Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

@vladyroman si eu tot de la BMW vin, dupa fiasco-ul N47 am decis sa trec in tabara VAG. :)

Modificat de vdragos
Limba romana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, 

Numele meu este Flavius si de ceva vreme urmaresc forumul de Skoda Superb. Am fost acum cateva luni intr-o reprezantanta Skoda pentru a vedea Octavia 3 FL, care mi-a placut la general(mai putin design-ul frontal). M-am suit apoi in kodiac care m-a impresionat prin calitatea materialelor si spatiu. Apogeul a fost cand m-am suit in superb, sincer am simtit un nivel de calitate si confort excelent(mentionez ca inca nu am facut TD cu masina). Am mers si cu A8 si cu s class si cu jaguar xj (2011), toate masini premium, dar pot sa zic ca skoda e foarte aproape ca feel cu o limuzina premium de acum 1-2 generatii. Apreciez foarte mult design-ul, confortul scunelor, portbagajul, tehnologia dar in primul rand greutatea scazuta pentru asa o masina mare. Momentan conduc un mondeo din 2005 tdci, ce merge bine, fara sa am pb majore, dar incepe sa isi arate batranetea si undeva la anul as vrea sa o schimb. Nu mai doresc diesel, iar masinile hibrid sunt tenante dar consider ca sunt la inceput si dupa 5 ani bateriile nu o sa mai fie eficiente iar valoare de revanzare va fi mica.

Ma uit la benzinar turbo nou, neaparat automat, preferabil cu haion (fiind mult mai practic)ca la mondeo si superb(consider ca sunt prea tanar pentru combi). E tentant un Superb 1.4 tsi dsg 7 prin cost(cred ca se incadreaza si la rabla 2017), consum redus, performante ok, dar ma ingrijoreaza fiabilitatea motorului si cutiei in timp(as vrea sa tin masina o perioada mai indelungata). Urmatoarea optiune ar fi un style 2.0 dsg, cred ca poate face un consum combinat de 7.5 la stilul meu de condus mai chill, si avand in vedere sunt din provincie. Ce am vazut interesant si atractiv este ca pe superchips.co.uk, motorul apare cu 266 cai si 387 nm stock. Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 1.4 este foarte reusit. Sunt forumisti care au acest motor pe Superb si alte modele din grup. Cutia DSG pe 1.4 TSI + Superb ramane de vazut in timp ce fiabilitate are. Poate o schimba cu MY 2018 (daca schimba 1.4 cu 1.5 TSI si pe Superb).

Pe noul model Karoq (ce urmeaza a fi lansat), in versiunea 1.5 TSI *4x4 vine cu DQ381, o cutie mai laudata (atentie doar pe 4x4)

nu stiu ce ai vazut pe superchips.co.uk dar este eronat.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

a.JPG

Modificat de vdragos
Quote inutil la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well puterea tine de dynoul pe care se face proba. Deseori motoarele turbo pe benzina de la VAG au fost creditate cu puteri mai mari decit stoc (vezi prima generatie de 1.8 TSI creditata si cu 186 in loc de 160 de cai) dar inca o data masuratoarea e oarecum relativa.

DSG7 uscat eu nu recomand, e o problema cu solutia tehnica a cutiei.

Si nu mai da, te rog, quote la postul anterior, se sanctioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de urmarit Superb 3 facelift 1.4 sau 1.5 tsi, daca schimimba cutia, si nu dau fail cu design-ul (cum s-a intamplat la superb 2 facelift), atunci e in top list. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BBY25, ce arati tu acolo banuiesc ca este o estimare de resoftware a unui 2.0 TSI 280 CP 4x4. Nicidecum 2.0 TDI :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era de la 2.0 tsi 220, uite unul de la tsi 280

2.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin probabil si credibil ca intre 220 si 280 sa fie in realitate 10 cai putere. Ceva e gresit acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surprinzator este ca si cuplul e mai mic cu aprox 50 nm, poate din cauza sistemului 4x4. Nu am facut eu testele astea, am luat de bune graficele lor si ma gandesc ca Superchips este o firma mare care nu vrea sa isi strice reputatia cu minciuni.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer să fiu, mi se pare o firmă destul de obscură Superchips. Eu nici nu m-aș gândi în primii ani de garanție la așa ceva, este specificat clar acest aspect în condițiile de garanție. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In UK din cate am citit is destul de populari. Nici eu nu am facut si nu am de gand sa apelez la o firma de genu, insa e util site-ul ca fac publice datele testelor de dino, unde poti vedea si curba de cuplu-putere stock.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai date de dyno gasesti usor pe internet. Nu numai la Superchips.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BBY25Primul dyno pe care l-ai pus (cel de 266 bhp) nu este de Skoda Superb, vezi coltul dreapta sus, scrie Golf GTI Mk7 Stage 1.

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-a dat site-ul de la superchips cand am selectat skoda superb cu 2.0 tsi 220, la fel de ex cand selectezi superb 1.4 tsi, apare seat. Cred ca vw gti mk7 imparte acelasi motor cu superb 2.0 tsi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rugămintea să nu transformăm acest subiect în unul despre motoare, există arie dedicată acestora. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, 75NOR said:

4. Foarte ciudat ce zici, mie mi se pare foarte silentioasa si aerodinamica. Nu vorbim de rafalele de vant foarte puternic, ci de conditii normale. Pana la 100 nu se aude nimic in masina, dupa se aude zgomot de rulare si in cazul tau, de motor.

Si eu am exact aceesi impresie ca si @vladyroman. Ca masina e cam zgomotoasa, in special la viteze maricele (peste 100-110 km/h). Zgomotul trenului de rulare, plus cel provocat de vant/curentul de aer e destul de puternic. Culmea, cel de (la) tractor devine insesizabil.-_-

Il inteleg perfect pe @vladyroman, nu exista termen de comparatie intre nivelul insonorizarii intre BMW seria 5 chiar si din 2011, si SS3. Se joaca in alta liga.

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm, insonorizare perfecta acelasi model ca @75NOR TSI 220 cu roti pe 18 si anvelope chiar zgomotoase... hankook.

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot jante pe 18", dar anvelope Pirelli. Masina nu e un monument de silentioziate. Dar parerile sunt subiective, si depind in mare masura si de experientele anterioare.

Ce e perfect pentru unul, poate fi sub semnul intrebarii pentru altul. E pana la urma o chestiune de perceptie, pana cineva va masura cu un dB-metru.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu conduc zilnic, pt munca un Mondeo model nou, 180 diesel, care este impecabil la antifonare, unii au spus ca este si peste sau similar cu un Bmw / Audi... iar cand am avut prima masina Superbul diesel chiar aveam probleme de adaptare, simteam clar ca este sub Mondeo, acum cu Tsi ul este cu totul altceva (si da e clar motorul care face o diferenta) dar aceleasi anvelope eram gata sa le schimb, desi sunt noi noute (am fost oarecum trist cand am vazut ca si Tsi ul a venit tot cu hankook)... dar cum ziceam avand cred alta constructie suspensia sport, nu stiu, efectiv nu se mai aude nimic... ("aceiasi" masina, aceleasi anvelope, cu totul si cu totul alta antifonare) si credeti-ma si eu intru in categoria maniacilor cu zgomotul din masina.

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos ca sa fiu putin carcotas, putem spune ca e vorba de modificarea antifonarii Superbului, din ce am vazut exista un coleg dornic de asa ceva. Oare cat de usor/greu e de realizat si ce riscuri ar implica (de ex, greierasi noi sau altele) + care ar fi costurile unei antifonari mai bune?

Eu unul sunt multumit asa, si confirm ce spune @corbu33, am mers cu Superb 3 2.0tdi 150cp si 2.0tdi 190cp, ambele sunt mult mai zgomotoase la drum decat tsi-ul meu. Desi pare ca nu motorul se aude la tdi-uri, chiar el e cel care provoaca zgomot suplimentar odata cu cresterea vitezei. Si eu, ca si colegii @corbu33 si @75NOR sunt maniac cu orice zgomot in masina si pot spune clar ca antifonarea e suficienta. Normal, se poate si mai bine, dar masina la baza costa 40% din cat costa un seria 5 (ma refer la cel mai ieftin model la ambele). Chiar si asa, nu am mers cu noul seria 5, dar fata de penultimul model pot spune ca antifonarea Superbului este foarte putin mai slaba, pentru cei care nu sunt obisnuiti cu masini de lux, cu siguranta nu vor simti o diferenta notabila.

@vdragos eu sunt convins ca nu e nicio diferenta de antifonare. Diferenta de zgomot interior vine strict din motivul numit "motor" care produce mai mult zgomot. Atat. Masinile sunt facute la fel, daca nu cumva tdi-ul are ceva antifonare in plus in compartimentul motor.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata ipoteza cum ca TSI ar avea antifonare mai buna decit TDI are origine strict senzoriala si burtifera, nebazindu-se pe chestii tehnice gen part numbers diferite sau macar masuratori de zgomot ici - colo. Deci stick to the topic please.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. Acel moment cand soferii devin pasivi si cred ca masina conduce in locul lor.

Eu folosesc ACC de fiecare data cand am ocazia si nu ma grabesc undeva, dar el trebuie tratat ca un cruise control normal si atentia nu trebuie nicio clipa luata de la drum, faptul ca franeaza/accelereaza dupa cum e traficul e un BONUS si nu inseamna ca noi trebuie sa dormim la volan!!! Eu actionez de fiecare data cand consider ca e o situatie ce il poate pune in dificultate sau induce in eroare, desi pana acum nu mi-a facut nicio faza dubioasa.

Pentru cine nu intelege functionarea unor sisteme de genul, e mult mai bine sa nu le foloseasca deloc, altfel devin un pericol pentru cei din jur.

Din pacate multi nu le inteleg, legislatie clara in privinta unor astfel de sisteme nu exista, iar in curand cel mai probabil vom vedea din ce in ce mai multe cazuri de accidente provocate de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord, si la Tesla au fost bugs iar ACC nu face masina autonoma. E la fel ca si lane assist, trebuie tinute mainile pe volan. Eu spre exemplu am facut pas la ACC, mi se pare destul de useless (pentru stillul meu de condus).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!