Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

Winterkorn spunea ca fiecare gram de CO2 in jos costa 100 milioane in cercetare... Si apoi, MQB-ul ala, nu trebuie si el amortizat? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si eu interviul ala cu Winterkorn.

Apropo de costuri Ford se lauda ca au cheltuit cu faceliftul de Focus 100mil Eur, ceea ce e enorm.

Se invart foarte multi bani in dezvoltare si e clar...pana la amortizare, costul e MUSAI sa se regaseasca proportional in fiecare unitate vanduta. Dupa amortizare, se poate jongla intre marja de profit/unitate si zona de discount facuta clientului final pentru a impinge mai multe masini in piata...

Ma rog, putem discuta foarte mult pe temele astea...

 

Ideea e alta: nu e vorba de Superb vs. Passat si Skoda vs. VW, e vorba de a privi lucrurile in ansamblu:

VW avea mare nevoie de MQB in clasa medie, intrucat Passat-ul era "prafuit" ca model, B7 a fost un facelift de B6 si cam atat. In plus, datorita lui S2 s-a canibalizat destul de serios zona de Passat. Vorbesc din cifre publicate in reviste, care reviste in toate comparativele scoteau S2 in fata Passat-ului.

 

Faptul ca apare atat de repede S3-ul dupa Passat, e o miscare ciudata si o pun doar pe baza faptului ca trebuia crescuta eficienta industriala la nivel de grup VAG.

Ca va avea S3 MQB e clar. Probabil settingul va fi foarte similar. Daca ne reamintim, de la B7, Passat a cotit spre confort - vezi scaunele de la HL: la B6 aveam scaune Sport, la B7 scaunele sunt confort - scrie in oferta.

Pe partea de "jucarii", dincolo de mult asteptata DCC, probabil ca si pe S3 vor aparea "side assist, lane assist, etc assist"

 

Faruri LED...va fi interesant de vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CEO ul de la skoda a infirmat in mod expres ceasurile de bord digitale si motorul biturbo si farurile led. cel putin asa am inteles de aici http://www.auto.cz/skoda-superb-iii-exkluzivni-jizdni-dojmy-s-predseriovymi-vozy-84578

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E firesc sa fie asa, aici va fi diferenta fata de varianta HL a Passatului, cu care asa cum spunea si @dudu mai sus, VW vrea sa atace segmentul Premium

 

Probabil ca la S3 vom avea DRL LED si Xenon cu AFL pentru faruri, ceea ce e ok.

Atat timp cat avem si DGS si 4 motion e perfect :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are Leonul LED-uri, dar... Nu stiu ce sa zic. Prefer plastice moi pe bord, consola centrala si fetele de usi si un Xenon, decat LED si minusurile de pe materialele mentionate. Costa mai putin parturile electronice decat cele mecanice, stiu ca repet obsesiv chestia asta, dar este strict vina noastră ca si clienti, pentru ca producătorii au inteles ca noi apreciem calitatea percepută in detrimentul celei reale. Ergo, ne oferă calitate perceputa:LED, lumini ambientale, bord electronic. In schimb avem punti spate semirigide si alte solutii ieftine tehnic.

Astept noul S3 sa vad pe ce carte merge Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu anul asta eram hotarat sa schimb masina dar m-am razgandit, astept S3 cu mare interes, este poate singura masina care as mai cumpara-o noua, in schimb, prefer sa astept ceva timp dupa lansare sa vad mai multe opinii. Eu zic ca prea mult ne dam cu parerea despre ce sta in spatele deciziilor VAG si facem presupuneri uneori nefondate despre ce/cum a fost/va fi. Eu cel putin nu vad de ce e normal ca S3 sa nu aibe led si Leon da. E doar parerea mea evident:)

Legat de punte spate semirigida, parca asa e la motoarele mici, de la 1.8 in sus nu mai e asa, cel putin la O3. Majoritatea de pe aici cu S2 am observat ca au 2.0tdi, nu vad de ce ar opta pt un motor mai mic pe S3, deci punte semirigida nu ar avea.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce am scris despre farurile led nu e presupunere ci chiar un citat din seful de la skoda.

Intradevar, pentru cineva care are  in plan un S III este dezamagitor sa constate ca nu  faruri led, in comparatie cu leonul dar decizia celor de la vag tine de marketing.Posibil ca mai tarziu sa apara ca optional si ledul, nu se stie niciodata. Asa a fost si cu S II 170 4x4 DSG. Nimeni nu credea ca va fi posibila combinatia si totusi...

 

Mai dau un citat din motor talk

 

Nur das letzte Quäntchen Hightech fehlt dem Superb. LED-Scheinwerfer, Head-up-Display oder ein virtuelles Cockpit gibt es nicht.

 

Despre puntea spate nu s-a spus niciodata ca s-ar renunta la suspensii independente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o privire comparativa cu passat

post-7664-0-11994300-1419084167_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A disparut forma prelungita a portierei spate, care permitea accesul mai facil al persoanelor inalte!

post-110384-0-62859000-1419093079_thumb.

Modificat de Daniel Florici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-7664-0-48367200-1419099159_thumb.jp E doar o iluzie din cauza unghiului luneteipost-7664-0-78388200-1419100615_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preferam pe cea de dinainte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce am scris despre farurile led nu e presupunere ci chiar un citat din seful de la skoda.

Intradevar, pentru cineva care are in plan un S III este dezamagitor sa constate ca nu faruri led, in comparatie cu leonul dar decizia celor de la vag tine de marketing.Posibil ca mai tarziu sa apara ca optional si ledul, nu se stie niciodata. Asa a fost si cu S II 170 4x4 DSG. Nimeni nu credea ca va fi posibila combinatia si totusi...

Mai dau un citat din motor talk

Nur das letzte Quäntchen Hightech fehlt dem Superb. LED-Scheinwerfer, Head-up-Display oder ein virtuelles Cockpit gibt es nicht.

Despre puntea spate nu s-a spus niciodata ca s-ar renunta la suspensii independente.

Comentariul meu cu puntea semirigida era un comentariu general pe directia in care merge VAG, nu se pune problema de semirigida in clasa asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar eu m-am referit la acest comentariu

Legat de punte spate semirigida, parca asa e la motoarele mici, de la 1.8 in sus nu mai e asa, cel putin la O3. Majoritatea de pe aici cu S2 am observat ca au 2.0tdi, nu vad de ce ar opta pt un motor mai mic pe S3, deci punte semirigida nu ar avea.

pana una, alta...mai delectati-va

 

https://www.youtube.com/watch?v=VxlPvSLSAek

 

 

LE

 

Din comentarii se intelege ca are 4,86 lungime, 1,86 latime si 2.84 ampatament. Peste passat b8 la toate dimensiunile.

 

Pe undeva se vorbeste despre comparatia cu bmw5 si mercedes E.....mi se pare un pic prea curajoasa comparatia ca sa nu spun altfel

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@Makron o repet, nu este versus aici... Duci un pic comparațiile peste ce este necesar, eu unul o vad ca pe o încercare permanenta de a scoate Superb-ul în fata Passat-ului. Nimeni nu spune ca e sau nu asa, eu unul le vad diferite.

Este Superb-ul mai mare decât Passat-ul? Este evident de la prima generație ca da însă, mergând doar pe acest raționament, conduceam în continuare Volga :D

Despre frumusețea modelelor nu as vrea sa ma pronunț, este o chestie subiectiva însă conducând unul dintre ele zi de zi și văzându-l pe celalalt pot spune ca fiecare din cele doua reprezinta cel mai frumos model produs pana acum din evoluția lor de 8 respectiv 3 generații

Primul Superb, 1940, luxury car

post-3944-14191537952515_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comentariile jurnalistului pe care le-am citat nu sunt versus. Omul a  afirmat ca toate dimensiunile sunt mai mari decat passat. nici el si nici eu nu am spus ca este mai mare sau mai tare superbul

 

Am comparat  superbul cu passat, intradevar, insa in sens invers

 

Am fost şi eu la drive test, tot cu tdi 150.

 

Mi-a placut tinuta de drum, lipsa ruliu la viraje succesive luate în viteză şi foarte puţin ruliu la ieşiri şi reveniri rapide de pe contrasens, nu se simte tangajul la frânare  bruscă. Liniste în habitaclu. O masina corecta pentru pretul ei care pret, după părerea mea, nu este premium.

 

Superb III nu va avea aceeasi tinuta de drum, cred, deoarece diferenţa de preţ sa va simţi şi în această privinţă.

 

Dealtfel şi în momentul de faţă B6 are o tinută de drum mai placută decat decât S II si un zgomot interior mai redus. Cel putin asa am sesizat eu.

 

 

 

Cat despre frumusetea modelelor...eu ma abtin pentru ca suntem o mana de utilizatori care chiar nu suntem interesati de design si tendinte la masini. Masina e masina trebuie sa fie sigura, confortbila, aerodinamica si sa aiba un bun raport pret calitate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

De cateva pagini se discuta (si recunosc ca am fost atras in discutie) mai mult de Passat decat de Superb. Se pot face comparatii, paralele insa mai ales datorita faptului ca S3 nu a aparut insa de aici pana la a monopoliza discutia intr-un interminabil versus e un mic pas. De ce nu compara nimeni si cu noul Mondeo?

@Makron, parerile mi le sustin si nu imi editez posturile la cerere prin PM. Asa, ca idee...

Sa incetam cu polemicile, nu am nici timpul si nici rabdarea necesare. Dupa cum spuneam, frumusetea este in ochiul privitorului pentru cei interesati, altfel sa mentinem parerile cat mai obiective cu putinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci o poti face la solicitare publica daca nu la cerere. Tot asa, ca idee. Asta pentru a da curs evidentei ca ai intervenit cu un corectiv acolo unde nu era locul.

Versus inseamna altceva decat ce s-a discutat aici pana in acest moment ...dar, ma rog.

 

Cand faci o afirmatie de genul   Duci un pic comparațiile peste ce este necesar, eu unul o vad ca pe o încercare permanenta de a scoate Superb-ul în fata Passat-ului.  cu scopul de a schimba cursul unei dezbateri trebuie sa vii cu argumente.

Aici s-au exprimat, printre altele, aprecieri si nemultumiri ale utilizatorilor fata de anumite modele fara ca cineva sa induca vreo sugestie asa cum insinuezi tu

 

De exemplu eu am afirmat ca SII este mai zgomotos decat B6 iar NOR75 si nsm au afirmat contrariul, fiecare prezentand propriile argumente iar discutia pe acest aspect s-a incheiat chiar atunci. Nu a continuat nimeni vreun dialog al surzilor in care sa sustina ca el are dreptate ci fiecare a lasat la latitudinea observatorilor tertiari sa decide care opinie este conforma realitatii

 

Asta se numeste comunicarea tezelor si impartasirea impresiilor, exprimarea unor fapte in paralel cu altele nicdecum versus.

Cat despre tabieturi si proceduri de protocol ma abtin de la orice comentariu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

M-ai pierdut de la prima fraza cand totul a devenit complet neinteresant iar dorinta ta depasi spatiul forumului epatand ma face sa bat in retragere din aceasta discutie. Oricum sunt absolut sigur ca ceilalti se plictisesc ingrozitor citind aceste randuri.

 

Reiterez cele spuse initial: haideti sa incetam sa mai comparam mere cu pere (gen B6 vs S2) iar argumentele sa fie obiective. Da, prezentarea unor date venite din partea unui oarecare jurnalist au importanta lor insa trebuie luate ca atare si atat.

Vreti o comparatie la obiect? Mergeti si faceti TD cu B8 si cu noul Mondeo pentru ca, la aparitia Superbului 3, sa avem ce povesti...  Altfel ajungem sa vorbim la nesfarsit de cat costa noul Passat vs S2FL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A deturna fondul discutie spre derizoriu aratand ca -nu ai înteles- sau ca -este neinteresant-,  este o solutie de avarie si nu te derobeaza de responsabilitatea propriilor afirmatii. Acest gen de retorică nu-si are locul aici.
 

Toate, dar absolut toate topicurile inaugurale, dedicate modelelor noi, cum este si topicul de fata, au fost initiate anterior lansarii modelelor respective. Ca si in cazul subiectului de fata si in acele topic-uri s-a discutat comparativ pentru ca este in firea lucrurilor sa compari si sa faci paralele.  Nu poti discuta, cu ochelari de cal, strict pe modelul care se lanseaza.
 

Eu consider ca te-ai grabit cand ai calificat discutiile ca pe un versus şi nu o spun ca pe un lucru negativ. Asta este, se poate intampla oricui sa greseasca. A gresi nu este o vina dupa cum si a-ti corecta propria greseală nu este o slabiciune ci o virtute. Ceea ce gasesc deplasat este afirmatia nefondata ca ˝se scoate superbul în fata passatului˝

De aceea din punctul meu de vedere ar trebui sa ceri si parerea colegilor care modereaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul post chiar nu are treaba cu acest topic...este de natura psihologic(a)

dar atunci cand vorbesti despre un alt obiect fata de topic (superb 3) automat este ca o comparatie

Superb 3 am inteles ca ar trebui sa apara in 2015 probabil in primul trimestru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor,

 

Suntem "o mana de oameni" -stiu ca e un cliseu expresia, dar se potriveste - pe topicul asta, asa ca haideti sa incercam sa revenim la discutii constructive.

E firesc sa discutam despre noul model inainte de a aparea, asta este si rolul unui forum, nu este o chestiune specifica lui S3.

Pe topicurile de G7 sau O3, la vremea aparitiei lor, se stransesera 10 pagini de discutii inainte ca masina sa fie disponibila la drivestest.

 

E pacat sa ne invrajbim sau sa ne indarjim intre noi, sub umbrela VAG. Probabil ca multi cedeaza primului impuls, in functie de tabara in care se afla:

 

Posesorii de Passat vor privi intotdeauna condescendent catre cei de Superb, caci, nu-i asa, au platit mai mult si trebuie sa-si justifice personal alegerea, macar prin esafodaje mai mult sau mai putin fondate.

Posesorii de Superb vor incerca sa scoata in fata raportul mai bun de "ce primesti pentru cat platesti"....

 

Nu-i asa, basculanta fiecaruia e cea mai misto pentru el... ?!

 

Revenind la discutie, chiar vreau sa vad noul Mondeo si Passatul luna aceasta, chiar daca la Passat voi merge cu oarecare sila vis-a-vis de pretul cerut. Asa cum spunea un coleg pe topicul de Passat, la bani de Highline 2.0BITD poti lua Touareg Edition X si e cu totul altceva.

 

In plus, in primavara apare si Mazda 6 facelift, pentru prima data cupleaza si ei dieselul cu automata si 4x4...

Desi...la Mazda, calitatea plasticelor nu a fost niciodata punctul lor forte, merita vazuta...

 

In ceea ce priveste S3, dimensional vorbind, este fix in zona lui S2, cred e vorba de 2-3 cm ca variatie atat la lungime (cu minus) cat si ca ampatament (cu plus), datorita MQB....

 

Personal, mi-as dori de la S3, pe langa DCC, un rezervor mai mare. Ma enerveaza cei 55L ai lui S2, inteleg ca sunt unul din motivele pentru care bancheta a putut fi pusa mai in spate, comparativ cu B6-le, care avea rezervor de 75L - cel putin la 2.0tdi 


 

Superb 3 am inteles ca ar trebui sa apara in 2015 probabil in primul trimestru ?

Citisem ca in Martie, la Geneva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce noile modele sunt mai usoare si mai economice, nu exista motiv sa mareasca rezervorul ci doar sa il mai reduca un pic, cu 5 litri macar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe logica asta la noul C-Klasse rezervorul standard are 45L daca nu ma insel. Platesti extra vreo 150E daca vrei rezervor de 60L :(

 

Pe mine ma enerveaza sa am autonomie reala pe parcurs extraurban-urban doar 800km....Scot 1000km economie doar daca plec in concediu...si ma tot duc.

Cu Passatul B6 am scos si 1300km autonomie....

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!