Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

On 2014. 10. 25. at 10:58 PM, CosminSS said:

Nici acum nu am dat de cap problemei.

Tot da in nas cand schimb din a2-a in a 3-a(de cele mai multe ori)

Azi am pus-o din nou pe tester...totul ok.

Mecanicul mi-a spus ca ar putea fi de la injectie...in special de la simeringuri...le schimb si pe alea...

Salut, ai reusit sa rezolvi problema?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90% EGR-ul nu inchide .Demonteaza-l,curata-l bine , pune alcool in partea de sus si daca se scurge inlocuieste-l cu unul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi,

am o problema la masina mea.
Passat din 2006 motor BMP, 103 kw, manual 6 trepte 239000km.

In urma cu 3 luni am auzit stationand cu capota deschisa, parca ar iese undeva aer cand acceleram mai brusc pe loc, precizez ca in mers n-am auzit nimic.

Prin urmare m-am dus pana la service crezand ca undeva ii crapat teava de la turbosuflanta. 
Dupa constatare mi-a explicat ca in momentul cand accelerez paletii din turbosuflanta ating carcasa si ca de fapt ii un sunet fin de fier cum se slefuiesc.
Am decis sa-l schimb. M-am interesat la mai multe locuri si am cumparat la urma turbosuflanta marca Mahle, fabricat in Germania, vorbind cu mai mult, toti mi l-au recomandat. 

In momentul instalarii m-au anuntat ca si racitorul de gaza ii cam infundat si nu lucreaza suficient de bine clapeta. L-am schimbat si acela, am mai pus garniture noi la egr, garnitura etansare sistem evacuare... toate cele necesare.

Dupa ce am schimbat turbosuflanta simteam ca masina nu merge mai bine, decat cu turbosuflanta veche. Am vorbit la service am schimbat si debitmerul.

EGR-ul a fost curatat recent.

Doar ca problema a ramas. Am observat ca dupa ce turatia ajunge peste 2500-2800 rpm motorul trege foarte bine.

Totusi l-am dus inapoi la service. Au verficat toate tevile, instalatia vacuumul din turbosuflanta. N-au gasit nici o problema.
Mi-a zis ca singura problema care o constata ca presiunea normala in turbosuflanta se genereaza, doar ca cu o intarziere.

Acuma mi-au sfatuit sa curatam DPF-ul ca poate ii prea infundat.
Pana acum n-am avut problema cu DPF-ul. Masina nu are nici un cod de eroare.

Consumul la masina s-a inbunatatit. Cu motor cald, cu toata instalatia oprita (faruri, ventilatie, clima, radio) imi apare 0,4 consum/ora, iar la mers linistit pana la 100km/h, 5,5-6 l/100km.

Acum recent am facut regenerarea DPF ului functioneaza corespunzator, asa ca nu era aceea problema.

Am fost la service VW din Baia Mare, unde dupa 6 ore de verificat cu programe si cu 400 lei mai putin in buzunar, mi-au spus ca este cel mai probabil sistemul de vacuum de vina. +75n. 

Pentru 300 lei vroiau sa imi schimbe electrovalva n75 in service.

Am comandat si cumparat o electrovalva vacuum nou, l-am si inlocuit. Doar ca masina merge la fel. am verificat conductele vizual, n-am constatat nici o crapatura.

nu stiu ce sa mai verific. Aveti idee la ce sa mai uit?

Problema este ca in viteza 1, si 2 pana ce nu atinge pragul de 2800 rpm, motorul cade pe nas, n-are putere. dupa 3000 rpm merge ca o racheta.

Atasat gasiti niste printscreenuri despre diagnoza.

 

14656246_1644102255620258_7444690946215030446_n.jpg

14691102_1644085812288569_7370840923032567875_n.jpg

14695521_1644101522286998_2095090769472747807_n.jpg

14720604_1644102705620213_2738341896451334462_n.jpg

14724645_1644101842286966_7611566454177669789_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune turbo Garrett GT1646V (ca cea care a fost ) si o sa rezolvi problema,cauta cod 03G253010

Fa un BS 011 ca sa-ti pot confirma ca 100% problema e de la turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Am achiziționat de curând un passat 2006 motor 2.0 bmp, cutie DSG. Am citit tot acest topic dar nu am gasit o "problema" ca a mea. Consumul în afara localității undeva la 6.5-7.5 deci cred că este ok....în oraș. ....19.00?????....poate și mai mult. Menționez că nu m-am deplasat pe distante mari. ....dar totuși cred că este un consum foarte mare. Am pus testerul și nu am nici o eroare.  Asa consuma iarna dacă motorul nu ajunge la 90 grade? (237000km). Ceva păreri?  Va mulțumesc. 

Modificat de Ionle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu care ma plângeam de 10% :)

E mult la tine... Nici dacă mergi ca melcu nu cred ca ma duc la 19...

Pe extern e multișor dar nu la dublu... Uzual scot 5.5-6-6.5...la 6.8 am ajuns cu motorina OMV de aia scumpă... 

Distribuție, injectoare...Exxcalade e tata la BMP... Ciocaneste la el poate deschide :),  e super ok omul,  și aproape de tine... Te duci la el... 

Baftă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog :icon_thumleft:

Pe distante mici ,2-3 km,pe gerul care a fost, si daca o lasi 5-10 min sa se incalzeasca atunci consumul de 19% e normal .

Verifica starea dpf-ului ,si el influienteaza consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am și eu o problemă cu un passat 2.0tdi BMP....După o noapte in parcare, pornește și se opreste imediat-apoi chei lungi(3-4) cu sprinturi dese de accelerație și pornește....,apoi merge normal,pornește sfert....Am avut-o in reprezentanta 3zile și acolo nu a mai făcut așa(iei mi-au spus k totul e ok,doar că ar trebui sa schimb ambreiajul,kitul, că se aude volant)....După aceea n-am mai avut treabă 1luna,acum iar face așa....Filtru motorina schimbat(de asemeni plin-verificat),pompa rezervor verificat și curățat, am montat și o supapa de sens după filtru și tot așa face.....Eu cred că e pompa tandem...Băieți,ceva idei,sfaturi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, in legatura cu clapeta de acceleratie, sau de aer, sau EGR, obs ca are multe denumiri, sau ma insel :), ideea e de fapt ca eu am avut ceva erori prin bord, adica se aprindea motorul si bujiile, am pus-o pe tester, si mi s-a spus ca e clapeta de acceleratie, am dat-o jos, am curatato, am desfacut mecanismul si am obs ca roata dintata cea din mijloc, care misca tot, e rupt un dinte la partea de jos,care actioneaza cealalta semi-roata dintata neagara.

intrebarea mea e gasesc oare o rotita dintata sa o inlocuiesc,??? am lipit eu acel dinte care s-a rupt, dar nu stiu cit va tine, ideea e ca actioneaza acum clapeta, merge ok, dar as vrea sa o inlocuiesc... multumesc.

mai ceva, se aude in timpul mersului,si stind cu motorul pornit, dar interesant doar din interiorul masinii ca freaca ceva dar asa lent, si destul de discret, ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic, deoarece e specific Passat B6 , nu neaparat BMP.

Daca aveti probleme cu sunetul , apare -dispare cand vrea el , uitati-va sub scaun sofer si daca vedeti pe acolo o chestie ca o statie de amplificare , aveti Dynaudio system...

Kktul asta e alimentat ca dreacu cu 3 fire de plus 12V ramificatie din 1 singur, iar ramificatia e prin zona pedalei de acceleratie sub mocheta...cam pe unde sta tocul la pantoful drept ...

Pe mufa din dreapta , pinii 23, 21 si 20 sunt 12V... daca nu este sau e foarte slaba tensiunea sapati pe sub mocheta ...

Eu (mai erau vreo 2 pe net) am gasit firul rupt la imbinare sub mocheta...e munca lu' peste...

Dat jos maneta de la capota (are un clips de blocaj pe o parte), scos plasticul de pe margine pe acolo mai sunt vreo 2 clipsuri de scos, scos pedala de acceleratie (un surub sub capac mascare), dat mocheta partial la o parte (are 2 clipsuri sub bord) si cautat firul...

Firul se duce in diagonala spre tunel/navigatie banui...

Dupa ce inadesti firul o iei in sens invers...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_passatb6
On 06.03.2016 at 19:45, Breitner a scris:

La scanare nu mi-a dat eroare legata de EGR.. Pur si simplu in mers mi-au aparut erorile din poza, si ma limiteaza in turatie la 2800rot/min. Tocmai ce resoftasem calc de vreo 2 saptamani...ma baga in boala masina asta!

 Salut. am si eu aceasta eroare(17082/P0698/001688 - Sensor Reference Voltage C: Too Low) la passatul meu b6 BMP si nu reusesc sa-i dau de cap. tu ai rezolvat? poti sa-mi dai ceva detalii? multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am si eu probleme la pornire ca si colegul de mai sus, numai ca la mine, fiind a doua masina o folosesc mai rar, nu imi face probleme la pornire dupa cateva zile de stationat ca sa trebuiasca sa dau la automat de numai cand s-a incalzit motorul cand o apuca nebunia. (nu tot timpul la cald face asta, dar azi chiar m-a enervat ramanand in mijlocul unei intersectii foarte aglomerate si trebuind aproape doua minute de dat la automat sa o pornesc). O sa incarc in weekend laptopul sa ii fac o diagnoza si o sa o incarc aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu o problema la mașina din semnătura. Aseară venind pe autostrada spre Constanța, am observat dupa statia de taxare de la  Fetești ca atunci când accelerez se aude un zgomot puternic de la motor iar mașina tremură super tare. Am ajuns cu ea acasă, dar având în vedere că vine pastele, până marți nu am cum sa ajung cu ea la un service. Atașez un video în care se aude zgomotul la relanti și la turație 2000-2500.

received_720457191485189.mp4

Modificat de PsychoJr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am un bmp cu dsg variant de vreo 270 mii km, recent i-am schimbat volant si de atunci cand e motorul cald la pornire masina se zagaltie urat, cand e rece nu face asa.

Din aceasta causa i-am schimbat si suportul de la motor din partea stanga care era foarte obosit si spart fara a fi vreo diferenta prea mare.

Ce altceva ar trebui sa mai verific sau sa fac pentru a rezolva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca problema a aparut dupa inlocuire volant nu e clar ca e de la volant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca inainte fiind volant cu joc mare, socul pornirii de oprea in ea, acum cu piesa noua, socul se propaga mai departe... si cand porneste la cald se aude si un fel de zgomot ca si cum ar iesi aer de undeva. Voi incerca ulterior sa revin cu o inregistrare; eventual poate vin la dvs. la o verificare si eu sunt tot din bacau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suntem offtopic 

Volant are rolul de a prelua socuri.Nu execut astfel de reparatii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, in principiu caut pe cineva care se pricepe la aceasta masina pentru o evaluare a starii motorului sa nu am surprize costisitoare in viitor. Mai bine previn decat sa fie nevoie de reparatii costisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costurile defectiunilor  vor fi de aprox 500€/an 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/15/2017 at 7:28 PM, EEXCALADE said:

Pare tachet spart de la axa came uzata

Multumesc, ai avut dreptate. Am schimbat axa cu came si tachetii, totul este ok acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_passatb6

Buna ziua. Revin cu aceeasi problema -eroare 17082/P0698/001688 - Sensor Reference Voltage C: Too Low... am verificat bateria, cablaje motor,cabluri baterie, puncte la masa, inlocuit calculator motor. nu mai stiu ce sa fac. aveti ceva pareri? sugestii? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!