Jump to content

T4 - Conversie motor ARL 150cp


corvin_tdi
 Share

Postare recomandată

Cu vacumul e simplu, pe stutzul de jos intra vacum, pe cel din mijloc merge la turbina, cel de sus la filtru aer

Azi sper sa termin admisia cu maf-ul pe traseu

Cu mufa scoasa merge ceva mai bine, 60-70 cp

Faptul ca motorul e legat la evacuarea de abl nu cred ca e asa mare problema incat sa restrictioneze asa de tare

Florin de la turbotehnix mi-a recomandat un catalizator de bmw 3.0, si 30% mai mare teava decat a fost la arl, sa fie oare nevoie de asa mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu limitarea din soft, imediat ce am montat MAF-ul pe admisie s-a schimbat situatia, dupa un puf de fum totul a revenit la normal, nu stiu daca face chiar 150 cai , dar in orice caz masina trage foarte liniar, doar dupa 140kmh mi-a intrat in limp mode, dar banuiesc ca e foarte normal cu harta stock

Inainte sa fac un log sa-l trimit lui Voinea, trebuie sa schimb un suport motor pe partea cutiei, sunt sigur ca din cauza lui e problema, efectiv de la cuplu la a 1-a si 2-a imi rasuceste motorul incat imi bate ritmic undeva, asa ca nu pot sa-I dau blana nici la a 3-a ca-mi freaca undeva.

Pe partea cu motorul tamponul e nou ,iar cel de jos dintre cutie si motor cred ca va trebui sa-l refac, poate umpluta bucsa din jug, ca are mult joc acolo in bucsa aceea 

Pe majoritatea caroseriilor motorul sta in balans doar in cele 2 tampoane de sus, al meu partea de jos tinde sa se rasuceasca  in fata , trebuie sa-l trag in spate de jos ca sa dea bine la planetare, deci tamponul de jos mereu va fi tensionat spre fata

Aveam jantele de 17 cand am facut testul , probabil cu cele de 15 trage mult mai bine, am masurat  diferenta intre cele de 15 si 17 este de minimum 10 cm la o turatie a rotii.

Cam asta e nou, intre timp echipez interiorul cat se poate ca sa folosesc masina, inca bordul e vraiste, iar cand se poate trebuie facut climatronicul si evacuarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

soft-ul este facut in prima faza, urmeaza micile ajustari, insa ambreiajul patineaza cu noul cuplu, kit-ul de la Sachs SRE e peste 700 euro,

nu stiu ce sa fac, un upgrade la ambreiaj, sau sa cobor cu softul pana la limita in care nu mai patineaza, poate este si o varianta mai ieftina decat cel de la sachs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu ma pricep la interpretarea log-ului, oricum, pe la 2000 rpm trage foarte bine, apoi odata cu cresterea turatiei, incepe sa se sufoce, nu ma mir, evacuarea este inca cea de ABL,(catalizator si cele doua tobe) asa ca banuiesc de aici e problema, trage, nu pot spune ca nu, dar parca nu urca liniar, cu cat urc turatia e tot mai puturoasa.

am cumparat teava de inox si coturi de 70mm, in prima faza fac evacuare doar teava, apoi in functie de cat e de deranjant sunetul ii pun o finala, sau ce va mai fi nevoie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asteptam cu mare interes un update, ma bucur ca ai postat. imi place mult proiectul, spor la adaptat si nu te da batut, rezultatul o sa merite toate orele de munca depusa si toti nervii consumati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja sunt multumit de masina, desi interiorul e inca bucatele, diferenta consta in in consum, pur si simplu nu ma pot abtine sa nu o calc, imi tot propun dar deocamdata m-am miscat mai mult prin oras, iar consumul e in jur de 10l /100 km, urmeaza sa fac un drum de vreo 3500km, atunci imi voi face o idee si asupra consumului

astept de la Voinea un update de soft in care sa-mi scoata egr, decat, airbag si abs off, ca tot imi clipocesc in bord si cred ca imi da limp di cauza egr-ului.

merci de incurajari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp poti lua de la EGR doar daca mecanic nu se inchide, din soft nu are cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt curios de doua lucruri:

 

1- consumul, rapoarte dintre viteza si rpm

2- omologari? cum treci RAR-ul, etc... :| Adica, modificarile ajungi sa le faci oricum, dar omologarile? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre timp mi-a explicat ca astea nu le poate dezactiva din flash, ci trebuie din eeprom, trebuie sa caut pe cineva din Cj pt asta

aveam evacuarea stock de ABL, eram sigur ca e gatuita evacuarea, acum am teava libera de inox 70mm, alta viata, insa acum patineaza ambreiajul intr-o veselie, nu prea vad cum sa ma limitez la mai putin, probabil urmeaza un upgrade si la ambreiaj

cat despre evacuare, nu am cum sa o las asa, am tot cautat tobe finale cu intrare de 70mm, nu am gasit, voi imparti evacuarea si voi pune cate o finala pe o parte si cealalta a rotii de rezerva, daca nu va fi sufficient, adaug si o intermediara, nu vreau sa atrag atentia

la consum, probabil va fi ideal tot undeva pe la 90 kmh, odata cu viteza creste si consumul din cauza aerodinamicii, insa acum mi-e foarte usor sa accelerez pana pe la 130-140, si asta clar ca se traduce in consum marit, pur si simplu nu ma pot abtine, probabil dupa ce ma mai obisnuiesc cu ea, ma mai linistesc

legat de omologari, se rezolva cu itp-ul, dar nu pot discuta asta aici :) daca ar avea niste preturi rezonabile la omologarea modificarilor, le-as face fara sa ezit

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de EGR off, ABS si AIR BAG off , e cineva din cluj care ma poate ajuta cu asta? dispun doar de vcds 12. 12

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sfarsitul saptamanii urmatoare planuiesc sa plec in Alpi, pe Matterhorn

Sper sa nu am probleme cu masina, vor fi destule urcusuri si coborasuri, sper ca pana atunci sa rezolv cu clima, maine sau vineri ajunge si modulul de clima

Am facut legaturile intre instalatia de clima t4 si cea de golf4( 3 conducte de sertizat, sudat)

ramane adaptarea instalatiei electrice de t4 la ventilatoarele de golf, am observat ca ventilatoarele merg doar pe puterea maxima, nu stiu daca la t4 au intrare de 2 trepte, sau pt prima pozitie trec doar prin rezistente..

intre timp am terminat si evacuarea din inox, un cot dupa turbina de 60, flexibil, apoi teava de 70mm pana la doua tobe sport finale,, nu mai pun nicio intermediara, e destul de silentioasa asa, desi tobele sunt direct flow, ma mir cum reusesc sa reduca sunetul , vad prin ele intrarea care vine din fata, inainte sa le pun, era ca o benzinara cu toba sport, dar de la 2000 rpm in sus intra totul in rezonanta fiind deranjant

cu erorile inca nu am rezolvat, am cautat si pe forum, si pe google pe cineva din cj , si n-am reusit ..

post-106503-0-86766700-1408557861_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compeltcip iasi rezolva to ce ai nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata super! Cum ai rezolvat cu ambreiajul? Ai facut upgrade sau ai limitat-o?

App: ce ambreiaj ai pus? Nu pe cel de Golf, care a fost pe motorul asta? Daca da, atunci de ce patineaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spui ca , compeltcip este in Iasi, cum crezi ca m-ar ajuta pe mine, fiind din Cluj?Sigur este cineva si aici in zona, dar nu reusesc sa gasesc persoana potrivita

Da, cutia si ambreiajul stock de ARL 240mm , patineaza din cauza cuplului marit, e o turbina mai mare plus soft schimbat, nu ma mir deloc ca patineaza..

Voi pleca cu masina asa, trebuie sa ma abtin la depasiri, sau cel putin sa o tin din pedala de acceleratie sub limita de patinare, nu am cand si nici bani de ambreiaj acum, probabil inainte de iarna sau la primavera  cand o si vopsesc, voi rezolva si cu ambreiajul, daca ma tine pana atunci..


MRC, apropos de limp mode, cum le apare emission workshop la cei care isi pun tabla la egr, sa nu mai intre gaze, de unde stie motorul ca e blocat traseul de gaze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La generatia asta de TDI-uri, EGR-ul nu e monitorizat electronic, asa ca nu are de unde sa stie ECU ca el e inchis sau deschis. Sunt 90% sigur ca nu ai cum sa iei eroarea asta din cauza EGR-ului.

 

In legatura cu ambreiajul, sunt niste tipi in Harghita care pun kevlar pe ambreiajul stock cu 160-200 lei, cica rezista pana la 440 Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy D, trebuie sa mai ridic vreo 3 cm toata tzevaraia incepand de la y-ul de ramificare spre cele doua finale, nu am decat 2 suporti de guma montati pe evacuare, stau intinsi, mai trebuie sa pun macar inca 2 pe capatul finalelor, in felul asta raman vreo 2 cm pana sub bara, asa cum e s-ar putea sa atinga pe jos capatul cand dau cu spatele pe o rampa, mai ales daca e incarcata.In masina aveam vreo 600 kg chiar pe spate, din pacate e cam inalta de spate, iar de arcuri mai joase nu am bani acum, oricum, cand pun mai mult imi ating cauciucurile in aripi, au et 35, va trebui sa le evazez putin, si pe fata, ca-mi place sa intru in curbe si cam freaca exact pe buza aripilor


MRC, te referi la disc in sine, nu?

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well, mult spor la treaba :D Nu am stat sa ma uit la detalii, ci doar ca idee, imi place ce vad aici! Si nu stiam ca ai alt turbo, cuplu marit- de asta ma intrebam de ce patineaza ambreiajul.

Ps: faza cu kevlarul ar fi interesanta, dar reusesc ei sa centreze dupaia discul de ambreiaj? Sunt curios si eu de operatiunea asta si cum se face :) Daca doar adauga un disc de kevlar peste discul tau e rezistent pt putina vreme. Daca fac ei un disc cu insertii de kevlar - e total alta mancare de peste, dar si alta munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! E interesant anuntul si tentant ;) La urmatorul schimb de disc as incerca si eu asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am in plan sa-mi fac discul la ei, cand pica il trimit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit modulul de comanda al climei azi, surpriza e ca din cele 3 mufe, doar una se potriveste , eu pe instalatie am 3 mufe, una rosie (cea care se potriveste) una alba, aproape ca intra dar cand ajunge la pini nu se poate introduce mai mult, si una neagra mica si plata, care are doar vreo 5 fire.

Am vazut ca la colegul Noobsound are tot 3 mufe (rosu, albastru, alb)dar fiecare din ele au cel putin vreo 15 fire

inteleg ca, cablajul meu este pentru modelul anterior, intrebarea este, se poate adapta la afisajul nou, ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corvin,ai pm dar e plina casuta,citeste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca difera comunicatia dintre ele, intre Immo2 si Immo3 ... si nu se poate adapta. Cumpara un afisaj compatibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am dat si eu o tura cu masina lui Corvin ieri.  Pareri:  masina cu telescoapele sachs sta ff bine in curbe si nu oscileaza deloc la schimbari bruste de directie desii e parca mai inalta decat a mea. Cu ocazia asta mi-am dat seama ca eu am amortizoarele praf :))

   Legat de motor pot sa spun ca e foarte nervos  fata de orice 1.9TDI pe care l-am condus , incomparabil cu 1.9 alh sau Pompe duse de 101 sau 131 cai.  Raspunde ff prompt la acceleratie si trage bine de tot.   Pentru tractat sau duba incarcata maxim cred ca rapoartele treptei 1 si 2 ar fi fost bine daca erau mai scurte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a prostit cel de la care am cumparat aerotermele, mi-a spus ca fara nicio problema se potrivesc ambele versiuni , asa ca acum trebuie sa-mi caut varianta mai veche(afisajul plus unitatea de control din spate, sunt doua unitati separate), azi am facut proba cu o unitate model vechi si functiuneaza din cat am stiut eu sa-l butonez, urmeaza sa-mi gasesc client pentru unitatea cumparata, modelul nou.


Vine weekend-ul urmator si trebuie sa plec in concediu fara clima cu 6-7 oameni in masina, cine ma imprumuta pentru o saptamana cu o unitate de control (modelul vechi) sa putem calatori in conditii decente?( dau ceva pentru asta, sa fie bine pentru ambii)


Am fost la Gimi azi, cam toata ziua, mi-a scos din soft sa nu-mi mai dea eroare in calculatorul motorului, la fel si din cluster, + egr off.


Se vede ca stie ce face, bravo lui, insa si scorul e pe masura, 400 lei


Acum nu mai am licurici in bord, consumul in oras de cateva zile s-a stabilizat pe la 9.0 l/100km (e drept ca merg cat de cat linistit, dar nu ma abtin si tot ii dau cate un bici,) poate ca mergand frumos consumul s-ar apropia de 8, undeva ca cel pe care il aveam cu motorul ABL, mergand si cu acela linistit, (nu ca ar fi fost vreo racheta daca as fi tras de el..)


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!