Jump to content

Vw passat alltrack vs Opel insignia country tourer


motzu
 Share

Postare recomandată

Va salut, nu am mai postat de mult pe forum, dar am citit in continuare cu placere informatiile de aici. Avand in vedere necesitatea de a achizitiona o masina pentru familie cel tarziu in aceasta vara, va rog sa-mi dati sfaturi in privinta celor doua mentionate in titlu.

Subliniez ca masina va fi noua (o sa o tin 3-4 ani), cutie manuala, motor diesel (140vs160), interior piele, xenon, scaune incalzite (mergem la ski si in zone muntoase).

de asemenea daca stiti ca vor urma reduceri sau oferte pentru unul dintre cele 2 modele in perioada urmatoare la vreun dealer ar putea conta mult acest aspect.

Merci mult!!!

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege passat. Sunt curios cati iti vor recomanda insignia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa faci drive test(si offroad nu doar sosea) cu ambele modele ca sa iti faci o idee. daca luai automata  avantajul DSG-ului inclina mult balanta spre passat alltrack.sfatul meu e sa soliciti oferte la dealeri atat pentru opel insignia cat si pentru passat in configuratia dorita de tine ca sa vedem care e diferenta exacta de pret intre cele doua.insignia e oricum mai ieftina decat passat la acelasi dotari dar sa vedem cu cat. 

Dupa mine passat alltrack arata mai bine ca insignia(lucru subiectiv), e mai bine finisat dar ca tinuta de drum nu ma pronunt pentru ca nu le-am condus

Modificat de ank994
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1

 

chiar daca suntem pe forum VAG, nu are nicio legatura recomandarea cu specificul forumului. Passat e mai stilat, valoare mai mare la revanzare, etc.

 

in rest, cauta rezultatele drive testelor, pe net

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca preturile de lista or fi tot pe-acolo la ambele, la Opel se fac discounturi destul de frumusele. La VW, pe de alta parte, ăia din showroomuri tin coada sus pe principiul "un VW se vinde singur" :dry:

1. Drive test cu amandoua

2. Oferte de la amandoua marcile si OBLIGATORIU de la dealeri din mai multe judete diferite

3. Negociere

4. Achizitie

...sau

1. Achizitie, daca esti fan-boy VW.

Modificat de Vizitator
conform report
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super, nu ma asteptam sa gasesc deja atatea raspunsuri, pentru moment nu am timp de drive test ca sunt super prins, dar cu prima ocazie o sa fac cu ambele modele.

La pret nu cred ca sunt diferente mari intre ele (cred ca in jur de 35000 eur TVA inclus), cred ca o sa conteze discounturile oferite de dealer, sunt fan vw dar daca ma simt mai bine in opel si e mai ok pentru mine nu cred ca o sa stau mult pe ganduri.

Daca mai aveti motive in favoarea uneia sau alteia va rog sa nu ezitati, oricum timp mai este si nu sunt grabit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca preturile de lista or fi tot pe-acolo la ambele, la Opel se fac discounturi destul de frumusele. La VW, pe de alta parte, aia din showroomuri tin coada sus pe principiul "un VW se vinde singur" :dry:

1. Drive test cu amandoua

2. Oferte de la amandoua marcile si OBLIGATORIU de la dealeri din mai multe judete diferite

3. Negociere

4. Achizitie

...sau

1. Achizitie, daca esti fan-boy VW.

Salut .

 

Eu sunt unul din "dobitocii" aia care dupa cum spune colegu de aici.. tine coada sus.. 

 

Te astept sa faci un test drive daca nu ai mers cu masina sa vezi cum este . 

 

Poate ca " dobitocii" nu au de unde sa dea un discount asa mare cum dau cei de la opel. Parerea mea este ca o masina cu un discount foarte mare poate avea si pretul destul de umflat. 

 

Vezi ca acum ceva timp a fost lasat la un test drive un Alltrack celor de la Auto Bild . Poti sa iti faci o idee si din comparativul lor. 

La Passat Alltrack exista o diferenta fata de ceea ce inseamna Passat Variant, la garda la sol, nu este doar "imbracat" in acele haine, pe cand la Opel exista doar ornamentele exterioare. 

 

 

Uite si link :

 

http://www.auto-bild.ro/noutati/nobili-pe-macadam-comparatie-vw-passat-alltrack-vs-opel-insignia-country-tourer-27339.html

 

Daca pot sa te ajut cu ceva da-mi un mesaj privat . Discutam ca si colegi de forum, nu discutie Vanzator - Cumparator. 

 

Off-topic : dezamagitor ce spui tu domnule Bwwlan .... 

Modificat de BLiTZ
conform report
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zic sa nu scoti din calcul Octavia Scout. Aici ai un versus foarte util:

http://vwforum.ro/topic/75838-noul-passat-b7-vs-opel-insignia-vs-skoda-superb/

Nu exista comparatie intre Opel si VW, cu atat mai mult intre Insignia si B7 (nici intre modelul vechi si B6). Mi-am mai dat odata cu parerea despre Insignia intr-un alt versus, dar nu-l mai gasesc. Cand voi avea timp, voi relua cautarile. Despre problemele avute cu dricul meu, poti citi aici:

http://vwforum.ro/topic/83573-probleme-intalnite-passat-b7/page-38

Chiar si acum, cunoscand aceste probleme, as alege Alltrack-ul (as prefera combinatia cutie manuala + 170CP, dar acesti 170 CP erau disponibili doar cu DSG care, chiar daca raspunde multumitor, nu mi-a castigat increderea in fiabilitatea ei). Mai exista si A4 Allroad cu 2.0 TDI, dar din cate imi amintesc sare de 40k Euro ca pret de pornire. Ca dotari standard, Alltrack-ul este asemanator cu un B7 Highline.

 

Cat despre negociere, daca participi si tu cu unele conditii avantajoase, poti obtine un discount bunicel si pt un VW. Totusi, trebuie sa cauti dealerul potrivit. Eu am primit un discount multumitor cumparand masina cu banii jos, platiti in doua transe (la semnarea contractului si respectiv la sosirea masinii in vama). De asemenea, am fost ferm in alegerea mea si am stiut tot timpul ce vreau de la masina.

 

@mastermox: Chiar daca Bwwlan a fost intransigent, din pacate are dreptate... in general. Daca nu te identifici cu "dobitocii", nu trebuie sa te simti ofensat de comentariile sale. Ca exemplu, la 1 luna dupa ce am inaintat comanda pt. masina mea, ma suna concurenta pt. un drive test cu Amarock (initial vroiam un Hilux vs Amarock vs Alltrack... mda, n-are ce cauta Passatul intre cele doua, dar pt. nevoile mele mi-era la fel de bun un pickup truck, iar toate cele 3 modele se incadrau in bugetul meu: 30 - 35k Euro). Le-am spus ca am comandat deja masina si m-au intrebat de ce am ales dealerul X in detrimentul lor. Le-am insirat: s-au miscat mai repede, mi-au prezentat masina mai bine, m-au ajutat mai mult in alegerea configuratiei finale si mi-au oferit un discount bun (acesta chiar a fost ultimul argument). Reactia interlocutorului meu a fost de-a dreptul isterica la aflarea discountului oferit (cedez insistentelor): [citez aproximativ si indulcesc cuvintele folosite] "ceeee???? imposibil!!! X sunt anormali! vor da faliment! ce e in mintea lor???" Reactia mea: "nu-i problema mea daca vor da faliment... macar sa fi fost din cauza mea." Si crede-ma, experienta mea anterioara cu Service-ul celor de la care am cumparat masina a fost execrabila, absolut de fiecare data cand am apelat la ei, deci porneau cu un handicap grav.

 

ank994 a zis: "trebuie sa faci drive test(si offroad nu doar sosea)"

Nu vreau sa te contrazic, dar acestea nu sunt masini de offroad; cel mult un forestier. Avantajul este dat de garda inaltata (pt sleauri de gheata si nu numai) si de protectia suplimentara de sub masina. La cat sunt de lungi, la ce unghiuri de atac si degajare au, la ce raza de intoarcere au, talonul subtire al anvelopei, vapoarele astea sunt praf prin balarii. Stiu ca nu te-ai referit la offroad in adevaratul sens al cuvantului, dar atat pot sa faca cel mult. Eu am folosit-o pe astfel de drumuri (la munte, in delta si la pescuit) si pot spune ca se descurca bine dar, comparativ cu un RAV4 ce l-am avut in familie, este destul de slabut prin papadii si nici RAV-ul nu-i potrivita s-o cracanezi pe bolovani. 4Motion-ul VW-ului este mult mai util pe sosea sau pe un forestier decat 4x4 de la Toyota, care in offroad mi s-a parut mai bun in toate conditiile de exploatare: drum forestier, zapada, gheata, noroi si sleauri cu apa sau inghetate. Ambele masini le-am folosit in aceste conditii. Se descurca si dricul, dar nu la fel de bine. In schimb pe sosea, 4Motion-ul raspunde rapid si corecteaza imediat spatele daca te infigi ca taunele intr-o curba... cu aceasta ocazie am descoperit sa un dric cu garda inaltata se comporta in curbe diferit fata de o berlina din aceeasi clasa.

Si-n plus, ma indoiesc ca vor fi de acord sa scoti masina pe camp... au refuzat acest lucru si pt Tuareg sau Hilux (care-i tare sugubat in offroad).

Modificat de BubuBeshi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mastermox: nu, colegule, dezamagitoare este atitudinea reprezentantilor de vanzari din reteaua VAG (am sa te rog sa observi ca nu am spus "atitudinea TUTUROR reprezentantilor", fiindca exista unele mici si putine exceptii). Intri intr-un showroom, te scaneaza in 3 secunde si daca nu mirosi a om cu bani, astepti mult si bine pana cand vine cineva sa te intrebe ce ai pierdut pe-acolo. Chestiune testata la PBN, Avia Motors Pantelimon, Autoworld Cluj, D&C Oradea, etc.

Daca incerci sa negociezi pretul, in cel mai bun caz ti se spune cu un zambet nitel condescendent, ca modelele Attractive sunt deja discontate si nu se mai poate oferi nimic. Asta, ca sa nu mai vorbesc ca pana am luat un Touareg de la Avia mai ca nu mi-au pupat talpile, iar dupa efectuarea viramentului, ma rugam efectiv de ei sa imi dea hartiile sa o declar fiscal, ca se face luna si platesc amenda, iar ei se faceau ca ninge cu indiferenta.

 

Repet: fara a generaliza, atitudinea vanzatorilor de VW si Audi lasa groaznic de dorit. Sau mai exista si categoria ignorantilor: e penibil sa fii agent de vanzari iar clientul sa stie mai mult despre masina decat tine si tu sa ii spui ca masina are dotari pe care de fapt, nu le are. Mai este mult, FOARTE mult pana cand shoarecii din showroomuri or sa inteleaga ca eu nu intru inauntru ca sa cumpar o masina, ci ca ei isi castiga painea daca eu cumpar una.

 

LE: BubuBeshi: corect, exact aceeasi a fost si reactia celor de la Autoworld: n-au vrut sa imi dea nici macar UN euro discount, iar cand am venit cu masina la prima servisare la 15K, m-au intrebat de unde am luat-o. "De la Bistrita" "Pai de ce?" "Pai fiindca mi-au dat reducere 1.700 Euro" "Ceeeee? Imposibil" Au dat-o pe faliment, ca aia-s iresponsabili, am senzatia ca la un moment dat insinuau cum c-as fi si mincinos, pana cand le-am varat factura sub nas (o adusesem special) momet la care au tacut brusc si definitiv.

 

@mastermox: FYI

Passat Variant vs. Passat Alltrack: h: 1.516 vs. 1.550 (dif: 34 mm.)

Opel Country Tourer vs Insignia Tourer: h: 1.513 vs. 1.526 (13 mm.)

Prinde bine Goagalu' asta, zau asa...

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci inca o data pentru raspunsuri, super interesante si tre sa ma reobisnuiesc cu postarile pe forum ca de vreo 10 ani am lasat-o moale. In prezent locuiesc in Bucuresti, de o luna am si un baietel si astfel ca tre sa ma gandesc la o masina de familie si astea doua mi-au placut.

Nu imi permit audi chiar daca fac super masini trebuie sa fiu realist si sa nu intind coarda, in privinta off road, prin prisma afacerilor dezvoltate in jud alba (de unde provin) mai am un jeep wrangler jk luat de nou (2009) si preparat la indian cars (coignieres franta) - e super masina, m-am dat cu ea in ultimii 4 ani prin apuseni (locul meu de provenienta) si inca imi trezeste sentimente super cand ma duc acasa si o iau la o tura si un ford ranger din 2010 (de servici) - de asemenea tot respectul.

Vreau o masina corecta pentru familie cu iz de offroad (soft :), cu care sa ma duc la ski si la munte in siguranta, confort (in primul rand dupa experientele anterioare :) si sa nu ma coste intretinerea enorm.

Faptul ca au ramas astea doua e din motive subiective, nu vreau sa cream flameuri. Nu o iau cu banii jos, o iau il leasing pe maxim un an si vreau sa fiu tratat corect si sa platesc un pret corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat pe forum , insa google-ul m-a adus aici .

Test-ul comparativ autobild.ro se cam contrazice cu versus-ul de pe autobild.de

Si eu sunt ( am fost in aceeasi dilema ) si am ales country-tourer-ul pe urmatoarele considerente :

- pretul - discount substantial obtinut fata de VW - pana la urma , in configuratii de top  asemanatoare , diferenta este de cca 8.000 euro ;

- garantie - opel oferta 5 ani fara limita de km pentru un supliment de cca 700 euro ;

- sasiul flexride de la opel - banui ca nu ai sa folosesti masina preponderent pe teren accidentat - pe sosea , sincer opel-ul sta mult mai bine ca vw .

 

Acum ca si versus despre fiabilitate nu ma pronunt - avem la servici flota de vw 4 motion si dupa ce au iesit din garantie costurile sunt astronomice - la opel am inteles ca sunt probleme ( poate si mai mari ) insa nu am de gand sa tin masina mai mult de 3 ani .

Vin de pe A6 3.0 quattro , destul de des merg cu q7 4.2 tdi , masini cat de cat cu pretentii si sincer dupa ce am facut test-drive cu country-tourer  , nu mi se pare diferenta atat de mare .

Initial eram 80% convins pe alltrack inainte de a face test-drive cu country-tourer , acum numar zilele ( sper sa nu fie mai mult de 14 de acum ) pana intru in posesia opel-ului.

Daca ai rabdare pana atunci , poti vedea live diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult pentru raspuns, nu am luat inca nici o decizie, oricum mai pot astepta cateva luni pt a face test cu ambele si a lua o decizie. Si eu am primit oferte de preturi si diferentele intre ele sunt foarte mari in favoarea opel. Sa folosesti sanatos masina si abia astept sa vedem poze si chiar live, pentru ca astia de la opel nu au nici macar una pentru test (au una la union in baneasa dar "e pentru presa" - vai si amar).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum , de mentionat si partile negative :

- consum maricel datorat greutatii mari - cca 1.800 kg cu 4x4 si automata ;

- acceleratie 0-100 km/h greoaie 9.9 s in pofida motorului potent ( 195 hp 2.0 diesel biturbo ) datorita in special transmisiei

Eu unul , daca mazda6 avea 4x4 nu asi fi stat pe ganduri .... passat-ul a iesit din discutie datorita lipsei de flexibilitate a dealerilor in privinta pretului si datorita experientelor negative cu masinile de la munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca Passat este in ultimile luni de productie, sunt convins ca vei obtine discounturi sanatoase. Opel e un pic mai proaspat ca model, prin urmare se va simti fresh un pic mai mult ca Passatul.

 

Eu as astepta noul Passat care va fi cu siguranta peste cele 2 modele. Poate si un discount de lansare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva, nu ramane blocat pe dealerii din Bucuresti. Pune mana pe telefon ca merita. Eu am un coleg de serviciu care si-a luat de undeva din Braila masina, foarte putin rulata data inapoi la leasing. Discount urias pentru masina ca noua cu garantie si vreo 12.000 de km. In Bucuresti sunt obisnuiti sa vanda pe flote si sa-si faca targhetul, in orase mai mici inca iti mai acorda atentie chiar daca nu vii cu stampila firmei sau imputernicire dupa tine.

Referitor la versusul din titlu, Alltrack all the way. Chiar daca nu am incredere ca vor rezista prea bine plasticele bordului, e mai mult decat un kit exterior cum e a Insignia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu te gandesti si la Audi? Au niste reduceri foarte bune in perioada aceasta (pentru masini configurate) dar nu sunt sigur ca se refera oferta la break.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Salonul Auto Moto Buc ieri si m-am urcat in Insignia Tourer si am fost dezamagit de spatiul interior (in special portbagaj) raportat la volumul exterior. Deasmenea noile cadrane de bord mi se par urate. In schimb au retusat frumos consola centrala, eliminand multe butoane inutile.

Desi Passat e la final de cariera, este o masina proiectata cu grija si asamblata atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut in weekend un test cu insignia si nu mi-a placut. Nu imi dau cu parerea despre design,culori, etc.

Motorul diesel de 160 cp ii cam slab in comparatie cu motorul de passat diesel de140 cp. Eu conduc zilnic un passat diesel 140 cai (tractiune fata) si ii alt motor.

Franele si directia sunt sub cele de la vw si ceea ce nu mi-a placut deloc a fost pozitia la volan. In Opel pozitia la volan ii foarte inalta ceea ce personal nu agreez deloc.

Portbagajul pare mare la exterior....la interior ii cam mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!