Jump to content

Problema 2.0 tdi pd - nu mai trage


cristi511
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Prezint urmatoarea problema:

 

In urma cu cateva saptamani am observat ca imi dadea motorina pe langa pompa de inalta presiune. Am fost in service, am schimbat garnitura de metal dintre motor si pompa, toate bune si frumoase problema rezolvata.

 

Insa, intotdeauna exista un insa. Masina nu mai trage cum trebuie. Ca sa ma fac inteles o sa prezint urmatoarele: masina are soft de 160 cai si 410+ nm ( verificat pe dyno) si scotea urmatorii timpi: 0-100 7.4 sec cu 2 insi in masina si 4.6 secunde pentru 80-120 in tr 4 ( cu plecare de la 60, masurat cand acul trece de 80 si respectiv 120 si 2 insi in masina).

 

Dupa ce am schimbat garnitura, o perioada masina a ramas echipata cu rotile de iarna care sunt pe 16 si chiar si asa am avut impresia ca ceva nu e in regula. Saptamana trecuta am montat rotile pe 18 si...stupoare...masina nu mai trage, timpii de mai sus au crescut cu 1 secunda ( in mod normal trecerea de la 16 la 18 influenteaza cu 0.3-0.4 secunde), consumul a crescut cu aproape 2 litrii/100 km ( inainte la 160 imi consuma 6.5% acum am 8.2-8.5%)

 

Care ar putea fi cauza?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca iti ia mai mult cu o secunda cand accelerezi nu inseamna ca masina nu trage. Incearca sa accelerezi fara sa te uiti pe bord, e usor sa-ti dai seama daca masina merge mai slab decat inainte. Consumul se face de obicei la 100km, ce zici tu acolo nu inseamna ca ti-a crescul consumul cu 2l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...obiectiv vorbind masina nu mai trage cum o facea iar masuratorile au fost facute pentru a confirma sau a infirma aceasta senzatie.Consumul l-am calculat si la pompa, dar initial lam remarcat pe autostrada. Asemenea multor useri de pe forum crede ma ca imi cunosc masina in detaliu. Tinand cont ca fac cca 600km pe saptamana in exact acelasi regim si conditi de trafic cred ca parerea mea e una obiectica nu subiectiva. Plus ca am masina de 7 ani in familie si eu o conduc de 5.

Astea fiind spuse, de la ce ar putea veni aceasta schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce sens nu mai trage ? Ti se limiteaza turatia ? Iti taie motorina la o anumita fortare/ turatie ? Vezi clapeta de acceleratie ? Dar ceea ce spui tu am impresia ca doar ti se pare daca nu e vb de ce te.am intrebat eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut wiki...masina chiar e puturoasa jos in ture plus ca a crescut consumul

. clapeta de acceleratie e noua( am schimbato acum 3 luni). Limitari de turatie sau motorina nu exista. Azi a mers un prieten care cunoaste masina, a conduso si fara sa ii spun ceva m a intrebat daca i am scos softul. Cum am spus si mai sus, turbina face presiune...n aud ca ar fi vreun furtun spart insa consumul a sarit cu aproape 2litrii si masina e evident mai lenesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica-ti corectiile la injectoare. Fa un print si posteaza-l.(cu motorul la 90 grade)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Will do. Cred ca pe seara pun mana pe un vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva e ceva din cauza softului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul il am de aproape un an si 35k km...a prins si o schimbare de distributie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Dupa schimbarea distributiei s-a intamplat? Sau dupa ceva timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia am schimbat o de aproape 1 an si 36k km. Asta se intampla acum, de 1-2 saptamani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

egr-ul l-ai verificat? poate e imbacsit de la mersul subturat. . . .:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr-ul l-ai verificat? poate e imbacsit de la mersul subturat. . . . :(

 

 

E ok, ms de head up :icon_thumleft:  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers subturat ... hm.. nu e cazul :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am facut 2 loguri pe care le voi atasa in curand. La injectoare, corectia se incadreaza in intervalul -0.7- +0.7 mg/str, ceea ce cred ca ok (intervalul recomandat este -6 - +6),  iar torsion value este de -1.5 kw.

 

Daca imi aduc bine aminte, am citit pe undeva pe forum ca valoarea pt torsion value ar trebui sa fie la motorul meu 0. ( cod motor bkd). Corectati-ma va rog daca gresesc.

 

In schimb am gasit o eroare de la MAF- signal too low, dar in log se vede ca el functioneaza destul de bine  :icon_confused:

 

Atasez mai jos un log facut pe 1 iunie 2013 si unul facut azi, 10 martie 2014. Din ce imi dau seama exista ceva schimbari ( in rau) la turbina. 

 

Pareri?

 

post-47000-0-92124700-1394460259_thumb.j

post-47000-0-67395900-1394460296_thumb.j

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema e la tine: te-ai obisnuit cu rotile alea usoare... Din log totul pare bine, chiar f bine.

P.S Sa nu cumva sa fie mufa de la debitmetru oxidata/nefixata si cand nu face contact sa nu-ti traga bine masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat chestia asta in considerare. Dar, asa cum am argumentat si mai sus e vb de 1 secunda in plus la timpi 0-100 si 80-120. O jantaare sub 10 kg goala iar caucurile sunt din cele ransforsate ( nu runflat) si inteleg ca sunt mai grele....dar parca e prea mare diferenta. O sa merg chiar acum sa dau cu spray de contact pe mufa.

Ms pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 kg in plus la roata stiam ca este echivalentul a 10 kg(sper sa nu gresesc raportul) in masina... Se aduna repede greutatea ;)

 

Aporpo, nu mai pleca de sub 1500 rpm cand faci loguri, fortezi prea rau turbina. la 1700-1800 rpm e ok

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa ti cont. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o fi si de la un carburant mai slab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand spui ca nu trage, te referi la o diferenta majora? gen nu urca deloc in ture sau doar se simte o mica diferenta fata de anul trecut? Da mai multe detalii despre modificarile din ultimul timp: schimbat cauciucuri, umblat la distributie, filtre schimbate/neschimbate, orice ti se pare ca ar avea legatura cu problema. Un filtru imbacsit poate modifica vizibil consumul/puterea in rau. La fel si o distributie nereglata corespunzator

Din log, presiunea facuta de turbina se incadreaza in specificatii, chiar esti peste linia de necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nervos, asa cum am descris pe parcursul topicului, diferenta aia de 1 secunda mi se pare majora tinand cont ca modul si conditiile de utilizare a masinii nu s au schimbat. Distributia este pusa bine pt ca a foat schimbata acum 30k km iar probleme au aparut acum de curand, filtrele sunt in parametrii pt ca fac reviziile la 10-12 mii de km. Am soft iar presiunea ar trebui sa fie peste specificatii pe toata gama de turatii.

Ideea mea a plecat de la acea secunda pierduta la acceleratie....

O sa reglez zilele astea avansul la injectie ( momemtan e -1.5) si sa verific tubulatura de la admisie si o sa revin cu un log si cu niste timpi pentru 0-100 si 80-120 . plus ca o sa i dau ceva talpi sa degripez geometria ca am impresia ca imi cam agata dupa 2500 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, dupa lungi cautari si incercari si head scratching cum ar spune englezu....am descoperit cauza..contact imperfect al debitmetrului.

Solutia: curatat si dat cu spray de contact. Referitor la timpi, acestia au revenit in normal: 80-120 cu plecare de la 60 in tr 4 5.1 secunde.

Asa ca va multumesc atat pentru rabdare cat si pentru sfaturile/parerile acordat.

Topicul se poate inchide.

Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bravo :cheers:  , bine ca gasisi ! pana la urma tubina e ok :salut: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!