Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Salutare ! Decurand am achizitionat si eu un passat 2.0tdi BMP variant ! Insa am niste problema , prima problema trebuie sa schimb volant si ambreiajul ! A doua,  gasesc pete de motorina si de ulei unde parchez masina si a treia problema masina imi pare ca trage ca greu treaptea intai si a doua ! 

Aveti ceva rezolvari pentru problemele 2 si 3 ? Va multumesc ! Kitul de ambreiaj l-am cumparat deja urmeaza sa il montez  ! Masina semnaleaza la bord 187.000km, am luat-o din Italia ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2-constatare

3-log in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am achizitionat de curand un b6 2007 , 140CP BMP cu 220000 km in bord si ma confrunt cu urmatoarele probleme : 

1- editat de moderator - ai postat si pe alt topic 

2- de vreo saptamana a inceput sa consume exagerat de mult ulei de motor la doua zile completez cam cu un litru de ulei si fac cam 150-200 km, am observat ca problema asta a aparut dupa perioada asta foarte rece care a fost 

Ce ar trebui sa verific  sau sa schimb in aceste probleme ? Stima .

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum albastru scoate? Are forta motorul, porneste greu? 1 litru la 200 km este exagerat cred ca trebuie sa umbli in motor.

Modificat de IonutVal17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici un simtom din ce ai descris tu , porneste bine , trage foarte bine si nici fun nu scoate dar nu inteleg unde se duce , vasul de antigel e curat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e motorina din filtru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in filtru de motorina nu m-am uitat sa vad cum se prezinta , ar putea ajunge acolo ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai cumparat  masina si nu i-ai facut schimb de filtre si ulei ?

Daca motorina e neagra ai gasit uleiul lipsa

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina am luat-o acum doua luni si am facut revizia atunci si filtru de motorina era curat nu aveam probleme , problema cu uleiul o am de vreo doua saptamani

totusi o sa-l verific inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si filtru de motorina si e negru tot  e imbibat cu ulei de motor . Bun care ar fi cauza de ce ajunge uleiul acolo ? ce ar trebui sa verific eventual sa schimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BMP injectoare le... 

Își fac loc și intra ulei in combustibil... Sau invers :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringuri injectoare,pompa tandem,chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

De curand mi-am cumparat un vw passat 2.0 tdi, motor BMP, iar la o luna a inceput sa scoata un zgomot ciudat. Am fost in service si mi-a gasit racitorul de gaze la flansa de sus dezlipit si teava de jos care vine dinspre motor rupta in dreptul cutelor. Am cumparat un alt racitor cu tot cu teava si totul a fost in regula pana ieri ca a inceput sa se auda un fasait. Alt drum, la alt service (primii mi-au luat manopera pt. inlocuire 280 ron) si au constata ca teava de legatura este fisurata in dreptul cutelor. Ce este ciudat faptul ca racitorul nu era prins de blocul motor prin acele prinderi deoarece nu exista aceasta posibilitate. Concluzia, probabil ca este un racitor de alt tip. Sun din nou la primul service si-mi spun ca acolo trebuia sa existe un suport prins de blocul motor de care sa fie prins la randul sau racitorul, dar nu-l avea nici prima data. Am incercat pe la diverse parcuri de dezmambrari dar raspunsul a fost ca nu exista acel suport. Rugamintea mea este daca ma poate ajuta cineva cu un sfat in aceasta problema, daca exista sau nu acel suport, o poza cu un racitor pentru BMP sau cu acel suport, sau orice alt sfat care m-ar ajuta sa-mi rezolv aceasta problema (WVWZZZ3CZ6E122938). Multumesc anticipat!

Modificat de Fanel Dinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles , trebuie desfacuta chiulasa si verificata problema , dar pompa asta tandem unde este situata mai exact ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inteles! Ordinea reparatiei e cea specificata mai sus

@Fanel Dinu Racitorul de gaze se pune nou ,original . Se prinde cu 4 suruburi de  blocul motor.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce înseamnă eroarea asta? Mașina funcționează corect.

006472 - Control Module 2 for Cooling Fan

               P1948 - 000 - Output Short Circuit - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul/ventilatoarele nu merg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat pentru ca aud cand pornesc si se opresc. Trebuie sa ma uit cu capota ridicata. Care ventilator este fan 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa ma uit, multumesc. Unde gasesc modulul de comanda a ventilatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 este ala mare? 

Ventilatorul mic trebuie sa functioneze non-stop sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si ventilatorul mare de pe partea soferului porneste si se opreste dupa cateva zeci de secunde. Ventilatorul mic nu porneste. Ala mic este pentru aer conditionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu cele doua probleme : consum de ulei care ajunge in filtru de motorina si cea de a doua cu intarirea pedalei de frana si implicit franare ineficienta.

Din aceste probleme ce cu intarirea pedalei am rezolvat-o , era vorba de furtunul care iese din pompa de servo si ajunge in pompa tandem , acesta era crapat pe o lunghime de 2cm , l-am inlocuit si problema s-a rezolvat.

Acum cu cealalta problema cu consumul forte mare de ulei , am schimbat oringurile la injectoare dar la pompa tandem nu am umblat , am schimbat inca o data si filtru de motorina si dupa doua zile de la interventie problema persista " comsuma mult ulei " .Dupa schimbarea oringurilor si a filtrului de motorina am completat cu ulei de motor pana la nivel , in doua zile am facut cam 100km prin oras , cand m-am uitat la ulei a trebuit sa completez cu aproape un litru . Acum intrebarea mea este pompa tandem de vina , sau ce ar trebui verific ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!