Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

@EEXCALADE Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Am achizitonat de curand un passat b6 2007 2.0 140cp. Mergand cu ea mai ales cand e cald afara, brusc accelaratia mi se taie si imi da in nas, isi revine doar daca apas abreajul,calc frana sau o las fara sa apas vreo pedala timp de 4 secunde. Am fost la zeci de testere si nu a aratat nimic masina merge perfect dupa cum spun testerele. Sincer imi e frica sa mai fac depasiri din cauza acestor probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,as dorii sa achiziționez un VW Passat Combi 2007 2.0 TDI 4 motion  Cutie de viteze manuala,cod motor BMP 260.000km “ reali” abia adus din Germania

Vreau sa stiu  viitoarele probleme la care sa ma astept de la ea ,cam care ar fi costurile de întreținere și dacă puteți sa îmi dați ceva sfaturi pentru a afla dacă km sunt reali și de a putea afla posibilele “probleme ascunse”  pe care le-ar putea avea masina. Prețul mașinii este de 3.750 de euro. Mulțumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai te rog sa citesti acest topic si te vei lamuri la ce probleme sa te astepti si cum le poti depista.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut , am si eu un passat b6 2.0 bmp si ma confrut cu o problema. 

1. Am un fluierat dar și un vajait de pierdere presiune. Am testat tubulatuta exact cum a prezentat EEXCALADE in primele posturi. Nu am nici o pierdere nici admisie si nici pe evacuare ( evacuare verificat vizual de funingine) .

2 . Am aleator pierdere putere la plecarea de pe loc. Senzația că ar muri motorul ca si cum nu ar avea aer. Dar si lag la schimbul de trepte chiar si in ture mari

 

Acum sa prezint masina :

dpf off stage 1 ( dpf anulat tot din cauzele de mai sus) si cu soft stock făcea aceleași probleme 

Turbina reconditionata din cauza zgomotul gen fluier. Curățat admisie egr tot traseu admisie.

Racitorul de gaze nu pierde pe la bucsa si tot chitul de garnituri schimbat o data cu turbina.

Nici un cod de eroare generat.

Valori 4.5 mg/stk cantitate injectata , avansul -2.5 , valori injectoare sub 0.5 , timp răspuns injectoare in jur de - 50 -60, schimbat de proba debitmetru aer care oricum lucra in parametri , senzor map , actuator turbo, capsulă turbo verificată, vaccum pompa masurat, presiune pompa rezervor 0.5 relanti, tandem 7 bari, oringuri injectoare schimbate si reglate cu șuruburi noi.

Dacă are cineva idee ce sa mai verific as fi tare recunoscător si scuzați explicațiile lungi de mai sus .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Posibil de la dpf-ul spart

2.Posibil de la soft 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu dpf activ si soft stock aceleași probleme

Modificat de Boditza
Fara quote la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok fac maine si postez . Doar treapta 3?

Modificat de Boditza
Nu mai da quote la post-ul imediat anterior!!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am revenit cu log pe treapta a2a si treapta a3a ( mentionez ca pe treapta 3 nu am avut ac cuplat si pe 2 am avut ) poate are relevanta 

a2a.csv

a3a aa.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miezul la turbina este schimbat complet din cauza ca pierdea gaze pe la tija de la variabila .... crezi ca ar putea fi o problema de la carcasa ? sau reglarea geometriei variabile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat turbo jos si am dus-o la verificat luni am un răspuns o sa va tin la curent cu ce aflu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt off-topic!!!!Am citit un sfert din aceste postări și deja am am o gheara in stomac și o stare de nesiguranța și părere de rău! Ma uit cu părere de rău la opelul din parcare pe care îl voi schimba cu un vw Passat cu motor bmp! După 18 ani și 320 k este doar obosit dar in stare perfecta de funcționare!!!! In schimb ce citesc despre Passat deja ma cutremur! Ce se intampla cu mașinile astea mai noi nu înțeleg! ? A și Passatul momentan are insuficienta la frânare, un “șoricel”  in panoul de clima, un zgomot in coloana de direcție la acționarea volanului, și începe cu ceva rugina la mânerele de la uși și stopul spate dreapta(normal zic eu pt clima din țara asta). Nu o scot pe strada pana nu o sa verific axul ala la pompa de ulei. In rest sa auzim numai de bine

Modificat de Bazganm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care masini mai noi? Deja BMP nu s-a mai pus din 2008.... deci are minim 10 ani vechime. Despre ce vorbim ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, andrei_221 said:

care masini mai noi? Deja BMP nu s-a mai pus din 2008.... deci are minim 10 ani vechime. Despre ce vorbim ? 

Mai nou decit ce schimb eu acum și am și multe exemple  de la alte firme de mașini mult mai noi, doi ani vechime!!! Iar topicul începe cind era mașina și motor mai nou........

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună dimineața soare :)

Noi am descoperit asta mai devreme... Așa e vag ul și numai, s-au dus la vale apropo de calitate... Bmp e Varianta cea mai puțin proasta :)

Acum depinde ce tigaie ai luat și cât de întreținută a fost... 

Eu unul nu am avut probleme majore. Tigaie 2005.

Kit ambreiaj 

Suspensie

Motorase AC

Capac cutie viteze

Vreo 2 furtune

Plăcuțe, discuri 

Axul era schimbat 

Dar astea sunt chestii uzuale la o mașină cu 300.000km și 13ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ce s-ar putea gasi span in ulei? 

Intreb deoarece ieri un vecin a fost sa-si rectifice pompa de ulei iar cand l-au dat jos, la sorbul de la pompa de ulei s-a gasit span.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la lant  daca nu e pe pinioane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE si daca pompa e pe pinioane ? Pt un prieten intreb.. tot B6. A schimbat axul de la pompa...si in sorb am gasit span agatat de sita.  Multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazut daca e fier sau aluminiu 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, Moog a scris:

Bună dimineața soare :)

Noi am descoperit asta mai devreme... Așa e vag ul și numai, s-au dus la vale apropo de calitate... Bmp e Varianta cea mai puțin proasta :)

Acum depinde ce tigaie ai luat și cât de întreținută a fost... 

Eu unul nu am avut probleme majore. Tigaie 2005.

Kit ambreiaj 

Suspensie

Motorase AC

Capac cutie viteze

Vreo 2 furtune

Plăcuțe, discuri 

Axul era schimbat 

Dar astea sunt chestii uzuale la o mașină cu 300.000km și 13ani

Mda.........Tigaia are 210k reali. Arată binișor,cel puțin fața de tigaia veche este un plus de confort și un mare salt tehnologic! In scurt timp o sa dau baia de ulei jos sa văd și eu ce surpriza mi-a pregătit vag! Ca aia de la Opel ma săcăiau cu aceleași componente care se defectau..... apropo și am trecut prin treaba asta cu pompa de ulei,sa desfăcut piulița de la fulia pompei de ulei, dar făcea ca toți dracii și am oprit și remediat repede fără alte daune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!