Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

@dudu: 

multumesc de pozele cu alcantara. Trebuie sa testez si eu pe viu suportul lateral in scaune. La actualele de pe S2 ma plimb in ele, sunt foarte late, sunt curios daca sunt la fel si la S3.

 

Ref la suspensie, propabil ca pentru mine ar fi o idee buna renuntarea la DCC si optarea pentru suspensie sport. Nu cred ca are sens DCC-ul si sa-l tin doar in "sport". Mai bine "sport non-stop", adica suspensie sport, bashca, am si garda la sol coborata.

 

Ce zici ? Daca vrea doar optiunea rigida de suspensie, gen Passat cu suspensie stock, face sens sa aleg doar suspensie sport si nu DCC? Oricum nu as circula ever in "comfort" :)

As scuti 800E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Din punctul meu de vedere

Normala S3<normala Passat<DCC S3 (mod sport)<SSport S3 (nu am mers cu Passat cu suspensii sport)

 

unde < indica duritatea

 

Pentru ca orasul meu este praf dpdv al infrastructurii, eu as merge pe stock sau DCC - ultimele mele 2 masini au avut fie suspensie stoc sport (GT-ul) fie normala insa cunoscuta ca fiind ferma (A4 B8)

 

Daca iei masina pt drumuri lungi si ceva fun, da - suspensie sport all the way... daca iei daily driver, ai copii (eventual inca in scaune pt ei), DCC-ul = 800 eur well spent :D

Masina de TD avea DCC si 18" iar combinatia asta iti aduce un zambet pe fata in Sport si ceva curbe - fireste, nu compenseaza scaderea garzii la sol ce vine cu suspensia sport insa, la nevoie, iti da comfortul de balenutza fara a fi deranjant. Dupa cum spuneam, modul Confort este prea mult pentru mine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia sport oem e mai dura decat DDC pe sport?

Interesant. Ma asteptam sa fie invers. Din cate mi-am dat seama pana acum VAG(mai putin Audi) la tot ce numea suspensie sport schimba doar arcurile si codurile de la amortizoare erau aceleasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

@ alex -  interiorul este doar un facelift. Fa comparatie intre bord S1 si bord S2. ai sa intelegi ce inseamna redesenarea interiorului. De la inceput nu am fost un fan al stilului adoptat de VAG group in ultimii 2-3 ani. cu toate astea inteleg ratiunile. este vorba doar de estetica. unora le place, altora nu.. Spre exemplu, la S2 din dotare mi-a displacut de la inceput si pana azi partea spate (chiar daca intre timp m-am obisnuit cu ea) insa mi-a placut FOARTE MULT fata. La S2 facelift mi-a placut spatele, dar mi-a displacut fata. toate cele expuse mai sus se leaga de "de gustibus". Sper ca am voie la opinie...

La S3 designul e ok, in trendul de azi, dar nu sunt eu fan al lui...ce sa-i faci...la fel cu mi-a displacut celebrul Merc "ochisor". Nu am spus niciodata ca S3  este doar un facelift pronuntat. Designul exterior este altul, cu alta filozofie, chiar daca pastreaza caracterele marcii, sasiul este nou, motoarele sunt ultimele aparitii in grup. DOAR interiorul m-a dezamagit un pic. Daca diferenta bordurilor intre S2 si S3 era la fel de pronuntata ca la passat, ar fi fost 100% nou, la fel ca intre S1 si S2.

si ca sa conchid, nu incerc sa imi demonstrez ca a mea e mai frumoasa. cochetez cu ideea de a o da pe asta la welt ca starter pt un nou leasing. tot la skoda. Ba chiar la un superb. tot fac configuratii, vreau neaparat dsg si dcc, si ajug la peste 31k. iar la banii astia incep sa se deschida optiuni. ce pot sune insa este ca si daca o voi lua, din pacate pentru mine dar si pt skoda, nu va mai exista acel sentiment pe care l-am avut cand mi-am luat S2-ul. Pot spune ca masina asta mi-am dorit-o si am fost foarte multumit, aproape fericit cand mi-am luat-o. S3 va veni ca o masina noua, cu mult mai putin sentiment investit in ea..

centii mei, langa centii vostri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta majora la bord intre s2 si s3 este data de ceasurile care nu mai sunt despartite. Asta inseamna ca pot fi citite mai usor si de pasagerul dreapta. Alta plus este maxidotul color si volanul in trei spite mai frumos in opinia mea.

In sfarsit au revenit la climatronicul cu afisaj digital in gen octavia 2 si au renuntat la afisajul ala dubios pe rotite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere

Normala S3<normala Passat<DCC S3 (mod sport)<SSport S3 (nu am mers cu Passat cu suspensii sport)

 

unde < indica duritatea

 

 

Ok, deci asta era confirmarea de care aveam nevoie. Mi-e clar, de suspensia sport am nevoie la S3. 

Ocazie cu care scap si de problema cu zgomotele reclamate de unii de la suspensia cu DCC

 nu incerc sa imi demonstrez ca a mea e mai frumoasa. cochetez cu ideea de a o da pe asta la welt ca starter pt un nou leasing. tot la skoda. Ba chiar la un superb. tot fac configuratii, vreau neaparat dsg si dcc, si ajug la peste 31k. iar la banii astia incep sa se deschida optiuni. ce pot sune insa este ca si daca o voi lua, din pacate pentru mine dar si pt skoda, nu va mai exista acel sentiment pe care l-am avut cand mi-am luat S2-ul. Pot spune ca masina asta mi-am dorit-o si am fost foarte multumit, aproape fericit cand mi-am luat-o. S3 va veni ca o masina noua, cu mult mai putin sentiment investit in ea..

centii mei, langa centii vostri...

Foarte frumos spus. Exact in postura asta sunt si eu. Cochetez, fac configuratii, ies sus la buget, etc...

 

Daca am invatat ceva de la achizitia lui S2, a fost asa: toate dotarile pe care nu le-am bifat, spunandu-mi ca sunt mofturi si ca nu am neaparat nevoie de ele, sunt cele pe care le voi bifa prima oara la viitoarea masina.

Nu o sa mai fac compromisuri, ori o iau cu tot ce vreau pe ea, ori raman cu actuala.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa a iesit "un minim necesar".

Recunosc, sunt cam ipocrit la faza cu "minimul necesar" :)

 

Automobilul dumneavoastra Pret
Superb Ambition TDI DSG Small Fleet 
Motorina / 2.0l / 110 kW/150 CP / Direct Shift Gearbox / 5-usi 
EUR 23.563,72
Culoare exterior
Moon White EUR 471,20
Tapiterie Stofa
Culoarea tapiteriei: Negru
Mocheta: Negru
Plansa de bord: Negru - Negru
 
Compartimente depozitare cu capac  EUR 14,88
Driving Mode Selection EUR 93,-
Faruri Bi-Xenon EUR 944,88
Jante aliaj usor Pegasus 8Jx18"  EUR 657,20
KESSY - sistem access keyless EUR 349,68
Oglinzi laterale pliabile electric EUR 55,80
Pachet LED exterior EUR 158,72
Parbriz incalzit EUR 248,-
Proiectoare de ceata cornering EUR 101,68 - totusi, pot trai si fara
Scaune fata incalzite  EUR 218,24
Senzori parcare fata/spate EUR 279,-
Sound System Canton EUR 496,-
SunSet EUR 202,12
Suspensie sport EUR 202,12
Trapa portbagaj electrica cu virtual pedal EUR 538,16
Volan multifunctional imbracat in piele cu padele EUR 198,40
Total: EUR 28.792,80
 
La banii astia, imi face cu ochiul... :)
 
Alcantara nu am pus, caci este >2,000 Eur :( Te obliga sa iei scaune electrice, iar mai nou cel de la sofer nu mai e standard electric
Cleverbonus nu am pus, ca sa pun roti 18''
Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Multumesc 75NOR. poate ca lipsa dorintei arzatoare vine si din faptul ca am cumparat ambition 170 M6 cu scaun electric sofer, incalzire in scaune, faruri adaptative bixenon, senzori spate, cruise control, navigatia admunsen si alte cateva mici chestii cu 23 300. daca luam atunci DSG insemna inca 1800 E in plus, adica aprox 25 000. azi, aceeasi configuratie urca la peste 31 000, adica 6000 in plus. Cand mi-am lluat masina, reprezenta 35-40% din apartamentul meu. Azi inzeamna cca 80-85 la suta. Abia asa imi dau seama cat de mult s-a scumpit de fapt....

 

L.E. de fapt noua inseamna 32.442,80. are in plus senzori parcare fata, pentru ca nu exista optiunea "senzori spate". cea care m-ar satisface deplin inseamna 35 043 (fara columbus si trapa)..

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna argumentatie si ai perfecta dreptate.

Ai uitat sa mentionezi ca azi platim ca optionale ce aveam in standard pe S2 Ambition: compartimente depozitare (15Eur), oglinzi pliabile electric cu iluminare spatiu intrare in masina (204Eur), proiectoare cu cornering (100Eur), scaun sofer reglabil electric (400Eur).

 

Hopa, deci s-a scumpit masina cu aprox 720Eur doar din "saracirea standardului" existent la S2.

 

Daca mai scad optionalele puse pe S3 inexistente pe S2, rezulta ca aceeasi configuratie, cu acelasi motor este cu 2,500Eur mai scumpa pe S3...

 

Acum vor veni cei care vor spune ca de fapt e o masina noua, trebuie platita tehnologia, MQB-ul si investitia fabricii in matrite noi pentru a fabrica masina - desi, cred ca a fost investitia furnizorilor de piese si subansambluri...

 

La 500 000 Superb 3 vandute, fabrica face o cifra de afaceri mai mare cu.... 1.3miliarde Euro, considerand o scumpire medie cu 2,500Eur pe masina.

 

La un profit mediu de 10%, faceti si voi socoteala cat de profitabil e sa aduci masini noi. Creezi nevoia consumatorului si apoi ii oferi produsul. Cine avea de fapt nevoie de MQB? Clientul sau fabrica? :)

 

Cam asa se socoteste prin "birourile ovale" ale grupului VAG...

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea, pune in configuratie cele mai mici roti care sa permita adaugarea suspensiei sport. Ramai cu ele pentru iarna, iar pentru vara sa poti lua exact ce model de jante si anvelope vrei. Anvelopele standard de regula sunt mediocre in cel mai bun caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75nor legat de configuratia ta - e mai bine sa iei pachet functional spate care include sunset, priza 230 si usb spate si suport tableta la 264 eur.

Legat de dotarile standard: au scos scaun electric sofer, cornering si oglinzi pliabile

dar

au introdus bolero de 6.5 " cu bluetooth si mirrorlink, tempomat cu speed limiter, front assist (radarul din masca fata ce franeaza singur), indicator oboseala, banchete rabatabile din portbagaj, cotiera fata imensa refrigerata,stopuri si lumini de zi led, tpm, hillhold.

Eu nu asrenunta la cleverbonus si cleverpack ptr niste jante de 18 care sunt mai inconfortabile...

Proiectoare cu cornering se pot activa dupa foarte usor. Nu merita banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit au revenit la climatronicul cu afisaj digital in gen octavia 2

pe care personal nu-l apreciez deloc pozitiv. Mi se pare o intoarcere in timp la modelele dinainte de 2000. E prea retro pt gustul meu, dar e strict parerea mea, bineinteles.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm: Mea culpa, ai dreptate, noi am platit Bolero si Tempomat, au fost aproximativ 400Eur impreuna.

TPM e standard din 2014, directiva EU.

Rotile pe 18 de pe S3 sunt mai confortabile decât 17 pe S2, prin cresterea latimii de la 225 la 235 si pastrarea sectiunii la 45, rezulta un talon mai mare la S3 cu roti 18 decât la S2 cu 17

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar le poti lua aftermarket..mai degraba iei pachetele decat jantele, acum fiecare cu nebuniile lui:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai kessy si sa zicem ca ti se descarca complet bateria din diferite motive/avarii si vrei doar sa o impingi pe marginea drumului pana vine platforma, cum deblochezi volanul? Dealerul nu a stiut sa raspunda... Nu se poate? Are si ceva mecanic ascuns ptr deblocare in genul cheii de la usa sofer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara baterie la cheie banuiesc...

La alte masini stiu ca usa se descuie cu cheia mecanica(lamela metalica din cheie) si pornirea motorului se face atingand cheia(cipul) de coloana de directie intr.un loc anume si apoi de la buton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Poti intra in masina, scotand capacelul si deschizand-o "mecanic"

 

Nu vei putea porni (dupa mintea mea) insa stiu ca ai o atentionare in bord cu privire la scaderea nivelului bateriei cheii... Cel putin asa imi aduc aminte ca era pe B7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Daca ai kessy si sa zicem ca ti se descarca complet bateria din diferite motive/avarii si vrei doar sa o impingi pe marginea drumului pana vine platforma, cum deblochezi volanul? Dealerul nu a stiut sa raspunda... Nu se poate? Are si ceva mecanic ascuns ptr deblocare in genul cheii de la usa sofer?

nsm, ar trebui sa te angajezi ca si QA la Skoda  :))

Sa speram ca s-a luat si acest caz in considerare..  Felicitari pentru achizitie! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simply clever

la banii astia mai bine mai stam un pic .... unde pic inseamna minim 12 luni :)

 

pe de alta parte ma uit la masina asta si la configuratia ei si imi dau seama ca un pret de 38k-39k o face extreeeem de atractiva. iar la 35k este imbatabila :)

 

Automobilul dumneavoastra     Pret Superb Style TSI 4x4 DSG
Benzina / 2.0l / 206 kW/280 CP / Direct Shift Gearbox / 5-usi
Consum combustibil oficial: 7l/100km
Emisii CO2: 165g/km
Oxizi de azot (NOx): 0,019g/km EUR 36.132,36 Culoare exterior
Albastru Pacific EUR 0,- Tapiterie Stofa
Culoarea tapiteriei: Bej
Mocheta: Negru
Plansa de bord: Negru - bej    

Adaptive Cruise Control Detalii EUR 593,96

Camera video spate   EUR 332,32

DAB - receptie audio digitala   EUR 94,24

Driving Mode Selection Detalii EUR 766,32

Duze stropitoare parbriz incalzite   EUR 24,80

Interior Alcantara Detalii EUR 1.145,76

Jante aliaj usor Pegasus 8Jx18" Detalii EUR 350,92

Media Command App   EUR 68,20

Pachet functional Detalii EUR 264,12

Parking Assistant Detalii EUR 288,92

Pregatire telefon GSM cu Bluetooth Detalii EUR 208,32

Prezoane antifurt   EUR 14,88

Scaune fata / spate incalzite Detalii EUR 218,24

Scaune fata reglabile electric, cel de Detalii EUR 355,88

Sistem de navigatie Columbus MIB Detalii EUR 1.263,56

Smartgate   EUR 86,80

Smart light assistant Detalii EUR 639,84

Sound System Canton   EUR 496

Trapa electrica   EUR 866,76

TV Tuner Detalii EUR 946,12

Volan multifunctional imbracat in piele Detalii EUR 81,84

Total: EUR 45.240,16

Modificat de simply clever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca o configurezi asa si mai pui si combi, o sa ai termen de livrare 12 luni.

La octavia combi este"doar" 7 luni in prezent... Asta e si unul din motivele ptr care am exclus-o din lista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai kessy si sa zicem ca ti se descarca complet bateria din diferite motive/avarii si vrei doar sa o impingi pe marginea drumului pana vine platforma, cum deblochezi volanul? Dealerul nu a stiut sa raspunda... Nu se poate? Are si ceva mecanic ascuns ptr deblocare in genul cheii de la usa sofer?

Ești anunțat cu ceva vreme înainte pe MFD cum că "key battery low". Imediat după ce intri în mașină, chiar înainte de start engine și după. Nu moare imediat bateria, evident, dar ar cam trebui să-ți procuri o baterie în săptămâna următoare.

Altceva mecanic nu e pentru deblocarea volanului și pornire dar se mai poate ține cheia foarte aproape de butonul start, poate mai are măcar puțin juice în ea pentru o autorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la situatia in care iti moare bateria de la masina nu de la cheie. Sa zicem ca vrei sa o impingi, sa o dai la o parte din drum sau ca vrei sa o pornesti prin tractare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt doritori, au aparut deja pe dasweltauto vreo 5 masini, gata de vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut una astazi cu numere rosii. Spatele imi place, fata nu prea, e in stilul fad al Octaviei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu vineri la un prim contact cu Superb3, echipare Style, motorizare 2.0TDI 190 DSG, adica static + drive test scurt de 20km.

 

Pro:

- designul arata (parerea mea) mult mai bine in realitate decat in poze/filmulete. Imi place privita din fata, e lata si musculoasa, profilul lateral e un fel de A6 sportivizat, iar spatele masiv e pe gustul meu. Am apreciat "bandourile" de la partile inferioare ale usilor, din nou, un touch stil Audi

Ca si nota a designului, comparat cu competitia, i-as da un 9/10, unde Mazda 6 o apreciez la 9.5/10, iar Passatul la 8/10, in spatele lui Mondeo 8.5/10.

M-a prins Superbul 3 ca si design exterior, pare facut cu "suflet", ceea ce usor atipic pentru VAG

 

- interiorul: low emotion, but big quality ! Cantitate de plastice moi mai mare decat la Superb2. Pe langa "clasicele" deja plastice moi de pe bord, fete de usi si zona adicenta sistemulu ide infotainment, acum si zona tunelului central este garnisita cu plastic moale. 

- ceasurile de bord au un design placut, usor vintage, imi amintesc de Octavia1 oarecum, dar sunt mai usor lizibile decat la Superb2. Ma bucur ca au renuntat la cromul si jurul lor.

 

- sistemul de infotainment si clima ok, mi-a placut revenirea la setarea de clima cu 1/2 grad. Desi pare un moft, in zilele toride setarea cu 1/2 grad este diferenta intre "sufla prea rece" si "mi-e cam cald" :)

 

- oglinda interioara: surprinzator de mica, necesita putina obisnuinta si re-ajustare fata de Superb 2. Mi-a placut integrarea ei in parbriz vis-a-vis de abundenta de sisteme de asistenta.

 

- scaunele: In sfarsit o Skoda cu scaunele pozitionate aproape de podea !!! Big like ! Pentru prima oara, cu scaunul dat la maxim jos, nivelul ochilor este la sfertul inaltimii geamului lateral. Solutia simply clever, cu buzunarele de pe lateralele scaunelor e de efect.

 

- kessy + portbagaj electric + virtual pedal = LOVE ! Stiu ca e un moft, dar mi-a placut mult tot pachetul, desi moft, e "must have" 

 

- roti 19, adica 235/40 = WOW. Este incredibil de confortabila masina incaltata asa. Desi dimensional sunt identice in sectiune cu ale mele 225/45, la rulare masina se simte mai bine cu 235/40/19 ! 

 

CONs:

-maciulia schimbatorului: au "lungit" batul schimbatorului, iar asta, coroborat cu ridicarea tunelului central da aiurea. Trebuie sa ridici cam 1/3 din cursa cotierei centrale ca sa ai aliniament intre antebrat si maciulia DSG, vs doar prima pozitie a cotierei la Superb2. Este enervat, dar te poti obisnui. In caz extrem, cred ca un "bomfaier" dibaci ajuta :)

 

- latimea scaunelor: desi spuneam ca sunt bine pozitionate pe inaltime, ca si latime a sezutului, au exagerat. Sunt mai late ca la Superb 2, iar asta face ca sustinerea laterala - desi buna - sa fie fix 0 in viata reala. Te proptesti in volan si impingi cu fundul in scaune pe viraje, ceea ce e deranjant. 

Daca ar exista o optiune de scaune sport ar fi perfect. Regret vechile scaune sport de la Passat B6 HL, alea erau absolut impecabile !

 

 

Test Drive: Am facut exact acelasi drum pe care il fac si cu Superbul personal zilnic, adica de acasa, pana la munca, 20km, cu 1/3 oras si restul extraurban, din care 50% regim autostrada, iar 50% drum virajat

Masina de TD era cu "de toate": piele bej perforata si ventilata, Navi, toate sistemele de asistenta, roti 19''. Totusi, ii lipsea SunSet, Canton si trapa - dotari pe care as fi vrut sa le vad/testez.

Datorita traseului si timpului scurt, m-am concentrat doar pe condus, asa ca nu pot spune nimic despre Infotainment, cum se misca Navigatia sau orice despre sistemele de asistenta - asta e un capitol care nu ma intereseaza deloc.

 

Impresii:

- Incredibil de silentioasa: la 80/100/120/140 bate fara drept de apel atat Superb 2, cat si Passatul B8. Zgomotul la vant este inexistent, al trenului de rulare la fel, iar zgomotului motorului diesel in accelerare este un fel de marait indepartat si infundat. 

- Accelerarile sunt liniare, no heroics, no emotion, dar te trezesti in 140km/h fara sa-ti dai seama ca ai putea merge atat de repede

- Dieselul de 190 nu este "din alta lume" fata de TDI-ul de 170. Accelereaza rapid, liniar, dar nu te baga in scaun. Idem la reprize. Adica, daca esti obisnuit cu cel de 170, o sa te simti "ca acasa". Sincer, ma asteptam din partea motorului la mai mult, mai ales cu mult trambitata si "usurata" platforma MQB. E destul de ciudat ca din punct de vedere senzatii oferite de motor 190cai sa fie atat de cuminte.

- Dinamic, tinuta de drum: masina era echipata cu DCC, asteptam cu nerabdare sa vad cum se simte.

In Confort: este mult mai barca decat Superb 2, la modul la care devine evervanta pe viraje daca incerci un ritm alert. Directia e prea usoara pentru gusturile mele in modul asta.

In Normal:  mi se pare identica cu Superb 2, nimic nou

In Sport: lucrurile incep sa fie in directia pe care mi-o doream. Se simte amortizarea mai dura, directia mai dura, dar ruliul pe viraje inca este prezent. Astfel, mi s-a confirmat ca ceea ce eu as avea nevoie pe Superb 3 ar fi suspensia sport, pentru a domoli ruliul si nu DCC. Astfel salvez 600Eur :) Am simtit suspensia in Sport egala cu cea Standard a Passatului B8, care, pana acum, ramane referinta din punctul meu de vedere.

Foarte buna combinatia intre felul in care se simte suspensia si rotile de 19'', echipate cu 235/40. Nici chiar in Sport nu simti ca "scutura" sau sa deranjeze la drum.

Test drive-ul a inclus si 2 treceri la nivel cu calea ferata, destul de denivelate. Am apreciat pozitiv felul in care se misca suspensia peste denivelari, felul in care le filtreaza si lipsa zgomotelor suspensiei. Aici e un mare plus fata de suspensia mai zgomotoasa de pe Superb2.

 

Foarte interesant este aspectul de gabarit. Nu se simte mai lunga sau mai lata decat Superb2 in condus, desi este. Simti interiorul mai lat, dar nu si exteriorul, ca si gabarit. Am apreciat scaunele cu sezut mai lung, atat in fata cat si in spate. Pentru cele din spate, testul e simplu: acum ajung, din scaunul soferului sa ma intorc sa-mi umblu in buzunarul sacoului aflat pe bancheta spate. La Superb2 nu reusesc sa ajung nici la bancheta :)

 

Concluzionand.. mi-a placut. Mult. Mai mult decat mi-as fi dorit, pentru ca "placutul" asta are potentialul de a-mi complica din punct de vedere financiar existenta :)

 

Este o masina care "m-a miscat" emotional si a nascut dorinta de a o avea, comparativ cu Passatul care m-am lasat rece.

Imi place designul exterior, cred ca e punctul forte al masinii. Interiorul e un progres fata de Superb 2, iar asta conteaza, mai ales avand in vedere downgrade-ul calitativ de la O2 la O3. Probabil ca miscarea cu O3 a fost facuta deliberat, pentru a impinge clientii care vor ceva mai multa calitate sa plateasca preturile de Superb3

Din punct de vedere al interiorului, daca ar exista scaune mai inguste/sport, cred ca ar fi aproape perfect. Doar maciulia DSG mai deranjeaza.

 

Daca ar fi sa aleg, as merge obligatoriu pe Style, pentru ca vine standard cu tot ce vreau, mai putin Canton si rotile 18'' sau 19''

Ca si motorizare, dieselul de 190 deocamdata nu m-a convins. As fi foarte curios de TSI-ul de 220, dar nu cred ca prind la TD asa ceva in Romania. 

Daca stie vreun coleg de existenta unei astfel de motorizari la TD, oriunde in tara, va rog sa-mi spuneti, ca bat drumul.

 

Cum zicea si @dudu, "centii mei"

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Discuții generale Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!