refacut complet motorul).

chestia dubioasa e ca am incercat si cu vechiu ecu (am facut conversie de la edc16U1 la edc16U34 din cauza altor modificari), cu edc16u34 imi da eroare pe sensorul de la axa, iar pe edc16u1 nu imi da eroare (vaoriile le masoara aceleasi), ideea e ca senzorul e cel care era pe motor si era functional, doar daca nu a murit intre timp.

In legatura cu avansul miei imi apare ca torsion value, acuma ca e tosion sau unghiul de sincronizare e partea a2a dar nustiu daca e ok atata timp cat nu il masoara, eu m-am mai jucat in trecut cu valoriile dar cand ieseam din grafi ori pornea foarte greu ori nu pornea, in schimb mie in momentul de fata masina nu a fost pornita de 2 saptamani, daca merg sa o pornesc acum o ia la sfert nu sa porneasca greu...

Problema vine de la struto-camila facuta de tine,acum vii de acasa,trebuia sa spui ca e "manarita" edc16u1 si edc16u34, au hardware diferit si alocare diferita la pini, soft diferit...etc!

Nu inteleg de ce trebuie macelarita o astfel de mașină...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!