Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

toaderandrei

Ma gandeam ca s-a mai lovit cineva de problema asta fiind ceva mai aparte.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toaderandrei

Salut, stiti cumva daca pe la pompa tandem poate intra motorina in ulei-ul din motor? deoarece am descoperit nivelul de ulei multi peste maxim. O-ring-urile injectoarelor sunt schimbate recent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina in ulei intra pe la

-oringuri injectoare

-pompa tandem

-uzura teci injectoare

-regenerari dese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toaderandrei

Multumesc. Masina cand porneste la rece are 2 sec cand tremura pana se stabilizeaza. Sa incerc cu pompa tandem prima data sa schimb garnituri? Regenerari are din pacate 7 esuate si filtrul este undeva la 56% plin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe cu, cauza regenerarilor ratate

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toaderandrei

Pai asta incerc sa o descopar. Ceva infunda filtrul de particule foarte repede si nu stiu ce....

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, sunt nou pe forum, din cauza problemei mele cu BMP-ul, va salut cu aceasta ocazie si sper sa ne putem ajuta reciproc.
Sa nu va retin mult, am sa fiu cat de succint pot.
Passat 2006 2.0 TDI BMP DSG cod injectoare AX.

Probleme la pornirea la cald de cam 3-4 ani(de pe vremea cand doar cunosteam masina, nu eram in posesia ei) prima secunda dupa pornire se scutura urat ca un misfire dupa care isi revenea. Inca de pe atunci am observat ca valorile injectoarelor in VCDS grupul 23 erau intre -40 si -50, am spus ok ceva sau cineva de pe traseul de injectie nu lasa destula motorina sa ajunga la injectoare.   
De cam 8 luni Masina e la mine, reparat la ea o gramada de chestii banale, i-am facut un stage 1 dpf egr off, eram indragostit.

In urma cu o luna problema s-a accentuat, in sensul in care la fix 1000 de ture motorul se scutura exact ca la pornirea la cald, sub 1000 se scutura dar mult mai usor, aproape insesizabil ,iar la peste 1200 merge perfect, cu o singura exceptie , undeva la 2800 de ture in grupul 18 imi arata pe fiecare injector numarul 04 adica Small Injection Quantity or Injector Faulty. Am dat injectoarele jos, intr-adevar garniturile portocalii de la capatul injectorului erau tocite, am zis ok, am scapat, am pus la loc injectoarele cu subler, raportor, ceas comparator, ca la carte, problema exact la fel, corectiile din grupul 13 sunt foarte ok(stiu, aproape fara sens), astazi vreau sa elimin din scena pompa din rezervor si am sa pornesc masina pe direct dintr-un flacon cu liqui molly diesel purge.

Masina nu porneste greu niciodata! Nici macar la -20C, nu scoate fum, nu i-a scazut puterea(cel putin nu atat de mult incat sa se simta)

Daca a mai intampinat cineva problema asta sau aveti ceva idei si vrea sa ma ajute i-as fi foarte recunoscator. Multumesc si imi cer scuze pentru deranj! O seara placuta tuturor!!!

Am atasat si niste imagini cu valorile respective in vcds.

https://imgur.com/Ly9Sct8

https://imgur.com/rE0jHd8
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
vasilesatumare

Salut colegi, azi am fost la service pentru a regla unghiul de fuga la passatul personal BMP 2006, intre timp i-am povestit mecanicului ca nu trage motorul la turatii mici, dupa care isi revine pe la 2800 rpm. Am verificat toata instalatia de intercooler, egr, sensoare... nimic, doar un fasait foarte scazut care aparea pe la 2200 rpm si dura cam pana la 2800 rpm. Dupa care am ajuns la distributie unde am constatat ca distributia era dereglat cu un grad. L-a aliniat dupa care am iesit la un test. Mergeam undeva vro 2 km cand m-am oprit sa incerc sa pornesc putin mai sportiv sa vad daca mai pica pe nas motorul. Lam urcat la vro 2500 rpm si am pornit s-a simtit o crestere de putere dupa care cam la vro 3000 rpm dintro data o pocnitura si nu mai tragea motorul. Neam uitat la ea si am costatat ca turboul s-a rupt in doua. Mecanicul spune ca turbina nu a mai facut fata presiunii corespunzatoare. Am atasat o poza pentru cei interesati.

a mai patit cineva la fel? 

 

1D00C1FF-CB60-4DEE-8F43-F53556E05708.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Se poate afla ce cod de injectoare am dupa seria vin? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 20.08.2014 at 12:33, cosmin_nst a scris:

Gata concediul, 3300km + alti 700km fara probleme (cand zic fara probleme ma refer fara sa ma lase in drum). Consum mai mult decat ok, nu am mai dat capacul distributiei jos sa vad ce face cureaua, poate fac asta in weekend.

 

Am plecat totusi cu inima stransa, pentru ca a aparut un zgomot nou, la accelerare, sesizabil in treptele 4-5-6, ca un fel de huruit infundat, neregulat, pe toata plaja de turatii de la 2000 in sus (mai jos de 2000 nu imi dau seama). Doar cand accelerez, indiferent daca ii dau eu talpa sau o tine pilotul automat.

Am niste dubii legate de ambreiaj (le voi detalia in topicul aferent), parca pedala s-a mai intarit putin de cand am schimbat ambreiajul, dar imi da un sentiment ciudat, de scartait de arc atunci cand eliberez pedala. Nu se aude, doar il simt.

Seara buna,

Am citit topicul si nu am gasit raspuns la problema colegului nostru, problema care se manifesta si la mine. In treptele 4-5-6 pe accelerare, dupa 2000 rpm, se aude uneori un fel de hrrr hrrr si parca atunci cand urc un deal in vitezele respective si accelerez mai puternic se aude mai intens sunetul. Masina trage normal, doar se aude uneori sunetul respectiv pe accelerare. Pe loc, pot sa o turez pana in limitare ca nu se aude nimic, pe decelerare nu se aude nimic.

Pe tester nu se vede nici o eroare pe motor, doar am vazut ca avansul e un pic mic (torsion value  -3.5). 

Sa fie de la distributie? Distributia a fost schimbata acum 10k km, la ~269k km. Sa fie un suport de motor obosit? De exemplu, in treapta a 3-a pe la ~2000 rpm parca simt o usoara vibratie in volan.

PS: Sper sa nu fiu off-topic, dar deja imi sta pe cap sunetul asta.

Multumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara. Am si eu o problema la pasatul meu. Este vorba de un bmp  2006. 400k km. Scoate fum alb la greu.imi consuma apa din vas.

Motorul a fost desfăcut, chiulasa a fost dusă la verificat nu e crăpată, i sa facut planul.montat garnitura noua. Set oringuri injectoare noi. Face la fel. Nu contează dacă e rece sau cald motorul scoate la fel cum alb. Nivel ulei ok. Turbo verificat acum 1 an. Conpensatiile la injectoare par normale. Racitorului de gaze i sa facut bypass si la fel.

Am citit o buna parte de topic.Nu gasisi  nimic.

Idei?? 

Modificat de tumy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 02.05.2019 at 22:51, Baciuss a scris:

Salut, am si eu o problema cu un 2.0 BMP careia nu ii stiu cauza, poate ma poate ajuta cineva. Acum 3 saptamani i am schimbat ambreiajul pt ca era pe duca  si fix cu 2 zile inainte de programarea la service cand trebuia sa l schimb dupa un drum de 25 de km cand am ajuns acasa de sub capota iesea un fum albastrui cu miros de incins(ars). In prima faza am zis ca e de la ambreiaj pt ca asa cum am zis era pe duca si trebuia sa l schimb. Dupa 2 zile am plecat cu ea, totul okay, i am schimbakit ul de ambreiaj si niciun semn de fum dupa asta, am zis ca s a rezolvat si ca ambreiajul a fost de vina. Dupa cateva zile insa, tot asa dupa un drum scurt acelasi fum, acelasi miros. Iar treaba asta s a mai repetat de 2 ori de atunci si nu mi pot da seama care e cauza. Cam de fiecare data cand am patit asta am mers la viteza de autostrada 130-140,  dar nu agresiv, au fost dati in care am mers f agresiv si atunci nici o urma de acest fum...De fiecare data am simtit fumul deoarece mi l baga in habitaclu, asa ca am oprit si am lasat o pornita 10-15 min iar apoi o opream iar fumul disparea. Ma poate ajuta cineva cu o idee, de ce si care ar putea fi cauza ? o sa atasez o poza cu zona din care iese fumul

Multumeeesc

Inked8546034_1_LI.jpg

Bună ziua, aceeasi problemă o am și eu, racitorul de gaze si racordul flexibil sunt ok. Cum s-a rezolvat la tine? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi scurgeri de ulei... Daca ajunge pe evacuare = fum... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor.

Am tot cautat pe forum insa nu prea gasesc ceva contcret legat de problema de mai jos.

Inainte de revelion in timpul unei depasiri am vrut sa schimb treapta de viteza dintr-a 4 in a 5-a.In momentul cand am apasat ambreiajul motorul a inceput sa tremure puternic si sa scota un sunet cam si cum ar freca fier pe fier, am tras pe dreapta ,am oprit motorul, m-am uitat de scurgeri de ulei sau alte anomalii pe la motor nimic...pornesc motorul nu se mai auzea nimic si motorul mergea normal. Am pleacat si dupa ~100m a inceput sa fac la fel. Niciun martor aprins in bord, iar inainte de evenimet nu am avut nicio simptoma, sau cel putin nu am sesizat eu.

Chem platforma o duc la mecanic,mi-a zis din prima ca este problema de ungere, masina inca pornea dar avea simptomele mentionate mai sus. Dupa 2 zile ma suna si imi spune ca este axul de la pompa de la ulei si ca a gasit span in baie(atasat poze), insa altceva nu a verificat..  Schimbam axul, ulei-ul si filtru, tot parea in regula. Masina a stat cam 30 de minute pornita la relanti, motorl se auzea bine, parea ca totul s-a rezolvat(cat de cat).

Am plecat de la el, si nu merg 4km ca apar aceleasi simptome, insa de data asta dupa ce am tras pe dreapta motorul s-a oprit singur de tot si nu mai porneste deloc, e ca si cum nu ar mai avea baterie. SI la fel niciun martor aprins in bord.

Nu stiu exact care este cauza sau ce s-a inmplat deoarece inca nu am desfacut motorul(fiind dupa sarbatori, parte financiara nu este tocmai ok :) ). 

Mecanicul mi-a zis ca ce-a mai buna varianta este sa iau alt motor. Insa am schimbat deja matorul vara trecuta, ianinte de al schimba  s-au aprins toti martori din bord de ziceai ca-i avion, rezultatul biela rupta,arbore cotit rupt, etc. Mecanicul de atunci mi-a zis ca a verificat pompa de ulei si totul este in parameteti,la motorul schimbat. 

Acum sunt putin pesimist in ceea ce primeste alt mototr, pentru ca nu stiu exact ce cumpar.

Asa ca va intreb pe voi, merita refacerea unui motor cap-coada? si cam ce costuri ar implica?

Masian este un passat B6 din 2007,motor 2.0 tdi bmp , ~225000km primul motor, la al doilea nu stiu exact cat avea, eu am facut ~5000 cu el.

Multumesc anticipat 

Imi cer scuze daca am incalcat vreo regula dar de 2 saptamani bat forumurile in lung si in lat :( 

WhatsApp Image 2020-01-11 at 11.02.37.jpeg

WhatsApp Image 2020-01-11 at 11.02.45.jpeg

WhatsApp Image 2020-01-11 at 11.02.54.jpeg

WhatsApp Image 2020-01-11 at 11.03.27.jpeg

Modificat de benqbeni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reparat asa de bine ca necesita inlocuire.?

Problema e ca nu stii care a fost problema si in urma interventiei pare ca sa gripat motorul.

P.S. Problema de la axul pompei NU face nici un fel zomot .

Baia de ulei NU trebuia montata pana nu se gasea si remedia sursa spanului 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru răspuns. 

Crezi ca mai rost sa încerc sa refac motorul? Sau sa ma uit direct după alt motor? 

 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza! Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/21/2020 at 5:37 PM, benqbeni said:

Asa ca va intreb pe voi, merita refacerea unui motor cap-coada? si cam ce costuri ar implica

daca te referi la motorul tau...daca e gripat nu mai ai ce reface

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum sunt în căutare de alt mecanic. Și o sa vad atunci exact care sunt pagubele din interior. 

Momentan e în stand by,pana gasesc 0e cineva care se pricepe. 

O revin cu update după ce rezolv, poate mai ajuta pe careva situația mea. 

Mulțumesc pentru răspunsuri. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. In urma unui accident, eu fiind nevinovat, s-a rupt suportul alternatorului si am gasit minunea asta de fisura. Masina fiind la reprezentanta in TM, cei de aici au cerut inlocuire bloc, cei de la Allianz nici nu vor sa auda. Pentru ca nu am timp sa pierd vremea prin tribunale, o sa o iau in regie proprie, vinovatul a zis ca ma ajuta cu bani daca mai e nevoie. Se poate suda? Parca n-as prea vrea sa desfac motorul..

BLOC MOTOR.jpg

Modificat de ornitorincul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu opc ul dacă e pe persoana fizică s-ar putea sa meargă... 

Sudura e cu cântec... Posibil sa meargă... Eu am lipit o tablă de 5mm tăiată pe contur după partea plana a blocului, cu cel mai smecher adeziv Loctite... Am preferat sa dau 300 pe adeziv decât sa desfac tigaia... 

Cauta un motor... Eu găsisem la vreo 800 RON de pe Anglia cu 100k mile... Dar prea târziu, aveam deja vreo 3 4 luni de mers cu mașina refăcută... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu motor cu codul BMP pe Anglia nu este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!