Jump to content

Golf 4 1.6 16V cosum


virusu90
 Share

Postare recomandată

La mine nu agața deloc, intra ft bine in toate treptele, singura problema este miscarea fata/spate care apare cand trec peste denivelari sau decelerare

si eu am aceasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sper ca nu am gresit topicul dar as vrea un sfat , ce benzina sa bag 95 sau 99+ si daca intradevar la 4200 rotatii se simte cuplul maxim. Cod motor Aus 1.6 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc 99, cod motor AZD, cu siguranta merge mai bine cu tipul asta de benzina, cu benzina de 95 aveam detonatii in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar consumul va fi la fel? sau va suferii modificari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ar trebui sa consume chiar mai putin, dar mie imi pare ca este cu appx 1% marit, poate doar traiesc eu cu impresia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si o sa vad oricum mi se parea ciudat cu numai la turatii mari simteam cuplu maxim cam peste 4000 de turatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, motorizarea asta incepa sa traga bine dupa 3500 ture si maximul in plaja de 4-5000 ture il da. Sub 3000 nu ai nici un fel de pretentii asa zis sportive la ea, e chiar lesinata daca vrei sa accelerezi puternic.

Legat de benzina, cu cea superioara in anumite conditii precum: munte, masina incarcata, talpa grea, ar trebui sa consume mai putin pt ca te ajuta indeosebi la turatiile scazute.

In rest, ar trebui sa mearga motorul bine cu ambele sortimente, intradevar, daca ai talpa grea cea de 95 in sarcina mare iti va da acele detonatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti explica mai bine cuvantul detonare?Adica aprinderea benzinei si forta de accelerare, asa cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/18-benzina/49-senzor-detonatie.html

 

Nu te speria, nu e ceva tragic (atat timp cat senzorul de detonatii functioneaza in parametrii) insaprecum spune si in articol, o bnecina cu cifra octanica mai mica va fi intotdeauna mia predispusa la detonatii.

Practic, tu vei sesiza un fel de caraieli, atunci se intampla acel fenomen, corectat de ecu fara discutie.

Insa, dozarea fina a pedalei de acceleratie te va ajuta sa le elimini insa pt asta vei avea nevoie de ceva timp sa "simti" motorul.

 

Insa in sarcina partiala si la mers normal, benzina de 95 e arhisuficienta si nu trebuie sa cauzeze mers anormal motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)Da este suficienta cea de 95 dar stiam ca motorul poate mai mult avand 105 cp, pentru ca am testat un passat de 1.9 tdi breack 115 cp deci 10 cai in plus si "simteam" fiecare atingere de pedala in special plecarile in tromba chiar daca e un diesel si se spune ca sunt mai "linistite".Dar motorul meu fiind benzinar stiu ca functioneaza la turatii mai mari si numai atunci simti fiecare "atingere" a acceleratiei dar vreau sa incerc cu benzina de 99+ sa vad daca exista ceva diferenta la putere.

Modificat de Florin Golf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu compara mere cu pere. Puterea unui motor va da viteza maxima pe care acesta o va prinde, insa acea "atingere" simtita, adica demarajul il da intotdeauna cuplul motor, muuult mai mare la un diesel turbo si mult mai devreme. Al nostru are cuplul maxim la 4500 ture si peste 80 de la 2000 de ture insa abia dupa 3000-3500 ture incepe sa traga.

Cu o benzina suparioara va merge ceva mai bine insa nu cu mult.

 

Pt a avea acelasi raspuns (in ture chiar mai bine) ca al unui diesel turbo, iti trebuie un benzinar turbo.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum mie imi place sa merg mai turat, la astfel de motoare daca nu stii sa mergi la consum te cam rupe la buzunar :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Cu o benzina suparioara va merge ceva mai bine insa nu cu mult.

 

Bine spus, Dar cu o benzină proastă va merge suuuper prost :D

Zilele trecute  am alimentat de la petrom constanţa (fiind ultima staţie înainte de a intra pe autostradă), şi :bom: , nu mai mergea maşina, pe A2, foarte greu acceleram după 100km/h  (adică doar cu talpă-n podea şi avans de 5km/h pe minut :icon_rendeer: ) imposibil de condus.  

Fac zilnic naveta şi pe C-ţa Medgidia media de consum era normal 7.2% la cum conduc,  acum cu petrom 9.8%, în schimb e mai ieftină cu 5bani  :lol: )

Imediat ce am consumat până-n bec benzina cu bubă şi am trecut înapoi pe vechea benzină de la Năvodari :RO flag:, a revenit la mers normal, consum normal. 

Apropo mai demult am mai aimentat de la Petrom dar nu am avut aşa surprize ruseşti

 

Modificat de banutito
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu numai de la petrom alimentez si mi se pare ok fata de restu care mai sunt pe aici gen CELSINO([cenzurat] nici nu am mai auzit de ei :)) ) Omv nu mi se pare asa buna , rompetrol la fel , asa cred ca cu cea de la petrom merg cel mai bine ... 

Modificat de Florin Golf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ati avea idee cum as putea sa fac asa ceva? sa pun consumul sub ceasul de la turometru? 

post-146762-0-30318400-1424004900_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vezi tu acolo e computerul de bord de la primele versiuni de golf 4, cred eu cele fabricate in 97-98. 

Skoda Octavia 1 are un astfel de cb.

Deci, nu e doar chestie de display, va trebui sa schimbi si ceasurile sa beneficiezi de functiile calc de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca ar trebui schimbat ceva si in ECU sau cum ii spune la calculatorul masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu presupun ca daca nu e de la mufa ecu-ului care e posibil sa se fi oxidat ( mai rar insa s-a mai intamplat), e posibil sa ai lipituri reci pe undeva in ecu.

In cazul asta ideal e sa apelezi la o firma sau o persoana ca repara ecu-uri, se gasesc pe net fara discutie.

Tu singur daca nu esti de specialitate nu vei reusi sa-l repari singur.

 

Dar na, demonteaza stergatoarele, plasticul de sub stergatoare si astfel vei avea acces la ecu. El e vizibil, daca ridici capota si te uiti sub acel plastic de sub stergatoare vei vedea ca undeva la mijloc sunt niste fante de aerisire. Daca te uiti prin ele se vede ecu-ul, e o caseta de metal in care intra o ditamai mufa.

Pe ecu ar trebui sa scrie Magnetti Marelli pe langa alte coduri. 

Scoate acea mufa si da cu spray de contacte si in ecu si in mufa. Poate scapi usor.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatie oricum:) dar eu nu am aceasta optiune si nici probleme cu ECU voiam doar sa stiu daca pot pune consumul acolo sub turometru.Dar ai zis ca imi trebuie si alte ceasuri pentru asta .... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am confundat eu topicurile, credeam ca e vorba despre alticneva.

Nu cred ca are treaba ecu-ul, acel calculator de bord e o optiune ce tine de clustere, adica de ceasurile in sine. tot in acele seasuri se afla spre exemplu si imobilizatorul, caz in care va trebui sa faci si o adaptare a lui, sa fie recunoscut de ecu, apoi o adaptare a cheilor smdp.

Doar ca, precum am spus, acel bc din anii de inceput ai golfului 4 a fost preluat de la golful 3, care nu avea acel ecran rosu central precum a avut ulterior G4-ul, ci afisa informatiile pe ecranul ceasului.

Tot din motive de costuri, acelasi tip de afisaj al bc-ului a fost pus si pe octavia 1.

 

Deci daca vrei un calculator de bord, va trebui sa-ti schimbi ceasurile, caz in care iti poti  pune direct cu afisaj central minidot (cel pe jumatate) sau maxidot.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost sa fac o modificare pentru a fi "retro" :) Daca as putea mai bine l-as pune pe cel minidot ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , cu 36.5 litti fac 300 km in Bucuresti , astea inseamna 12% nu e cam mare consumul asta la golf 4 1.6 Azd? As trece la golf 4 tdi alh dar nu stiu daca merita in conditiile in care fac cam 10.000 km pe an , ce parere aveti?

Modificat de As4ever89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita trecerea din pctul meu de vedere. Daca te streseaza pbma poti incerca conversia pe gpl, desi iti vor trebui ceva ani sa amortizezi valoarea instalatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!