Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

  • 3 weeks later...
On 1/22/2019 at 9:46 PM, andrei_221 said:

faci ce a zis colegul EExcalade mai devreme... verifici orignuri, chiulasa. pe acolo se dezamorseaza circuitul de motorina,. Plus pompa tandem care are o medie de viata de 200.000 km ( este un consumabil)

Revin cu noi informatii .Pornirea grea de dimineata a fost din cauza oringurilor.Mi a scazut putin si consumul ,dar injectorul are acum valoarea 2 . Cand am scos o din service avea valoare 2.7 ,  acum in jurul valorii de 2 .Nu ma deranjeaza valoarea tare ,masina e mai ok decat inainte.Ce imi recomandati sa fac ? Sa incerc la alt mecanic un reglaj de injectoare sau sa pun bani de un injector sh ?

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verificat starea axei si a tachetilor si uzura tecilor  ? 

Cel cu valoare 2 va trebui inlocuit daca sa respectat procedura de inlocuire a injectoarelor .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul mi a spus ca urmeaza sa schimb si axul cu came si tachetii.Bataia axului se aude doar la rece ? Cand voi sti ca trebuie sa l schimb ?

Injectorul merita reconditionat ? Au inlocuit oringurile si au reglat injectoarele la 180 de grade.

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa stii cand trebuie inlocuita axa si tachetii cand o sa faci o constatare competenta. 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste ce valoare da eroare la  injector si ce se intampla ? Momentan am la inj 1 valori intre 2 si 2.82 .Din cauza acestor valori am consumul la relanti de 0.9 ? Avansul e la -2.5.

Doar injector cod 038130073BQ pot pune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

După operațiunea de schimbare a oringurilor la injectoare se aude un tacanit la motor. In rest nu este semnalată nici o problemă! Pornește bine, trage, nu trepideaza, valori bune pe injectoare!

Motor bmp passat!

Atașez un clip audio pentru o părere!

Se aude cumva in fundalul zgomotului normal produs de motor. Mai concludent e înspre sfârșitul clipului!

Voce 002.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat axa si tachetii?

Au fost facute ambele reglaje la injectoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axa si tachetii nu păreau a avea uzura!

Reglaj injectoare la 180 grade. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum nimic anormal in clipul postat

si totusi e mai bine sa previi decat sa tratezi,poza e preluata,....chiulasa e distrusa din cauza unui tachet spart

image.thumb.png.8b01020b3544b98d10ce94a45ce4bb84.png

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat este că înainte de schimbarea oringurilor nu se auzea asa!

Eexcalade care ar fi al doilea reglaj la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul este reglajul pe pozitie ,apoi cel la 180 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Si placuta de prindere tot noua!

Ideea e ca a pornit mai greu prima dată. Zic eu, din cauza uleiului, poate in exces, folosit la montaj oringuri si introducere injector.  Si ma gandesc ca a ramas vreun tachete fără ulei cât am dat la automat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data e normal sa porneasca greu, pana se incarca rampa din chiulasa cu motorina si amorseaza injectoarele.

nu e nicio problema daca s-au descarcat tachetii, se vor incarca la loc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimați colegi, va rămîn recunoscător dacă mă poate ajuta cineva cu o rezolvare care a pățit la fel ca mine. Mai pe scurt sau larg situația este următoarea: De-a lungul unei perioade de cca 1 an sa zic, la intervale de aproximativ 2 -3 luni mai completam cu antigel cam 1L. Nu eram împăcat cu ideea, dar m-am gîndit că poate se mai " evaporă" , o fi pe undeva un por,  un colier care s-a slăbit,  cu toate că nu se observa nimic pe jos sau pe lîngă motor. Totul a culminat în urmă cu o săptămână cînd după cca 2 ore de stationat cînd am vrut sa pornesc motorul s-a opintit și nu a rupt, nu a dat peste cap. Am incercat de 2-3 ori , același efect, ca si cînd electromotorul da la masă și fură curentul, decît " clanc ". Mi-am zis că să încerc să ajut cu alta baterie asa ca am pus cleștii si am dat iar la automat . In prima fază a avut aceeași simptomă,  după care motorul a învîrtit în gol , iar după 30-40 secunde a rupt dar amestecat " în trei". Într-un final si-a revenit si a mers rotund.  Problema a aparut după pornire cînd pe eșapament scotea un fum sau abur alb de parca mergea locomotiva cu aburi din 1800 toamnă. Am luat legatura cu mecanicul si am ajuns la concluzia că chiulasa ar putea fi fisurată.  A desfăcut-o si a constatat că la exterior nu se văd decît niște mici fisuri vizibile cu lupa la capătul unde iese vîrful la bujie. S-a verificat racitorul egr,  blocul cît permite după rotirea pistoanelor si am ajuns într-un punct în care nu mai stim ce sa facem ce sa schimbi?  chiulasa , blocul sau motorul. Pe chiulasa si garnitura nu se văd urme de ardere, de rugină. Am uitat sa mentionez că din cînd în cînd temperatura la apă mai sărea de 90 pentru scurte perioade, 1min, 2, vara ceva mai mult. Cine s-a mai confruntat cu problema si ce a fost de vină?  Vă rog o soluție de rezolvare de la cine a întîmpinat aceeași problemă. Cu scuzele de rigoare,  păreri si sfaturi am auzit destule de o săptămînă.   Mecanicul mi-a spus că el nu își asumă să schimbe ceva și să fie altceva. Sunt pe cont propriu și decizia e a mea, el schimbă ce hotărăsc eu. Ce? Să aveți drumuri bune!  Mulțumesc și scuze daca nu este topicul corect,  dar nu mai stiu ce să fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de crezut ca o sa  gasesti un coleg care sa fi facut la fel ca tine.

1.Masina ttrebuia reparata imediat ,nu dupa un an cand sa blocat motorul.

2.Mecanicul nu trebuia sa desfaca motorul daca nu are capacitatea de a-l repara.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia,  ar fi trebuit,  dar ce era de reparat atunci , e de reparat si acum. Diferenta este ca problema s-a agravat în timp. La timpul respectiv probabil mă confruntam cu aceeași dilemă. Intrebarea este ce anume trebuie inlocuit  indiferent cînd trebuia.  Toată lumea a dat vina pe fisurat chiulasa si pe baza asta s-a si desfăcut motorul , dar cum am explicat,  în afara de cele cîteva minuscule fisuri nu se vede nimic grav pe nici o componentă. Am postat problema si intrebarea în ideea că poate nu sunt primul sau singurul care m-am confruntat cu așa ceva și cu ajutorul vostru să reușesc să dau de cap.  Mulțumesc încă o dată. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!