Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

La mers printr-un mediu umed si temperaturi sub 5-6 grade se intampla sa se abureasca?

 

Nu de alta, dar este un fenomen raspandit. L-am vazut si la G7, G6, chiar si Audi. Mie la garantie mi s-a spus ca este un fenomen normal si mi s-a aratat o informare de la producatorul farurilor prin care se precizeaza ca acest condens nu afecteaza functionarea si vizibilitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aburirea farurilor apare si la Superb 2 FL.

 

Sunt discutii cum ca mare parte a masinilor cu DRL LED in far sufera de problema asta. 

Am vazut si la BMW aceeasi manifestare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate pot sa confirm, dar numai incepand de anul acesta (dupa 2 ani). pana in aceasta toamna n-am avut nicio problema, mai putin in situatia cand farurile au fost acoperite de zapada/gheata, dar dupa inlaturare disparea condensul la scurt timp. acum se aburesc f putin in partea de jos a farului vreo 1-2 cm (exact ca in poza).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aburirea farurilor apare si la Superb 2 FL.

Un astfel de fenomen / condensare a adus schimbarea pe garantie.

post-75870-0-89930200-1451160643_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

S3 150 DSG, DCC setat "individual" (suspensie si Acc normal, restul sport), cca 400 kg incarcatura, 235-uri de iarna.

Bucuresti -alexandria. 10.2/100. Mers legal, trafic aglomerat, 5-6 depasiri. Masina accelereaza destul de lent. Nu recomand sub 190 cp la diesel. Doar daca mergeti relaxat, cu depasiri "lansate".

Alexandria-bucuresti, setat dcc pe normal, trafic slab, 3 depasiri, 8.2/100. Mers legal.

Nu stiu ce consumuri are colegul nsm, dar mi se pare FOARTE MULT. Cred ca cel specificat in carte se obtine cu sofer-jokey (categoria 'pana'-35kg), fara roata de rezerva, fara oglinzi, 5 litri motorina in rezervor, fara lichid de parbriz, la vale si cu vant puternic din spate.

Regret ca nu am luat benzina. Urmatoarea masina cred ca va fi fie un pas lateral in ce priveste grupul, fie benzina, daca nu scot ceva hibrid sau electric.

Calitatea confortului in S3 vs S2 este net superioara.

In ce priveste satisfactia dinamica, S2 170 cp M vs S3 150 cp DSG, sunt total dezamagit. Ma gandesc daca nu fac trecerea la benzina sau 190 cp mai repede de target-ul de 4 ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gorillaz_Doktor: consumul extraurban mentionat de tine este foarte mare. Chiar cu masina incarcata, daca s-a circulat normal nu ar trebui sa se atinga un asemenea consum. Ar fi recomandat sa faci o intrebare si la reprezentanta pe aceasta tema. Poate descopera ceva la o diagnoza completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3 150 DSG, DCC setat "individual" (suspensie si Acc normal, restul sport), cca 400 kg incarcatura, 235-uri de iarna.

Bucuresti -alexandria. 10.2/100. Mers legal, trafic aglomerat, 5-6 depasiri. Masina accelereaza destul de lent. Nu recomand sub 190 cp la diesel. Doar daca mergeti relaxat, cu depasiri "lansate".

Alexandria-bucuresti, setat dcc pe normal, trafic slab, 3 depasiri, 8.2/100. Mers legal.

Nu stiu ce consumuri are colegul nsm, dar mi se pare FOARTE MULT. Cred ca cel specificat in carte se obtine cu sofer-jokey (categoria 'pana'-35kg), fara roata de rezerva, fara oglinzi, 5 litri motorina in rezervor, fara lichid de parbriz, la vale si cu vant puternic din spate.

Regret ca nu am luat benzina. Urmatoarea masina cred ca va fi fie un pas lateral in ce priveste grupul, fie benzina, daca nu scot ceva hibrid sau electric.

Calitatea confortului in S3 vs S2 este net superioara.

In ce priveste satisfactia dinamica, S2 170 cp M vs S3 150 cp DSG, sunt total dezamagit. Ma gandesc daca nu fac trecerea la benzina sau 190 cp mai repede de target-ul de 4 ani...

Doc, foarte ciudate cifrele tale, adica mari. Nu prea inteleg de ce/de unde ai consumul asta. La mers legal, in D, nu ar trebui sa vezi mai mult de 6%. Ai trecut de 3-4000km ? Dupa cifra asta scad consumurile, dar oricum, nu sunt normale valori de genul 8% in rodaj...

 

Spre comparatie S2-ul meu TDI 140 DSG, incarcat 200kg, pe traseul Brasov - Sibiu - Medias (180km), facut numai in S, am scos 75km/h medie si fix 6% consum. Am pus media ca sa iti dai seama stilul de mers. Drum aglomerat, coloane, depasire dupa depasire.

Iarasi, in conditiile in care S3-ul tau ar trebui sa fie mai usor decat S2-ul meu.... 

 

Imi pare rau ca nu esti multumit de masinuta :(

Poate era bine sa fi facut un test-drive extensiv inainte de a o cumpara, adica gen 1 zi cu masina, ca sa poti intelege pe deplin daca e o idee buna sau nu motorizarea.

 

La ce te referi cu calitatea confortului ? Poti detalia putin, te rog ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Singurul 6.4/100 a fost sinaia-buc. Adica la vale.

Am 3800 km. Colegul cu O3 are consumuri de 6 extraurban. Urban, daca merge calm, reuseste si 8 urban ( trafic lejer, fara graba). Eu sub 10 nu vad. Pe 26, iancului-rahova , 10.5. Motorul rece, ce-i drept, dar am facut fix 13 min. Era orasul pustiu si am avut noroc si de semafoare, nu am forjat.

Eu nu am facut niciodata consum la pompa la S2 asa ca am un "mindset" de 5.5/100. I-am dat-o la la moment colegului, si mi-a zis ca diferenta BC/pompa era de 1 l/100.

Credeam ca diferenta S2/S3 ( 170M-150 DSG, 350 Nm/320 Nm compensate cu reducere greutate MQB) va fi mica. Se simte din plin. Plus ca e o ciudatenie. In certificatul ceh, greutatea e 1606 kg. In talon 1500.

Caitatea confortului - modul in care simti masina- suspensia, dcc, calitatea matetialelor, sunet. Te simti intr-o limuzina. Cand mergi cu ea, e "quality time".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 340nm 2.0TDI de la MY 2015 incoace. In talon cred ca se da greutatea de baza, cea cheala fara niciun optional.

 

Consumurile sunt intradevar mari pentru un diesel. Mai degraba foarte apropiate de 1.8TSI.

Acum se vede diferenta la motoarele cu dieselgate vs cele cinstite. Oricum au ajuns foarte restrictive TDI-urile pt poluare si nici fiabilitatea nu mai e ca la cele mai vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul 6.4/100 a fost sinaia-buc. Adica la vale.

Am 3800 km. 

Credeam ca diferenta S2/S3 ( 170M-150 DSG, 350 Nm/320 Nm compensate cu reducere greutate MQB) va fi mica. Se simte din plin. Plus ca e o ciudatenie. In certificatul ceh, greutatea e 1606 kg. In talon 1500.

Caitatea confortului - modul in care simti masina- suspensia, dcc, calitatea matetialelor, sunet. Te simti intr-o limuzina. Cand mergi cu ea, e "quality time".

Of, e mult. Sinaia Buc, mers 100% legal, am in zona de 4.5-4.7%

 

Greutatea din COC-ul cehesc cu care a venit masina e cea reala. Eu am 1550kg reale. Foarte ciudat ca tu ai 1600kg in COC, in conditiile in care nu ai trapa si nici 4x4 si nici scaune piele cu reglaj electric si nici carlig - adica chestiile care adauga greutate.

Imi vine greu sa cred ca diferenta de la 17''-le mele la 18''-le tale e de 50kg pentru cele 4 roti. In rest (minus DCC) masinile noastre sunt identice ca dotari.

Chiar si de ar fi 50kg de la rotile 18'' vs 17'' si de la DCC, inseamna ca MQB-ul se dovedeste a fi inca o mare minciuna de marketing, adica ZERO reducere greutate. Doar reducere de cost de industrializare, care se regaseste in buzunarul VW.

 

De la 5,000km consumul e stabilizat - adica ala va fi.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

O sa mai fac un drum la munte si monitorizez. O sa fim 250 kg incarcatura. Voi merge legal. Urc pe 29 seara si cobor pe 2. O sa merg pe normal. Vedem...oricum, in vara ma hotarasc daca o mai tin pana la final de leasing sau iau alta. Sunt dispus sa renunt la dcc ca dotare...si chiar la dsg. Imi place, nu zic nu, dar...avantaje si dezavantaje. Poate ca dsg+ 190 sa fie altfel, dar manuala iti da control total. Nu exista fuzzy logic, raspunsul e instant, exact asa cum il doresti. Dsg + sisteme de assist ofera o usurare a condusului, scade efortul soferului.. Cum spuneam, plusuri si minusuri. Dar intre 150 dsg si 190 manuala, acum as alege 190. Nsm stia el ce stia...

In ce priveste consumul, nu sunt tampit. Inteleg ca masina mare, consum mai mare, E6 fara adblue, bla bla. Totusi mi se pare cam mare....puse GiurgeasiBratu o postare cu un X6 3.0 tdi cu consum de 10-12 urban si 8 extra. Pai si io cu 2.0 tot asa...really????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o data, imi pare rau ca nu va intelegeti :(

Poate gasiti totusi o reconciliere...dpdv financiar cea mai mare gaura o ai la 1 an. Oricum, nu poti inchide/ceda leasingul mai repede de 1 an, adica emiterea facturii nr. # 13.

 

Cai ai putin timp liber, hai in BV, aveau la TD 190DSG sa vezi cum merge si cu 150 - cred ca M6 - macar sa compari DGS cu M6.

 

Eu nu m-as mai intoarce la M6, ma inteleg perfect cu DSG. Are micile ei chestii, dar se poate trai cu ele. Pentru mine e alegerea ideala.

 

In ceea ce priveste consumul, ar trebui sa discuti la service, e mult prea mare, nu face sens...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte mare consumul, iar DSG nu ajuta prea mult la capitolul asta si o spun din experienta. Cel mai mare a fost de 9l/100km Bucuresti-Tulcea, 4 oameni+ceva bagaje, insa mers 'tare' e putin spus. Duminica seara AFI Cotroceni-Corbeanca si retur, BC arata 4,9%, activat tempomatul 80% din drum, mers legal.

Ca sa nu ne departam de topic, eu ti-as recomanda sa mergi o perioada mai sportiv, dupa care refaci testul dezactivand sistemele automate si conduci doar doar pe Drive.

Eu am observat ca daca sar frecvent de 120-140kmh sare si consumul substantial, iar asta o pun pe seama etajarii cutiei, dar la S3 am vazut ca au schimbat rapoartele, implicit reducandu-se turatiile la viteze mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am observat ca daca sar frecvent de 120-140kmh sare si consumul substantial, iar asta o pun pe seama etajarii cutiei, dar la S3 am vazut ca au schimbat rapoartele, implicit reducandu-se turatiile la viteze mari.

Confirm asta si eu.

Peste 135-140km/h sare mult consumul, se duce in 7% imediat.

Peste X km/h iarasi creste, se duce in 8.5%

 

Cel mai economic - cel putin la 2.0tdi 140dsg - e rulajul in zona 100-110km/h, acolo sunt consumurile sub 5% (2 persoane, fara bagaje)

 

Iarasi - discutasem pe zona de S2 acum ceva vreme - M6 este mult mai economic decat DSG, pe aceeasi motorizare. Colegii cu M6 au confirmat turatii semnificativ mai mici decat noi cu DSG, acelasi motor, aceeasi viteza. De aici clar consumul mai mic pe M6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Ca turatii, confirm spusele lui nsm. La 3000 ture am 180, 130 la 2250 ture. El M6 eu dsg6 (testat pe drum inchis si mediu controlat). Nu cred ca de la ture am consumul asta. Recunosc, unde e autostrada merg cu 130, pe expres cu 110. Nu merg la consum. Dar nici cu S2 nu mergeam la consum. Nu mi-am schimbat stilul de mers.

In alta ordine de idei, ce difera intre motoarele de 150 si 190? Structural vorbind...asa...ca fapt divers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin turbina si un alt engine management.

Si posibil si discurile frana - asta ai putea sa verifici cu nsm, sa "vi le masurati" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Ma gandeam mai degraba la alte discuri ambreiaj in cutie, dar e posibil si turbina...

Softul, evident.

Cat priveste frana, cu 235-uri este geniala. Inca nu am simtit abs. Stiti voi expresia aia "se lipeste de asfalt"? Pana acum nu am simtit impulsul de a o folosi. Este cea mai mare imbunatatire fata de S2 (aveam 205-uri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cea mai mare imbunatatire fata de S2 (aveam 205-uri).

Cu 225/40/R18 e cu totul altceva. Este aceeasi senzatie pe care o descrii tu la S3. Efectiv sta lipita de sosea.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Buc-ploiesti A3. Cca 280 kg incarcatura. 130 km/h pe bord cu ACC. Trafic ultralejer, temp -1. Consum 6.9. La 2050 ture. Cred ca autostrada urca...cumva pentru ca a stat in 7,6-7,8 jumatate din drum. Dar o sa testez si pe buc-lehliu.

La 1800 ture, 110 km/h. Consum 6,8/100 Pe tronsonul ploiesti-campina. Masina asta arata 5 numai la instantaneu, la vale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e mult, ce mai...

 

6.8 pe Ploiesti - Campina e un consum urias

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni (si colegi, sper curand) nu vad cum 6.8 la drum incarcat si mers nu la consum e enorm.

Fara sa par rautacios, ca in fond vreau sa urc in aceeasi barca (desi poate benzina acum) astea sunt in mare consumuri de motoare cinstite, nu de potlogarii VAG neprins, negustor cinstit...

Ma gandesc ca, din moment ce au "reparat" softul din scurt, probabil nici nu au avut timp sa lucreze la optimizari motor si soft managemnt aferent ca altii ce au facut-o de ani pana acum fara a merge pe sest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sln, e vorba ca Ploiesti Campina, facut legal, adica 100km/h, e un drum de 5.5% consum. Despre asta e vorba, la o masina de 1500kg, non 4x4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am retinut: 1) acceleratia greoaie la DSG. 2) consumul mare. Primul aspect l-au mentionat si eu in urma cu cateva pagini (spuse de un prieten care lucreaza " in 'da house" si care a testat Passat manual si Superb DSG, ambele 150 CP si care spunea ad literam ca "Passat-ul rupe" iar Superbul "nu stiu ce are, dar nu trage deloc". Se pare ca se confirma. Al doilea aspect, consumul- se pare ca norma euro 6 afecteaza cu adevarat consumul si acceleratiile (nu e vorba doar de VAG aici, si Ford sau Opel au aceeasi problema). Am auzit numai de bine de 190 CP in ceea ce priveste reprizele iar eu am testat 240 CP si trage fenomenal (pe o plaja totusi destul de redusa de turatii, un 3.0 TDI V6 de 262 CP este mult mai elegant in exprimare). Care sa fie cauza diferentelor de feeling intre motorizarile astea care totusi se bazeaza pe acelasi propulsor?  PS Am mers cu 2.0 TDI DSG pe Passat-ul nou cu 5 oameni in masina pe Ploiesti- Brasov- Bran- Poiana Brasov si retur si am avut consumuri mai mult decat decente (5,5%- 6,5%). Or fi si cutiile diferite intre Vw si Skoda? Si ce altceva mai este "altfel"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Masina asta citeste forumul. Campina -ploiesti, vit med 109 km/h (acc) consum 4,5 l/100.

Ploiesti-buc, vit medie 129 km/h, consum 6.1 l/100.

Poate daca o mai blestem de cai, le da o tava de jeratec, si le cresc aripi..

La multi ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ai dat-o in extrema cealalta: la vitezele medii prezentate consumul deja e prea mic :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!