Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Da, pompa tandem este problema cel mai sigur odata ce ai schimbat oringurile

Modificat de IonutVal17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilesatumare

 Am pățit și asemanator, mi-au schimbat in service garniturile din pompa tandem, dupa care pe un drum lung dintro data mi-a iesit un fum alb prin toba, am traso la dreapta am oprit motorul si nu l-am pai putu porni deloc, nici nu l-a invartit. La service s-a constatat ca prin garniturile de pompa tandem a intrat in baia de ulei motorina si in loc de 5 litri de ulei am avut undeva 8-9 litri. Din acest motiv motorul nu s-a mai putut invarti. Si turboul s-a dus, n-a primit ungerea corespunzatoare.

ca si sfat daca constati ca ai probleme cu pompa tandem mai bine schimba toata pompa decat doar garniturile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zilele astea vreau sa o dau jos si sa ii schimb tot ce inseamna garnituri inclusiv  problema stutului miscator.

Am gasit le net chit reparatie pompa tandem , o sa revin sa va comunic ce am rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intrebare, de ceva vreme a aparut un zgomot, tacanit in zona curelei de accesorii. m-am uitat, intinzatorul parea sa aiba un joc destul de mare - cam 1-2 cm. stiu ca trebuie sa joace un pic, dar totusi. 

 

schimbat cureaua si intinzatorul cu unele noi, aceleasi simptome. 

banuiesc ca e de la vreo fulie,? cea de la alternator si compresor par sa mearga rotund. ramane cea de la vilbrochen, corect? se schimba usor, pot sa ma descurc singur pe la contraaripa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste rola de la alternator ,pune ina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/3/2018 at 16:00, catalin530d a scris:

Salutare ! Decurand am achizitionat si eu un passat 2.0tdi BMP variant ! Insa am niste problema , prima problema trebuie sa schimb volant si ambreiajul ! A doua,  gasesc pete de motorina si de ulei unde parchez masina si a treia problema masina imi pare ca trage ca greu treaptea intai si a doua ! 

Aveti ceva rezolvari pentru problemele 2 si 3 ? Va multumesc ! Kitul de ambreiaj l-am cumparat deja urmeaza sa il montez  ! Masina semnaleaza la bord 187.000km, am luat-o din Italia ! 

Revin tot cu o intrebare este posibil montare gresita a kit-ului abreiaj si volant deorece masina vibreaza la plecare si uneori aud un zgomot metalic? Va multumesc ! Este normal sa se auda un mic "fasait" in mers, doar atunci cand accelerez? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tamponul antibalans. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am usoare  intreruperi   la un motor bmp pe la 2000 rotatii , in momentul intreruperii apar si niste zgomote , fasaituri , ca si cum s-ar pierde aer. In plus am impresia ca in momentul interuperii volanul se vireaza mai greu , nu stiu daca doar mi se pare . Initial aceasta intrerupere era destul de rara , cu una sau 2 repetari dar acum a devenit destul de deasa chiar si 5, 6 interuperi scurte. Intreruperile sunt mai accentuate la urcari sau cu cat masina e mai incarcata. Mentionez ca am achizitionat masina cu dpf anulat , injectoarele sunt bune (valori sub 0,2 ) iar avansul este -3,4(posibil distributie sarita de pe punct ?)Eu presupun ca ar fi tubulatura de la intercooler sau de la vacuum , dar nu stiu cum sa o verific... Pe tester nu apar erori .. Orice informatie m-ar ajuta. Sper sa gasesc cauza. MULTUMESC anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MariusConstantin

Salutare tuturor!

Detin un Passat B6,BMP,140CP, cutie DSG,iar ieri in timp ce rulam cu ea s a aprins dintr-o data martorul "spirala" si ESP,ambele in acelasi timp si a inceput sa mearga in suturi.

Ajuns intr-o parcare,am franat si dintr-o data,brusc,motorul s-a oprit.Am incercat sa o repornesc,nimic...Am pus terserul pe ea si s a constatat urmatoarea eroare : "Circuit intrare senzor turatie motor semnal incorect".Acum sunt in service cu ea,am schimbat senzorul si masina are aceleasi simptome.Unii imi spun ca ar fi ceva legat de motorina,nu pompeaza cum trebuie.Mentionez ca masina la rece,merge fara nicio problema,apoi cand urca la 90 de grade,incepe si da suturi iar cand o bag in D masina se opreste.

Multumesc si astept pareri,o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dupa ce ati schimbat senzorul, mai da eroarea ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, MariusConstantin said:

"Circuit intrare senzor turatie motor semnal incorect"

Eroarea imi pare de la distributie pusa gresit sau sarita 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Sunt detinatorul unui "BMP" . De cand am cumparat-o imi trepideaza la relanti , uneori. Nu tragea la inceput deoarece era problema la "EGR" , rezolvat. Reglat avansul , era -4 si acum e pe +2 , consumul mult mai bun in urma reglajului si parca trage altfel . Acuma nu stiu ce sa zic..am verificat injectoarele, 3-ul este +2.7..2.8 si 2-ul compenseaza ( minus). In mers isi revin ca prin minune , la relanti 3-ul iar incepe sa joace..ca si cum e dupa cum are el cheful . Mecanicul zice totusi sa nu dau inca banii pe injectoare . Mi-am verificat cu un tester "BOSCH" filtrul de particule care e anulat , si injectorul 3 desi e la + 2.8...e pe mijlocul acelui grafic si este cu verde notat. Mecanicul zice ca daca era pe rosu era buba . Acuma , mecanicul mi-a dat sa pun un aditiv bun si sa-i dau o talpa la un drum de 50-60 km schimbat in 3000rpm - 4000rpm ..(poate si mai bine un pic dupa gustul fiecaruia) . Atentie : la relanti acum, nu mai trepideaza asa tare..cu tot cu clima pornita..si e muuult mai sprintena masina. Cand tai contactul si o pornesc iar..parca se balbaie un pic la inceput..2 secunde maxim..si isi revine..revin si trepidatiile..dar muult mai slabute fata de perioada anterioara. Ce sa fac oare? Am bafta sa se curete injectoarele cu acel aditiv in timp de cateva zile o sapt si sa merg mai turat ? Nu cred totusi ca ar fi oringurile..eu asa zic..in cel mai NEFERICIT CAZ , un injector 2 trebuie schimbate. Va rog mult sa ma ajutati , in special rugaminte mare la dl   " EEXCALADE"  care e tatic pe aici. Multumesc prieteni, sper sa ma lamuriti si pe mine sa fiu mai bucuros..ca tare m-am saturat de bagat bani in cazan :( >

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai cumparat o masina deja defecta ???

Schimba mecanicul !

Unghiul de sincronizare trebuie sa fie -2.5

Injectorul cu valoare mai mare de +1 indica o problema la el ,oringuri,axa,supape ,cilindru.

La 2.8 ....

Ia in calcul aprox 2000€ ca sa o pui pe picioare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic și puțin răutăcios... Era la ofertă :)

Mai știu pe cineva care a dat 6000 a mai băgat 2500, nu i-a dat de capăt, și a dat-o cu 6100 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenea Eexcalade , cand esti tanar si nelinistit asa ca mine, mai cumperi si cazane :)))) . Am invatat multe despre problemele unui PD in decurs de un an de cand am masina , nu mi-a facut niciun fel de problema pana acum desi nu mergea brici de cand am luat-o..am crezut doar ca s-a mers subturat cu ea si alte basme . Totusi , am mai auzit  speculatii "mass media" precum : pompa din rezervor defecta , injectoarele nu sunt reglate cum trebuie si oringurile schimbate...valva de la egr blocata pe deschis..mult aer in admisie ..nu trage cum trebuie etc etc... in decurs de un an si 4 luni..nu mi-a facut nicio problema..daca o "incordez" putin ..merge super..chiar trage..dar cateodata..si mai ales sezonul cald..se mai balbaie.. . Ideea ea ca ..mi-am luat-o orbeste... dar nu imi pare rau..asa mi-a fost norocul .. o pun la punct si sa-mi fac treaba cu ea..nu e Rolls pana la urma.. . O sa vad asa cu injectorul daca..DACA se mai cumintzeste putin..daca nu..schimb si aia e. PS: Alt mecanic..detinator de BMP , mi-a spus ca la 2.730390 sau cat era valoarea..2.8 aproape..el a schimbat oringurile..si le-a reglat..si a mers brici.. celalalt mecanic..zice ca POATE un aditiv rezolva treaba..daca nu..schimbate... Am sa vad maine cand merg la mecanic ce-mi zice pe tester.. . Eu cred ca samsarul care mi-a vandut masina..a luat-o si el gata "suparata"..dar..injectoarele astea Bosch..eu nu am auzit la vreun PD BMP sa fie cu probleme..motorina proasta..sau cine stie.. 

3 minute în urmă, Moog a scris:

Off topic și puțin răutăcios... Era la ofertă :)

Mai știu pe cineva care a dat 6000 a mai băgat 2500, nu i-a dat de capăt, și a dat-o cu 6100 :)

Stii cum e..pana nu te inveti minte..nu te potolesti . Sincer sa fiu , am mai spus mai jos..nu regret..chiar nu regret. Se intampla, e firesc . Aia e.. . Si sa privesc de partea buna a lucrurilor..nu mi-a facut nicio problema intr-un an jumatate de cand o am. Si a mers ok masina , poate altele se infing mai tare , eu asta' vara venind din tara..i-am dat talpa s-o testez si eu la drum..si am mers si cu a 6-a cu 198 km/h. Mai mergea..dar nu am avut unde sa-i mai dau. Venind din Delta . Morala e : nu poti face din [cenzurat] bici sa pocneasca . Si + cu - ...eu nu cred ca in ziua de azi..mai gasesti o masina din 2005/2006 IMPECABILA. Si in suma de buget . Daca ma lasa in mijlocul drumului , ii schimb motorul si tot cu ea am sa merg . Decat sa o dau pe o nimica toata si sa mai bag alti bani in alt cazan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai regleaza avansul intre -1.5,,,-2,5 si dupa aia vezi valorile la injectoare,cantitate injectata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ziceti de un "DURA LUBE HD"in uleiul din motor?Ajuta,dauneaza sau nu face nimic?!TDI-2.0 bmp cu filtrul de particule demontat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zici de un ulei de calitate schimbat la timp gen Motul, Valvoline, sintetic... ?

Mai crezi in duhul apelor la varsta ta ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul este corect dar nu este la intrebare!Si da, folosesc castrol edge 5w30 in normele stabilite la un schimb la 7-8000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,  vreau sa va intreb daca a mai patit cineva sau stie cineva o remediere la urmatoarea problema:

VW Passat 2.0 TDI BMP 2006 dpf anulat,  la pornire scoate un fum albicios (3-4 secunde) cu miros de motorina nearsa.

in relanti nu scoate fum deloc, dar daca o urc in turatii indiferent pe loc sau in mers  uneori scoate fum alb albastrui cu miros de ulei ars, nu tot timpul . cand scoate fumul albastru consuma si ulei. daca umblu cu masina fara sa o calc nu consuma ulei deloc. fum negru nu scoate aproape deloc

Masina este in service unde nu gasesc nici o problema, verificat injectoare...turbo toate sunt ok. pe tester nici o eroare . masina porneste perfect...nu trepideaza...trage bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ion&Cristina, răspunsul era la întrebare... Ala cu Duhul... 

Metabondul nu face minuni, unii zic ca da... Cică și unele icoane plâng... Dar nu văzui nici una... 

Cât despre Castrol... Dacă e din Germania e ok dacă nu... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, GabyTohatan a scris:

Va salut,  vreau sa va intreb daca a mai patit cineva sau stie cineva o remediere la urmatoarea problema:

VW Passat 2.0 TDI BMP 2006 dpf anulat,  la pornire scoate un fum albicios (3-4 secunde) cu miros de motorina nearsa.

in relanti nu scoate fum deloc, dar daca o urc in turatii indiferent pe loc sau in mers  uneori scoate fum alb albastrui cu miros de ulei ars, nu tot timpul . cand scoate fumul albastru consuma si ulei. daca umblu cu masina fara sa o calc nu consuma ulei deloc. fum negru nu scoate aproape deloc

Masina este in service unde nu gasesc nici o problema, verificat injectoare...turbo toate sunt ok. pe tester nici o eroare . masina porneste perfect...nu trepideaza...trage bine

Daca e motorul rece scoate fum albastrui? Gura sau gurile de la toba au putin ulei pe ele daca dai cu degetul pe afara lor ma refer

Modificat de IonutVal17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand e rece si cand e cald dar numai daca il turez mai tare...si nu tot timpul. da, pe tevi e condens parca uleios nu funingine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil turbina pierde ulei si il da pe evacuare asa a fost si la mine iar dupa ce am facut-o nu a mai scos deloc fum albastru si nici nu mai miroase a incins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!