Jump to content

Cablu ars la baterie Golf 4 1.6


der_makabere
 Share

Postare recomandată

<< andubora >>

 

... nu trebuie neaparat cod, faci rost de un cablu liţat de cupru, de 16 mmp; papucul de la baterie este 16/6; cel de la alternator este tot de 16 insa surubul de acolo este mai mare (posibil M10 / M12 ... nu stiu, ca nu l-am desfacut)

Modificat de direx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,


Din intamplare am observat ca firul negru(cel care duce la alternator) din caseta de sigurante de desupra bateriei este foarte incins si a topit plasticul in jurul lui.
Am incercat rezolvarea prin inlocuirea casetei dar din pacate problema persista.
Am curatat papucul , am strans foarte bine dar degeaba.
Tensiunea la borne o am de 13,6 iar la masa de 14,2 (masurat de pe borna de plus a bateriei si masa).
Am incercat sa masor direct de pe alternator dar este foarte greu de ajuns acolo.
Citind pe net, cei care au avut prb asta au rezolvat-o prin schimb releu,schimb cablu sau schimb papuc din capatul firului.
Am sunat un electrician si imi spune ca este releul sau diodele.
Operatiune care ma duce undeva la 300 de lei.
Atasez si o poza cu caseta de sigurante( este luata de pe net).
Este vorba de firul negu gros.
Poate a mai intampinat cineva problema asta.
Nu as vrea sa ma duc la electrician si sa le ia prin eliminare eu platind piesele degeaba.
Va multumesc!

IMG-20170502-WA0001.jpg

Modificat de Mihai San
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că problema este la sertizarea cablului în papuc. Dacă s-a încins cablul atunci firele au oxidat şi degeaba strângi pt. că nu vor face contact perfect. Ca să te convingi dezizolează puţin cablul la vreo 10 cm de papuc şi măsoară căderea de tensiune între punctul respectiv şi borna +. Dacă ai o tensiune oarecare acolo mai mult ca sigur problema este la sertizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

@Mihai San
Aceeasi problema o am si eu acum la 1,9TDI
Care a fost rezolvarea la tine?
S-a confirmat ce spunea colegul lupo_bv?
Am schimbat alternatorul cu unul second, urmeaza sa schimb si panoul de sigurante.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Toti avem aceasta problema din cauza starterului, zic eu, care are carbuni si neschimbati la timp, iarna ati vazut ca uneori nu porneste la prima cheie ... si fortat in timp se duc ... 

Eu am de gand sa trag un alt fir de sudura de 16mp pe langa cel original pus papuci si testata teoria mea ... Si daca functioneaza il prind pe langa cel original cu zippuri si raman ambele, pe cel original ii pun banda izoler la capete si ramane in aer ... 

 

Cablul sh credeti ca e in stare mai buna ? Eu nu cred ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!