Jump to content

ESP - Electronic Stability Program


toni
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

B32FDY

Conform regulamentului :

2. Pe l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca mai este interesat orice producator de masini daca mai functioneaza sau nu ESP dupa un rulaj de 300.000 km..daca proprietarul crede ca masina respectiva e sigura si merita sa se plimbe cu ea linistit de ce sa isi bata producatorul capul cu problema asta?

poate daca s-ar interzice cumpararea masinilor sh..obligatoriu masina noua la toata lumea..:D

Spre dezamagirea ta, am vazut ca ti-ai luat masina SH ...macar ai luat an 2005... acum poate fi toamna 2004 si e trecuta ca 2005, asta doar tu stii, eu doar imi dau cu parerea pe tema asta. ACUM, e foarte posibil ca si masinile de an 2004 sa aibe peste 200k km si sa se apropie de 300k. Daca tu ai prins mana buna bravo! Doar presupuneri acum: daca cineva ca tine s-ar apuca sa faca declaratii cum ai facut tu mai sus si ar descoperi la o verificare amanuntita ca masina lui se apropie de 300 k km si ar face publica informatia pe forum... te-ai speria putin?? Macar putin, stiind ca dupa ce ziceai mai sus n-ar mai fi sigura. Ai vinde masina si ti-ai lua una noua? :D

Il repet si eu pe "TitvsCaivs": Aberatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot am gasit topicul asta, am zis sa pun si eu o intrebare...poate putin :offtopic: dar nu de tot. Pe masina din semnatura am ESP, dar inca nu am simtit ca actioneaza (poate e de bine, poate e de rau :huh: ). Intrebarea mea ar fi: cam cum se poate testa ESP-ul, in special partea cu controlul tractiunii (pe care o include ESp-ul daca am inteles bine :) ) fara manevre riscante gen frana de mana in curba, etc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ESP-ul intra in functie doar cand soferul executa manevre riscante, care provoaca un derapaj sau patinaj masinii.

Astepata pana la iarna, cu cauciucuri de vara si ai sa vezi ce-o sa intre ESP-ul la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt nou pe forum nu inseamna sa fiti rai cu mine, din contra. Cataline stai calm k masina e fabricata feb 2005 si km sunt reali am verificat`o in 2 locuri... intrebarea mea era alta chiar daca am gresit sectiunea. Imi cer scuze daca am deranjat asa tare pe aceasta tema si astept un raspuns clar si sigur nu ca pana acum 3 posturi diferite care se cam contrazic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vrea cineva sa fie rau cu tine. Raspunsul la intrebarea ta il gasesti ceva mai sus in post-urile colegilor WNS si last. Unde sunt cele 3 post-uri care se contrazic? :) - mai putin post-ul lui TitvsCaivs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: cand ti se aprinde la bord,in mers,ABS si ESP,ce inseamna?defect ABS sau ESP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maneka, daca palpaie inseamna ca lucreaza, a intrat in functiune sistemul. Si palpaie doar pe perioada cat lucreaza sistemul.

Daca sta aprins permanent inseamna ca e o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu un prieten care are pe un golf 4 din 2002 366.000km si are ESP. Vreau sa zic ca functioneaza perfect si nu o avut probleme cu el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare legata de ESP.

E normal ca martorul ESP sa ramana aprins in bord dupa ce s-au deconectat bornele de la baterie, acesta disparand dupa cativa zeci de metri parcursi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de control al tracţiunii (ASR) include sistemul de blocare electronică a diferenţialului (EDS) şi face parte din sistemul electronic de control al traiectoriei (ESP).

Am ESP dar nu am blocarea electronica a diferentialului (parca EDL ii spune la sistem, de EDS n-am auzit pana acum :-? )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai ESP acesta inglobeaza ABS si ASR, nimic mai mult.

Te inseli amarnic, ESP inseamna mult mai mult decat ASR (Automatic Slip Recovery), ASR nu face decat sa taie gazul cand patineaza o roata, ESP insa te mentine pe traiectorie, are senzori de acceleratie laterala si senzor pt rotirea volanului, pe scurt explicat, senzorul de la volan stie in ce parte vrei tu sa mearga masina, iar ceilalti senzori stiu in ce parte se deplaseaza efectiv, cand apar diferente intre cele 2 traiectorii (cea dorita de sofer si cea efectiva), sistemul franeaza rotile separat si te readuce pe traiectorie.

Scuze ca am explicat babeste, sunt satul de cuvinte mari si de copy/paste de pe diferite site-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ho ho, stai linistestete, trezirea!!! Eu nu am zis ca asta face ESP-ul si nici nu trebuie sa-mi explici TU mie ce senzori are si cum functioneaza sistemul. Extraordinar, daca nu esti atent mai incearca odata, am scris clar, citez(cum ai facut si tu) "Daca ai ESP acesta inglobeaza ABS si ASR, nimic mai mult." Asta inseamna, pentru orice om normal, ca daca ai ESP, ai garantat si ABS si ASR, inglobeaza aceste sisteme. Da?! Inteles?!

TitvsCaivs, imi permit sa-ti aduc la cunostinta ca astfel de reactii nu sunt tolerate pe acest forum. Motiv pentru care primesti un avertisment verbal. La urmatoarea abatere primesti un warning si suspendare.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Daca ai ESP acesta inglobeaza ABS si ASR, nimic mai mult."

oridecate ori citesc, inteleg acelasi lucru: ESP inglobeaza ABS si ASR, si nimic altceva.

Las deoparte aprecierile tale despre "oameni normali", sau despre faptul ca EU am indraznit sa explic unui expert ca tine ce senzori are ESP-ul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ESP dar nu am blocarea electronica a diferentialului (parca EDL ii spune la sistem, de EDS n-am auzit pana acum :-? )
EDS inseamna "elektronische Differentialsperre" = EDL - Electronic differential lock in inglis sau blocarea electronica a diferentialului in romaneste. Desi este cam falsa denumirea, deoarece nu se blocheaza nici un diferential

EDL - denumirea Bosch

EDS - denumire Skoda s.a.

Aceeasi Marie cu alta palarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma "avertismentului verbal" primit de la Valentin, simt nevoia sa explic mai babeste, ca eu nu am scris cu nici un cuvant ca ESP este egal cu ASR si ABS, spuneam doar ca inglobeaza aceste sisteme, bineinteles pe langa propriile functii pe care le are. Idea este ca poti avea o masina care sa aibe ABS si ASR, dar asta nu inseamna ca ai si ESP, in schimb daca ai ESP, atunci garantat ai si ASR si ABS. Sper ca m-am facut inteles.

Pentru faptul ca am reactionat "agresiv" imi cer scuze fata de SHARANEL, dar m-a luat valul citind ce a scris (te inseli amarnic)cand eu am incercat si explicat de zeci de ori ce este si cum functioneaza ESP-ul, iar din postul lui am simtit ca eram luat drept prost.

Scuze.

Modificat de TitvsCaivs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Daca ai ESP acesta inglobeaza ABS si ASR, nimic mai mult."

Era mult mai simplu si mai elegant sa recunosti ca te-ai exprimat gresit :(

Nu e cazul sa-ti ceri scuze, lasa ca ne lamurim la urmatoarea intalnire la un paharel de... vorba :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema pentru cine vrea si poate sa ma ajute la un a4 -an.2004!

Uneori, cand merg in coloana, viteza I - frana, martorul ESP se aprinde si asa ramane pana opresc motorul. Dupa ce opresc motorul, totul revine la normal, martorul se stinge.

Precizez ca ieri mi s-a intamplat a doua oara in decurs de 2-3 saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie neaparat sa-i faci o diagnoza, iar dupa postezi codurile de eroare pt a putea primi un raspuns pertinent care sa te poata ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema cu ESP-ul la un Audi A4 din 2002, V6 2,5 TDI. Nu functioneaza, iar la diagnoza apare o erroare, G 201- defectiune electrica, nu functioneaza senzorul de presiune.

1.Ce este de facut?

2. Stiti un mecanic bun sau un servis bun in aproprierea Tg-Jiului (apropriere= raza de cam 200 KM)?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Nu stie nimeni nimic de beleaua asta? Ce trebuie facut?

:offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat problema martorului ESP aprins!

Switch-ul de la pedala de frana defect. A costat 35 lei la reprezentanta Audi din Pitesti, si s-a schimbat in aprox. 15 minute.

Cod eroare : 1 Fault Found:

00526 - Brake Light Switch - F

36-10 - Open Circuit - Intermitent

Multumesc WNS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Nu stie nimeni nimic de beleaua asta? Ce trebuie facut?

:icon_thumright:

Pune eroarea intreaga asa cum apare pe diagnoza, nu doar componenta afectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!