Jump to content

ESP - Electronic Stability Program


toni
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

01314 - Engine Control Module: Check DTC Memory

Possible Causes

  • Fault(s) stored in Engine Control Module
Possible Solutions
  • Check Engine Control Module for Fault Codes

Special Notes

  • Engine Control Module stored a Code which influences other Control Modules Functionality.
  • To clear this Fault Code you will need to correct the Problem in the Engine Control Module first.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-ne si eroare de pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut alea de pe rosstech..m-am uitat si eu la ele. Dar...nu am inteles ce inseamna exact. Pe motor am mai multe :)

Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002

Software Coding: 11500

Work Shop Code: WSC 66565

Additional Info: WVWZZZ1JZ2W630204 VWZ7Z0B5014983

4 Faults Found:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) - asta o am de mult timp. Am avut-o si cu Bov-ul de la forge, o am si cu dv-ul de la BBM - asta ma face sa cred ca nu e de la dv...

P1297 - 35-10 - - - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-10 - - - Intermittent

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-10 - - - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Chiar am inchis topicul? Astazi mergand linistit prin oras...cu motorul cald am dat un pic de talpa intr-a doua, in linie dreapta. Inevitabi, s-a aprins ESP-ul. Anybody....vreo solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil switcheru de la pedala de frana,verifica daca ti se aprind stopurile pe frana cand apesi frana.

PS: nu stiu cum de se plang unii ca ESP-ul este degeaba,pe gheata pe zapada,unu la mana nu te lasa sa o accelerezi ca bou pana in 5000 ture,ci sta constant, doi la mana eu trag de volan stanga dreapta repede si masina isi apstreaza traiectoria, 3 la mana daca nu scot ESP-ul,nu pot sa ma joc deloc la zapada cu frana de mana sau fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poftim? Esp-ul poate sa intre...dar nu sa se decupleze.

Am pus mai sus scanarea cu vagcom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine limta e de 15 km/h am incercat sa trag si eu frana de mana pe zapada si intrat ESP-ul am crezut ca se rpe masina in doua, a inceput sa haraie si sa franeze... chiar isi face treaba dar park prea zgomotos... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am si eu o problema la un vw polo am patinat cu ea pe zapada cu esp-ul dezactivat, acum nu-l mai pot activa si sta esp-ul + abs-ul aprins nonstop. Cand pun contact-ul ac-ul de la kilometraj urca si scade de la 40 km/h la 100 dupa care la 60 dupa care 80 aleatoriu destul de rapid cand pornesc isi revine si de fiecare data la fel cert la prima apasare pe pedala de frana intra abs-ul esp-ul nu mai functioneaza si toate din senin ce pot sa-i fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pare ca cesurile - clusterul - au luat-o razna. E posibil ca din cauza lor - lipsa de comunicatie cu aceastea - sa nu iti mearga anumite sisteme. Trebuie facuta o diagnoza - asa cum ti-a recomadat si colegul - dupa care, in functie de rezultate, mers pe circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema cu ESP-ul. Azi dimineata, la plecarea din zona garajului unde am o panta acoperita cu zapada ( cam pana pe la jumatatea rotilor), am incercat sa ies si am intrat in patinare. Motorul si-a incetinit turatia iar la bord imi palpaia de zor martorul ESP. Dupa cateva incercari nereusite, motorul s-a turat mai tare si am patinat in voie iar la bord am sesizat ca becul ESP mi-a ramas aprins. Tot aprins a ramas si butonul de dezactivare a ESP-ului de langa maneta schimbatorului de viteze, dar acesta pe pozitia "OFF". Dupa un pic de elan mai hotarat, am reusit sa ies dar rotiile am patinat puternic si turatia a urcat in voia ei, semn ca ESP-ul nu a mai intrat in functie. Pana la servici nu s-a stins si nici dupa repunerea contactului. NIci la actionarea butonului nu se intampla nimic. Cand pun contactul, becul off de la buton nu se stinge, iar martorul ESP ramane aprins si se aude si un semnal acustic de avertizare.. Sa se fii produs vreo defectare brusca a sistemului? Sau de vina sa fie zapada depusa pe toate rotiile si care sa faca probleme senzorilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cum se comporta la urmatoarea deplasare. Daca tot asa face, fa o scanare sa vedem de la ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a fost de la vreun senzor. Dupa cateva sute de metri aseara si-a revenit, adica mi-a disparut semnalizarea din bord si s-a stins si "off"-ul de la buton, desi la pornire a avut aceleasi simptome ca mai sus. Astazi nu a mai aparut. Intrebarea mea, sper ca nu prosteasca, este: daca imi arata continuu la bord acea semnalizare inseamna ca sistemul "citea" de la senzori ca masina patineaza? Si in cazul ca da dadea comenzi pentru redresare, sau pur si simplu la scanarea senzorilor de la fiecare punere a contactului BC-ul sesiza doar ca unu' este defect si atentioneaza ca ESP-ul are probleme?

Modificat de cristi1968
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand sistemul intra in functiune martorul din bord clipeste.

Cand este dezactivat ramane aprins.

In cazul tau cred ca era dezactivat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Intampin o problema la un golf 4 variant. Dupa schimbarea casetei de directie a ramas aprins senzorul de ESP. Din cercetarile facute de mine rezulta ca senzorul g85 steering angle vede unghiul 0.0 grd adica volanul drept cand defapt volanul este o tura in stanga. Banuiesc ca cineva a invartit de volan in stanga inainte sa monteze caseta de directia si au montat-o asa.

Intrebarea mea este daca se poate rezolva cu o simpla adaptare pe care de altfel am incercat-o si nu da rezultate sau trebuie demontat volanul/caseta si asezate corespunzator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si o geometrie roti...si daca inca persista problema...verifici cat de bine s-a montat caseta:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred. Au pus senzorul aiurea - o tura sau mai mult, dupa care au facut valoare de baza la el. Fizic, fiind aiurea, normal ca nu merge. Da-l jos si pune-l la jumate, cu rotile drepte - ai un vizor pe el, unde trebuie sa se vada pastila galbena si fa-i setare de baza.

Esti in pericol sa rupi spira, daca il lasi asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu este a mea ci a unui prieten. Dupa cum mi-ai zis si tu Florin m-a sunat recent sa imi spuna ca s-a aprins becul si de la airbag si cred ca s-a intamplat ce mi-ai zis tu !

Multumesc !

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEja suma pentru reparatie a crescut, o spira noua cu senzor G85 este 1200 lei. cauta la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum mi-ai zis si tu Florin m-a sunat recent sa imi spuna ca s-a aprins becul si de la airbag si cred ca s-a intamplat ce mi-ai zis tu !

Multumesc !

sunt sigur..... variante - ori incercati sa reparati spira, ori ma cauti si iti facem rost de una SH la un pret acceptabil. Cei care au montat caseta de directie, sa suporte paguba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema cu ESP - ul asta . am un golf 4 din 2005 model pacific. Spre deosebire de alte golfuri la mine intra esp mult prea repede.Spre exemplu pe timp de vara cand asfaltul este perfect uscat sunt curbe la care si cu viteza de 60 km/h intra esp, iar la alte golfuri nu .Mentionez ca imi uzeaza si cauciucurile pe spate pe interior ,, Sa fie oare puntea spate stramba si din cauza asta sa intre esp mai repede ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa gresesc, insa Esp este un program care ruleaza constant pe masina atunci cand nu este dezactivat din buton, mentinand constant aderenta pe carosabil. Atunci cand abordezi viraje in viteza si strans, si cand indicatorul Esp se aprinde, inseamna ca nu mai face fata si e ca si cand ai rula cu el dezactivat (si nicidecum ca atunci intra). Recomandarea e sa reduci viteza in astfel de viraje pentru ca stilul tau de condus e prea mult pentru Esp si sa reglezi unghiul rotilor pe spate (Esp nu iti va uza cauciucurile mai mult decat talpa ta). Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, cand esp licare atunci el intra in functiune si corecteaza traiectoria masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!