Jump to content

ABS - probleme


pedacipro
 Share

Postare recomandată

Laurentiu Sorin

Salut! Revin și eu cu o întrebare.  Din păcate am fost foarte ocupat în ultimul timp și nu am putut schimba rulmentul.Acum și a manifestat altfel. În timp ce mergeam martorii erau stinși la viraje a început să clipească martorul esp și la un moment dat mi-a tăiat accelerația. Cum încercăm să accelerez Cum se aprindea esp și nu mai accelera.Am oprit motorul l am pornit și totul a fost ok.Manifestarea ăsta este tot de la rulment?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    19

  • F l o r i n

    12

  • B e b e

    8

  • Laurentiu Sorin

    8

da, ESP crede ca masina derapeaza si incearca sa redreseze. Mergi cu ESp dezactivat din butonul de sub climatronic

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Mulțumesc mult băieți! Rezolvat problema prin schimbarea rulmentului. Intradevar banda de cauciuc era ruptă in doua locuri, dar și foarte răscoaptă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
pantileionut@yahoo.com

salutare 

In dimineata asta am vrut sa testez  cum functioneaza ABS la noua masina pe zapada.... la o franare mai puternica pe un drum de tara cu zapada pe la 20 km/h s-au aprins in bord ASC, ESP si alte pericole si cu un mesaj pe MAXI-DOT " brake system error". dupa repornirea motorului au disparut erorile dar la o franare ulterioara la fel au reaparut... pe diagnoza apare uramatoarea eroare:

 Adresa 03: ABS frâne       Eticheta: ROJ\1K0-907-379-60EC1F.clb
    Numar piesa modul comanda: 1K0 907 379 AE    HW: 1K0 907 379 AE
    Component si/sau versiune: ESP MK60EC1   H35 0106
                  Codare soft: 113B201C092300FD881004EC901E00416D00
                Numar atelier: WSC 73430 790 00999
                      VCID: 75EB8EEDDC660BE9CA-8020
1 cod a gasit:

16352 - Modul de comanda-defect electric 
            014 - defect - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00101110
                    Priorit.defect: 1
                    Frecv. defect: 2
                    Resetare contor: 19
                    rulaj: 280003 km
                    Indicator de timp: 0

             împrejurari cod:
                    contor: 17984
                    contor: 32768
                    contor: 12800
                    contor: 96
                    contor: 51231
                    contor: 255
                    contor: 255
                    contor: 6656

sa-i scris Mosului de o unitate ABS noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce masina e vorba? nu de alta, dar aici se discuta de Passat B5. Din scanare vad ca e vorba de cu totul alta masina.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pantileionut@yahoo.com

masina din semnatura..... skoda octavia 2 facelift.....stiu am gresit taraba.... dar am considerat ca e  "aceeasi marie cu alta palarie"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Lucian Bogdan

Salut,

Am o Skoda O2 FL Combi 2.0 BMM, dupa o ploaie torentiala, trecand prin balti s-au aprins simultan senzorii ABS+ESP in bord. Am oprit motoru, la repornire s-a stins imediat ESP, iar dupa 10m s-a stins si ABS.

Dupe ce treceam de 20km/h se aprindeau din nou.

Am fost la mecanic, eroare pe senzor dreapra spate, l-a masurat pe cel vechi si nu indica nimic, l-am schimbat cu unul nou Mobiltron 56 lei. 

Totul Ok vreo 100km, inafara orasului s-au aprins din senin, dupa cativa km s-au stins, apoi s-au reaprins si asa au ramas.

Acum daca merg prin oras pana in 60km/h nu se aprind. Daca ies inafara se aprind la viteza mai mare.

Am fost la mecanic, aceiasi eroare la senzor spate dreapta, mecanicul imi spune ca ar putea fi senzorul de proasta calitate sau inelul cititor ABS de pe rulment. Programare am peste 3 zile, ce ma sfatuiti?

Sa cumpar alt senzor, sa cumpar rulment? Inelul se poate cumpara si separat de rulment?(pe unele siteuri de piese il arata ca piesa separata)

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu, nu vine separat de rulment.

acum, cam prost senzorul achizitionat......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum arata eroarea, defect electric sau mecanic ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian Bogdan

Sincer nu am vazut ce scria la eroare, stiu ca era "rear right sensor.."

Astazi am obsrvat ca defapt se aprindea ABS dupa ce mergeam vreo 10 min si nu conta viteza. 

Am fost la mecanic a desfacut si a scos rulmentul, inelul de citire e putin umflat in unele locuri, l-a sters si l-a pus la loc.

Momentan am schimbat doar senzorul cu unul Delphi, am fost inafara orasului vreo 40km si nu s-a mai aprins, am mers si mai tare, si mai incet, am franat, pare ok, desi cu celalat senzor care a fost nou abia dupa 100km a inceput iar sa faca figuri.

Sper sa nu se mai aprinda, pasul urmator va fi rulmentul, dar torusi sper sa fi fost senzorul.. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, daca este deteriorata banda, ajungi si acolo.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut , dețin o Octavia 2 ( 2.0 TDI,BKD ) si de ceva timp mă confrunt cu o problema destul de urâta . Pe drum drept ,uscat indiferent de viteza mașini îmi intra din senin ESP ( clipește in bord și îmi taie alimentarea ) , și mai recent am observat ca pornesc mașina și dacă stau cu piciorul pe frâna simt in pedala ca și cum ar intra ABS ( asta foarte rar ) 

 

Mașina nu are nici un cod de defect pe ABS , vitezele roților sunt sincronizate , accelerația nu o ia razna in valori .. 

Sa mă pregătesc de un modul ABS ? 
merci 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

NU am auzit pana acum de asemenea manifestare. Vezi valorile indicate de senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut! Vin și eu cu niște probleme tehnice legate de funcționarea abs-ului... Sa încep cu "inceputul"... Am dus mașina o octavia 2 1,9tdi din 2006 motor bkc la mecanic pt schimbarea unui etrier pe stg spate. Din acest punct a inceput"circul "... Masina avea franele excelente doar ca a observat mecanicul un joc al etrierului și ca acesta numai făcea cursa întreaga de revenire. Schimbat etrierul" făcut" aerisiri, franele țineau foarte slab pedala jos elastică... Dus mașina înapoi lăsată la mecanic pt îmbunătățirea eficienței franarii. Din spusele mecanicului când a coborât mașina de pe elevator a constatat ca numai funcționează servodirectia(pina atunci funcționase)... Bun schimbat motoraș pompa servo, mașina a funcționat o zi și apoi m-am trezit în urma unei franarii mai violente cu abs și esp aprinse în bord plus ca fiind hidramata palpaia în bord P. R. N. D. S. -(frânarea brusca făcea parte din testarea reparatiei frânelor) Am oprit motorul pt ca numai lua nicio comandă de plecare înainte sau înapoi. Repornit mașina, mergea însă au rămas aprinși martorii de mai sus. A doua zi servo direcția nefuncționala, abs și esp aprinsi ,dus mașina iar în service! Mecanicul o parchează în curte și constata cele expuse mai sus. A doua zi o pornește sa o urce pe elevator, servodirectia e funcțională!! De doua săptămâni zace în service având eroare pe pompa abs însă nu poate intra sa vadă eroarea, lipsa comunicare modul abs, esp. Înclin sa cred ca defecțiunile au legătură între ele, nu cred în defectarea simultană și a servo direcției și a pompei de abs (franele au rămas la fel...pedala elastică frână aproape de podea...) In speranta ca sfaturile voastre îmi vor fi de folos, va mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alimentarile pompei de abs. Daca are tot ce-i trebuie, atunci ai nevoie de alta pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eventual o scanare inainte, sa vedem ce erori sunt stocate, pe ABS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi ABS nu poate fi accesat, a specificat mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as fi curios ce motoras pompa servo a schimbat mecanicul, in conditiile in care avem caseta de directie electrica? iar motorul casetei nu se strica, maxim senzorul de cuplu. 

 

 am o vaga impresie ca le-a cam luat pe ghicite , iar etrierul inlocuit si aerisirea la pedala... no comment

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Din pacate, cam asa pare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate aveți dreptate și nu a schimbat nimic... Săptămâna viitoare o iau acasă și ma ocup eu de ea😒

Screenshot_20210921_190230_com.whatsapp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai revin cu o întrebare... În urma discuției purtate cu un electrician auto, acesta mi-a spus ca dacă a schimbat motorașul la servo direcție trebuie recodat(reinvatata poziționarea volanului, etc...) pt ca altfel poate da erori și nu va funcționa in parametri. Este posibil? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare completa cu un vcds, sa ne uitam ce erori ai, etc. Altfel nu putem sa ne pronuntam si/sau sa te ajutam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Bună ziua sunt nou pe acest topic am schimbat pompa abs la skoda Octavia 2 facelift bxe 2009 și trebuie codata sau adaptata pompa de abs va sunt recunoscător de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cu long coding si nu ai salvat codarea originala de pe vechea pompa, e destul de complicat,  se face cu VIN masina, etc.....sau online, cu acces Odis.

Posteaza erorile de pe ABS, sa vedem erorile si ce cod de pompa ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!