Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Revin cu rezolvarea fumului extrem la accelerare la cald(umpleam strada de fum,nu se mai vedea nimic,expresia fum cat maneca cojocului e copil mic)

A fost turbina mai precis partea dinspre evacuare-esapament,avea joc mare dar nu agata in perete,prin lagare pierdea ulei si de acolo direct pe evacuare.

am demontat turba i-am schimbat miezul cu unul nou aftermarket dar se pare ca de buna calitate am muncit 14 ore incontinuu☹️,si acum am scapat de nightmare smoke

Precizez ca la o verificare preliminara a partii de admisie a turbinii vechi in care scoti usor tuburile, jocul axului turbinei era in limite rezonabile nici ulei nu aparea pe admisie

La demontare la prima vedere toata partea de presiune spre evacuare era umeda cu ulei,iar,f important motorul(gurile de admisie si evacuare de la chiulasa) erau calaminate dar uscate si in limite normale

Daca e cineva interesat ai detaliez pe whats up

Un tutorial nu am timp sa fac cu toate ca am sa imi fac timp vreodata

Modificat de docalucian
gramatical
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti,vin si eu cu o problema care imi da batai de cap la vreo 6 mecanici schimbati si veniti cu raspunsul "nu stiu domne ce are".....ma tot lupt cu un B6 DSG motor BMP...problema cu fumul albastru.Dupa ce efectuez o regenerare,in maxim 10 zile de oras imi incarca dpf si incepe iar sa scoata fum albastru urmat de un miros din cate am inteles de la dpf.Am schimbat o-ringurile la injectoare si nimic....am verificat turbina,valorile la injectoare,capacul de supape....toate in perfecta stare.Nu trage aer fals,nu exista nici un furtun fisurat si efectiv nu stiu ce mama masii sa-i mai fac....completez cu ulei cam 50-100 gr maxim la 150-200 km.Astept o parere de unde ar mai putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100 grame (probabil mililitri) la 200 km inseamna 5 litri la 10000 km. E enorm si motorul va scoate fum albastru vizibil daca nu ar avea DPF. Nu stiu cat mergi in 10 zile, la DPF poti calcula in km, e ceva mai concludent. Cel mai probabil ai probleme la lagarele turbinei sau garnituri supape sau segmenti / pistoane sau chiulasa / garnitura. 

Problema pare a fi motorul sau turbina. Dupa asta vezi cu DPF. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil turbina,doua posturi mai sus un caz similar cu fum alb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut. Am și eu o problema și nu găsesc rezolvare. E vorba de un DSG BMP. Când calc frâna în forță pentru a oprii imediat mașina, intră ABS ceea ce este normal iar când e aproape sa se oprească mașină, se oprește și motorul. Nu da nicio eroare nici pe motor nici pe cutie. Aveți idee ce ar trebui sa verific? Uleiul cu filtrul la cutie e schimbat în urma cu  aproximativ 30.000km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Merge chiulasa de 1.9 pe BMP ? Sau ce alte coduri merg pe BMP  am probleme mari cu chiulasa actuala si trebuie sa o inlocuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 merg de bls sau bmm,...sau bxe ,bkc dar pastrezi axa ta cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Aha am inteles deci merg 100% doar sa pastrez axa. Mai poate confirma cineva.Momentan chiulasa mea e pe masina o folosesc si nu pot compara cu ce o sa cumpar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , chiulasa merge de 1.9 TDI, BXE sau BLS. pentru DPF pastrezi axa ta cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Bun.

Cum as putea verifica o chiulasa la fata locului la ce sa ma uit? De ex a mea e uzata la injectoare+o fisura la inj nr 2.

Modificat de Spiridusulverde
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ,

Am un Passat 2006 BMP , problema care o are este ca scoate fum albastru si la pornire si in mers. La pornire imi scoate putin , iar in mers scoate mai mult si nu atunci cand masina este turata( de exemplu cand sunt in treapta 2 sau 3 la 1800-2200 rpm) . Nu imi da nicio eroare pe tester , garniturile la injectoare sunt schimbate , ulei nu imi consuma  , injectoarele sunt la valoare foarte buna.  Si aseara ma suna un prieten sa imi zica ca imi scosese masina foc pe esapament , dupa ce il depasisem. Motorul merge foarte rotund ,trage foarte bine, doar ca dimineata (nu doar cand este temperatura cu minus ) imi merge cam urat vreo 3-4 minute. Nu imi dau seama ce ar avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Passat cu cod motor BMP si cred ca m-a lasat pompa de ulei . Se aude ca o bătaie , iar pe calculator m-a scris Stop loc oul pressure. Ce ar putea fi? Pe VCDS nu mi-a dat nimic cu privire la ulei, dar a apărut pe BC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bataia a aparut dupa mesajul lipsei presiunii de ulei ...posibil ca ai facut motorul praf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a apărut înainte si dupa 10 km si mesajul. Am oprit si am tractat-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca a aparut inainte bataia si dupa 10 km mesajul din bord sunt sanse ca motorul sa fie distrus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum imi dau seama daca motorul are ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifici turbina,scoti capacul la o biela si verifici cuzinetii,semne de incalzire pe vilbrochen in zona bielelor

pr verificare segmenti in caz ca s au strans faci test de compresie,la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Va scriu in legatura cu o problema pe care o am si eu legata de fumul albastru. Am citit mai sus ce au scris colegii si scenariile par asemanatoare.

Mi-am schimbat turbina acum 2 saptamani la AVD turbo pentru ca aveam actuatorul stricat si fluiera. Am dat jos turbina mea, mi-au dat cei de la AVD una noua am pus-o pe masina si a inceput petrecerea de atunci. Imi da cu fum albastru intr-o veselie. Am catalizatorul plin de ulei, toba picura ulei. Am schimbat epuratorul crezand ca este de acolo. Cei de la AVD au verificat turbina dar nu a avut scurgeri pe bancul lor de probe.

Am testat problema asta pornind masina fara turbina. Toate galeriile uscate si nu dadea fum albastru. Astazi am dus masina la serviceul AVD sa o dea ei jos sa o mai verifice odata. 

Returul de la ulei este perfect, nu este infundat  (ca doar nu bag carpe in conducte de ulei). 

Daca mai aveti o alta idee de la ce ar fi in afara de turbina ascult cu interes.

Am uploadat si un filmulet pe youtube : 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta le-am zis si eu, sa faca test cu alta turbina ca nu vad de la ce ar mai putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca de turbina din filmulet este vorba ,se vede clar ca scapa ulei pe partea de evacuare . Ia una de la dezmembrari din zona ta si scapi de probleme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuirea sper ca va fi gratis, caci este greseala lor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca miezul pe evacuare este umed e turbina de vina,miezul trebuie sa fie uscat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia la AVD se da doar daca se monteaza la ei ori in service autorizat si doar daca se respecta niste pasi (schimb conducta ulei turbo). Altfel e zero garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan o sa iau alta turbina de la ei si o sa testez cu asta noua. Va spun rezultatul in curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!