Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Ok, am inteles.

Multumesc si o saptamana usoara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Buna domnilor.

Ma confrunt cu urmatoare problema masina pana pe la 2000rpm abia daca trage. Am facut un log in treapta 3 ce parere aveti?

LOG-01-001-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Oare se poate afla  din vin ce tip de angrenare are pompa de ulei ? Pe lanț sau picioare! Vreau sa schimb axul și mecanicul spune ca dacă e pe pinioane parca trebuie sa desfacă și distribuția. Am căutat dar nu am găsit nimic concludent ........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate afla dupa vin ,indiferent de tipul pompei NU are legatura cu distributia .

Mecanicul tau ....e pe langa problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles! El acuza ca nu poate sa schimbe axul Pompei de ulei fără sa umble in distributie la modelul de angrenare cu lanț. Din ce am găsit si eu pe net pare ușor sa schimbi axul . Baia jos o siguranța și gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut dragi colegi! 

Am tot cautat topic-uri legate de o anumita problema la un passat b6 (cod motor BMP) dar nu am gasit!

Cel mai potrivit topic mi se pare acesta.

Deci problema masinii este urmatoarea:

Se aude un fâsâit (parca zici ca vine din spatele ceasurilor) atunci cand accelerez mai puternit. Daca accelerez normal/lin acel zgomot pare insezizabil dar la apasari puternice a pedalei de acceleratie incepe sa fâsâie foarte puternit. Vreau sa precizez si faptul ca pe loc/pe liber nu se aude absolsut nimic, doar in sarcina. Fâsâie si cu clima oprita sau deschisa... Voi pune un link de youtube cu un mini-clip cu problema! 

Video: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! BMP 2005, pierde ulei pe undeva prin spatele motorului, respectiv zona egr, turbo. La un mers mai turat in oraș sau exterior, miroase a ulei ars in spatele motorului. Scutul plin de ulei, pe joja nu se vede nicio diferența. Care ar putea fi problema? Garniturile schimbate o data cu recodnitonarea turbinei. DPF on, EGR on, 220.000km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnituri arse si/sau lucrari de mantuiala .

Cum crezi ca poate cineva ghici ?

Spala zona si verifica zilnic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sheno, nu se aude prea bine, dar dacă se aude prin față pe la mijlocul mașinii posibil furtun ieșire turbina. 

E un cot la 90grd de la turbina in țeava de plastic. Pe original e ~450. Nu te sfătuiesc să iei prostii... Eu am făcut-o... A crăpat în juma de an... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, Moog a scris:

Sheno, nu se aude prea bine, dar dacă se aude prin față pe la mijlocul mașinii posibil furtun ieșire turbina. 

E un cot la 90grd de la turbina in țeava de plastic. Pe original e ~450. Nu te sfătuiesc să iei prostii... Eu am făcut-o... A crăpat în juma de an... 

Mai nou se aprinde bujia si nu mai trage... Am pus-o pe tester si mi a dat o eroare pe aer...

Maine sunt programat la service...

Revin cu noutati!

Atasez o poza:

 

 

IMG_20180930_014349.jpg

Modificat de Shenol89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.09.2018 at 12:48, Moog a scris:

Sheno, nu se aude prea bine, dar dacă se aude prin față pe la mijlocul mașinii posibil furtun ieșire turbina. 

E un cot la 90grd de la turbina in țeava de plastic. Pe original e ~450. Nu te sfătuiesc să iei prostii... Eu am făcut-o... A crăpat în juma de an... 

S-a rezolvat!!!

Exact furtunu/cotu de 90grd care iese din turbina si intra in teava de plastic era spart...

La inceput fasaia incet, apoi dupa ce s-a largit gaura a inceput sa fasaie din ce in ce mai tare si sa-mi de eroare.

Am inlocuit cotu respecriv cu unu din dezmembrari (100 lei). N-am avut de unde sa gasesc duminica!

M-am uitat la unix preturi intre 300-500 lei after market! Cred ca il las pe asta din dezmembrari... :)))

IMG_20180930_235535.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia varianta ca în poză cu colier, nu ambutisat... Eu mi-am luat o... Se taie la ambutisare... 

Baftă 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...din pacate vad ca doar aici se vorbeste despre acest motor si sper sa nu se considere OT intrebarea...

Am un coleg care si-a cumparat un Jeep Patriot si afirma ca are acest motor pe el...BMP de pe Passat...

Stiti ceva despre asta?este adevarat sau a fost pus in eroare de catre vanzator? 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam toti de pe OLX care vand Patriot se lauda ca au motor de VW. Asa o fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...se pare ca si wikipedia zice la fel...

For Europe and Australia, a 2.0 L (1968 cc; 120 cid; 140ps) Volkswagen-manufactured diesel engine is fitted along with a 6-speed manual gearbox. All EU cars are fitted as standard with four wheel drive and a version of the Freedom Drive System that tuned differently from the U.S. versions, but with similar capability to FDII with brake traction control and three switchable electronic stability control and traction control settings for on or off-road use.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un b6 bmp iar la pornire doar cand e calda motorul functioneaza neregulat(tremura mai puternic) timp de vreo 3 secunde dar dupa merge perfect...Nu am erori, distributia e reglată la zero, injectoarele au valori aproape de zero...Da ti mi va rog un sfat de unde ar trebui sa incep cu demontatul/reparatul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 22 ore, EEXCALADE a scris:

Fa log la injectoare la pornire

Ms! Dar nu gasesc pe nimeni care sa poata sa mi citeasca injectoarele la pornire...e gresit sa schimb oringurile la injectoare in situatia asta?

Ps Poti sa mai imi spui te rog care este diferenta in functionarea mașinii atunci când distributia este reglată pe zero si atunci când e la -2.5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai om capabil sa faca un log ...crezi ca e mai simplu sa inlocuiesti oringurile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Abdula Sunay said:

e gresit sa schimb oringurile la injectoare in situatia asta?

teoretic daca porneste bine la rece oringurile nu trebuie schimbate

 

19 hours ago, Abdula Sunay said:

care este diferenta in functionarea mașinii atunci când distributia este reglată pe zero si atunci când e la -2.5?

intre 0 si -2,5 nu este mare diferenta,dar atentie o distributie iesita din plaja +-6 arata 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara

Passat B6, 2005,motor BMP,porneste usor,larece nu scoate fum albastru,dupa ce trece de 60-70 de grade incepe sa scoata fum alb-albastrui si daca o pun in circulatie la cea mai slaba accelerare scoate f mult fum,demontat furtunul rosu de la admisie turbina are joc f mic nu agata paletii,nu fluiera.

Scos furtun epurator-face la fel,scos furtun presiune intercooler-acelasi fum,scos motorina pe la retur tandem e putin mai neagra,dar asta se intampla si la rece si la cald,pedala de frana am normala

Nivel scazut ulei in baie,in spate la esapament urme de ulei.

Va rog o parere inainte de a da chiulasa jos

Multumesc

Modificat de docalucian
gramatical
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina iti baga uleiul pe evacuare....scoate catalizatorul si uita te la paletii turbinei pe evacuare,daca sunt umezi ai gasit vinovatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gand la gand cu bucurie

Multam fain colegu☺️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.10.2018 at 16:40, Abdula Sunay a scris:

Salut, am un b6 bmp iar la pornire doar cand e calda motorul functioneaza neregulat(tremura mai puternic) timp de vreo 3 secunde dar dupa merge perfect...Nu am erori, distributia e reglată la zero, injectoarele au valori aproape de zero...Da ti mi va rog un sfat de unde ar trebui sa incep cu demontatul/reparatul...

Am rezolvat problema schimbând oringurile la injectoare. Cand le-am montat am schimbat si 2 injectoare intre ele care aveau valori mai mari. Acum am valori aproape de zero si la rece si la cald

 

20181024_214124.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!