Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Buna ziua, detin un passat 2.0 bmp de care am mai povestit in acest topic. Imi da in nas la accelerari bruste (tot timpul) si are pierdere de putere. Dupa ce am schimbat volant,bucse,cap planetara, am verificat ax came(arata bine), schimbare tacheti(nu prezentau uzura, dar i-am schimbat), am ajuns sa verific sistemul de injectie. In prima faza am verificat instalatia electrica,totul bine, apoi am dat injectoarele jos, aveau o pelicula de rugina pe ele, iar in bateria de la filtru de motorina am gasit rugina si ceva asemanator spanului, am curat rezervorul, am schimbat bateria de la filtru de motorina. Intrebarea mea este: schimb toate injectoarele ? trebuie schimbata si pompa de inalta/joasa(nu m-am lamurit ce fel de pompa e aia nici acum) ? ambele? sau nici una? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le cam iei la nimereala ...pe banii tai .

Verifica debit pompa motorina din rezervor.

Verifica EGR,posibil sa nu mai inchida 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul egr-ului am facut o improvizatie cu mecanicul , l-am prins intr-o anumita pozitie(nu stiu de ce ), iar pompa de motorina am schimbat-o cu totul (una sh) si nici o schimbare

Specific ca am facut prostia maxima sa pun motorina si din alte parti nu doar din peco, dupa ce am pus o canistra de motorina, masina a inceput sa fie gatuita si la ceva timp sa imi dea acele rateuri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Improvizatii la egr,motorina din surse ....ma depaseste situatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un print screen cu grupurile 3 si 13 din measuring blocks cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mă bine sa facă și un BS pe 03...e posibil ca egr sa nu lucreze cum trebui ....la accelerație bruște el ar trebui sa se închidă ...Dacă rămâne deschis apar acele pierderi de putere de care vorbește .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu peirderea de putere a venit o data cu acele rateuri. Mecanicul care a mers cu masina a zis :"sigur e simptom de injector". sugerand schimbarea injectoarelor. Am o poza din grup 13(imi cer scuze pentru calite). 

14089590_1149935928417141_1652099649_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ne luam după ce se vede acolo sigur nu e injector ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o prima vedere nu, dar masina mea cateodata la pornire scutura toata, tremura, consumul instant sare de 1,2l/h (normal stand pe undeva la 0,6l/h) ,iar in momentul in care incerc sa plec de pe loc simt motorul ca si cum ar fi "blocat" uneori chiar se oprea.(acest lucru nu se intampla tot timpul si nu era influentat de vreamea de afara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masina nu prea ai cum să te uiți lainjectore decât la cald,așa zice cartea. E posibil ca la rece sa rămână blocat unul -doua și la cald sa își dea drumul...ăsta e ,nu mă sunt la prima tinerețe și ele. PerniREA greoaie de care zici , în trei poate sa fie și de la limitarea pe care o au din soft pe harta alternatorului . Ar trebui sa îi modifici și harta aceea dacă a modelul tău a fost la fel conceput ca celelalte PD. 

  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Am o problema cu antigelul. Daca merg constant cu 3000 si ceva de ture mai mult timp (ca pe autostrada) si apoi sa spunem ca ajung la un semafor sau in oras si merg mai incet, imi da alarma ca nu mai am antigel. Opresc, ma uit in vas, si intradevar nu mai e. Daca deschid capacul vasului incet, urca la nivel inapoi, uneori chiar mai mult, uneori urca putin si apoi dispare si trebuie sa completez. Se intampla doar dupa ce merg constant la viteze/turatii mai mari. Pot sa merg mult timp in oras fara sa se manifeste problema asta. Pata de antigel sub masina nu gasesc, pe teava de esapamanent nu pot sa imi dau seama pentru ca am DPF. Scurgeri nu se vad, am schimbat si vasul de expansiune si busonul la service crezand initial ca de acolo e problema, pentru ca se vedeau urme de antigel pe la imbinarea lui. Si la cel nou se vad urme de antigel la imbinarea vasului. 

Posibile cauze: garnitura chiulasa, chiulasa deformata, racitor gaze? V-ati lovit de problema asta, aveti ceva idei? 

Merci,

Cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă pierzi antigel e de la garnitura de chiulasa. Adică după ce vezi ca vasul e gol, antigelul revine în vas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cele mai multe ori da, revine in vas, mai ales daca desfac busonul. 

Prima data mi s-a intamplat pe autostrada in Grecia; imi tipa in bord ca nu mai am antigel, opream la o benzinarie ceva, ma duceam sa rezolv o treaba, cand ma intorceam la masina si ridicam capota, antigelul era la locul lui. Mi s-a intamplat si sa nu il mai vad in vas, sa deschid busonul, sa urce, s-o las asa peste noapte, iar dimineata sa nu-l mai gasesc in vasul de expansiune, si nici pe sub masina. 

Daca las masina pornita la relanti jumatate de ora, se vede cum scade nivelul lichidului din vas. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare, in mers daca garnitura de chiulasa este fisurata, unde se duce antigelul? il scapa si se evapora/curge pe blocul motor sau se duce in ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza ,la solicitarea motorului gazele intra peste antigel ,il comprima si asa dispare din vas.

In a2a faza da antigelul afara pe langa buson . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichid conprimat..no coment .!  Cind dispare antigel din cauza garniturii și nu creste nivelul în baie, înseamnă că-l da  pe evacuare. Și e cel mai fericit caz, mai poți sa miști masina pana o repari! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a exprimat greșit. Comprima aerul din instalație nu antigelul. 

Raule :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,il comprima in instalatie .

uwe 

Vorbim de diesel unde compresia in cilindri e muuuult mai mare decat presiunea din instalatia de racire,deci ....cand antigelul intra in cilindri ca sa-l dea pe evacuare ...masina aia nu mai pleaca de pe loc ,asta daca mai porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e o problema de exprimare... lichidele sunt teoretic incompresibile...daca sunt bagate in recipiente nedeformabile...

Ceea ce nu e cazul...aer in instalatie, furtune de cauciuc etc...presiunea foarte mare ...si uite asa dispare si reapare lichidul in borcan...

Ala care nu mai apare iese pe cite o gaurica finuta...am si eu una...200ml la citeva luni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, sa stiu la ce sa ma astept. Care sunt niste preturi uzuale la garnitua si la manopera?

Merci,

Cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un 2 l bmp este compatibla? Este acelasi ax ca pe 1.9?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.05.2014 at 1:13 PM, dany25360 said:

Am avut eroarea in bord de la ulei si mi-a plecat si turbina!Axul de la pompa era aproape rotunjit hexagonul in interior are putina uzura 6.1 mm dar oricum vreau sa schimb pompa sau ansablu cu un ax de 10mm!

Salut! Nu stiu daca a mai intrebat cineva pentru ca nu am terminat de citit topicul dar in ce sens ti s-a dus turbina? A luat-o pe ulei si s-a turat motorul? Daca da, cum opresti motorul (cel cu DSG cum ai tu, la cel cu manuala din cate am inteles, bagi a 5-a si dai drumu la ambreiaj). Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!