Jump to content

T4 - Conversie motor ARL 150cp


corvin_tdi
 Share

Postare recomandată

Ma bucur ca incepe totul sa se lege.Te as ajuta eu cu modulul, dar sunt plecat cu busu meu in Grecia, si mai am de stat. :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat,are preturi dar....stiinta se plateste,nu poate sa modifice sa-ti meargă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a spus ca nu, trebuie sa-mi caut prima varianta

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regretul meu cel mai mare este ca nu mi-am pus clima normala, manuala, era cea mai simpla solutie

Am cheltuit o gramada de bani pe fiecare element in parte de climatronic, am cumparat chiar si unitate de control model nou, nu se potriveste la instalatia mea, acum am gasit panoul cu butoanele de climatronic modelul vechi, dar imi trebuie inca unitatea din spate, cea cu releele.

Sambata seara trebuie sa plec, si eu nu am nimic functional , niciun ventialor, o dezaburire, caldura pt cand trec prin munti noaptea, NIMIC!

Stiu pe cineva care are masina avariata, sta in service, am rugat sa-mi imprumute o saptamana unitatea de comanda si nu vrea, desi cred ca mai dureaza o luna pana-si face masina, nu vrea

Poate totusi este cineva care se poate lipsi pentru o saptamana de unitatea cu relee din spatele butoanelor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O idee pot sa iti dau?

Clima normala, manuala, are panoul de control asemanator cu panoul de ventilatie fara A/C, da? Cu exceptia butonului de pornire A/C. Asadar, nu poti folosi panoul tau vechi? La care sa atasezi un buton de on/off A/C? Legaturile ar trebui sa fie simple...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, corect, m-am gandit si la varianta asta, dar asta inseamna sa dau din nou bordul jos, sa dau jos servomotorasele, sa pun patgiile de la vechea aeroterma, ele nu seamana intre ele, trebuie sa schimb rezistenta pt ventilator etc, ia timp si e carpeala, si mai am 3 zile la dispozitie, inseamna sa nu mai lucrez nimic si sa ma ocup iar de masina, urmand sa desfac din nou tot cand am piesa.

Am la dispozitie unitate de control de golf 4, aeroterma climatronic golf 4, unitate de control model nou  de t4, partea frontal de la climatronic model vechi de t4 dar fara partea de relee

macar pe cea din spate daca as putea sa fac sa mearga clima pt pasageri , iar caldura sa o dau prin sirocol la mijloc

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offf, eu chiar nu am cum sa te ajut, ca nu stiu pe nimeni care sa aiba. Eu pe T4 nu am A/C...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ploaie mi se abureste si parbrizul, e clar, nu prea pot sa plec la dum asa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corvin uite vorbeste  cu colegu stiu e post mai vechi dar poate te ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc!

deocamdata am facut niste improvizatii acum seara, am desfacut partea de jos a consolei centrale( voi merge fara) ca sa pot baga mana sa reglez de acolo flapsul care dirijeaza aerul prin radiator sau pe langa el facandu-se amestecul de aer.(am demontat parghia servomotorasului care il actioneza) 

am obsevat ca in timp ce merg intra ceva aer impins de afara, suficient cred ca sa vina putin pe parbriz si picioare. chiar daca nu are debit mare, dar e suficient zic eu cat sa nu abureasca geamul, am scos mufa de la ventilator, am pus papuci si il leg pe direct cu un intrerupator, daca vine ploaie si abureste instantaneu sa-I pot da macar pe viteza maxima pana se omogenizeaza umiditatea, in felul asta cred ca voi scapa cumva de lipsa aerotermei

cat despre clima, sper sa nu fie prea cald incat sa fie totusi suportabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am intrat acum in tara, daca pot sa te aju cu ceva nr meu de tel este 0766248324.Numai sa nu ma pui sa demontez toata masina, ca sunt rupt de oboseala.In cateva ore ajung cu masina acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu stiti ce colegi de forum avem printer noi..

Bullet123 m-a imprumutat cu unitatea lui, mare domn!

Merci inca odata!

Diseara plec in concediu, sunt tare curios de comportamentul masinii, de consum  si de alte aspecte, sper sa ma intorc fara sa-mi faca probleme, ca la cate sunt modificate pe ea nu prea as avea ce sa-i fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai concediu placut si fara nici un fel de incidente!

Sper sa iti functioneze si clima acuma. :001:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super! Concediu placut cu km fara probleme! In cazul asta, la conversia TDI la T4 meu, cred ca voi pune clima normala, manuala sa nu ma complic cu climatronic.  :D

Poti face un calcul la final sa vezi cat a costat toata investitia in T4? 

 

Drumuri bune colegu! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a oferit omu, nu pentru toti banul primeaza :P

am ajuns cu bine in Tasch, consumul pe ceas este 7,9 , pe gps viteza reala este mai mare cu 5-7 km/h decat ce indica vitezometrul din bord, (jante si cauciucuri mai mari), nu stiu in ce masura influenteaza consumul cauciucurile astea, daca indica eronat, dar voi face un calcul cand ajung acasa, oricum , multe serpentine si drumuri foarte inalte, mult mai mari ca si transfagarasanul

asa , ca mic test, am mers cu 190 km indicat pe gps, pe ceas nu stiu, mi-a fost greu sa ma concentrez avand bordul in mile si km.

Multumesc, drumuri bune si voua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu impresii dupa 3300 km:

    -directia foarte precisa, stabilitate in curbe , pe autostrada nu este teama de a intra prea tare in curbe chiar si la viteze mari

    -trebuie neaparat sa fac si o intermediara pe traseul de evacuare, cu cele doua finale in oras nu se simte zgomotul, dar pe autostrada la viteza constanta dupa un timp devine suparator

    -consumul calculat de mine este undeva pe la 7,3  (5 persoane cu bagaje de cel putin 50kg/fiecare) , la dus am mers intre 120-140kmh, la intoarcere 110-120 si s-a simtit diferenta, cred ca se poate scoate si 6,5 daca se urmareste un consum bun, evident, cu accelerari cat mai lente si un condus foarte lejer 

    -sunt foarte mutumit de antifonarea masinii, la capitolul asta nu simt nevoia sa mai fac ceva

 

mici ajustari ce trebuie facute :

     - la timonerie, intra bine in viteze, dar am lungit prea mult tija, are cursa destul de lunga, 2-3 cm se mai poate scurta 

     - oglinda stanga imi coboara in mers,(de la vibratii) nu are niciun sistem de reglaj, misc eu de sticla dar se tot deplaseaza (momentan am pus o bucatica de hartie intre sticla si rama, in felul asta nu mai coboara)

     -trebuie sa reglez/inlocuiesc rolele de la usa culisanta, uneori trebuie trantita usa sa se inchida bine

     -un burduf de planetara ( era nou, dar baietii la service l-au ciupit cand au inlocuit pivotii, pierde vaselina)

     -am adaptat frana de mana de la golf ca sa pot monta consola sa se potriveasca si carcasa de la timoneria de golf, intre aceasta si consola de t4 voi face o completare in care voi monta statia radio, un woofer pentru istalatia de sunet, tot pe acolo vor trece si cateva cabluri, am montat manometrul de presiune turbo, urmeaza cel de presiune ulei si voltmetru (le luasem la pachet)

     -cand voi avea timp ii fac si mocheta,

     -trebuie sa-I termin si instalatia de clima, urmeaza sa-mi gasesc partea de relee din spatele panoului de comanda, nu mi-a mers clima, poate ceva nu era bine legat, dar am incercat pe direct cu ventilatoarele pornite si compresorul alimentat raceste bine, deci si-a pastrat freonul

     -se poate dormi bine si pe banchetele de caravelle, rabatate spre fata si cu un placaj de 45 cm intre ele se formeaza o platform destul de plana, cu o saltea este excelent

     -aripile trebuie evazate f putin, poate reusesc sa le roluiesc cumva, imi freaca cauciucul in aripa, doar cand intru tare in curbe

     -la primavara, aripile fata noi, si o revopsire, sunt mici pete care trebuie rezolvate inainte sa se extinda 

 

 Sunt multumit de masina, a fost mai mult de lucru decat m-am gandit initial, daca nu ar fi satisfactia ca am facut totul singur la ea, as spune ca nu merita atata munca, dar acum ca le-am facut, sper sa am grija de ea, sa nu imi fac din nou de lucru.

Urmeaza ITP-ul foarte curand, sper sa se rezolve usor ;)

 

Uitasem, trebuie sa rezolv si cu ambreiajul, la sarcina patineaza, dar pana nu se uzeaza incat sa nu mai fie folosibil nu-l schimb, probabil la anul !

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru realizare, mai ales pentru faptul ca ai facut singur acest upgrade. Am urmarit cu interes acest topic inca din prima zi pentru ca inainte sa imi cumpar T4le m-am tot intrebat oare de ce nu au pus nemtii si un motor de 1.9 potent pe aceste vanuri. Sunt foarte multumit de 2.5 dar in acea vreme taxa pe mamaliga ma facea sa imi fi dorit pe T4 un TDI de 1.9 de la 110cp in sus.  Sunt convins ca reusita ta le va da curaj si altor colegi de pe forum care sunt "infectati" cu virusul T4, si vom avea parte de noi proiecte spectaculoase. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Itp-ul e facut, ramane clima, ambreiajul, tinichigeria si interiorul

Cum se zice intre colegi, drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii ca nu-ti pot da astfel de detalii aici..

de fapt, nici nu stiu daca inspectorii de la service itp au datoria de a verifica seria motor, care nu e usor accesibila, uneori imposibil de citit fara camera speciala cu care sunt dotati cei de la rar.. 

la itp trebuie sa verifice seria sasiu, si starea tehnica a autovehicolului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa iti verifice si seria motor , eu am fost nevoit sa fac ITP'u pe bune si pe baza de repede  fortat de imprejurari ( imi era expirat de 1 luna) .  A trebuit sa duc munca de convingere cu inginerul de acolo tocmai pe motivul ca aveam scut si nu imi putea da ITP fara sa verifice daca nu am schimbat motorul. Am mai avut apoi de dus inca o munca de convingere ca nu am schimbat interiorul..  in carte si in talon am 8 locuri( asa au trecut cei de la RAR) si eu de fapt am 7.    2+2+3

     

 Pe mine m-a uimit faptul ca dupa 500 000km+   EGR anulat , Motor resoftat de la 151 cai pe la 176( dupa spusele mesterului)  a trecut  testul de fum pe bune.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uiti la valorile de co2 date de producator vei vedea ca sunt foarte mari, asa ca, sigur se incadreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am intors din Germania, totul este bine, in afara de ambreiajul care patineaza, mecanica si ce tine de conversie a functionat excelent

Recomand telescoapele de care am discutat, cu siguranta o diferenta de la cer la pamant, chiar si incarcata se comporta foarte bine

De data asta cu masina plina, remorca de 1500kg motorul trage foarte bine, doar la porniri simteam nevoia de o treapta ceva mai scurta, in curand voi monta jantele pe 15 de iarna, sunt curios de diferenta, s-ar putea ca pentru vara sa trec la jante de 16, ca sa fie plecarea de pe loc ceva mai usoara, oricum, cu a 6 nu am ce face incarcat, doar pe autostrada cand am chef de viteze de la 120 in sus

Mai ales in sarcina, pana la 110-120 kmh cu jante de 17 nu trebuie a 6-a fiind cam subturata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!