Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

nu inteleg comparatia cu Mazda 6. cele doua se adreseaza unui public diferit, cel putin pana la modele actuale. Mazda are un look mult prea sportiv fata de Superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e ca si cum ai spune ca nu intelegi comparatia dintre Seria 3 si CKlasse, doar pentru ca unul e mai sportiv decat celalalt... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar Seria 3 si CKlasse au si acelasi stil de finisaje si materiale.

 

Mazda 6 actuala e sub Superb pe parte de materiale (dure si cu aspectul glossy-cheap al asiaticelor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm spusele lui 75NOR. M-am plimbat cu o Mazda 6 si aceeasi parere o am si eu despre materialele de la interior.

Pielea de pe scaune si usi parea foarte subtire. Despre calitate nu pot sa ma pronunt, masina avea 2 luni de la achizitie.

Chiar si trapa mi s-a parut ceva cheap. Mecanismul, geamul parca subtire, modul cum se deschide/inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e ca si cum ai spune ca nu intelegi comparatia dintre Seria 3 si CKlasse, doar pentru ca unul e mai sportiv decat celalalt... :))

eu cred ca n-ai inteles ce am spus. te invit sa recitesti.

analizeaza publicul tinta al celor 2, eventual cauta cateva review-uri. cu siguranta te vor ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Eu nu cred ca mi-ai inteles ironia...

Toate masinile au un public tinta, de aceea inca mai exista pe piata, pentru ca si-au gasit o nisa. Dar asta nu ne impiedica pe noi, cumparatorii, sau presa de specialitate sa le clasificam dupa niste criterii.

Conform acestei clasificari Superb-ul, Mazda 6, Mondeo, Passat, Avensis s.a.m.d. sunt toate in aceeasi grupa asa ca toate intra inntr-o competitie directa pentru a-si castiga cumparatori.

 

Toate  intra in aceeasi oala generala asa ca e absolut normal pentru un cumparator sa se uite la celelalte modele din categoria asta. Da, el apoi le va imparti pe fiecare in functie de mai multe criterii, dar termenul de comparatie  ramane.

Si Mondeo este mai sportiv decat Passat-ul dar asta nu impiedica pe nimeni sa le compare pe cele doua. Daca ne-am lua doar dupa cum zici tu Superb-ul ar trebui comparat doar cu Passat-ul, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba am inteles-o si am luat-o poate prea personal, dar te asigur ca nu este cazul sa-mi tii lectii de clase si nise/public tinta. poate pe softpedia ar fi mai apreciate.

nu sunt la prima masina si pe niciuna n-am cumparat-o alegand-o de pe raft doar dupa o privire in portofel.

multumesc oricum.

una peste alta sunt tare curios de exteriorul noului Superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sint sigur ca-mi va place si interiorul si exteriorul, dar halatu', halatu', cit e doamna halatu'? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac următoarea presupunere

Va arata în linia conceptului Vision C dar mult mai pământean. Profilul lateral va va aduce aminte de fostul A6. Cu alte cuvinte, celor pentru care designul conteaza mult in ecuatia unei noi achiziţii, nu vă va da pe spate.

 

Contrar aparenţelor care o aseamana cu O3, totuşi SIII îşi va pastra o oarece individualitate printre celelalte modele skoda. Un nestiutor, din orice unghi ar privi-o, nu o va confunda cu  O3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie facute presupuneri pentru ca se stie deja cum va arata masina. Skoda a lansat deja niste imagini cu viitoarea masina:

 

Skoda-Superb-Skizze-1200x800-4cf9d5aa00f     Skoda-Superb-Skizze-1200x800-e8bf9eaa4bc

 

Se pare ca va continua linia de design inceputa de Octavia si de Fabia cat si cea din desenelee concept:

 

Skoda-Superb-Skizze-1200x800-c0cb99fda47     Skoda-Superb-Heck-Skizze-1200x800-1d8694     Skoda-Superb-2015-Neue-Details-729x486-3

 

Si aste se poate vedea si din pozele cu masina din teste:

 

Skoda-Superb-Erlkoenig-1200x800-998ef5f5     Skoda-Superb-Erlkoenig-1200x800-0d74374f     Skoda-Superb-Erlkoenig-1200x800-5b9d0f15

 

Cat despre interior, nu mai merge la ghici deoarece a fost deja anuntat oficial de catre  Skoda:

 

Skoda-Superb-2015-632x421-9241b478af7f5a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave, discutăm deja despre percepţia asupra masinii vazută live, fara camuflaje. Percepţie diferită faţă de ce-ţi ofera poza.

 

Pozele de mai sus au fost deja dezbătute în paginile anterioare şi unii dintre noi s-au pronunţat, asa cum corect ai sesizat şi tu,  pe aparenţa asemănării cu octavia.

 

Ramâne sa o vedem în carne si oase, cel mai probabil prin iunie. :soare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am mai spus-o, mașina e clar mai frumoasa decât actuala iar din punctul meu de vedere schimbările care îmi plac cel mai mult sunt în spate... Se vede consola (mai) scurta, stopurile sunt mai pline, întreaga mașină e mai...bărbătească

Mai sunt destule chestii de nuanță pe care vor fi descoperite pe parcurs însă, pentru a încheia polemica, ma faceți sa dau din casa - mașina e reușită. Am avut ocazia sa o vad lucrând in domeniu iar pentru mine a fost o mare revelație...

Și sa vedeți combi-ul... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farurile par cam ieftinache in genul variantei actuale. Mai ramane sa scrievSuperb pe ele in genul Octaviei model anterior si e kitch-ul gata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce ne facem cand kitch-ul a fost prezent si pe farurile de Superb2? Sau doar la Octavia sunt kitch?

http://blobproxy-cdn.skoda-auto.com/wwk2-sitecollectionimages/models/superb/overview/superb-headlights_201404100413.jpg

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Daca aia rosie e S3, sunt total dezamagit. Raman la parerea ca S2 arata cel mai bine din fata, iar daca pui led pe spate, e ok. Parca se revine la S1 design concept...plat..fara personalitate... Imi pastrez o speranta pt o viitoare vizionare live.

Cat priveste saltul de la S2 la S3, industria auto nu mai opereaza cu "revolutii tehnice si de design" ca in anii 70-80. Atunci lua avant tehnologia materialelor si mai ales computerul care intra in toate fazele de proiectare executie si testare. Astazi evolutiile sunt mult mai subtile. S3 cu MQB este o evolutie. Dar nu una dramatica, asa cum ne-am fi dorit (poate, parte a dorintei ascunse de a ne apropia de merc si bmw, pentru ca sa fim cinstiti, ia fata passatului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bine de mine ca sunt insensibil la design in privinta masinilor!

 

Problema mea e alta.

Batrana mea octavie desi are peste 8 ani, se comporta ca in prima zi insa nu mai corespunde cerintelor de spatiu. Acum opt ani copii stateau super lejer in spate acum insa ii vad cum se foiesc la drum lung si nu-si gasesc locul.

Superb ar rezolva onorabil aceaste problema mai ales ca chiar se impune, daca nu reinnoirea caroseriei macar a tehnologiei de pe masina.

Asadar am decis irevocabil sa trec pe dsg dar nu oricare ci dsg6.  Beleaua e ca  dsg 6 avem doar de la 2 tdi/tsi in sus iar eu nu am ce face cu diesel, am un rulaj de maxim 20k pe an.  Despre 2 tsi nici nu se pune problema sa-l iau.  Costa cat 2 tdi 190 si consuma pe masura. Stiu, veti spune ca la un mers asezat, 2tsi consuma rezonabil dar oare ne putem abtinesa mergem asezat cu un asa monstru?

Din sursele mele, despre motorizarile mai mici pe benzina se pare ca singurul 1.8 tsi cu dsg 6 va fi pe versiunea 4x4 care iarasi imi prisoseste. Din acest motiv cred ca o solutie de compromis ar fi 2 tdi 150 dar inca nu stiu, mai deliberez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca Superb 3 ar trebui sa fie peste Passat in cadrul VAG?

Oricum peste mondeo va fi ca dimensiuni si spatiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca faci doar 20k/an si esti la limita rentabilitatii dieselului, vei avea de castigat la revanzare. 1.8tsi sau 2.0tsi pe caroseriile astea se dau greu, le iau doar cei care vor neaparat superb, dar n-au bani de diesel.


Sa inteleg ca Superb 3 ar trebui sa fie peste Passat in cadrul VAG?

Oricum peste mondeo va fi ca dimensiuni si spatiu

Cum adica "sa fie peste" ??? 

 

La ce ? Pozitionare in cadrul VAG, spatiu, la ce sa fie "peste" ???

 

Mondeo are deja 4.8 lungime, vechiul Mondeo era cat actualul Superb, deci nu vad cum va fi peste noul Mondeo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ma refeream in cadrul VAG

Superb 4838 iar mondeo 4778..deci stiam bine ca superb este cam in aceleasi dimensiuni cumva cu a6 si peste mondeo

Pur si simplu Superb este luuung. un fel de passat L :D

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75 NOR, eu nu vând masinile prea curând. De exemplu actuala va ramâne în continuare la mine ca a doua maşină în familie pentru ca dacă aş vinde-o nu fac nicio afacere;  aş scoate, cu noroc, un 4500-5000 pe ea şi, pentru mine, nu merită. Eu, acum sunt pe plus cu octavia. 

de asemenea, după opt-nouă ani nu prea îţi mai faci calcule cu cât obţii la revânzare faţă de un diesel.

Dacă voi lua superb, la fel va fi destinată pentru cel puţin 10 ani de utilizare. Aşadar acest criteriu contează mai puţin în ecuaţia mea.

 Mai mult, despre octavia mea, ştiu cum a fost întreţinută, exploatată, servisată, dar la 170.000, pentru un potenţial cumpărător, nu are relevanţă. O bună întreţinere îţi asigura o şansa în plus de a o vinde dar nu şi un preţ mai bun. Spre deosebire, o maşină prost întreţinută, greu o cumpără cineva chiar şi la un preţ derizoriu.

Ca o concluzie o maşină veche corect întreţinută şi exploatată are doar o sansa mai mare de a obţine  un preţ corect.

 

Cat priveste rulajul, dacă voi avea două masini în familie, acesta se împarte corespunzător: cam 14k eu si 6k şefa. Aşadar nu prea pot pune nici problema rentabilităţii. Oricum voi face orice compromis se va impune pentru dsg 6

 

2 tsi, cel puţin pe S2, are acelaşi preţ cu 2 tdi 190 (later edit 170) iar 1.8 tsi e cu doar 500 de euro mai ieftina decat 2 tdi 140.

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MAKRON: inteleg perfect logica ta, dar daca vei pastra ambele masini, la splitul de rulaje mentionat de tine, nu are sens sa iei diesel.

In plus, daca vrei sa tii masina 10 ani si rulaje mari, as fugi de diesel.

Din pacate, CBAB si CFFB deja sunt previzibile la reperele cu probleme: EGR, capsula vacumatica de la turbina, volant la M6 si, daca esti cu adevarat "baftos" poti prinde un bloc motor cu imperfectiuni in turnare, cu rezultat in pierderi de antigel. 

 

De asta, in locul tau, as alege benzina, la care daca ai grija de turbina, nu ai ce sa patesti. 

2.0 tsi -ul a avut si el probleme cu mici scurgeri de ulei la palier si uneori probleme de chiulasa.

1.8 tsi, exceptand problemele de inceput, nu a fost pe lista "de evitat"

 

In ceea ce priveste DSG-ul, eu am DSG6, ai mei pe Octavia 1.6tdi au DGS7. Nu e nicio diferenta la mers intre ele, sunt la fel de line si responsive. Ambele masini au fix 40k, nicio problema de semnalat.

 

Cat despre 1.8 tsi vs 2.0 tsi pe Superb, cel putin pe S2, diferenta e "exploatabila" doar in liniute. Pe drumuri virajate e suficient de subviratoare incat sa nu poti exploata diferenta de cai. In schimb, 2.0 tsi iti va lua 15 in oras si 9 afara, cu 1.8tsi scapi mai ieftin la consum, RCA, taxe

 

Inca ceva: daca vrei S3, atunci merita 2.0 tsi cu DCC, cu siguranta va sta mai bine pe sosea decat S2, daca raportez la cum sta pe sosea Passatul. Astfel, vei avea un inceput de "driver's limousine" :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de impresii :) Orice sugestie bazata pe experiente personale e binevenita.

 

Referitor la dsg 7 nu contest ca functioneaza lin si confortabil dar problemele de fiabilitate imi dau ceva retineri. Ca o paranteza, imi aduc aminte odata ca am prins un ambuteiaj in Istanbul la vreo 40°C, in rampa, cu masina full si chiar si volantul monomasa de pe O 2 a inceput sa scuture. Nu stiu sincer cum s-ar fi descurcat dsg 7 cu ale sale ambreiaje uscate.

 

In fine achizitia o voi face nu doar pe ratiuni economice ci voi lasa un pic de loc si voluptoriului. Cand vor aparea preturile voi putea analiza obiectiv cea mai buna alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MAKRON: la faza mentionata de tine, poti usura viata DSG-ului, cu un mic truc: muti selectorul din D in manual. 

Rezultatul: in loc sa ai selectata treapta D2 si sa patineze excesiv ambreiajele, vei fi in manual 1, transmisia va fi blocata in treapta 1 si nu va patina deloc ambreiajele.

 

Eu fac asta la "speed bumps", intersectii unde trebuie sa cedez prioritatea si nu opresc rotile, mai ales ca daca vrei un demaraj rapid dupa un "cedeaza trecerea" vei chinui cutia in D2, dar va fi foarte ok in manual1 si apoi schimbi manual 2, dupa care poti reveni in D, unde va selecta D3.

 

E un mic artificiu testat si verificat si pe DGS6 si pe DSG7. Cutiile selecteaza D1 doar cand ai rotile oprite, atat timp cat rulezi cat de putin, va tine cutia in D2 si chinui ambreiajele.

 

E clar ca devreme ce te uiti la achizitie de S3, nu o faci pe ratiuni economice, acestea ar fi indeplinite doar de S2 cu mega promotiile in vigoare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!