Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

grandtourismodiesel

Se poate duce chiulasa la un centru de reconditionat chiulase si se pune pe un sdv si se testeaza sub presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru colegul Ionuț,  nu este antigel în ulei.  Am înțeles că se poate verifica pe stand , prin țară.  Cine stie pe unde si cam cît costă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am căutat problemele următoare de mi-a venit acru și tot nu am găsit nimic așa că le las aici, sper să nu deranjez pe nimeni. 

De ceva timp oscilează turmetrul, am pus-o pe pilot automat crezând că-i din vina mea dar și așa oscilează, ce-i drept mai puțin dar tot o face. De la ce poate fi ?  

Și cealaltă problemă ar fi că troncăne pe față..eu am de mers cam vreo 3 km pe drum de piatră până la asfalt și numai aici se aude, pe asfalt nimic...îi din cauză că-i suspensia rigidă sau altceva ? 

Iar la problema cu oscilația poate fi de la motorină ? Că eu alimentez numai de la Mol cu D normal și D plus, gen un plin cu D normal iar următorul cu D plus, să le combin..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de ghicit. Problema necesita investigatii ...injectoare,axa,tacheti,egr....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bună seara! Passatu meu 2.0 tdi BMP 2006, 275000 KM reali, pierde ulei în zona din spatele motorului, sub turbo, stropește pe cutia de viteze. Am pus-o pe canal cu motorul pornit și un prieten accelera și m-am uitat în zona aceea, dar nu îmi dau seama pe unde curge. În bord nu ini apare nimic și masina funcționează fără probleme și trage bine. Pe unde ar putea sa curgă? Ce părere aveți? 

Mai am un zgomot la apăsarea și lăsarea libera a ambreiajului oare e de la volant? 

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spala zona respectiva si verifica zilnic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, danyirimie said:

Pe unde ar putea sa curgă?

sub turbina poate sa curga de la capac culbutori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei de la capac... Cum spunea Excalade, curăță bine și vezi după aia pe unde... 

Știe cineva un cod la garnitura de la capac? Ce am găsit era prea subțire... Luar după VIN, Victor Reinz... 

Am schimbat capacul cu totul pana la urma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am o problema cu un passat 2.0 tdi bmp, cutie dsg, masina nu are putere absolut deloc, pur si simplu nu poti pleca cu ea din rampa, se tureaza f greu, dar turbo umfla furtunele foarte bine! Masina nu are nici o eroare! Mentionez ca am achizitionat-o din germania  cu acesta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Detin un VW Passat B6 2.0 TDI, cod motor BMP si am urmatoarea problema. Dupa ce incetinesc cand ma apropii de o intersectie, scad  turatiile motorului si motorul mi se opreste in mers. Dupa aceea daca vreau sa o repornesc, porneste foarte greu. Dupa 5,6 sau 7 incercari. La rece masina porneste la sfert. Si dupa ce reusesc sa o pornesc, daca o opresc imediat si o pornesc, porneste iar bine. Tin sa precizez ca singura problema pe care o are masina este faptul ca bate volant si dar o voi schimba saptamana viitoare.

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 2/21/2019 at 6:14 PM, EEXCALADE said:

Peste 1 idica o problema

Va salut.Am schimbat de 2 zile injectorul 1 care e Bosch cod 038 130 080 AX cu unul second Bosch 038 130 073 BQ .Dupa inlocuire toate injectoarele au fost reglate la 225 de grade. Pe tester valorile sunt bune, inj 1 de la valoarea 2 acum compenseaza ,inj 2 e  0 , inj 3 e 0.4 si inj 4 0.6.Consumul de la 0.9 a scazut la 0.6 la relanti.Singura problema e atunci cand accelerez putin mai tare simt tremurat in pedala cateva secunde .Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/3/2019 at 2:40 PM, alexxx_aly said:

Va salut! Am o problema cu un passat 2.0 tdi bmp, cutie dsg, masina nu are putere absolut deloc, pur si simplu nu poti pleca cu ea din rampa, se tureaza f greu, dar turbo umfla furtunele foarte bine! Masina nu are nici o eroare! Mentionez ca am achizitionat-o din germania  cu acesta problema

Edit:  ma gandeam la ambreajele cutiei dsg, dar nu sunt sigur fiindca spui ca se si tureaza greu

 

fa o diagnoza profesionala chiar daca nu are erori .

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE Deci nu e problema la codul de injector BQ ,daca celelalte is AX ?

Am fost de fata cand s a schimbat injectorul.S a curatat gaura unde intra,montat si apoi reglate toate pe rand la 225 de grade.Pornirea a fost mai grea si apoi verificat cu testerul.N o avut erori pe engine si valorile au fost bune.

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un log in mers ar ajuta sa gasesc problema ? Ce grupuri ar trebui verificate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la log ai de verificat : axa came ,tacheti ,reglaje injectoare,pompa de medii ,tandem ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu un 2.0 BMP careia nu ii stiu cauza, poate ma poate ajuta cineva. Acum 3 saptamani i am schimbat ambreiajul pt ca era pe duca  si fix cu 2 zile inainte de programarea la service cand trebuia sa l schimb dupa un drum de 25 de km cand am ajuns acasa de sub capota iesea un fum albastrui cu miros de incins(ars). In prima faza am zis ca e de la ambreiaj pt ca asa cum am zis era pe duca si trebuia sa l schimb. Dupa 2 zile am plecat cu ea, totul okay, i am schimbakit ul de ambreiaj si niciun semn de fum dupa asta, am zis ca s a rezolvat si ca ambreiajul a fost de vina. Dupa cateva zile insa, tot asa dupa un drum scurt acelasi fum, acelasi miros. Iar treaba asta s a mai repetat de 2 ori de atunci si nu mi pot da seama care e cauza. Cam de fiecare data cand am patit asta am mers la viteza de autostrada 130-140,  dar nu agresiv, au fost dati in care am mers f agresiv si atunci nici o urma de acest fum...De fiecare data am simtit fumul deoarece mi l baga in habitaclu, asa ca am oprit si am lasat o pornita 10-15 min iar apoi o opream iar fumul disparea. Ma poate ajuta cineva cu o idee, de ce si care ar putea fi cauza ? o sa atasez o poza cu zona din care iese fumul

Multumeeesc

Inked8546034_1_LI.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica racordul flexibil de după dpf. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verzi si racitorul de gaze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

okay, o sa incerc sa verific dar nu prea stiui care sunt acelea. O sa vad ce si cum si revin cu feedback

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
toaderandrei

Buna seara, 

postez si eu aici in speranta ca mai pot face ceva cu DPF-ul. Masina in cauza un 2.0 TDI BMP, 140CP, DSG, an fabr  2006 . De ceva timp a in ceput sa imi apara in bord spirala de buji. Dupa o scanare cu vcds-ul mi-a semnalat eroarea cu senzorul G450 (signal to high). L-am inlocuit si aprox 10.000 km nu am mai avut nici o problema. De cateva zile mi-a aparut din nou aceeasi eroare si am inlocuit din nou senzorul G450 sperand sa fie * alta piesa de calitate * care a cedat, DAR dupa inlocuire perioada in care  a disparut eroarea a fost mult mai mica, cred ca nici 300km, au aparut si alte erori legate de regenerarea filtrului de particule, am ajuns in situatia in care am facut vreo 2 regenerari fortate (resusind sa il cobor de la 45% la 9% grad de incarcare), pana astazi cand nu mai reusesc sa il regenerez fortat. Pe diagnoza masina incearca sa il regenereze automat dar nu reuseste astfel acum are 7 regenerari esuate. Am observat ca toti cand ati schimbat G450-ul aveti valori mici la diferenta de presiune in filtrul de particule, pe cand la mine apare o valoare colosala de 323 in mers cat si la relatiu. 

Atasez un log cand incercam o regenerare:

Address 01: Engine  (03G 997 021 )

19:23:54 Group 067: Particle Filter (Exhaust Gas I)
  234.0°C  Temperature bef. Turbo Charger
  354.0°C  Temperatur in Particle Filter
  323.85  Press. Difference Particle Filter
  35.70  Press. Difference Offset

19:23:54 Group 070: Particle Filter (Regeneration Status II)
  00000100  Status 4 Regeneration
  9285.1 s  Regeneration Time (Total)
  7.0  Failed Regenerations
  0.0  Successful Regenerations

19:23:54 Group 075: Particle Filter (Exhaust Gas IV)
  234.0°C  Temperature bef. Turbo Charger
  258.0°C  Temperature bef. Particle Filter
  60.0 %  Particle Filter Load Coefficient
  450.0°C  Temperature after Particle Filter

Ce parere aveti, este prea plin filtrul de particule? Am observat ca se umple foarte foarte repede, undeva in 200-300 km . 

Am mai avut urmatoarea problema cu ea: la rece dupa ce porneam motorul care trepida 2-3 sec, apoi mergea ok, la iesirea pe strada scotea un fum albastrui spre gri doar o perioada scurta de timp, ca si cand ar arde ceva depuneri sau pe undeva ar avea o scapare de ulei spre evacuare, toata treaba asta pana pe la temp de 70 grade apoi nu mai scotea gram de fum. Am descoperit nivelul ridicat de ulei, in care era si motorina. Am dus injectoarele la testat si le-am montat inapoi cu o-ring si saibe noi, valorile de corectie sunt undeva intre 0.85 - 1. De atunci am rezolvat treaba cu nivelul de ulei dar chestia cu fumul la rece nu a disparut .

VA rog daca are cineva o ideea ce as mai putea face. Multumesc anticipat

vcds.jpg.f598383f7824320b483975c27dd9f327.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema la motor(fumul albastru) care infunda dpf-ul.

Remediaza problema inainte sa colmatezi dpf-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toaderandrei

De unde ar putea sa provina fumul? Daca o las cateva ore doar sa se raceasca motorul si apa nu scoate absolut nimic, dar daca ramane o zi sau doua apoi scoate. E al doilea Passat cu aceeasi problema pe care am ghinionul sa il detin. Are vreo legatura pornirea intrerupta/sacadata la rece? De pornit porneste la sfert dar cu 2 sec de intrerupere pana isi atinge turatia necesara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imposibil de ghicit din spatele tastaturii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!