Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

@75NOR - interesanta opinie, iti impartasesc cam tot mai putin asta:

 

"- Incredibil de silentioasa: la 80/100/120/140 bate fara drept de apel atat Superb 2, cat si Passatul B8. Zgomotul la vant este inexistent, al trenului de rulare la fel, iar zgomotului motorului diesel in accelerare este un fel de marait indepartat si infundat."

 

Eu le-am simtit fix invers, cel putin pe traseul meu de test din superb auzeam masinile din sens invers fata de Passat unde era liniste aproape deplina pe acelasi traseu. Acelasi lucru si motorul, mi s-a parut mult mai prezent TDI 150 de pe Superb fata de acelasi motor de pe Passat, poate cel de 190 o fi altfel? Ca sa intelegeti ce vreau sa zic prin a auzi nu se auzeau "clar" dar se auzeau mai pronuntat ca la Passat unde aproape nu le auzeam deloc. Asa pe o scara de la 1-10 la nivel de zgomot in interior daca la un S-Klasse i-as da un 9-10 la Passat i-as da un 8-8.5 la Superb un 7 iar la fordul meu 2 ca sa fac o comparatie :)

Modificat de sparcorel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum sa ne spui si la ce pret era masina :D

 

Asta cu MQB si scaderea drastica in greutate este foarte mult marketing. Scaderile in greutate daca ajung la 20kg sau chiar deloc. 2.0TDI 150 MK7 e mai greu cu cateva kg decat 2.0TDI 140 MK6, cantarit real.

"Pana la 100kg", eventual se apropie la modelele unde s-a pus punte pe spate gen 1.2TSI sau unde s-a mai scos din izolarea fonica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e deloc marketing cu MQB-ul, asta de la cineva care a trecut de la PQ35 la MQB. Masina nu e mult mai usoara in acte, dar se simte mult mai bine pe sosea.

 

Nu se simte mai lunga sau mai lata decat Superb2 in condus, desi este. Simti interiorul mai lat, dar nu si exteriorul, ca si gabarit.

Asta descrie cel mai bine feeling-ul oferit de MQB. Si chiar daca nu simti ca motorul trage mai bine, puse in paralel o sa vezi ca te duci mult mai bine decat cea veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar tu te incadrezi la ce ziceam. Leonul are mai putina insonorizare, are punte pe spate. Doar puntea e considerabil mai usoara decat suspensia multilink. Plus jante 17", suspensie sport sunt diferente mari :D.

E adevarat motorul de 1.4 122/125 de pe MQB e considerabil mai usor decat cel vechi, e cam singura exceptie la motoarele noi. Concluzia si din ce scrie in brosurile VW.

Sorry de off.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si nu. Pe hartie, Leon-ul e la fel de greu ca Golf-ul, tot 1.250 Kg are. Si motorul e mai slab decat 1.2 TSI-ul resoftat si la cai si la cuplu. Si totusi masina se misca mult mai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR - interesanta opinie, iti impartasesc cam tot mai putin asta:

 

"- Incredibil de silentioasa: la 80/100/120/140 bate fara drept de apel atat Superb 2, cat si Passatul B8. Zgomotul la vant este inexistent, al trenului de rulare la fel, iar zgomotului motorului diesel in accelerare este un fel de marait indepartat si infundat."

 

Eu le-am simtit fix invers, cel putin pe traseul meu de test din superb auzeam masinile din sens invers fata de Passat unde era liniste aproape deplina pe acelasi traseu. Acelasi lucru si motorul, mi s-a parut mult mai prezent TDI 150 de pe Superb fata de acelasi motor de pe Passat, poate cel de 190 o fi altfel? 

Cu Passatul B8 am mers cu 2.0TDI 150 DSG, pe exact acelasi traseu ca si cu Superbul.

Ca si zgomot, la Passat B8 m-a deranjat tonalitatea zgomotorului dieselului, era singurul zgomot existent in masina. Zgomot la vant sau rulare nu se aude, in schimb dieselul de 150cai avea o tonalitate mai inalta si mai "rontanita" fata de maraitul infundat pe care l-am auzit in Superbul de 190 diesel.

Probabil ar trebui sa testez un Superb diesel de 150 cai ca sa fie "mere cu mere" 

Acum sa ne spui si la ce pret era masina :D

 

Jale ! 39.5k :( si e de vanzare...

 

Totusi, apreciez ca dealerul are la TD o masina foarte specificata, inclusiv pielea perforata si ventilata + toate asistentele vietii. Personal m-am bucurat de pielea ventilata, a fost un "first" pentru mine. Probabil ca sunt clienti care vor vrea sa vada cu ce se mananca si asistentii...

 Masina nu e mult mai usoara in acte, dar se simte mult mai bine pe sosea.

 

Nu se simte mai lunga sau mai lata decat Superb2 in condus, desi este. Simti interiorul mai lat, dar nu si exteriorul, ca si gabarit.

Asta descrie cel mai bine feeling-ul oferit de MQB. Si chiar daca nu simti ca motorul trage mai bine, puse in paralel o sa vezi ca te duci mult mai bine decat cea veche.

 

Confirm ce spune @Rave: masina se simte mai agila, pozitionarea puntii fata avansata, deci rotile aproape de colturile masinii o face sa creasca in agilitate.

Cu siguranta, ca tinuta de drum este peste Superb 2, ma refer la raspuns, agilitate si felul in care raspunde la schimbari rapide si consecutive de directie.

Doar ca dieselul de 190 nu e cu "artificii". L-as vedea ca "usor peste" cel de 170 in viata reala. Nu ca cel de 170 ar fi lenes, nu ma intelegeti gresit. 

Sunt curios cum se simte dieselul de 240 de pe Passat. Oare e cu "artificii" ? 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@72NOR

povesteste-ne mai mult care e sentimentul cu scaunele ventilate, simti ca isi fac treaba pe caldura de cod (rosu galben verde). poti sa setezi temperatura aerului ?

39.5k e cam mult. hai ca ma duc si eu la un td ! de curiozitate macar la pretul asta !

ce diferente sesizabile mai ai fata de s2 in ceea ce priveste spatiul interior si noul bord ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu vreo masina la care sa poti seta temperatura aerului la scaunele ventilate.. Deci nu cred ca se poate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la situatia in care iti moare bateria de la masina nu de la cheie. Sa zicem ca vrei sa o impingi, sa o dai la o parte din drum sau ca vrei sa o pornesti prin tractare.

Bateria mașinii nu moare "în drum". Eventual într-o parcare. Deschizi capota și dai curent cu cabluri sau schimbi bateria. Sub nicio forma nu se pornește împinsă, chiar cu cutie manuală.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@72NOR

povesteste-ne mai mult care e sentimentul cu scaunele ventilate, simti ca isi fac treaba pe caldura de cod (rosu galben verde). poti sa setezi temperatura aerului ?

39.5k e cam mult. hai ca ma duc si eu la un td ! de curiozitate macar la pretul asta !

ce diferente sesizabile mai ai fata de s2 in ceea ce priveste spatiul interior si noul bord ?

Asta cu ventilatia in scaune a fost o surpriza foarte placuta.

Butonul de incalzire in scaune are functie dubla, selectabila de pe Bolero/Columbus. Apesi pe el, setezi OFF pentru incalzire, moment in care ventilatia e ON, cu 3 trepte de intensitate. 

Erau 36grade la BV cand am facut eu TD si masina statuta in soare minim 2 ore la cat de incinsa era la interior.

Am pornit-o, setat clima pe 24Auto in fata si 22 in spate (fiind trizona), iar ventilatia scaunelor pe treapta maxima. Dupa 2-3 min deja imi era frig in zona lombara, chiar se simte cum sufla rece.

Le-am setat pe treapta minima de intensitate, dar dupa 10min le-am oprit, era mai mult decat suficient. Cred ca e foarte ok ca la drumuri lungi prin caldura, sa le pornesti cate 5 min la intervale de 1-2h, cred ca imbunatatesc mult confortul la condus in zole toride.

 

Pentru cineva care vrea neaparat piele in masina, mi se pare obligatoriu, sa bifezi si optiunea de ventilare.

Personal, sunt fan alcantara, n-as alege piele integral, macar si pentru faptul ca alcantara ma "fixeaza" mai bine in scaun.

 

Pretul de 39k era datorat burdusirii cu multe sisteme de asistenta, mi s-au enumerat care sunt si ce fac, dar eram prea absorbit de masina ca sa le retin :)

 

Ca si diferente sesizabile fata de S2, as puncta la "detalii", personal gust micile subtilitati:

- mai mult plastic moale in masina, mai ales zona tunelului median, unde S2 are plastic tare

- grafica ceasurilor de bord si renuntarea la alveole separate

- actionarea prin impuls al capacului culisant al scrumierei fata

- schimbarea plafonierei si a butoanelor de actionare - se simt mai ok acum

- decorul Dark Brushed de pe Style arata si se simte foarte bine la atingere

- frana de mana la buton - sper sa nu se repete istoria cu etrieri blocati de la Passat B6

- cotiera fata mai lata

- scaunele pozitionate mai jos, cu sezut mai lung si o mai buna sustinere a umerilor, pentru persoanele inalte: la 1.90 cat am eu, in S2 sustinerea umerilor e usor slaba

- portbagajul electric si virtual pedal - o jucarie foarte faina

- clima trizona nu e un moft, vara e foarte ok, poti seta in spate o temperatura cu 2 grade mai mica decat in fata, astfel incat nu iei AC-ul direct in figura, ci obtii o "plimbare" mai confortabila a aerului prin masina.

- rotile mari, intr-un final putem opta absolut linistiti pentru 18'' si 19'', talonul e arhisuficient, iar masina arata extraordinar de bine cu roti 18'' si 19'' 

- DCC-ul, dupa gusturile si preferintele fiecaruia, dar merita experimentat, macar pentru a intelege daca ai nevoie sau nu de el, in fond e aproape 800E ca optional

 

Apropos, un 1.8TSI DSG Style e 30k la lista, poate pleci cu unul de acolo...

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inspirat fiind de sparcorel am facut si eu TD comparativ. Intai B8 150 dsg dupa care am sarit imediat in S3 150 dsg.

Am simtit diferente evidente din toate punctele de vedere.

B8 l-am simtit mai silentios, mai stabil, mai compact, mai manevrabil si mai ´imponderabil´  (contactul dintre roti si sol este mai placut la B8). Daca se urmareste nu doar confortul soferului ci si al pasagerilor (familie, drumuri lungi etc) eu as opta pentru B8.

Repet, S3 este o masina absolut ok ca tinuta de drum dar, date fiind diferentele pa care le-am experimentat, cred ca voi mai sacrifica 2000 de euro si voi opta pentru passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ar fi doar 2000 de eur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am configurat un Passat comfortline cu motor tdi 190 si dotari aprox la fel ca Superb ambition si a iesit 36500 !!! Cu cutie manuala si tractiune fata. E adevarat ca are led in loc de xenon si carlig electric vers manual dar nu are stergator spate si nici haion...

Superb similar 29500. Deci se mentine dif de 7000 eur, exact ca acum 4 ani...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Ma tot gandesc si eu la un S3, insa nu am apucat sa ajung sa o vad macar in showroom. Am vazut una pe strada si mi-a placut. Tot urmaresc review-uri. Ma gandeam la un 1.4 TSI de 125 CP cu ceva pachete optionale. Nu am nevoie de mai mult. Astept insa sa vad si varianta Combi care recunosc ca m-ar atrage mai mult. 

Stiti careva care este faza cu Republica Moldova? Am vazut pe configuratorul din Moldova ca S3-ul pleaca de la 17.600 EUR (vs. 21.333 EUR de la noi). Stie cineva ce taxe vamale sunt?

 

Numai bine,

Alex 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 190 m6 Cl este 29 312 curat în timp ce S3 ambition 190 m6 este 28.083 - 1000 euro bonus rezulta un 27.083 curat.

La preturile de baza, daca adaug optionalele pe care le consider eu necesare, diferenta este de 2000 de euro.

 

La passat mai am o deducere reprezentând diferenţa pâna la concurenţa pretului pentru park pilot, keyless, oglinda autodiming şi leduri la interior şi exterior, dotări standard la passat dar extracharge la superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4tsi 125 pe un Superb? De ce nu un 1.4 150 pe Octavia 3? E pacat de sacrificat fix motorizarea pe o asemenea masina.

Mergi la un testdrive sa vezi exact comportamentul motorului pe caroserie.

In alta ordine de idei am vazut superbul interior exterior. A crescut la calitate, dar cupholderul este ridicol de mic pt o masina asa mare. Consola lata, mare, dar mult spatiu mort de dragul esteticii. Skoda parca era simply clever. Felul cum e reliefata unitatea media strica linia bordului dpmdv.

Arata bine pe exterior, dar prefer linia Passat-ului.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai sa gasesti DT cu 1.4 tsi 125 cai. Eventual testeaza o octavia si ajusteaza asteptarile dinamice in jos

@makron superb ambiton este 27832 la care poti sa scazi 2000 cu clever bonus si pachetul cu faruri adaptive, jante, volan multi si scaune incalzite. Pretul pus de tine e cu un rand maj sus si se refera la tdi 150 dsg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My bad, asa e, 27832. Inca 200 de euro in plus la B8

 

Clever bonus vine la pachet cu alte optionale de 600 de euro ceea ce incarca nota de plata a superbului. De asta nu le-am luat in calcul la comparatie.

Dar daca ar fi sa mergem pe configurari practice si nu ipotetice, as compara ceea ce ma intereseaza pe  mine - 150 dsg care la passat, in versiunea smallfleet CL pleaca de la 25.000 de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de smallfleet, ca am intrebat si eu, se aplica doar la cel putin 2 masini luate in acelasi timp, sau pana la finalul anului, daca am retinut corect.

 

Eu credeam ca se aplica pentru achizitiile de Skoda "forever", dar nu e asa.

Caz concret, cu 2 Skode existente acum pe firma, daca vreau sa mai iau inca 1buc Superb3, deci o a treia Skoda pe aceeasi firma, toate contracte in derulare, nu pot accesa pretul de "smallfleet" :(

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde tot gasiti optiunile astea smallfleet si cum intentionati sa beneficiati de ele?

 

LE: m-am prins din posturile anterioare. cred ca ar trebui sa excludem preturile de small fleet pentru ca nu sunt aplicabile pentru probabil 90% din potentialii cumparatori persoane fizice.

Modificat de sln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici pentru 90% din PJ-uri nu se aplica.

 

Sunt foarte ok in schimb, pentru firmele de leasing operational, gen Arval, sau companiile mari care-si cumpara flota direct de la dealer.

De asta nici nu exista "small fleet" pe Style, sau motoare benzina, pentru ca acest gen de masini nu sunt cele solicitate de clientii mentionati mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Shit! Eu sunt la a doua skoda cumparata anul asta pe pf de la porsche. Nici nu am auzit de small fleet. Dar dealerul a tinut cont si mi-a dat discount in plus la ambele. Sau asa "face la toate"....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ce spuneti voi. Mie consilierul mi-a spus ca pentru skoda se aplica si daca masina anterioara a fost achizitionata dupa 2013.

Nu stiu daca asta este valabil si la passat dar pot spune cu certitudine ca pentru doua buc achizitionate pe cabinet individual se aplica reducerea de 5000 de euro per unitate...si, foarte important, nu esti obligat sa te finantezi prin porse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva e ciudat cu "small fleet"-ul, poate ne lamureste @dudu.

Eu am ambele Skode pe contracte de 2013 si totusi, mi s-a spus ca nu ma incadrez sa o achizitionez pe a 3-a pe conditii "small fleet"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca small fleet se aplica pentru min. 2 auto luate IN ACELASI TIMP, nu pentru masini luate in ani diferiti, doar pe persoana juridica sau alta forma de organizare legala (ONG, PFA, intreprindere individuala, SRL-D etc.).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!