Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Am fost și eu ieri la avia sa iau o oferta, ca la mailuri nu mi-au răspuns. Am obtinut un discount de 6% și a zis ca mai mult nu dau, ca ei vând mașini, nu discounturi. Totodata mi-a zis ca de la 1 dec mai cresc preturile. Nu imi dau seama dacă e tactica sa ma grăbească sau nu, dar în discuție a tot supus ca masina o sa o iau la tva 20% deci prețul e de fapt mai mic( asta ca sa imi scoată mie ideea de negociere). Pe mine nu ma interesează tva-ul ca oricum o iau pe firma. Saptamana viitoare ma duc la drive-test. Masina arata demențial insa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu comentez sub nicio forma alegerea optionalelor, astea tin de preferinta si buzunarul fiecaruia.

Te intreb doar daca ai studiat oferta disponibila in zona de pret 40-45k euro.

Legat de discount, ceea ce ai tu este o configuratie de top, care e clar ca nu va face volume. D asta zic ca mi se pare totusi mic discountul. Dar, in acelasi timp, in valoare absoluta e ok. E mic doar comparat cu valoarea initiala a bunului.

Ca sa iti faci o idee, leonul meu are ceva elemente comune cu audi si cu vw dar crede ma ca diferenta de aproape 5k pana la un golf echipat la fel se simte. As fii ipocrit sa zic altceva. Deci ce ti a zis directorul ala e cam jumatate de adevar. La un Passat Highline sunt cu totul alte materiale ca la Superb l&k....plus LED, Active Display si Discovery Pro. Mai pui Ergoactive, lumini ambientale, stopuri inteligente si..vei vedea ca e diferenta substantiala intre cele doua masini.

Joaca te cu configuratorul de la vw, vezi daca iti face cu ochiul un BiTdi, care vine cam cu tot ce trebuie.

Zic sa nu te grabesti sa dai comanda, tocmai ca bag de seama ca vrei ceva pentru sufletelul tau, sa te simti minunat in masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da normal ca vreau o masina pe 5 ani.

dar sincer stau sa le calculez ca daca scot setul de roti 800 de euro, porbagajul si bariile de deasupra vb de 38500 euro de o masina cum e vorba in targ full option.

 

Imi face cu ochiul motorul de 2 litri 240 cp de la VW dar un pic mi frica de boala masini nebune din primul an, cum am mai avut un passat din 2006 numai cu probleme.

Am fot la Geneva anul asta cand sa dezveliat S3 si credeti-ma ca ma-m indagostit de superb, am fost si la vw si nu ma lasat cu nimic impresionat, daca imi aduc aminte nu cred ca aveau la Geneva motorul de 240 biTD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

pret cu discount 40100,

am citit toate convesatile de pe forumul asta si toata lumea compara masina asta cu passatul.

Intrebarea mea este exista diferente in afara de desing cu passatul la antifonare, stabilitate, confort?

la costuri cred ca ii mai mare passatul.

Cel mai obiectiv este un test drive, daca se poate in cascada, unul dupa altul.

Diferentele in favoarea passatului sunt evidente, la capitolul tinuta de drum.

La un pret de 40.000 passatul ar fi alegerea mea.

Este adevarat ca hayonul superbului bate la fund passatul. Daca mai  scoti si plansa din spate, transformi berlina in combi dar, cred eu, se poate trai si fara hayon.

Trebuie sa evaluezi ce este mai util - o tinuta de drum mai linistitoare sau un portbagaj usor de incarcat?

 

Despre design nu discut deoarece pentru mine nu este un criteriu de selectie si nu pot sa dau sfaturi. Oricum dupa un an - doi de la lansare toate masinile arata la fel :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pleci in concediu cu dulapu e mai bun porbagajul :) , dar la care se tine mai bine pretul in timp pt revanzare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Diferentele in favoarea passatului sunt evidente, la capitolul tinuta de drum.

 Chiar ca am devenit curios...cred ca ma duc sa fac un DT cu passatul...sa ma lamuresc....daca are cineva un passat, pun la bataie superbul meu si facem un comparativ ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

" Gorillaz_Doktor"

Am citit toate postarile care le-ai scris de cand ti-ai luat masina, iti pare rau ca nu ai luat VW, eu zic ca puteai sa iti iei VW?

ai facut test drive cu Passat inainte sa iei hotararea de S3?


Nu am unde sa fac test drive, la Skoda Alba Iulia nu au, la cj doar de 150 fara 4x4 la tm la fel, de passat nu mai vb la Alba Iulia.


Ce discount ai primit pt noul Superb cand l-ai comandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o luati niciodata un Passat cu dotarile enumerate mai sus in pretul ala. Passat-ul e muuult mai scump (motorizarea de 190 CP este considerata de nisa, la fel ca si 240 CP) si nici nu intra in vreo campanie de discount-uri. Overall Passat-ul este o masina superioara, dar e vechea dilema: dotari si spatiu vs. tinuta de drum si materiale. Discount-ul obtinut este ok, nu cred ca o sa prinzi la Vw o reducere asa mare pt. o masina atipica precum cea configurata. Daca vorbeam de flota, Comfortine si 150 CP manuala era alta discutie, asa Passat-ul e cu cel putin 5k mai mult la configuratii echivalente.

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea poti sa le echivalezi, daca selectezi nu stiu ce jante de 18 la vw it baga R-line sau sport line care la Skoda nu le ai la Vw navi are 64 gb la skoda 0 cel putin asa stiu eu la columbus sau agentul nu stie, dupa 5 ani si 220000 km daca mai iau cat dau avansul e bine, raman pana la urma cred la skoda sa vad ce mai negociez si cu cei de la BT, poate mai lasa din comisioane.


termenul de livrare oficial ma dispera, 25 de saptamani, astia is cu capu?

sunt sanse sa vine in 1-3 luni depinde de producator.


ce stiti de smart gate, merita sau e degeaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Nu, da si nu. Adica nu-mi pare rau, da, puteam, nu am facut drive test.

Nu-mi pare rau pentru ca ieseam mai scump, am beneficiat de discount de flota (colegul si-a luat O3) si nu mai beneficiam de el, si am si un atasament sentimental fata de marca, iar ca design exterior mi se pare mult mai reusit decat passatul.(de gustibus).

(configuratie rapida passat confortline dsg 150 cp cu dotarile mele, in mare, 38 800, iar superba mea era 34 400, ambele preturi de lista).

la passat insa ai acces la niste dotari ce lipsesc din lista superb...

L.Edit - si eu am avut termen de livrare peste 3 luni si a venit in 2 si 1 saptamana...

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de raspunsuri,

Care e mai ok culoare negru sau maro, nu am vazut niciuna live.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Woow! Stati un pic! :)) Nu am sustinut vreodata ca superbul este de lepadat. Comportamentul este excelent dar in comparatie cu passatul e mai solicitant, cere mai multa interactiune din partea soferului, mi s-a parut mai... dezlanat (n-am gasit alta rima).

 

Referitor la pret, nu am pus niciodata problema ca ar fi posibil sa ai un passat cu aceleasi dotari ca cele din configuratia de referinta, la pret de 40.000 ci ca in banii acestia poti configura un passat cu motor vanjos si dotari cinstite.

 

 

Psss...nu vreti sa ne mutam in aria Consiliere achizitie? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raman la ideea de superb din mai multe considerente, cu tipi de la reprezentanta ma stiu de cativa ani si bag de seama ca daca voi avea probleme cu masina se rezolva mai rapid, in repr vw nu stiu pe nimeni si cred ca e mai scump la intretinut VW din cauza ca deh... aceleasi piese dar la bani mai multi ca ii mai mare sediul.

maine merg sa dau comanda, multumesc inca odata de raspunsuri prompte si la subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta! Am doar o rugaminte dupa ce o iei: sa vii cu un comparativ cu C5 in ceea ce priveste strict antifonarea.

Modificat de madhorsefuzzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danny: ia in calcul si webasto, mie-mi pare rau ca nu am facut-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mam gandit si eu la incalzire auziliara dar am garaj si masina 90 % din porniri le face la temperaturi de peste 12 grade, garaj sub casa si am inteles ca nu poti sa stai la nivelul de cateva ore ca se duce bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Astazi drum buc-brasov si retur. Ploaie/zapada vant. Anvelope de iarna hankook icept evo2 235/45 18. 8% buc ploiesti, 130 km/h, ploaie si vant puternic. FOARTE silentioase anvelopele, foarte zgomotoase stergatoarele. Atat la vant, cat si cand e semi-ud parbrizul si e frig (temp neg). Tractiune f buna pe zloata/ud, frana la fel. Pe zapada, la -3 celsius, tractiune/frana decenta, dar trebuie sa mai testez.

La intoarcere, 6% consum pe bv-buc.

Am obs ca la temp scazute sta mult la 1100 ture, chiar daca temp apei se apropia de 90. Imi pare rau ca nu potvedea temp uleiului, ca la S2.

Luneta a fost o perioada lunga aburita, am dezaburit-o de e ori, apoi se aburea usor pe toata perioada calatoriei.

Am condens in ambele faruri si stopuri...am si poze...nu cred ca ar trebui...

L.E. se scurge apa pe luneta siroaie. Cred ca chederul haionului etanseizeaza atatde bine incat apa nu se mai scurge pe langa haion. La fel si la parbriz....

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum aveai setata climatizarea: recirculare, AC inchis/deschis?

ce descrii tu este un comportament tipic pentru recirculare "on". daca aveai si AC deschis chiar este o problema, fie de proiectare fie tehnica.

 

cat despre faruri si stopuri se pare ca a preluat problemele manifestate la O3, ceea ce-i impardonabil la clasa si pretul asta.

Modificat de cipo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi drum buc-brasov si retur. Ploaie/zapada vant. Anvelope de iarna hankook icept evo2 235/45 18. 8% buc ploiesti, 130 km/h, ploaie si vant puternic. FOARTE silentioase anvelopele, foarte zgomotoase stergatoarele. Atat la vant, cat si cand e semi-ud parbrizul si e frig (temp neg). Tractiune f buna pe zloata/ud, frana la fel. Pe zapada, la -3 celsius, tractiune/frana decenta, dar trebuie sa mai testez.

La intoarcere, 6% consum pe bv-buc.

Am obs ca la temp scazute sta mult la 1100 ture, chiar daca temp apei se apropia de 90. Imi pare rau ca nu potvedea temp uleiului, ca la S2.

Luneta a fost o perioada lunga aburita, am dezaburit-o de e ori, apoi se aburea usor pe toata perioada calatoriei.

Am condens in ambele faruri si stopuri...am si poze...nu cred ca ar trebui...

L.E. se scurge apa pe luneta siroaie. Cred ca chederul haionului etanseizeaza atatde bine incat apa nu se mai scurge pe langa haion. La fel si la parbriz....

1. Ai uitat sa trimiti un mesaj, ceva, stii ca trebuie sa ma revansez pentru Sinaia

2. Stergatoarele OEM sunt foarte silentioase la S2, nu inteleg de ce sunt zgomotoase la tine. Racaie pe parbriz ? Ala e semn ca e prea dura lamela aia de silicon

3. CUM ADICA NU MAI POTI VEDEA TEMPERATURA ULEIULUI ? Pe bune, chiar nu mai e afisata in maxi-dot sau bolero, la CAR ?

4. Asa cum spunea si @cipo, semn de recirculare. Esti cu recircularea pe Auto ? 

5. Condens in faruri si stopuri ? Inacceptabil. La S2 nu exista asa ceva. Fuguta si reclamatie pe garantie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

1. A fost o vizita scurta, de 3 ore. Vremea nu era prea buna pt un dt. De faptam uitat....

2. Sunt f silentioase, dar la viteza (130) simti cum creste zgomotul cand e pe lamijlocul parbrizului. La vit normale, cand parbrizul e aproape uscat((picura f putin), are un zgomot nasul, ca si cum miscarea lamei pe parbriz nu e suficient "lubrefiata". A...temp era -3. Posibil rigidizarea lamei+nelubrifiere......

3. Nu era setat din meniu sa afiseze temp uleiului. Acum este si functioneaza.

4. Nu era pe recirculare, era pe auto.

5. Voi semnala. Nsm, ai observat ceva in sensul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ok, next time, pls !  :beer:

2. Este semn de lamela rigida, nu are voie sa faca asa. Lamelele mele sunt cele OEM, fac 3ani in Aprilie si sterg foarte bine. Ieri am mers pe lapovita cu >100km/h si sterg fara zgomot. Sunt foarte multumit de ele.

3. Bine asa, ma speriasem ca au facut cost reduction si la afisat informatii.

4. Vezi ca si Recircularea are functie de Auto. Daca apesi 1 data e recirculare manuala, la a doua apasare intre pe Recirculare Auto, adica cicluri de 15 min pe recirculare si apoi 5 min ia aer de afara 

5. Neaparat. E pacat

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am observat ca se aburesc farurile la ploaie sau spalat. Am intrebat la porsche si a zis ca e normal atat timp cat este doar abur/condens si nu intra apa si se formeaza picaturi pe interior.

Am facut primul meu drum lung: Buc-Istanbul si a fost o placere; motorul de 190 cai trage de rupe, e silentios (cei din masina credeau ca e pe benzina lol ). Cutia de viteza manuala e o placere. Recomand la cei care sunt tentati de dsg, sa faca un dt consistent cu o manuala inainte. Chiar poti sa faci ce vrei tu cu masina... Si prin Turcia, unde nu se respecta nici o regula de circulatie, chiar am testat-o, pe modul sport atat cat au permis Nokianurile wr d4 de iarna pe 16 umflate la 2.7 ptr a atenua din ruliu.

In balcani, pe curbe a stat foarte bine, nu a intrat esp niciodata desi a plouat. Am facut buc-istanbul in 8 ore cu tot cu vami si pauze. Deci sub 7 de condus pe ploaie.

Un posibil avantaj la Skoda: pe cei cu Audi q7, honda accord s type, alte bmw uri i-a controlat la vama; la mine nici nu s-au uitat. Am mai observat asta si cu vechiul superb: da imagine de om cuminte, plecat in vacanta.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se face dupa ce am spalat-o cu apa rece din fantana la presiune mica, de furtun. E clar ca nu e problema de etanseitate deoarece nu am insistat cu presiune de apa la far. E fenomenul de condens care apare datorita dif de temp intre interior far si exteriorul racit brusc cu apa de fantana

post-11675-0-37241000-1449208979_thumb.j

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere nu are voie sa se intample treaba asta, la o singura masina am patit treaba asta ca nu aveam protectiile din spatele farurilor de cauciuc, dute pe garatie.

Modificat de danny32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spalat masina pe frig si fenomenul este mult mai redus, aproape nu se observa nimic. Cred ca e datorita diferentei de temperatura. Cand masina a stat in soare si se incinge si o spal cu apa rece, face condens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!