Jump to content

Golf 4 1.6 16V cosum


virusu90
 Share

Postare recomandată

Eu nu am avut nici o problema cu check engine de la nici o benzina, nici de la lukoil , nici de la petrom sau rompetrol. L-am avut odata aprins din cauza racordului flexibil care era fisurat si scapa gaze. In rest nici o problema din cauza benzinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,6 variant ce consum are? cu mult mai mare fata de hatchback?se poate scoate un consum de 10? m-ar interesa pe viitor combinatia asta + gpl.la batranica mea am consum de 11,5 in oras vara , 75 de cai la 1100 kg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11,5 in oras pe GPL probabil nu??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , da de gpl , 11,5-12 , am scos si 11.E destul de bine momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si consum de benzina? Sunt curios cum variaza consumul de la un golf 3 la golf 4..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grigoremadalin

Shimbarea filtrului de benzina influenteaza consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de benzina nu il stiu.Nu am mers niciodata , doar in caz de forta majora pentru maxim 3-4-5 kilometri pana la primul Peco.Benzina o folosesc doar sa incalzesc motorul , caci pana nu trece pe gaz nu plec din parcare.Consuma cam 1 - 1.5 litri la 100 de km in oras.Se poate si mai putin , caci eu am niste pierderi de antigel la un furtun si inca vreo 2 chestii de rezolvat.Este un tip din Bucuresti care zicea ca ii ia 0.5 litri la 100 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , la  mine variant motor 1.6 16v, AZD consum in oras cam de 8-9% in afata undeva la 6 % iar mixt cam de 7- 7,5 % luat direct de pe laptop cu conectare la masina in mers cu un programel care mi la dat cineva cu cablu , schimbat undeva la 2700-3000 dar nu prea depasesc 3000 doar in afara la condus sportiv cand ma duc pe la 4000- 4500 , sunt multumit de consum, benzina de la MOL de altundeva ,,tuseste ,,(check engine) nu stiu de ce nu ii prieste din alta parte dar  asta e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mai merge.Ce tip de motor ai?AZD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am fost la Rompetrom si am pus de 100 ron benzina efix 95, am umblat prin oras... azi dupa vreo 2 ture prin oras, opresc motorul merg pana intr-un magazin si cand pornesc, supriza... Check Engine... sa fie de la benzina??

Acum 3 saptamani am schimbat ulei-ul si toate filtrele si acum o saptamana cand am pornit dimineata mi-a aparut pe computerul de bord SERVICE NOW ... am mers asa cu ea ca mi-a zis un "mecanic" ca trebuie sa resetez termenul de revizie sau ceva de genul.

 

Ma poate ajuta cineva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mersii... am rezolvat problema cu Check Engine ...  am iesit cu masina din oras si am mers vreo 20 de km in cara am schimbat numai la 4.500 - 5.500 rpm si sa stins becul... 

Problema cu SERVICE NOW nu am rezolvato, am urmat pasi pornit, oprit motor aparat pe butonul de resetat km, am tinut apasat 3 min si nu sa intamplat nimic. Prin VCD pot sa resetez problema??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Puteai sa tii si 2 zile apasat pe butonul de la km. Butonul de la reglat ora l-ai folosit? Cat te-ai chinuit sa scrii cu acele fonturi dadeai un search pe acest forum sau pe youtube si revolvai problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spuneti voi se pare ca motorul azd are cel mai mic consum urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti spune de un tip de motor ca are cel mai bun consum urban. Pentru ca fiecare are un alt stil de condus, difera uzura masinii, numarul de kilometri(inregistrati la roata) si tipul de benzina. Adica nu e o regula ca un tip motor consuma mai putin decat altul...Sau cel putin asta am retinut eu din ce am mai citit pe forum. Oricum, un lucru e cert, la 1,6 16v, un consum urban mai mic de 9% nu am intalnit.(vorbim aici de orase mari, populate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marian008 nu e cazi sa o ardem cu nasul pe sus...am apasat si pe cel de la ceasuri...

ideia este ca in momentul in care apesi butonul din dreapta trebuie sa pui si contactul si dupaia apesi butonul din stanga... am reusit intr-un final sa imi rezolv problema

Acum cu caldura a mai scazut consumul... 9,5 in oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bv tie. Sunt multi cu problema asta si au rezolvato cu un search pe forum sau pe youtube.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, ma puteti ajuta cu sfaturi, cum pot da capacul de la oglinda din dreapta (cea mica) jos? vreau sa le vopsesc cu negru mat. Capacul de la oglinda din stanga era sparta, am cumparat alta si a venit pe gri, am vopsito negru mat dar nu reusesc sa o dau joc pe sta din dreapta. Am cautat si pe youtube si nu am gasit nimic.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca voi considerati ca va consuma exagerat de mult, incercati sa schimbati statia peco. Spre exemplu, de cand am cumparat masina, vreo 3 saptamani am bagat numai de la OMV, si ziceai ca am gaura in rezervor. Apoi am incercat si Rompetrol. O schimbare mai mult decat vizibila. Cu 150 lei de la OMV abia daca imi ajungea Pitesti-Bucuresti si retur.(autostrada 120km/h doar depasiri, in rest maxim 110; in oras, mers batraneste) Cu 150 lei de la Rompetrol, Pitesti-Bucuresti si retur si tot imi mai raman 2 linii.(autostrada 120km/h MINIM, in oras mers sportiv, ~3500-4500 ture). Depinde cu ce fel de benzina a fost invatat motorul. Am incercat si de 98, intr-adevar, reduce consumul, dar fiind mai scumpa, te duce mai mult per total.

Din acelasi motiv alimentez NUMAI de la rompetrol de mai bine de 3ani. La inceput alimentam doar OMV porcaria aia de maxx motion sau cum dracu se numeste...pe langa consum mai mare mi-a si crapat sonda lambda 1 → 700lei

Sent from my GT-I9105P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut, cred ca ma incadrez si eu in lista celor cu probleme in ceea ce priveste consumul, spun "cred" pt ca drumurile pe care le fac sunt scurte si banuiesc ca nu apuca sa se incalzeasca, de aici rezultand un consum de 12-13%, fac 5 km dus si 5 intors de la birou, distanta parcursa in appx 20 min,as vrea da ma lamureasca cineva daca am ce verifica pebtru a fi sigur ca nu este o defectiune (clapeta a fost curatata, egr la fel) senzorul MAP am in plan sa il curat, pe bord nu am nici o eroare.

Multumesc si multi km fara prob.

Golf 4 1.6 16v azd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o incalzesti dimineata 1-2 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel75co, on 12 May 2014 - 21:28, said:snapback.png

Golf IV, 1.4 2003 BCA (consum mediu carte tehnica 6.5 l%)

Consum longterm (ian-apr), pe cca. 3000 km: 7.6 l%.

Urban cca. 2/3, extraurban cca.1/3.

Conditii de iarna (ian-mar).

Consum urban cca. 8.5 l%.

Consum extraurban cca. 6 l%.

Diferenta fata de consumul declarat 1,1 l% (cauzata de: anotimp, ciclu de folosire, anvelope de iarna, etc).

Am urmarit recent un documentar pe Fifth Gear referitor la diferentele care apar intre consumurile declarate si cele reale. Concluzia lor era ca in urma cu zece ani consumurile declarate de producator erau in medie cu 8% mai mici decat in realitate in timp ce acum, marja de eroare a crescut la 21 % - bineinteles ca estimarea producatorilor este intotdeauna mult

mai optimista decat realitatea.

 

 

Golf IV, 1.4 2003 BCA

Consum longterm (ian-aug) pe 7000 Km, 7.05%;

Raport urban/extraurban, cca 6/4;

Consum urban, cca 8%;

Consum extraurban, cca 5,6%

Consum longterm - de vara - (mai-aug) pe 4000 km, cca 6,7%;

Raport urban/extraurban cca 6/4;

Cel mai bun consum mediu extraurban 5,28% pe 700 km (Cluj - Venus) - 10 ore, viteza medie 70 km/h (cu tot cu pauze);

Cel mai prost consum mediu extraurban 6,01% pe 700 km (Venus-Cluj) - 13 ore, viteza medie 54 km/h (mai ales cu blocaje).

In ceea ce priveste consumul (cel extraurban), masina asta este penalizata de lipsa inca unui raport din cutia de viteze. Daca ar avea si treapta a VI-a s-ar apropia de eficienta unui diesel.

Off-topic: mi-as da oricand banii pe un Golf VII, 1.4 aspirat cu 90+ cp (am vazut ca exista astfel de MPI-uri in cadrul grupului) si cu sase rapoarte in cutia de viteze. Nu inteleg de ce VW a renuntat cu totul la astfel de motoare

 

PS: vedeti ca mai exista un topic cu acelasi subiect.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa stiu cum imi pot da seama daca am probleme cu sonda lambda...pe bord nu imi apare nimic...este posibil ca acest consum sa fie si din cauza valvei EGR? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva ce ar trebui sa constat daca deconectez sonda lambda?, in cazul in care ar fi defecta(lenesa) multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deconectat prima sonda, masina merge exact ca înainte,consumul nu am apucat sa il verific pt ca am mers putin cu ea deconectata insa pare sa fie la fel.Nu ar fi trebuit sa se înrăutățească functionarea motorului? ...trebuie sa o schimb? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!