Jump to content

Problema 2.0 tdi pd - nu mai trage


cristi511
 Share

Postare recomandată

Cred ca problema e la tine: te-ai obisnuit cu rotile alea usoare... Din log totul pare bine, chiar f bine.

 

P.S Sa nu cumva sa fie mufa de la debitmetru oxidata/nefixata si cand nu face contact sa nu-ti traga bine masina.

 

 

Bun, dupa lungi cautari si incercari si head scratching cum ar spune englezu....am descoperit cauza..contact imperfect al debitmetrului.

Solutia: curatat si dat cu spray de contact. Referitor la timpi, acestia au revenit in normal: 80-120 cu plecare de la 60 in tr 4 5.1 secunde.

Asa ca va multumesc atat pentru rabdare cat si pentru sfaturile/parerile acordat.

Topicul se poate inchide.

Cu stima

Cu placere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nervos o sa ma prefac ca nu stiu despre ce vb acolo:D :beer: 

 

Inca o data, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

O parere va rog

Masina a avut problema cupompa de ulei, si distributia rupta, refacut chiulasa si turbo reconditionat

Masina nu trage cum trebuie, e puturoasa, fum nu scoate, egr-ul are garnitura cu gaura redusa. 

Schimbat toate rolele la masina, schimbat garnituri la injectoare, reglaj la 180 de grade. La toate operatiile am fost de fata. 

3 mecanici au spus ca masina nu are nimic dar stiu cum mergea inainte. 

Acuma incerc sa le iau prin eliminare

 

 

LOG-01-003-010-011.......csv LOG-01-003-xxx-xxx.csv LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Modificat de Skinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca la tine să nu fie reglat cum trebuie actuatorul (în cazul că s-a umblat la el).  În BS 011 diferenţa dintre on/off este de 160 mbari, pentru motorul ăla cred că ar putea fi mai mare. Altfel tot aici se văd ceva probleme de vacuum, n-ar strica să verifici traseul de vacuum

 bs011.jpg.6e4b016ec8a1c85f1e80406d9183e86f.jpg

Din logul în mers MAF-OK, în schimb cam ai suprapresiune care ar contrazice teoria cu vacuum-ul. Dacă zici că a fost recondiţionată, atunci reglajul ar fi buba.

279765407_1-30-202012-53-48PM.jpg.c7d5efdbe3629333fa4fc80470c0c93c.jpg

Ultimul log în ce treaptă a fost făcut de ai făcut 1600-4000 rpm în 4sec? Presupun că în treapta a doua.

 

Deci cam asta ar fi treaba, graficul logului în mers trebuie făcut să arate cam ca la colegul cosmin.constantin de mai sus. Chiar dacă nu este aceeaşi motorizare, forma generală a graficului cam aşa trebuie să fie.

 

PS. Nu mai şterge extensia fişierelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am sters eu... Asa s-au postat, le-am pus din nou

Multumesc pt raspuns

Ultumul era in a 2a, :))

Modificat de Skinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo_bv o intrebare, daca turbo face suprapresiune, nu iau limp, nu ar trebui ca masina sa traga mai bine? 

Motorina se injecteaza in functie de presiunea de pe admisie? 

Sa am oare probleme cu injectia? 

Poate ma poti ajuta cu logul asta :)

 

LOG-01-001-008-010cant.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat aici postările pentru că problema reală este că nu trage maşina şi aici se poate discuta despre mai multe cauze.

Teoretic aşa ar trebui să tragă, eventual ar trage mai bine dacă ar face presiune mai devreme (cam la asta mă gândisem eu când m-am referit la reglaje). Motorina se injectează în funcţie de cantitatea de aer arătată de MAF care la tine iarăşi este ok.

Acum presupunând că lucrurile stau ok pe partea de aer, pentru probleme de lipsă putere pot fi multe cauze multe din ele care nu prea se văd pe vagcom. Din logul postat nu pot să-mi dau seama, lucrurile par ok.

Zici că ai refăcut chiulasa, dar supapele au scăpat neatinse?

Ce am mai putea să vedem: grupul 004, grupul 013 (avansul şi injectoarele). Poate ar fi bine să faci şi un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refacut scaunele la supape supapele au ramas aceleasi pt ca nu s-au vazut urme pe pistoane, a fost verificata chiulasa cu supapele sus, nu exista scurgeri si inchid toate perfect. 

Mai am un log cu grupurile 1, 4 si 13 la rece si la cald... Poate se vede acolo ceva

Din ce mi-au zis mecanicii test de compresie nu se poate face pt ca bujile si injectoarele sunt sub capacul chiuloasei

LOG-01-001-004-013.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, asta cam aşa este cu compresia la motoarele astea.

Acum problema care o văd eu acolo este la unghiul de sincronizare (torsion value) care la EDC16 cum ai tu trebuie să fie undeva spre -2,5 şi la tine este 0.

Uite citeşte pe aici

Asta ţine de felul cum a fost pusă distribuţia şi influenţează modul cum trage şi consumă maşina.

Iar la injectoare, injectorul  4 are compensaţia cam mare la rece, dar nu cred că asta este problema având în vedere că înainte a tras bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia a fost pusa de 3 ori, de 2 ori de mecanic si o data de mine, cu cale de blocare tot timpul ajungea torsion value pe 0, ma gandeam ca daca a fostpusa cu cale acolotrebuie sa fie... 

In fine, am dat la - 2.5, mai sare la 2, iq e undeva in jurul valorii de 6

Ce zici, mai reduc putin din iq? 

Puterea a mai revenit dar parca nu in totalitate... 

Consum la relanti variaza intre 0.6 si 0.8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu să-ţi răspund la asta. În afară de topicul de mai sus mai studiază-l şi pe ăsta şi dacă nu găseşti răspunsul trebuie să întrebi pe cineva care se pricepe.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/31/2020 at 11:15 AM, Skinu said:

Din ce mi-au zis mecanicii test de compresie nu se poate face pt ca bujile si injectoarele sunt sub capacul chiuloasei

Renunta la mecanicii care ti-au spus asta.

Se face test de compresie si la motoarele PD cu 16 valve

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc lupo_bv, mai incerc sa mai reduc putin cantitatea injectata sa vedem ce iasa. 

Am citit tot ce am gasit despre avansul la tdi pd, cam stiu ce am de facut. 

Acuma mi sa pus pata si pe un test de compresie... 

EEXCALADE tot ce am gasit despre testul de compresie la motoarele cu 2 axe a fost asta... 

"The compression pressure is tested in the “Targeted fault finding” using the vehicle diagnosis system, measurement and information system -VAS 5051- under “Repair Group 15; Cylinder head/valve gear; Subsystem, Boundary conditions; Diagnostic Object: poor compression pressure”.

Exista vreo modalitate prin care se poate masura fizic? Capacul jos de la chiulasa si dat la cheie, cu testerul pus in locul bujiilor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles... 

Sa pregatesc si ceva carpe? Sare uleiul prin toate prtile? :))

Multumeac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sare nici un strop de ulei ?

Mergi pe o pista gresita ,problema e in alta parte.

1. Motoarele astea nu au avut probleme cu compresia.

2. Compresie scazuta care influienteaza mult puterea motorului = pornire grea la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, pornire e mai buna la rece decat la cald. 

Pe partea de admisie ar fi in regula, aata a confirmat si lupo, mai ramane alimentarea atunci... 

Revin dupa ce umblu la axa de pe evacuare si verific pompa tandem

Multumesc pt ajutor... 

Apropo, un mecanic bun prin judetul sibiu cunoaste cineva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!