Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Doamne Makron, asteptam pozzeeeeeeee probabil primul Superb 3 va fi al tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR  Daca toti utilizatorii ar aplica toate micile trucuri pentru prelungirea duratei de viata a componentelor, atunci piata pieselor de schimb (si implicit service-urile) nu ar mai prospera si masinile ar dura mult mai mult :D . Apropo de pastrarea treptei a 2-a in modul drive la viteze foarte mici, din ce rationamente cutia nu schimba in treapta 1-a ? Ce gandeste calculatorul pentru a mentine treapta a 2-a la o viteza de 2-3 km/h ?

Personal, la manuala eu folosesc treapta 1-a sub 10 km/h, cateodata prin dubla-debraiere daca este viteza mai mare. Nu are sens sa chinui ambreiajul, in special datorita volantului cu masa dubla (patinarea subturata nu prea ii place).

Modificat de radumelinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne Makron, asteptam pozzeeeeeeee probabil primul Superb 3 va fi al tau

 

Imi pare rau sa va dezamăgesc dar nu cred ca o voi lua în primul an de lansare (am eu un fix cu chestia asta)  ci în primavara lui 2016, aşa că vor fi alţi colegi care ne vor delecta cu impresii

  :D . Apropo de pastrarea treptei a 2-a in modul drive la viteze foarte mici, din ce rationamente cutia nu schimba in treapta 1-a ? Ce gandeste calculatorul pentru a mentine treapta a 2-a la o viteza de 2-3 km/h ?

Posibil sa aibă setat acelasi criteriu ca şi la instrucţiunile de utilizare pentru M6 -treapta intai se foloseste doar pentru punerea in miscare a masinii si doar cat o lungime de masina după care se  trece în 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR  Daca toti utilizatorii ar aplica toate micile trucuri pentru prelungirea duratei de viata a componentelor, atunci piata pieselor de schimb (si implicit service-urile) nu ar mai prospera si masinile ar dura mult mai mult :D . Apropo de pastrarea treptei a 2-a in modul drive la viteze foarte mici, din ce rationamente cutia nu schimba in treapta 1-a ? Ce gandeste calculatorul pentru a mentine treapta a 2-a la o viteza de 2-3 km/h ?

Personal, la manuala eu folosesc treapta 1-a sub 10 km/h, cateodata prin dubla-debraiere daca este viteza mai mare. Nu are sens sa chinui ambreiajul, in special datorita volantului cu masa dubla (patinarea subturata nu prea ii place).

Mda, nu neaparat de a prelungi durata de viata, cat mai mult ca nu-mi place senzatia de "patinat ambreiaje". :) In fond e DSG si nu e cutie cu convertizor de cuplu :)  Reactioneaza mai prompt si mai natural daca vei comuta manual in tr1.

 

Rationamentul e ciudat, la orice peste 2-3km/h,comuta in D2.

Chestia asta doar sprijina ideea ca nu intotdeauna un software pre-programat, indiferent cat e intuitiv ar fi poate sa se muleze bine pe orice situatie. Ergo, inputul uman este absolut necesar, cu exceptia cazului cand omul nu are nici aptitunile necesare si nici atitudinea corecta.....

 

Ca si o nota aditionala, prevad surprize neplacute pentru "utilizatorii" de autovehicule, am evitat intentionat termenul "soferi", care cred ca ACC, Distronic Plus, Lane & whatever assistans" sunt rezolvarea situatiilor in trafic

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt potential interesat sa schimb S2 cu un S3... Dar in alegerea mea vor cantari mult combinatiile posibile din configurator, stiind ca vag nu permite skoda accesul la cele mai bune combinatii din motive de concurenta... Daca pretul va fi prea mare, nu exclud posibilitatea sa migrez spre Passat variant sau Octavia Combi (scout sau vrs)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt reale... atunci este senzationala. Am mai vazut aceste imagini acum cateva saptamani, dar am crezut ca sunt doar photoshop. Sa vedem si cu ce preturi se va vinde. Imi place ca, cel putin la prima vedere, Skoda a primit "verde" de la conducerea VAG de a desena un Superb elegant si nu unul fad ca Octavia 3 (opinie personala). Cred ca in continuare atat Passat cat si Superb vor avea public dedicat. Marja de nehotarati va fi mica ca si pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt reale dar sunt aproximative, oricum marti va fi prezentata la Praga iar peste doua saptamani va fi lansarea la Geneva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles ca asta e masina. Daca va arata asa, imi place mai mult decat Passat-ul (asta pana "simt" Skoda in realitate). Hmm....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca linia passatului nu, dar ca ce a fost superb pana acum sigur da. Mi se pare o masina limuzina agresiva..cumva gen opel insignia dar peste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In stanga avem originalul iar in dreapta photoshopul

post-7664-0-83368600-1423803842_thumb.jppost-7664-0-95583500-1423803863_thumb.jp

 

post-7664-0-01500200-1423803919_thumb.jppost-7664-0-32618900-1423803947_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt speculatii S3 facute pe baza schitelor publicate de Skoda dar poza originala este după S2. De asta spuneam ca nu avem încă poze reale în afara celor cu camuflaj postate în paginile anterioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi place ca este atemporala, ca forma si proportii, este cuminte si de bun gust, nu socheaza, este rece si taioasa asa cum ii sta bine unei masini

post-7664-0-84917000-1423827955_thumb.jppost-7664-0-37431500-1423827965_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De sus arata f ok. Doar din profil e ciudat ca nu au facut ca la passat  linia faruruilor sa mearga cu linia stopurilor. Nu inteleg de ce au facut farul cu spatiul acela in jos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Linia generala a masinii si stopurile spate seamana foarte mult cu generatia anterioara de Audi A6. Not bad, not bad at all...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus asta. Sa apara in show-room-uri, sa vedem, sa pipaim...Din cate am observat eu, diferentele intre Vw si Skoda s-au marit fata de generatia anterioara, nu m-as mira ca Superb-ul sa fie la materiale sau dotari sub Passat. Asta daca nu il pozitioneaza intr-o nisa a lui specifica si atunci lucrurile se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi la dimensiuni, Superb este peste Passat. Eu cumva asa am crezut ca tot timpul Superb a fost overall peste

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!