Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Intrebarea era (fara sa insist prea mult) daca afecteaza de exemplu:turbina,oringurile de la injectoare,pompa tandem etc.,si daca a folosit cineva produsul si ce rezultate a dat. Stiu pe cineva care mi-a spus ca a mers cu baia sparta zeci de km. fara a avea probleme cu motorul dar la alt tip de masina si model mai vechi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MariusConstantin
On 4/18/2018 at 13:39, gmtiby2016 a scris:

Pe tester ce eroare ai ?

 "Circuit intrare senzor turatie motor semnal incorect"

 

On 4/18/2018 at 13:46, floro_st205 a scris:

pai dupa ce ati schimbat senzorul, mai da eroarea ?

 

nu mai da eroarea,dar simtomele sunt aceleasi

 

On 4/18/2018 at 15:07, EEXCALADE a scris:

Eroarea imi pare de la distributie pusa gresit sau sarita 

Te salut,s a verificat distributia si nu s a gasit niciun defect.Acum nu stiu de unde sa o iau,toti isi dau cu parerea dar niciunu nu vine cu ceva concret.

Acum e ciudat pentru ca pe tester nu mai da nicio eroare,presupun ca e ceva de mecanica.

Am cumparat si pompa de motorina de sub bancheta,o schimb si pe aia si sa vedem ce iese pana la urma

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! imi poate spune cineva cam ce ar trebuii demontat pentru a schimba racitorul de gaze? se aude un fasait pe acolo..trebuie desfacuta si evacuarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la un passat 2.0 tdi  BMP. La schimbarea vitezelor, mai exact la trecerea din 1in 2 si din 2in 3 pe la o turatie de 2000_2200rpm imi da in nas de doua trei ori apoi merge normal. Care ar putea fi cauza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi pana in 1500 daca nu mai smuceste asa inseamna ca e de la ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreajul este schimbat anul trecut si facea acest lucru de inainte sa il schimb. Nu este smuncitura de ambreiaj. 

Quote la postul anterior este interzis prin regulament si se sanctioneaza!

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Revin cu inca o problema ! Ieri dimineata cand mergeam la munca, mi s-a aprin in bord spirala de la bujii! Seara cand am plecat de la munca am bagat prima treapta si pe la 1800-2000rpm motorul nu se mai accelera ! Nu am facut mare caz,  cand am ajuns acasa am facut diagnoza cu VCDS si mi-a iesit eroarea cu Brake Switch 001393 ! Am sters si a mers totul ok pana in seara aceasta cand am plecat de munca si masina mergea intrerupt pe toate treptele ! Practic se accelera pana la o anumita plaja de turatii apoi scadea, indiferent de cum o acceleram!  Era destul de enervant ca masina se cam oprea in mijlocul strazii si eram nevoi sa bag prima treapta ca sa ma pot deplasa ! Insa masina a facut probleme numai cu motorul rece ! Cand am ajus la 90 grade,  nu a mai facut deloc ! Ceva idei ? Va multumesc mult ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste switch-ul ,posteaza erorile complete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut poze cu telefonul si le-am ridimesionat ! Poate avea legatura switch-ul cu problema mea? 774615594_WhatsAppImage2018-04-27at22_23_50.jpeg.425c6654989b7d6844d403eb7ecbdd8d.jpeg1475448950_WhatsAppImage2018-04-27at22_23.50(1).jpeg.70250106e0401ac5db1721584b33faae.jpeg1051492302_WhatsAppImage2018-04-27at22_23_49.jpeg.e0617b643d88037d070b6bd7552d919b.jpeg

 

Modificat de catalin530d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut! La masina din semnatura am urmatoarea problema: Consumul, care nu scade neam sub 10 in oras (trafic nocturn) si sub 7 afara la mers normal (fara reprize dese de accelerare, fara mers cu viteza mai mare de 110/120). Tin sa mentionez ca pe tester nu da erori, nici nu are martori aprinsi in bord. In urma cu cateva luni i-am curatat EGR-ul, care era infundat iar consumul pe atunci era mult, mult mai mare. De asemenea, la turatii mai mari de 2000 rpm se aude un fluierat usor care se accentueaza pe masura urcarii in ture..

 Vreun sfat/o idee? Am fost pe la vreo 3 mecanici, doi mi-au spus ca nu are nimic, iar al treilea mi-a curatat EGR.. Insa problema nu s-a remediat de tot.

Acum am vazut postarile colegului EEXCALADE din 2014 in care arata consumul masinii lui de pe-atunci. tot BMP, tot cu DSG daca nu ma insel, Eu unul la ralanti am cea mai mica valoare 0.8 si uneori chiar si 1,2 l/h. Iar consumul instant raportat la trepte si viteza este cam urmatorul:

A 4-a la 60km/h - ~7l/100km

A 5-a la 60km/h - ~5l/100km

A 5-a la 100km/h - ~7l/100km (plus minus cam 1 litru in functie de asfalt)

A 6-a la 100km/h - Cam la fel ca in a 5a

Iar de la 120/130 km/h mai sus, adica viteze normale pt autostrada se duce lejer de tot spre 8/9 l/100 consum instant. Ce este de facut oare? Eu unul sunt putin disperat, am mai auzit de la alte persoane cu masini identice ca cam asta e consumul lor, dar ma gandesc ca nu e tocmai in regula ca un diesel la 120 sa consume atat. Multumesc anticipat!

Modificat de FlorinPsk77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă fasaie, poate trage aer fals pe undeva... Foarte posibil... Vezi după ieșirea din turbina... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza print screen uri cu vcds sa vedem si noi avans,cantitate injectata,valori injectoare...grupurile 1,4,13,15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Am si eu o problema cu masina din semnatura: Indiferent daca este cald sau mai rece afara masina nu porneste de la prima cheie. Bag cheia in contact, si cand incep sa o pornesc, incepe sa invarta dar mai greu, are un delay de 2 sec cam asa pana porneste, uneori nu porneste deloc, invarte, invarte si dupa imi apare in bord martorul de bujii incadescenta sau motorasu acela. Scot cheia, o bag din nou in contact si porneste dupa la sfert, nu inteleg de ce.Merg de exemplu la cumparaturi, ma intorc, intru in masina bag cheia si este 50\50 daca imi porneste din prima, uneori da, imi porneste de la prima cheie alteori nu si este foarte frustrant. Am fost la un mecanic si cica i-a aparut pe tester, cum ca ar fi de vina senzorul acela de la arbore cotit si trebuie schimbat, dar pentru a ajunge la el trebuie dat motoru jos sau cutia...fiind DSG nu prea m-as risca si am decis mai intai sa intreb daca a mai fost cineva in situatia mea .Masina este luata de noua, nu am avut nici-o problema cu ea de cand o am, asta e singura problema care ma bantuie de cateva luni. O sa merg la un alt mecanic saptamana viitoare, daca zice si el car ar fi de la senzoru asta, o sa il schimb atunci...sau daca se poate da cu un spray pe el, habar n-am....imi este cel mai mult frica de cutia de viteze fiind si dsg stiu ca sunt pretentioase si risc sa dau in altele.

Multumesc frumos!

Modificat de Manuel N.
citeste regulamentul forumului. nu posta povesti ci posteaza coduri de erori ca sa poti fi ajutat.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai umplut pagina ....posteaza erorile ,restul sunt povesti ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grandtourismodiesel

@Rao, mergi sa faci diagnosticare la un mecanic care are VCDS si vei afla codurile de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin530d

Multumesc EEXCALADE , problema s-a rezolvat odata cu inlocuirea switch-ului ! Am gasit de la Hella, sper sa fie bun ! Mersi mult ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate să-mi spună cineva codul furtunului rosu de la turbo pentru motorul bmp? Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

@X@by 3C0145828K

BMP 274 mii km 

1.JPG

2.JPG

3.JPG

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata urat...nu a apucat sa scoata biela prin bloc?....care a fost cauza ruperii arborelui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a iesit biela prin bloc .

Avariile sunt doar cele din poze .

Nu am desfacut mai mult deoarece necesita inlocuire bloc motor / motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt ghinionistul cu arborele. O sa desfac motorul cat de curand si o sa incerc sa vad care a fost cauza. O sa revin cu problema asta ca sa va zic si voua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!